Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Eрзберг родео Австрия...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От името на Митков качвам няколко чудесни снимки:

    No bike - no fun!

    Коментар


    • #77
      Ха познайте кой е това



      No bike - no fun!

      Коментар


      • #78
        благодаря много на Дидо Др за помощтта
        ето и кратък коментар за тези снимки
        първата е снимана от 5ти контролен пункт надолу а има общо 14 контролни пункта
        на втората съм хванат с бат Травис Пастрана малко преди да му дам напътствия къде как да кара по трасето
        а на третата е един от камионите който беше преоборудван за разходка около трасето

        Коментар


        • #79
          МНОГО ЯКО
          Браво бе МИТКОВ поне успя ли да прихванеш нещо от Пастрана
          Разбрах обаче че ОРАНЖЕВАТА ЛАВИНА Е ПОМЕЛА ВСИЧКИ ДРУГИ ПО ДОСТОИНИ ФИРМИ ЖОРО СЕ БАВИ СЪС СНИМКИТЕ ЗАЩОТО СЕГА НАЛАГА СИНИ КРАСКИ НА СНИМКИТЕ А АЗ ТОЛКОВА РАЗЧИТАХ НА ТАЗИ ФИРМА НО ПОНЕ ХУБАВИ ИОНИКИ ПРОИЗВЕЖДАТ

          Коментар


          • #80
            близнак имаше точно като твоя джип сомо че черен с готина четериколка качена отзад и дърпаше каравана
            снимах го
            тия дни ще кача снимката

            а от Пастрана дали съм прихванал
            абе обясни ми на две на три как се прави бак флип
            ми то било много лесно
            качваш се и го правиш

            Коментар


            • #81
              Йоники .. Петре ши ма умориш от смях !!
              На Жоро пък ше му свърши синята боя на компютъра сигурен съм. Щом Митков разправя че по едно време там му прилошало от оранжево Ако забелязвате - даже навеса под който се е снимал с Пастрана е ОРИНДЖ и предвидливо си е разкопчал СИНЯТА риза под която е с ОРАНЖЕВА тениска Затова и не са го изгонили от там и са му позволили да се щракне - иначе с тия непозволени цветове щеше да гледа само отдалече
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #82
                бе как от далече бре
                ми нали сме братчеди с Пастранчо

                Коментар


                • #83
                  А бе, не е точно така както го казва Митков.
                  Вървим си ние нагоре и ни среща едно момче със Сузуки и вика:"Вие пичове не сте ли от Crazy job - България?"
                  Викам му:"Ей и тук ни разкриха, казвай!"
                  А той търка ръчички и разаправя, че е Пастрана и от два часа търси Митко Митков от Харманли, иска да вземе автограф от него и да му стисне ръката, че му е луд фен! Аз му казах, че не е хубаво така да притеснява Митков, тъй като е изпратен с важна мисия от Off Road BG, ама той толкова настояваше, че го доведохме насила.
                  Това е истинската история.

                  Близнак, колкото до оранжевата лавина, то КТМ бяха задължили всички майстори да карат с техни мотори. Които не се съгласиха, ги разстрелваха. А имаше и такива, които бяха жертвани да блокират опасните конкуренти от другите фирми. Защо мислиш, че Пастрана не е в тройката В началото дори един поляк с Ямаха поведе, ама му удариха балтията набързо.

                  Коментар


                  • #84
                    Ето за всички един репортаж в кадри, заснети по време на ERZBERG RODEO. Снимките са много по-хубави, но компресията отне доста от качеството им. Приятно гледане, а аз отивам да хвърля едно сертме, че още ми се повдига от това оранжевото !!!


                    Митков и аз "зареждахме" кафе на бензиностанция в Словения.


                    Митков кара траял-Монтесата на един от нашите приятели и домакини в Грац - Ханес. Кадъра е правен в началото и все още панталончето му е чистичко!


                    Кокера също пробва траял. Кадъра е правен преди да си обели ръката!


                    Ден първи. Квалификации. Записани: 1500 души.
                    На снимката Kurt Nicoll - KTM 540 EXC.
                    Това състезание носеше името "IRON ROAD" PROLOG и след него трябваше да останат 500 състезатели за същинското шоу на другия ден. През този ден почти всички се състезаваха с мотори от 500 до 1000 куб.см. тъй като имаше много дълги прави и тежкото ендуро беше предимство!


                    Виждате какви дълги прави имаше първият ден.Състезателите обикаляха по серпентините, като понякога сигурно надхвърляха скорост от 160 км/ч


                    Бяхме се уговорили предварително да не разрешаваме на никой да си прави снимки с нас, но Митков наруши имбаргото и дори "Crazy job" склони да си направи снимки с отдавнашният им приятел Джовани Сала - 4 пъти свтовен шампион по ендуро


                    Митков в обедна почивка разглежда пропуска, който му спести 35 евро. ( да не забрави да почерпи София ?!!!)


                    Групата и нашият водач Вернер обядват в красива местност между планинско поточе и езеро край Ерзберг. Самото селище е малко миньорско градче, като поминъка на населелението е бил добивът на желязна руда, но сега запасите и са на изчерпване и родеото е алтернатива за изкарване на малко пари.


                    Вечерта в 18.30 - събота. Free Style драйвърите веселиха всички с чудесна акробатика. Нямаше нито един европеец


                    Отново кадър от фри стайла.


                    Този не съм го снимал отгоре, а от земята! За мен това беше най-ефектният номер. По време на летежа шоумена се обръща почти с главата надолу и докато се презими пак се завърта обратно. Това не може да се разкаже, трябва да се види на лайф


                    Ден втори: Истинското състезание. На старт са застанали 500 състезатели, класирали се по време от първия ден. Тук е най-ниската част на "котела", от тук започва лудото изкачване. Пускаха моторите по редици през интервал от 3 минути - 10 редици от по 50 мотора


                    Веднага след старта състезателите трябваше да преодолеят стръмен и мек като терен наклон. Виждате как някои вече се изкачват, а други са направили завой след като са преценили, че няма да успеят и отиват да се засилват отново. Някои пък опитаха по 2-3 пъти и напуснаха състезанието, изгаряйки с 1000 евро


                    Тук на тази пътека между две стръмни изкачвания ставаше най-голямото меле. Заради това, съдиите закъсняха стартовете след 5-та серия, докато се поизчисти трасето от мотори.


                    Как няма да има само КТМ-и в челото, като то 90% от моторите бяха такива! Онзи дето поведе с Ямахата така и не го видяхме повече. Сигурно голям бой са го били някъде по скритите места на трасето!


                    Нямаш време за отдих. Изкачвания, спускания, пак изкачвания, пак спускания! Ужас! На финала много известният Алфи Кокс (от Париж - Дакар) припадна и го отнесоха с линейка, след като на място не можаха да го свестят


                    Това бе едно от най-стръмните спускания, осеяно с големи камъни! Много от състезателите се търкаляха надолу на кълбета и някои бяха откарани с линейки


                    Тук пък трябваше да се премине участък с камъни, високи колкото гумите на мотора.


                    Често цяла редица от по-задните серии не можеше да превземе още първото изкачване.


                    Тук, на това на пръв поглед по-безобидно изкачване браха ядове много от участниците, тъй като беше веднага след остър завой и никой нямаше достатъчно скорост да го подготви.


                    Този кадър е правен с 300мм обектив от другият край на "котела". Той много вярно отразява мащабите на това, с което трябва да се преборят участниците. В горното кръгче съм оградил нашата група, която помагаше на закъсалите, а в долното - трима души тикат един мотор нагоре. Това на тази резолюция (800/600 dpi) не се вижда, но на 3200/2400 е по-добре


                    Ето, това е "трасето" на Ерзберг. Това, което се вижда в профил изкачваха състезателите


                    Един от малкото участници с друг неоранжев мотоциклет - Gas Gas. Пичът се кефи, тъй като е от 25-те завършили


                    Награждаването. И двата дни първи стана DAVID KNIGHT и рзстреля прогнозите на Митков за Пастрана или Пфайфър. Аз бях заложил за JUHA SALMINEN. Той поне остана втори!
                    ... а босът на КТМ Фабио Фариоли (с бялата риза в средата), щеше да се наака от кеф. Сигурно пищовът му е стоял зареден в чекмеджето и недай боже някой от любимците на Митков беше спечелил ...
                    Та, това е моят репортаж от ERZBERG RODEO. Надявам се, че ви е било интересно

                    Коментар


                    • #85
                      Просто нямам думи, само като гледам снимките и настръхвам, а направо немога да си представя какво ви е било на вас там на място. Страшно е!!! С нетърпение очаквам новия брой на списанието.
                      Големи благодарности за свършената работа от вас, за да може и ние поне малко да се докоснем до невероятната атмосфера.

                      Коментар


                      • #86
                        АЗ НАПРАВО УНЕМЯХ

                        няма какво да кажа освен това че адски съжалявам че пропуснах това ходене

                        за догодина още от сега си давам заявката.

                        Жоре наистина големи благодарности за това което ни поднесе. Просто може да те вземат на работа в някое световно оффроад списание
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • #87
                          Жоре наистина снимките са станали чудесни
                          Що се отнася до КТМ то това им е домашното състезание и щеше да е голям срам да не спечелят
                          За Пастрана не съм прогнозирал че ще е първи очаквах по скоро да е в първите 3- 4 но той получи повреда.Иначе отначало вървеше 2 ри 3ти.В момента в който е спрял е бил на 5та позиция
                          За Найт още първия ден си пролича че ще е фаворит той спечели и съботното състезание с КТМ 950.
                          А че КТМ имаха някакви тактики със сигурност е така
                          Например Джовани Сала не се състезаваше а го бяха кръстили TRAC KOORDINATOR Какво точно е координирал по трасето само те си знаят Нищо чудно нейде из гората да са му изкоординирали някое дръвце на Пастрана
                          За YAMAHA имаше едно момче с ямаха което вървеше много добре при това беше с WR250f казва се Облуцки и е шампион от световното по ендуро и не се е изгубил просто поизостана но все пак е в десятката
                          между другото Ямаха също имаха щанд на състезанието и бяха един от по малките спонсори

                          Коментар


                          • #88
                            Хиляди благодарности за хубавия репортаж

                            Жоро пак показа, че знае как се правят снимки и коментари към тях
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #89
                              ЖЕСТОКО!!! Е т'ва ми се струва по-яко и от "Дакар", поне в двуколесната му част Много добри снимки, благородно ви завиждам. Догодина и аз съм там, нищо че не съм моторджия, това е гледка, която си струва

                              Коментар


                              • #90
                                ооо Имаше и мнооого 4 колесни интересни нещица
                                направил съм снимки днеска ще гледам да ги пусна

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X