Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Триколка от ЗАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Триколка от ЗАЗ

    Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
    Здравейте,първо ауспосите ги направих по полесния начин вярно а за предницата какво и е от ЧЗ-350.Не искам да е типично като всички триколки ще бъде с под а не да сядаш като на мотор.Целта ми е да може да се вдига предницата при подаване на газ за това седалката ще бъде по на зад за да е по леко от пред.Това го видях направено и ми хареса какво прави-а не като изработка.
    Здравей Вальо ,разгледах снимката от която се ръководиш ,като човек с натрупан богат опит на принципа (проба-грешка) мога да ти споделя че масата на машината не е разпределен правилно.Относно предницата не е проблем че е ЧЗ, а проблема ще е много изправена и това ще води до закантване при завиване .....проблемите :разтяга спици ,износва гумата,голямо усилие (на гумата)при завой и разни други ,а за ауспусите по-късно сам ще видиш какво се получава Ако искаш още съвети на драго сърце ...Успехи в начинанието.
    ТРИКРАКА МАСА НЕ КУЦА:eek:

    Коментар


    • #17
      До: Триколка от ЗАЗ

      Колега кажи какво направи да хванеш такива джанти на смотаните зазови главини на мен ми доиде ето това на ум.Даи да видя и ти какво си направил ако може.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #18
        До: Триколка от ЗАЗ

        Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
        Колега кажи какво направи да хванеш такива джанти на смотаните зазови главини на мен ми доиде ето това на ум.Даи да видя и ти какво си направил ако може.
        До парите за инвестициата не са ограничени но до тая фаза отидоха над 500лв незнам до края на колко ще иде-само за фланците-80лв проблем ми е аломиниева рифлована ламарина незнам от каде да я купя в нашия раион Враца.

        Коментар


        • #19
          До: Триколка от ЗАЗ

          Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
          До парите за инвестициата не са ограничени но до тая фаза отидоха над 500лв незнам до края на колко ще иде-само за фланците-80лв проблем ми е аломиниева рифлована ламарина незнам от каде да я купя в нашия раион Враца.
          Нещо такова ми се иска да стане
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #20
            До: Триколка от ЗАЗ

            Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
            Колега кажи какво направи да хванеш такива джанти на смотаните зазови главини на мен ми доиде ето това на ум.Даи да видя и ти какво си направил ако може.
            Здравей колега понеже аз не съм на ясно със всичките неща по тези триколки ,а колегата на когото е aleksandrov1973 е още начинаещ публикациите му ще се покажат по късно ...до колкото разбрах следи темата и се изказва но вече споменах причината ...иначе е добра идеята ти за изгледа от зад пожелавам ти да я направиш
            Когато видиш че някой спи него буди,само го завий за да не изстине!!!

            Коментар


            • #21
              До: Триколка от ЗАЗ

              Мерси за пожеланията ще чакам неговите публикации

              Коментар


              • #22
                До: Триколка от ЗАЗ

                Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
                Колега кажи какво направи да хванеш такива джанти на смотаните зазови главини на мен ми доиде ето това на ум.Даи да видя и ти какво си направил ако може.
                Здравеи колега варианта за изработване на фланци в общи линии е само един захващане с 6 бр болтове 10х1 към полуоската през барабана от там на сетне всичко зависи от модела и типа на джантите, но задажително се правият фланците с водачи към джантата и барабана ..това което ти показвам е не дообработен фланец, но показва начина на центроване ,което в твоя случай липсва ....
                Прикачени файлове
                ТРИКРАКА МАСА НЕ КУЦА:eek:

                Коментар


                • #23
                  До: Триколка от ЗАЗ
                    • Направо ме уплашихте сас ауспусите до сега се занимавах с ЗАЗА да го пала даже го изкарах да вида какво прави не забелязах никакви промени освем че двата ауспоха работят различно това го знаех още при направата .Сега за фланците казаха ми че няма да издържи главината на заза моите тежат поне 5кг единия проблем ли е това като си с такъв голем опит с ТРИКОЛКИТЕ и първата ти е била с други джанти.За предницата както казах триколката ще се изправя за това я изправих повече ако бях отвел повече може да се счупи така си мисля аз.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Триколка от ЗАЗ

                    Първоначално публикуван от aleksandrov1973 Преглед на мнение
                    Пропуснах да поздравя всички колеги които са се захванали с не леката задача да правят разни нестандартни машини.Занимавам се от около 15 години с изработката на триколки...Фен съм на руското чудо ЗАЗ и имам направени любителски няколко триколки,дори някой са с регистрация.Ето първата ми която направих (миналия век)около 1993год.
                    aleksandrov пропуснах да те попитам какво ще кажеш за ЗАЗОВИЯ двигател казват че не са добри многои . ЗА регистрацията може ли............. как става

                    Коментар


                    • #25
                      До: Триколка от ЗАЗ

                      Охоооо , докато се борих с течове по покрива , тук се изписало сума ти нещо.....

                      Чакай да се включа и аз с малко коментари. Първо по предницата - преди да почна работа по мойя Хулиган , ходих и в Технотест на консултации. Не , че в последствие не се отметнаха , но на пръв разговор изрично ме предупредиха да не пускам много дълга предницата и да ползвам възможно най-много стандартни възли и детайли. Така , че предницата от ЧЗ е добро решение като начало. Главно заради регистрацията.

                      Това че искаш да изнесеш центъра на тежестта назад обаче е малко спорно. Ако строиш трайк само за да се вдига на задни гуми - добре , ама губиш много от това , че трудно ще спира и завива. Освен това , за да отговаря на техническите изисквания за регистрация , ще е необходимо определен процент от тежестта да пада на предно колело.

                      В момента още не е приета наредба за регистрация на единични бройки МПС. Поради това не са ясни и изискванията , но ако се съди по аналогични европейски наредби и по изискванията за селскостопански машини , процента ще е около 30% /на водещо - предно колело/. Тая наредба трябваше да са я приели с влизането ни в ЕС и още не е готова. Аман.

                      Аз имам подадена кореспонденция в Министерство на Транспорта от Май месец 2007. И до ден днешен нищо. Официален отговор няма. Не ми се иска все още да пускам жалби и дела , ама май ще се наложи. Ако някой има идея как да преодолеем този проблем да свирка.


                      Накрая да си кажа. Приготвил съм вече следващия донор - Субару 1,6. Само чакам някой мераклия с пари , да каже и се почваме наново.
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • #26
                        До: Триколка от ЗАЗ

                        Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                        Охоооо , докато се борих с течове по покрива , тук се изписало сума ти нещо.....

                        Чакай да се включа и аз с малко коментари. Първо по предницата - преди да почна работа по мойя Хулиган , ходих и в Технотест на консултации. Не , че в последствие не се отметнаха , но на пръв разговор изрично ме предупредиха да не пускам много дълга предницата и да ползвам възможно най-много стандартни възли и детайли. Така , че предницата от ЧЗ е добро решение като начало. Главно заради регистрацията.

                        Това че искаш да изнесеш центъра на тежестта назад обаче е малко спорно. Ако строиш трайк само за да се вдига на задни гуми - добре , ама губиш много от това , че трудно ще спира и завива. Освен това , за да отговаря на техническите изисквания за регистрация , ще е необходимо определен процент от тежестта да пада на предно колело.

                        В момента още не е приета наредба за регистрация на единични бройки МПС. Поради това не са ясни и изискванията , но ако се съди по аналогични европейски наредби и по изискванията за селскостопански машини , процента ще е около 30% /на водещо - предно колело/. Тая наредба трябваше да са я приели с влизането ни в ЕС и още не е готова. Аман.

                        Аз имам подадена кореспонденция в Министерство на Транспорта от Май месец 2007. И до ден днешен нищо. Официален отговор няма. Не ми се иска все още да пускам жалби и дела , ама май ще се наложи. Ако някой има идея как да преодолеем този проблем да свирка.


                        Накрая да си кажа. Приготвил съм вече следващия донор - Субару 1,6. Само чакам някой мераклия с пари , да каже и се почваме наново.
                        Мерси Жоре за сега ще остане предницата така нека първо да я зглобя цялата че нямам търпение пък после ще видим какво не е както трябва да корегираме!!!!!!!!!.Даи некой твой творениа.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Триколка от ЗАЗ

                          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E3%E0%F0%E0%E6


                          Е тука е почти всичко.
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #28
                            До: Триколка от ЗАЗ

                            Браво Жоре триколката е супер за моита няма да имам такива средства. Забелязах че карбораторите са от мотор как е с тях не че аз мога да сложа такива на ЗАЗА но питам от любопитство. Но първото което ще направя, видяно от теб е ТРЪБОГИПА върши ли работа както трябва ( да не деформира на згъвката). За песакоструиката нищо повече не видях , но всичко друго ми беше много интересно-и поучително и още веднъж БРАВО .

                            Коментар


                            • #29
                              До: Триколка от ЗАЗ

                              Тръбите за рамата и останалите дебелостенни безшевни ги огъва до 90 градуса без грижа. Тънкостенните неръждавейки съм ги огъвал лека полека с прехващане. Малко е досадно бавно , но пък става.

                              Песъкоструя ще го пробваме напролет като се стопли. Или ако възникне някаква спешна нужда.
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар


                              • #30
                                До: Триколка от ЗАЗ

                                Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
                                aleksandrov пропуснах да те попитам какво ще кажеш за ЗАЗОВИЯ двигател казват че не са добри многои . ЗА регистрацията може ли............. как става
                                За мен лично заза е много спокоен и уравновисен двигател тои е от малкото двигатели с балансиращ вал ако му направиш кьдрен римонт с леки подобрения ще ти вьрши страхотна работа. Прочетох че с колегата Нешев коментирате за пясакоструики аз имам от доста години и ми вьрши страхотна работа .
                                ТРИКРАКА МАСА НЕ КУЦА:eek:

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X