Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Германски Airbus падна в Алпите

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Германски Airbus падна в Алпите

    Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
    По NG даваха, че като боядисали един самолет, бяха боядисали и някакъв датчик и това беше причината за катастрофата в последствие.
    Има такъв случай и други подобни. За случая, който говориш бяха облепили единия висотомер, който се намира отдолу на "корема" преди боядисване и после бяха забравили да свалят облепката. М/у другото съм боядисвал самолети и хеликоптери, което никак не е работа за хора нямащи много добра представа от у-во на самолета и се иска много внимание, и проверка няколко пъти какво-що и как.Инак самото боядисване, като цяло е по-лесно от боядисването на автомобил
    А в "Луфтханза-техник" мисля, че извършват повечко дейности от боядисване и смяна на мокети В случая не допускам да имат вина.
    Последно редактирано от mbenz; 25-03-15, 10:09. Причина: допълнение
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • #47
      От: Германски Airbus падна в Алпите

      Видеото нa Мaрто Христов с Фaнтомa обяснявa резултaтa след удaрa,но цялaтa ситуaция приличa нa рaзхерметизирaне.С поклон към жертвите и техните близки,с коментaрите съм до тук!Специaлисти рaзследвaт и скоро ще.стигнaт до проблемa,сигурен съм!Голямa трaгедия...
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • #48
        От: Германски Airbus падна в Алпите

        Дейвид Глин, разследващ авиационни катастрофи: "Aко се вярва на данни от сайтовете за проследяване на полети, самолетът е губел височина с малко под 1000 м на минута, което би трябвало да изключва версията за експлозивна декомпресия. В същото време е твърде бързо за планиране. Изглежда, говорим за контролирано спускане."

        "Гардиън" цитира авиационни специалисти, твърдящи, че и при срив на двигателите би трябвало с такъв еърбъс да може да се планира по-продължително време.

        Дейвид Лиърмонт от изданието Flightglobal коментира в "Туитър": "Използваните от германци А-320 не се разбиват по време на полет. Не и днес. Този случай е странен."

        Припомня се и инцидент с британски A319, произведен в същата година, който през 2005 г. при излитане от лондонското "Хийтроу" за 90 секунди претърпява тотален срив на електрозахранването и уредите. Но Кенан Шайб, главният пилот на "Джърмануингс", казва, че компютърната система на катастрофиралия самолет неотдавна е била обновена.

        А дали причината не е именно в "подновяването" на компютърната система?

        Като отчетем факта, че машината е 25-годишна с близо 60 хил. часа във въздуха и 47 хил. излитания и кацания е обясним отказът на доста екипажи на компанията да летят днес от Дюселдорф.

        Версията,която изглеждаше най-вероятна в първите минути беше замръзване на pitot tubes , което дава грешни сигнали на бордовия компютър и той решава да свали носа автоматично, за да избегне stall (свободно падане, заради липса на скорост и подемна сила), в този случай автополотът постоянно бута носа надолу, за да може самолетът да набере подемна сила. Подобен случай е имало и ноември с Еърбъс А321 на Луфтханза, но там пилотът успява да изключи бордовия компютър.Тук трябва да се направи разлика с падането на френският А330 в Атлантика през 2009, тогава при замръзване на сензорите автопилотът се изключва и пилотът уплашен от загубата на скорост, вместо да наведе носа, започва да го вдига нагоре, което причинява stall. Единственото, което предизвиква съмнение в тази версия е фактът, че за 8 минути пилотите не подават никакъв сигнал (падането е бързо и те няма как да не са го забелязали). Поради тази причина версията, че екипажът е бил в безсъзнание също не бива да се изключва, причините може да са загуба на налягане (имаше такъв случай с гръцки самолет и подсъдим български механик) или пък отровни/задушливи газове в кабината (проблем случил се с А320 при кацане на German Wings в Кьолн през 2010).

        "Напоследък прави впечатление упорития отказ на всички авиокомпании да влязат във века на комуникациите. Какво означава "нямали връзка" и само наземния радар давал някаква представа за курс и височина на полета. Гротескно е в 21 век да се търси физически черната кутия, при положение, че тази информация без затруднения може в реално време да се предава и записва на земята. Ако аз мога да следя температурата вкъщи от телефона си, какво им липсва на авиокомпаниите?"
        Последно редактирано от ivied; 25-03-15, 18:38.

        Коментар


        • #49
          От: Германски Airbus падна в Алпите

          Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
          "Използваните от германци А-320 не се разбиват по време на полет. Не и днес."
          Е по точно обяснение едва ли може да се даде .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #50
            От: Германски Airbus падна в Алпите

            През 1977 катастрофата на ТУ-134 над Габаре е с подобни симптоми , загуба на връзка ,промяна на посоката , снижаване и пръскане на самолета на дребни парчета.Версията ,която излага публикацията е срив на електрозахранването /вледствие на късо от претъпкан багажник/ под допустимия минимум за работа на системите , но не на всички.И затова самолетът си лети "както той си знае"
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:г1.jpg
Прегледи:1
Размер:130.7 КБ
ID:5650304Натиснете снимката за да я уголемите

Име:г2.jpg
Прегледи:1
Размер:107.6 КБ
ID:5650305Натиснете снимката за да я уголемите

Име:г3.jpg
Прегледи:1
Размер:140.4 КБ
ID:5650306Натиснете снимката за да я уголемите

Име:г4.jpg
Прегледи:1
Размер:134.3 КБ
ID:5650307
            Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
            Пламен Златарев 0888 66 03 18

            Коментар


            • #51
              От: Германски Airbus падна в Алпите

              Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
              ..."Напоследък прави впечатление упорития отказ на всички авиокомпании да влязат във века на комуникациите. Какво означава "нямали връзка" и само наземния радар давал някаква представа за курс и височина на полета. Гротескно е в 21 век да се търси физически черната кутия, при положение, че тази информация без затруднения може в реално време да се предава и записва на земята. Ако аз мога да следя температурата вкъщи от телефона си, какво им липсва на авиокомпаниите?"
              Този въпрос и на мен не ми дава мира! Технически не е проблем и не струва много на фона на останалите разходи....

              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
              Е по точно обяснение едва ли може да се даде .
              В смисъл?!?
              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

              Коментар


              • #52
                От: Германски Airbus падна в Алпите

                Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                Ако аз мога да следя температурата вкъщи от телефона си, какво им липсва на авиокомпаниите?
                Самолетите не са у тях, иначе лесно!
                А за консерватизма и нуждата от такъв в самолетите е писано в другата тема за малайзийския самолет. Няма нужда да преповтаряме едно и също на всяко падане на самолет.
                Аз у дома имам интернет, микровълнова, баня, бойлер, телевизор, легло... все неща дето ми липсват в самолета. Та какво им липсва на авиокомпаниите?
                Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                Коментар


                • #53
                  От: Германски Airbus падна в Алпите

                  Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                  ...
                  Аз у дома имам интернет, микровълнова, баня, бойлер, телевизор, легло... все неща дето ми липсват в самолета. Та какво им липсва на авиокомпаниите?
                  Интересно сравнение..
                  Надали една авиокомпания би се запуснала чак до толкова, че да няма нещо от гореизброените..

                  А тия, гореизброените вещи, не им липсват на авиокомпаниите, дори на самолетите на авиокомпаниите не липсват..

                  За съответния клас пасажери, естествено.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Германски Airbus падна в Алпите

                    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                    Надали една авиокомпания би се запуснала чак до толкова, че да няма нещо от гореизброените..

                    А тия, гореизброените вещи, не им липсват на авиокомпаниите, дори на самолетите на авиокомпаниите не липсват..

                    За съответния клас пасажери, естествено.
                    Микровълновата е една за всички, телевизорчетата са малки и дават само стари неща (при това не на всякъде ги има, особено на къси дистанции), а баня с бойлер и най-вече легло хич не намерих. Изостанала работа.
                    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                    Коментар


                    • #55
                      От: Германски Airbus падна в Алпите

                      Съвсем заорахме, но потърси какво има в Emirates A380 First Class Private Suite, но на тези които могат да си го позволят вероятно им липсва домашната боулинг писта. Въпросът опира в парите. Истината е, че авиостроителите няма да въведат някакво допълнително средство за сигурност, докато а/к не го поискат, а те няма да го поискат, докато не стане задължително.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Германски Airbus падна в Алпите

                        Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение

                        В смисъл?!?
                        По голяма глупост едва ли може да изръси . Самолетите нямат национален признак няма значение коя държава ги експлоатира . Има си единни международни стандарти за поддръжка и експлоатация създадени от фирмата производител и авиационната администрация . Неспазването им води до ред забрани и рестрикции . Причини да падне един самолет има хиляди като повечето от тях са чисто технически .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #57
                          От: Германски Airbus падна в Алпите

                          Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                          Въпросът опира в парите.
                          Въпросът опира в това, някой да разбере, че у тях може да следи каквото си иска, но самолета докато не кацне у тях е малко по-трудно.

                          Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                          Истината е, че авиостроителите няма да въведат някакво допълнително средство за сигурност, докато а/к не го поискат, а те няма да го поискат, докато не стане задължително.
                          Системата е малко по-трудна/тромава от това. И гарантирано никой няма да го направи само накрая да разбере, че някой си пилот имал психични проблеми, колкото и да е възмутена публиката. Техническите проблеми ще се разберат и с помощта на сегашната изостанала технология... е малко време ще мине, ама пак опираме до възмущението на публиката, която от глезотия вече иска да научи всичко веднага и като не го научи до втората минута от падането, започва един рев и конспирации... а да - и предложения за китайски GPS тракери боцнати някъде по корпуса 'щот издържат на всичко.
                          Последно редактирано от silverfox; 25-03-15, 20:10.
                          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                          Коментар


                          • #58
                            От: Германски Airbus падна в Алпите

                            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                            По голяма глупост едва ли може да изръси .
                            Че е глупост, глупост е. На английски е малко по-различно, но пак е глупаво.

                            Самолетите нямат национален признак няма значение коя държава ги експлоатира . Има си единни международни стандарти за поддръжка и експлоатация създадени от фирмата производител и авиационната администрация . Неспазването им води до ред забрани и рестрикции . Причини да падне един самолет има хиляди като повечето от тях са чисто технически .
                            С това вече не мога да се съглася. Ето ти цялата история на инцидентите с A320, които са довели до щети на машината и/ли човешки жертви.
                            http://en.wikipedia.org/wiki/Acciden...us_A320_family

                            Изводите можеш да си ги направиш сам, като имаш предвид, че germanwings+lufthansa търкалят 200 самолета само от A320 фамилията.


                            Допълнение в 23:50:
                            ...И гарантирано никой няма да го направи само накрая да разбере, че някой си пилот имал психични проблеми, колкото и да е възмутена публиката...

                            Пак опира до пари. Ако има 3-ма пилоти в кабината /има място за четирима/, доста редките случаи с изперкал пилот ще изчезнат. Да си чувал за такъв проблем при презокеанските полети? Само че квалифициран пилот струва сериозни пари и увеличаването на това перо с 50% няма как да стане.
                            Последно редактирано от bokomo; 25-03-15, 22:54. Причина: допълнение

                            Коментар


                            • #59
                              От: Германски Airbus падна в Алпите

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              ... Самолетите нямат национален признак няма значение коя държава ги експлоатира . ... .
                              Има и още как!
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Германски Airbus падна в Алпите

                                Моля да запазим темата за обмяна на информация по случая...
                                За глобалните въпроси може да се отвори друга тема...

                                Относно откази на компютри, двигатели и т.н. - това не би попречило на пилотите да съобщят за проблем...
                                А замръзвания на Пито и т.н. - това би се отразило на индикираната скорост и височина, която е записвал flightradar (практически системата получава информация за координати, височина, скорост от датчици, които получават информация и пилотите. Ако датчика не показва промяна на височина (т.е. ако пилотите са си мислили, че самолета поддържа височината), то на флайт-радара самолета също щеше да бъде показан без намаляване на височината, независимо от това дали реално самолета променя височината си..

                                P.S. едната черна кутия изглежда що годе с непокътнат носител (без периферната електроника разбира се):
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo.cvr.3.jpg
Прегледи:1
Размер:93.3 КБ
ID:5650327
                                Последно редактирано от slowtraveler; 25-03-15, 21:14.
                                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X