Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Българските ВВС

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Българските ВВС

    Не бяха ли бракувани заедно с МиГ-23? Силно се съмнявам някога да бъдат вкарани в строя.

    Коментар


    • От: Българските ВВС

      Първоначално публикуван от komuso Преглед на мнение
      Су-22М4 си е страхотен "мини бомбер" не случайно поляците си летят на тях и редовно си ги ремонтират и ъпгрейдват.
      Поляците не ги поддържат повече, оставени са на дизживяване и мисля до тази година ще бъдат окончателно свалени.
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • От: Българските ВВС

        Поляците смятат да си ги държат техните Су-22 поне до 2022 и даже миналата година сериозно ремонтираха и модернизираха 7 Сушки.Нашите ги свалихме от въоръжение няколко години след 23-йките,някъде към 2003-2005.Колкото до АЛ-31 той не е по "ящен" от Р-300 на "прахосмукачката" МиГ-21.А бомби "Дунарит" произвежда от 50 до 500 килограмови.

        Коментар


        • От: Българските ВВС

          Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
          Поляците не ги поддържат повече, оставени са на дизживяване и мисля до тази година ще бъдат окончателно свалени.
          Няма да е до тази година! Миналата бяха решили на 18 бр (от общо 32) да им продължат живота с още 10 години. Тази година обаче им е дошъл друг акъл и са стартирали процедура да им търсят заместник. Ама докато намерят ще си ги ползват.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • От: Българските ВВС

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Няма да е до тази година! Миналата бяха решили на 18 бр (от общо 32) да им продължат живота с още 10 години. Тази година обаче им е дошъл друг акъл и са стартирали процедура да им търсят заместник. Ама докато намерят ще си ги ползват.
            Здравейте!
            Заместника на Су-22 в Полша е Ф-16. Само , че както споменах от шест условно казано ескадрили само три са оперативно готови. Другите три са в етап на сформиране и той трае вече 7 години. Има две основни причини за не сформирането им:едната поради технически проблеми и другата поради проблеми с окомплектоването с летателен състав. Поляците едва ли имат проблеми да намерят подходящите човеци за летци. Обучението на такива може основно да бъде спънато от технически неуредици със съответният тип самолет за приучване. В случая Ф-16. И така си идваме на съответния извод. И това не са изсмукани от пръстите причини, а са валидни за целия свят. Кат нямаш изправна авиационна техника не можеш обучи пилоти. Проблеми от финансово естество за гориво в точно тази държава аз лично изключвам. Части има защото са още гаранционни, а и да са извън гаранция съм доста далече от мисълта, че поляците не са си из спипали договорите за след гаранционно обслужване както безотговорно и престъпно правим ние.
            И двете ескадрили със Су-22 са оперативно годни. Даже в нета можете да ги видите с новите така наречени натовски камуфлажи. На мен лично доста ми харесват. Също така са модернизирани добре като МиГ-29. 29-те са две ескадрили и са напълно оперативно годни също. На експлоатацията и на двата типа руски самолета -Су и МиГ Полша гледа доста сериозно, не като нас. Те сериозно се предвиждат да се поддържат и експлоатират до 2020-25. Като м/у впрочем поляците планират да заменят МиГ-а с Ф-35. И това защото руските машини са морално, физически и не знам си какво още там остарели и видите ли не могат да покрият натовските изисквания - напълно безотговорни и лаишки дрънканици на наши политици. Щеше да ме зарадва ако поляците бяха дошли да ни пазят небето с напълно неподходящите за тази цел/ Air Policing/ МиГ-ове. Че и пари щяхме да им дадем за което по силата на ратифицирания от нас договор с алианса. Голям смях щеше да падне.
            А по отношение на въпросното ТРД АЛ-21 Ф: безпроблемен в експлоатацията и прост за обслужване мотор. Лично съм разговарял с хора, които имат преки впечатления. А бойният радиус в така нареченият профил hi-lo-hi му е съизмерим с този на леките едно двигателни изтребители 4-то поколение. Което достатъчно красноречиво говори за това каква ламя е АЛ-21Ф3. От Добрич сме могли да бомбим със спец подвески Анкара и да се върне въпросното Су и то в режим на автопилота''Автомат'' и да прави автоматични заходи до 30 м на даденото летище до изчерпване на горивото като през това време Пилота само трябва да работи с РУД/ ръчка за управление на двигателя/ . Заходите за бомбопускане също е могло Су-то да прави на автомат... Има 8 /10 точки за подвеска-който не вярва отива във военно-историческия музей в София и брои.
            Лека Нощ!
            Последно редактирано от petyo413; 01-09-16, 21:14.

            Коментар


            • От: Българските ВВС

              Полските ескадрили с Ф-16 са 2(3-та тактическа в Познан и 10-та тактическа в Лодз),МиГ-29 също са в 2 ескадрили(1-ва тактическа Варшава и 41-ва тактическа в Малброк),Су-22М4 също са в две(7-ма тактическа в Познан и 8-ма тактическа в Мирославец).

              Коментар


              • От: Българските ВВС

                Първоначално публикуван от komuso Преглед на мнение
                Полските ескадрили с Ф-16 са 2(3-та тактическа в Познан и 10-та тактическа в Лодз),МиГ-29 също са в 2 ескадрили(1-ва тактическа Варшава и 41-ва тактическа в Малброк),Су-22М4 също са в две(7-ма тактическа в Познан и 8-ма тактическа в Мирославец).
                Здравейте!
                Точно така, грешката е моя. С една подробност: 3-та ''Raven'' и 6-та ''Tiger'' са базирани в Poznan-Krzesiny AB , а 10-та ''Dragon" в Lask AB. Като 3-та и 10 -та са приемник на МиГ-21 МФ, а 6-та е приемник на Су-22М4. И 6-та и 10-та са били разформировани около 2003/4 и са били сформирани около 2007/8 отново за въоръжаването им с Ф-16 Блок 50. 3-та и 6-та са Multirole , а 10-та е Multirole, Reconnaissance.
                Лек ден!

                Коментар


                • От: Българските ВВС

                  Първоначално публикуван от petyo413 Преглед на мнение
                  . От Добрич сме могли да бомбим със спец подвески Анкара и да се върне въпросното Су и то в режим на автопилота''Автомат'' и да прави автоматични заходи до 30 м на даденото летище до изчерпване на горивото като през това време Пилота само трябва да работи с РУД/ ръчка за управление на двигателя/ . Заходите за бомбопускане също е могло Су-то да прави на автомат... Има 8 /10 точки за подвеска-който не вярва отива във военно-историческия музей в София и брои.
                  Лека Нощ!
                  Така беше, през 87-89г
                  УАЗ 452Д,ML270CDI,Ford Transit, DAIHATSU Terios, Волга 2410 GSM 0898677185

                  Коментар


                  • От: Българските ВВС

                    Никой нищо не спомена за МиГ 23БН, също ли е бил толкова труден за управление въпреки промените по машината, и как се е представял като ударен самолет?
                    За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                    0878 79 20 61 Борис

                    Коментар


                    • От: Българските ВВС

                      Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
                      Никой нищо не спомена за МиГ 23БН, също ли е бил толкова труден за управление въпреки промените по машината, и как се е представял като ударен самолет?
                      Трудностите при управлението на МиГ 23 без значение от модификацията идва от променливата геометрия на крилата . Просто пилота трябва да следи и управлява ръчно повече неща . Не напразно на времето пилотите казваха че това не е самолет за новобранци не прощава грешките .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • От: Българските ВВС

                        Но пък е един от най-добрите

                        Коментар


                        • От: Българските ВВС

                          МиГ 23 е единствения самолет, при който има случай на организиран отказ от страна на пилоти да летят на него - тук в България (в Русия са отказвали и за Ту 22). Също така, това е самолетът, който води класацията - бройка, часове полети/аварийност с жертви, като пропорция. Пак за тук е думата. Като абсолютно число, най-много жертви има на МиГ 19, но при него е много голямо и общото количество, и времето през което е експлоатиран.
                          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                          Коментар


                          • От: Българските ВВС

                            При МИГ 19, има много жертви, защото нямат спарка, макар и подобни с МИГ15-17 на външен вид, нямат други прилики.Все пак вече МИГ 19 е свръхзвуков.Пилотите са излитали първоначално без необходимата подготовка проведена от пилот-инструктор, а самолета не е прощавал грешки.(По разкази на пилоти 26РАБ-Толбухин 87-89г)Имахме 2 Миг 19 разобурудвани.
                            УАЗ 452Д,ML270CDI,Ford Transit, DAIHATSU Terios, Волга 2410 GSM 0898677185

                            Коментар


                            • От: Българските ВВС

                              От днес F-15ките патрулират. В Китен около обяд се чуваха, но не успяхме да ги видим

                              Коментар


                              • От: Българските ВВС

                                Сигурен ли си, че баш пък тях си слушал? 'Щот "патрулират", не значи просто ей тъй да си фъркат (по аналогия с полицейските патрули). За да са летели, значи е трябвало да има повод.
                                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X