Първоначално публикуван от коко келеша
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Махагонова моторница
Свий
X
-
От: Махагонова моторница
-
От: Махагонова моторница
Не трябваше ли предварително да направиш канала за кожуха на вала , сега ще е доста сложно? Имай предвид , че винтовете които си ползвал се късат ако дървото поеме влага , аз бих ги развил , и бих набил дибли 10мм.
Остави коментар:
-
От: Махагонова моторница
Мислил съм за z колона, дори за v трансмисия за да освободя място за сядане на повече хора, но мисля че ще разваля баланса на лодката. Двигателите за които писах са по 400 кг средно. Незнам колко тежи двигател с z колона, но надали ще е по малко ?
Остави коментар:
-
От: Махагонова моторница
Първоначално публикуван от Phill4684 Преглед на мнение...Пак да кажа - нямам амбицията да я карам на пълна мощност, а лижерно покрай брега. Изключително и само в спокойно море - вълни до 30 см. Надявам се че няма да се обърне.
Много ме притеснява друго: максималното газене е 60cm, а транеца в най-високата си част е 62cm. С обшивката да стане макс 66cm ?!?!?!
П.П. Това за газенето все пак зависи от успешната изработка, с най-точното спазване на развесовките. Смяната на материали без разчети може да доведе до превишаване на проектното тегло и съответно газене.
Остави коментар:
-
От: Махагонова моторница
Първоначално публикуван от Phill4684 Преглед на мнениеПредвидена е за бордови двигател около 250 hp.
Двигателя стои първи на около 2.5м от носа. След него е кокпита - два реда седалки за 4-5 човека и ведна след тях е резервоара(той е буквално до транеца. Движението се предава с вал към витлото. Вала минава почти през половината лодка.
Модела на лодката е (palm beach 22”) в нета се въртят няколко снимки на други ентусиасти и част от чертежите.
Пак да кажа - нямам амбицията да я карам на пълна мощност, а лижерно покрай брега. Изключително и само в спокойно море - вълни до 30 см. Надявам се че няма да се обърне.
Много ме притеснява друго: максималното газене е 60cm, а транеца в най-високата си част е 62cm. С обшивката да стане макс 66cm ?!?!?!
За двигател съм се спрял за сега на mercruser 250 hp или ilmor 320 hp. Много съм далече от това за сега но се оглеждам. За меркюрито намирам цена около 14-15000$ илмора около 11000$ и двата от Щатите. Мито и ДДС допълнително. В Пловдив все още не съм намерил човек който да се наеме да маринизира двигател от кола. На старо има но все нещо им липсва основно охлаждането. Ако имате идей - приемам всякакви. Също така скоростни кутий дебелини на валове, спецификация на пропелера - магазини откъдето да ги купя. Почти всички части за които се сетих и прочетох ги намирам само в Щатите
Остави коментар:
-
От: Махагонова моторница
Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнениеПо-скоро е предвидена за сладка вода с леко набръчкана повърхност. Ъгълът на килеватост при транеца няма нищо общо с местоположението на двигателя.
https://uk.topboats.com/italia/barch...lorida-super-1
Остави коментар:
-
От: Махагонова моторница
Предвидена е за бордови двигател около 250 hp.
Двигателя стои първи на около 2.5м от носа. След него е кокпита - два реда седалки за 4-5 човека и ведна след тях е резервоара(той е буквално до транеца. Движението се предава с вал към витлото. Вала минава почти през половината лодка.
Модела на лодката е (palm beach 22”) в нета се въртят няколко снимки на други ентусиасти и част от чертежите.
Пак да кажа - нямам амбицията да я карам на пълна мощност, а лижерно покрай брега. Изключително и само в спокойно море - вълни до 30 см. Надявам се че няма да се обърне.
Много ме притеснява друго: максималното газене е 60cm, а транеца в най-високата си част е 62cm. С обшивката да стане макс 66cm ?!?!?!
За двигател съм се спрял за сега на mercruser 250 hp или ilmor 320 hp. Много съм далече от това за сега но се оглеждам. За меркюрито намирам цена около 14-15000$ илмора около 11000$ и двата от Щатите. Мито и ДДС допълнително. В Пловдив все още не съм намерил човек който да се наеме да маринизира двигател от кола. На старо има но все нещо им липсва основно охлаждането. Ако имате идей - приемам всякакви. Също така скоростни кутий дебелини на валове, спецификация на пропелера - магазини откъдето да ги купя. Почти всички части за които се сетих и прочетох ги намирам само в Щатите
Остави коментар:
-
От: Махагонова моторница
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеСпоред мен , лодката е мореходна. При транеца е нормално дъното да е плоско , предвидена е за бордови двигател.
Остави коментар:
-
От: Махагонова моторница
Според мен , лодката е мореходна. При транеца е нормално дъното да е плоско , предвидена е за бордови двигател.
Остави коментар:
-
От: Махагонова моторница
Явно при транеца дъното е наистина съвсем плоско. В документацията упоменат ли е клас на мореходност?
Остави коментар:
-
От: Махагонова моторница
Дано от тези снимки се добие представа колко е (V) образно дъното и дали е добре за море
Остави коментар:
-
От: Махагонова моторница
Полиестерната е с три съставки - смола, ускорител и втвърдител, като директното смесване на ускорител и втвърдител дават БУМ. Първо се "ускорява", после се "втвърдява". И с двата вида смола се работи най-добре при 15-тина градуса - рано сутрин или късно вечер, но не и в най-големите жеги. Тогава нищо не може да те спаси от моменталическото втвърдяване.
П.П. За колегата-корабостроител - ако руският език не е тера инкогнита за теб, изрови в нета "15 проектов судов для любительской постройки". Вътре е разгледан всеки въпрос около такова начинание.Последно редактирано от коко келеша; 10-08-19, 08:06.
Остави коментар:
-
От: Махагонова моторница
Епоксидната смола едно че е скъпа иска много точно смесване с катализатора . Не съм специалист но полиестерната е много по ефтина и с нея се работи много по лесно . Носи много широки граници на смесване с катализатора като това влияе само на времето на втвърдяване .
Остави коментар:
-
От: Махагонова моторница
Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнениеЗа съжаление си разбрал съвсем правилно. Дай снимка на транеца. Иначе в носа не е плоскодънна изобщо.
Остави коментар:
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Остави коментар: