Състезателният камион Renault K520 на холандския пилот Мартин ван ден Бринк изгоря напълно по време на втория етап от рали Дакар 2016. Неприятният инцидент се случи на около 100 километра преди финала на 387-километровата отсечка от Вила Карлос Паз до Термас Рио Хондо >>виж цялата новина>>
Поне по клипчетата ги показваха как минават отстрани през тревата. Чак да са се изхитрили не мисля. По-скоро мислят с главите си и си знаят машините. Все пак трасето не е по-ленти и могат да си карат където сметнат за добре мисля
Иван Маринов
Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
ЕНДУРО ВАРНА
Не се видях в списъка с "Чаплите" . Може би защото и тази година пропуснах ДАКАР.
П.П. Рейгер означава чапла на Холандски.
Сори за спама . Ицо, ако решиш трий.
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Не се видях в списъка с "Чаплите" . Може би защото и тази година пропуснах ДАКАР.
П.П. Рейгер означава чапла на Холандски.
Сори за спама . Ицо, ако решиш трий.
Тц, лафчето го бива Пък и май нямам права тук. А е редно, ехо колеги супермодератори, пуснете ми права за темата, моля
Мое мнение за затъването в калта. Ограничението за гумите при 4х4 прототипите беше 31''или 32'', някой който знае да казва, всички карат на практика с АТ и тежат по близо 2 тона. Проходимостта в кал им е колкото на стокова Витара с МТ 29''. Бъгитата са с 37'', не опират по корем и ако не спрат имат същия шанс да излязат от калта. Това е мое мнение.
Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Информация от преди 20 мин..това което виждам в страницата на Planet Robby.
Етап 3 - 80км от 200км
1. Loeb
2. Sainz +42s
3. Peterhansel +52s
4. Al-Attiyah +1m
Спряха етапа за камионите заради свличане на трасето, неофициално Льоб пак ги опука, Хонда с 1-2-3 при моторите, при АТВ-тата - Барагванат на 4 секунди пред Касале. По-късно - подробности!
Умишлено пропускам отцепника Шлесер, който си организира Africa Eco Race в опит да конкурира и саботира Дакар .. Още повече че говорим за годините 1999 - 2000 г. и за Африканският Дакар, който си беше друго и в много голяма степен пясъчно приключение.. Но обективно погледнато съм съгласен със забележката..
Ако се замислиш малко повече,може и да се сетиш какви са му причините на Шлесер да направи този Африка Еко Рейс.Защото аз напълно ги споделям,и заставам зад него.А неговите победи си остават,и то без зад него да има такава огромна поддръжка както да речем сега имат Пежо,Мини и некои други! Щото от година на година Дакар все повече се отдалечава от това което беше като замисъл в началото!!!
Коментар