Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Триколка от ЗАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Триколка от ЗАЗ

    Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
    aleksandrov пропуснах да те попитам какво ще кажеш за ЗАЗОВИЯ двигател казват че не са добри многои . ЗА регистрацията може ли............. как става
    Здрасти Вьлйо заза е доста спокоен двигател защото има балансиращ вал и при един кьдрен ремонт и леки подобрения ще ти вьрши страхотна бабота . Старата ми моторетка спокоино развиваше 160 км с 15цолови гуми.Видях че с колегата Нешев дискотирате пиясакоструиките аз имам от доста години и ми вьрши страхотна работа.А що се отнася до регистрацията още не сьм го мислил. Сьс старата нямах никакви проблеми.
    ТРИКРАКА МАСА НЕ КУЦА:eek:

    Коментар


    • #32
      До: Триколка от ЗАЗ

      Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
      Тръбите за рамата и останалите дебелостенни безшевни ги огъва до 90 градуса без грижа. Тънкостенните неръждавейки съм ги огъвал лека полека с прехващане. Малко е досадно бавно , но пък става.

      Песъкоструя ще го пробваме напролет като се стопли. Или ако възникне някаква спешна нужда.
      Здравеи Жоре виждам че доста си се потрудил по твоята машина има страхотна визия. Ако може покажи по подробни снимки .
      ТРИКРАКА МАСА НЕ КУЦА:eek:

      Коментар


      • #33
        До: Триколка от ЗАЗ

        Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
          • Направо ме уплашихте сас ауспусите до сега се занимавах с ЗАЗА да го пала даже го изкарах да вида какво прави не забелязах никакви промени освем че двата ауспоха работят различно това го знаех още при направата .Сега за фланците казаха ми че няма да издържи главината на заза моите тежат поне 5кг единия проблем ли е това като си с такъв голем опит с ТРИКОЛКИТЕ и първата ти е била с други джанти.За предницата както казах триколката ще се изправя за това я изправих повече ако бях отвел повече може да се счупи така си мисля аз.

        Масата на фланеца няма такова значение освен че ускорява по бавно и ще се изправя по лесно на задни гуми но като цяло колкото по леки са толкова по добре . Ако се сьди по снимките можеш още доста да ги олекотиш
        ТРИКРАКА МАСА НЕ КУЦА:eek:

        Коментар


        • #34
          До: Триколка от ЗАЗ

          Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
          aleksandrov пропуснах да те попитам какво ще кажеш за ЗАЗОВИЯ двигател казват че не са добри многои . ЗА регистрацията може ли............. как става
          За мен лично заза е много спокоен и уравновисен двигател тои е от малкото двигатели с балансиращ вал ако му направиш кьдрен римонт с леки подобрения ще ти вьрши страхотна работа. Прочетох че с колегата Нешев коментирате за пясакоструики аз имам от доста години и ми вьрши страхотна работа .
          ТРИКРАКА МАСА НЕ КУЦА:eek:

          Коментар


          • #35
            До: Триколка от ЗАЗ

            Май си се улисал нещо?

            В тази тема http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=33624

            Има още подробности от строежа.

            Там пише и за карбураторите ..... От Дукати са /марката им обаче е Хитачи/. Освен на звук , не се отразяват съществено на нищо друго. Шкодовия колектор го срязах , шлайфах отвътре и ...... готово. Очаквах малко повечко ама не. За да скочи мощността просто трябва да дам още 200-300 лв. за мотор 1300 см3 , който иначе е същия , но с по-големи цилиндри и маслен радиатор /и разпределителен вал...../ и е 75 к.с. фабрично. Имам и познати автомобилни състезатели от близкото минало , които помнят някои хватки в тази посока , ама не ми се занимава , а и не си струва , защото е за сметка на разход и влошено охлаждане и дълговечност....

            Да се върнем на запорожката обаче.... Мисля си , а и опита на колеги триколкаджии показва , че не е много удачно да се ползват соц. творби за тая цел. След около 3000 км с триколката по пътищата на републиката , отговорно ти заявявам - търси нещо здраво мощно и надеждно. Аз съм си подготвил Субару 1,6 - 90 к.с. и се чудя дали не е слабо. Всъщност проблема възниква главно когато се движиш в колона с мотори на дълъг път и те започнат да изпреварват камиони и др. а ти с триколката ги бавиш щото си широк и , като няма мощ в излишък..... а пък разходите по правенето и труда надхвърлят с много разликата в стойността на двигателите.
            Последно редактирано от Жоро Нешев; 26-12-09, 00:33.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #36
              До: Триколка от ЗАЗ

              [QUOTE=aleksandrov1973;971329]Здрасти Вьлйо заза е доста спокоен двигател защото има балансиращ вал и при един кьдрен ремонт и леки подобрения ще ти вьрши страхотна бабота . Старата ми моторетка спокоино развиваше 160 км с 15цолови гуми.Видях че с колегата Нешев дискотирате пиясакоструиките аз имам от доста години и ми вьрши страхотна работа.А що се отнася до регистрацията още не сьм го мислил. Сьс старата нямах никакви проблеми.[/QUOTE.

              ЧЕСТИТА КОЛЕДА.
              1. Александров обясни ми какво е (кьдрен) ремонт и леките подобрения .Какви проблеми не си имал с двигатела или полицаите. Даи някой снимки на пясакоструиката за сега толко че алкохола ми дойде в повече.

              Коментар


              • #37
                До: Триколка от ЗАЗ

                Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                Май си се улисал нещо?

                В тази тема http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=33624

                Има още подробности от строежа.

                Там пише и за карбураторите ..... От Дукати са /марката им обаче е Хитачи/. Освен на звук , не се отразяват съществено на нищо друго. Шкодовия колектор го срязах , шлайфах отвътре и ...... готово. Очаквах малко повечко ама не. За да скочи мощността просто трябва да дам още 200-300 лв. за мотор 1300 см3 , който иначе е същия , но с по-големи цилиндри и маслен радиатор /и разпределителен вал...../ и е 75 к.с. фабрично. Имам и познати автомобилни състезатели от близкото минало , които помнят някои хватки в тази посока , ама не ми се занимава , а и не си струва , защото е за сметка на разход и влошено охлаждане и дълговечност....

                Да се върнем на запорожката обаче.... Мисля си , а и опита на колеги триколкаджии показва , че не е много удачно да се ползват соц. творби за тая цел. След около 3000 км с триколката по пътищата на републиката , отговорно ти заявявам - търси нещо здраво мощно и надеждно. Аз съм си подготвил Субару 1,6 - 90 к.с. и се чудя дали не е слабо. Всъщност проблема възниква главно когато се движиш в колона с мотори на дълъг път и те започнат да изпреварват камиони и др. а ти с триколката ги бавиш щото си широк и , като няма мощ в излишък..... а пък разходите по правенето и труда надхвърлят с много разликата в стойността на двигателите.
                .

                ЧЕСТИТА КОЛЕДА
                1. Жоре че няма да е този карборатор съм решил но ще е един мисля че от някое фиатче ще стане,ако ли не газова уредба.

                Коментар


                • #38
                  До: Триколка от ЗАЗ

                  Здравейте колеги! имам един въпрос - как се узаконява такова возило? И аз към мераклия да участвам в такъв проект

                  Коментар


                  • #39
                    До: Триколка от ЗАЗ

                    Първоначално публикуван от vesko111 Преглед на мнение
                    Здравейте колеги! имам един въпрос - как се узаконява такова возило? И аз към мераклия да участвам в такъв проект

                    Към ден днешен никак. Повечко чети форума! Все още нямам информация да е приета Наредба за регистрация на единични бройки МПС. Старата я отмениха през 2007г. Няма и ясно разписани правила за получаване на VIN номер. Само е споменато в нормативната уредба , че се издава от Министерството на икономиката. Отвратителна държава и най-вече ИААА /Изпълнителна Агенция Автомобилна Адмиснистрация/.

                    По едно време - около скандалите с купуването на шофьорски книжки се надявах да се постегнат ама не би. Свинщината продължава.
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #40
                      До: Триколка от ЗАЗ

                      Жоре даи някакви размери на каманите за тръбогипа защото тук в Бяла Слатина няма такова нещо да видя.Ще си направа за да си огъна кормилото от 22мм или 1/2 ако е шевна ще има ли проблем.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Триколка от ЗАЗ

                        Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
                        Жоре даи някакви размери на каманите за тръбогипа защото тук в Бяла Слатина няма такова нещо да видя.Ще си направа за да си огъна кормилото от 22мм или 1/2 ако е шевна ще има ли проблем.
                        МЪКА мие като гледам вьрвиш по патека по коиято аз сьм минал.Машините и инстроментите ноито искаш да правиш вече съм ги направил.Не откриваи топлата вода. С каквото мога да помогна можеш да разчиташ. 0879432392 0888437512
                        ТРИКРАКА МАСА НЕ КУЦА:eek:

                        Коментар


                        • #42
                          До: Триколка от ЗАЗ

                          Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
                          Жоре даи някакви размери на каманите за тръбогипа защото тук в Бяла Слатина няма такова нещо да видя.Ще си направа за да си огъна кормилото от 22мм или 1/2 ако е шевна ще има ли проблем.

                          Камъните си ги произвеждам , собразно тръбата която искам да огъна. Или местния стругар ми извърта макара с нужния полукръг /половин диаметър/ и после я срязвам на две половинки. Така се получавата обаче два скъпи камъка. За единични огъвки и за по евтинко цепя надлъжно коляно от черна тръба с вътрешен диаметър приблизително равен на външния на тръбата която ще огъвам. Заварявам му "пета" , като със заварката усилвам странично. И така. Ако не ти е станало ясно свиркай да пускам снимки и чертежи.

                          Кормило от такава тръба /шевна/ през акъл да не ти минава да правиш. Изобщо е недопустимо да се ползват кекави тръби и материали по отговорни детайли на МПС. Може само по декорациите да си играеш с водопроводни. За всичко останало /особено носещи части/ нашите братя руси препоръчват безшевни тръби дебелостенни от стомана 20 или около 20. Иначе рискуваш много.

                          Имай впредвид , че при евентуално узаконяване се искат документи за материалите от които е изработено МПС то. Включително и за електродите с които е заварявано ти трябват сертификати и анализни свидетелства. И копие от дипломата на заварчика.....
                          Последно редактирано от Жоро Нешев; 29-12-09, 23:50.
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #43
                            До: Триколка от ЗАЗ

                            Това е другата триколка която имам но неме кефи и мисля че е време да си търси друг собственик.
                            Прикачени файлове
                            ТРИКРАКА МАСА НЕ КУЦА:eek:

                            Коментар


                            • #44
                              До: Триколка от ЗАЗ

                              Първоначално публикуван от aleksandrov1973 Преглед на мнение
                              Това е другата триколка която имам но неме кефи и мисля че е време да си търси друг собственик.
                              Ч.Н.Г. -Александров май беше пуснал снимки на песакоструиката пистолета (ръкохватката) -твое производство ли са .На 31-ви ти звънях но не ми вдигна може би беше почнал по от рано сега снимките ги няма но вече имам представа какво е .За триколката (старата) двигатела да не би да е ВАРБУРГ.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Триколка от ЗАЗ

                                Първоначално публикуван от valio zila Преглед на мнение
                                Ч.Н.Г. -Александров май беше пуснал снимки на песакоструиката пистолета (ръкохватката) -твое производство ли са .На 31-ви ти звънях но не ми вдигна може би беше почнал по от рано сега снимките ги няма но вече имам представа какво е .За триколката (старата) двигатела да не би да е ВАРБУРГ.
                                Снимките и коментарите съм преместил...в този форум

                                http://forum.offroad-bulgaria.com/forumdisplay.php?f=30
                                MG RACING

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X