Първоначално публикуван от motor_men
Преглед на мнение
Същата конструкция се ползва и при пластмасови корпуси.
Между опората и корпуса какъв от тези двата вида контакт се очаква да има - метал-дърво или метал-стъклопласт - плюс болтове с гайки? Има ли особености и значителна сила на корозията там, в зоната на контакт между метал и дърво и метал и пластмаса? Хлабина и течност и още по-малко газове не трябва да има. Затова не е ставало дума за такава междуслойна корозия.
Дърво използва ли се за зоните на контакт с елементи на валолинията и с руля? Практично и предсказуемо напред във времето са композитите (епоксидна смола и плат).
Редакция:
Без това да променя въпросите по-горе, разказът как се сглобява валолиния е за неметална лодка, пластмасова, или дърво с пластмаса - тук: https://www.sbmar.com/articles/insta...ission-part-2/
Остави коментар: