От: Ето една тема за почитателите на Урал както обещах!
Само за справка, нова раздатка е към 9 000лв. Има информация тук-там, уш блоковата ос и прървичния вал били различни, по усилени, заради дизелирания мотор и скорости, но до колко е вярно не знам. Около Самоков има един пич продава части за 4320, но и там не са от най евтините. Моята кутия, не мисля да я продавам, все някога ще влезне в употреба за някой мотор. Давам ти един малък съвет. Онези зилове с камазовите мотори, носят същата кутия. Преди време имаше в Паталеница или Паталаница, един такъв разглобен, питай там, може и да пазят нещо от тоя дръкел.
Само за справка, нова раздатка е към 9 000лв. Има информация тук-там, уш блоковата ос и прървичния вал били различни, по усилени, заради дизелирания мотор и скорости, но до колко е вярно не знам. Около Самоков има един пич продава части за 4320, но и там не са от най евтините. Моята кутия, не мисля да я продавам, все някога ще влезне в употреба за някой мотор. Давам ти един малък съвет. Онези зилове с камазовите мотори, носят същата кутия. Преди време имаше в Паталеница или Паталаница, един такъв разглобен, питай там, може и да пазят нещо от тоя дръкел.
което е нормално разбира се, а руснака - не знам по каква логика е сложил такава хубава лебедка на Урала ОТЗАД! Трябва да е бил много пиян т.е. на дали е бил пиян (вероятно е имал причина), но на мен това не ми помага, та се чудех дали не е възможно да се сложи блокаж на 2-та задни диференциала, от Камаз или пък да се сложи Зил-ова лебедка отпред, но не виждам вариант за механичното й задвижване. Остава да се направи с хидро помпа (дали е удачен вариант). Та в крайна сметка, какво ще кажете за блокаж на задните мостове от Камаз или лебедка отпред? И което е по-удачно според вас - някакво предложение как да стане
Коментар