От: Ето една тема за почитателите на Урал както обещах!
Здравей, Колега. Занимавам се с дърводобив и всеки ден съм в гората.В фирмата работим с 2 камаза,2 зила 131 и 2 газ66. Като проходимост най-добре е газ 66,след това е зила,като и зила и газката понякога (през зимният сезон) се използват за подвоз на камазите.Но при нормални условия в 90% от случаите камазите си товарят сами от обекта в гората,като камаза товари 1,5-2 пъти повече дървесина от зила,като експлоатационните разходи (основно горивото) е едно и също за камаза и за зила (зила гори около 70 на 100 газ,а камаза около 35 нафта). Така ,че аз мисля че камаза си е мн добър камион за гората.На камазите товарим нормално 20 пр. кубика дърва (бук или дъб) ,а на зила 12пр, кубика. Като цяло и двата камиона са вече мн стари и дават доста дефекти ,основно поради системното им претоварване и условията при които работят.
Първоначално публикуван от Rocco
Преглед на мнение
. Нищо лично, но всичко друго и по-добро от тоя морал остарел дерт, дето само се заблуждаваме, че имаме камион. Камион, който с 12кубика, глъхне и умири, дето един скапан от каране джуган на газ излезна с същия товар. Говорим за доста сериозен извоз. Не знам какво му е толко хубавото на камион, който едвам пърпори, ушким дизел, ушким V8, по баир, дето един джуган, толко разнебитен и раздрънкан от работа, че собственика, беше направил една дървена чивия, за да му държи бавните. Сиреч страшната мутра и дрънкащите калници си излезна, пък сериозния V8 звяр, умря точно на метри, преди да покори, душманинът му
. Поне едно има с тоя камион, емоций и то доста и разообразни.
, а други чакат на пътят
. Не искам и да знам как се справят шофьорите на камиони без преден мост или лебетка
.
И колкото по-голям е камиона, хлъзгава и гъста калта, толкова по-голям и мощен трябва да е трактора.
Коментар