Обява

Свий
Няма добавени обяви.

РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

    По този повод: БУМ!

    Роби Гордън с 18-годишен съотборник в рали Дакар 2016




    Американската мотоспорт легенда Роби Гордън за пореден път ще щурмува трасетата на "Дакар". Но този път, нещата около победителя от Baja 1000 и Nascar са още по-интересни - новият съотборник на американеца за легендарния пустинен маратон ще е най-младият автомобилен пилот в историята на надпреварата. Става въпрос за едва навършилия 18 Шелдън Крийд (Sheldon Creed), който вече е мотоспорт сензация в САЩ. >>>виж цялата новина>>>

    Коментар


    • #47
      От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

      Втората част от Дакар 2015 на Гордън

      Коментар


      • #48
        От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

        Ето ви едно интересно материалче, за шантавите участници в ралито: 10 луди возила, участвали в рали "Дакар"

        Коментар


        • #49
          От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

          С електромобил на рали Дакар 2016



          Отборът Acciona 100% EcoPowered ще направи своя втори опит за участие в рали Дакар с електрически задвижван състезателен автомобил. Този път, екобъгито ще бъде пилотирано от опитния аржентински пилот Ариел Хатон, а подобренията по машината изглеждат обещаващи за да се справи с тежкия маршрут на рали Дакар 2016.

          На Дакар 2015, дебютът на екологичния болид не бе особено впечатляващ, след като усилията на Алберт Бош и Агустин Пая приключиха още преди старта на втория етап (където отпаднаха доста участници, между другото). Но и дума не е ставало проектът да бъде спрян след първия опит. >>>към цялата статия>>>

          Коментар


          • #50
            От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

            От Opel Dakar Team пуснаха клипче как пълнят ферибота от Port Maritme Séte
            Ето няколко снимки и клипове качени във facebook акаунта им:
















            Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
            Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
            Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

            Коментар


            • #51
              От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

              Да ама отворете и тема за Африка Еко рейс, защото предния пост Опел Дакар теам отиват в Африка, а не в Америка.

              Коментар


              • #52
                От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                А с Камазите какво става, на първа страница само един Камаз с предно торпедо, като представяне. Нещо друго като инфо има ли?
                Също с малката Хускварна, 125... инфо има ли?

                Коментар


                • #53
                  От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ









                  https://www.facebook.com/Sylvain-Esp...=page_internal
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #54
                    От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ




                    Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                    Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                    Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                    Коментар


                    • #55
                      От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                      Първоначално публикуван от Pancho77 Преглед на мнение
                      А с Камазите какво става, на първа страница само един Камаз с предно торпедо, като представяне. Нещо друго като инфо има ли?
                      Също с малката Хускварна, 125... инфо има ли?
                      Няма да има Камаз с торпедо ... Показаният модел е само тестов и все още е в началото на изпитанията си и далеч от готовността си за състезания.. Изпитанията му ще продължат след завръщането на отбора от Дакар .. За момента предимствата на тази концепция са спорни.. но има предимство в по-добро разпределение на центъра на тежестта и от там по-добра маневреност .. има обаче и не малко недостатъци.. Като цяло има тенденция за появата на все повече състезателни камиони тип торпедо в Дакар и руснаците не искат да подценяват и изостават от тенденциите..

                      Между другото тази година ще има ограничения на ходовете за камионите / до 30 см. /, което ще направи битката още по-интересна, оспорвана и зрелищна..

                      Коментар


                      • #56
                        От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                        Ето ви една интересна ретроспекция, за най-интересните участници в рали "Дакар":



                        Най-интересните личности, участвали в рали „Дакар”

                        Певци, актьори, футболисти, принц и космонавт в битка с пустинята


                        Като своеобразна олимпиада в света на моторните спортове, рали „Дакар” е привличало на старта си цяла плеяда известни и атрактивни личности, които, идвайки от своя свят, са пробвали уменията и издръжливостта си в тежките трасета на надпреварата. Десетки познати лица – спортисти, актьори, хроникьори и дори принцове и принцеси, са се изправяли лице в лице с пустинята, за да проверят своите и на машините си способности. >>вижте статията>>



                        Коментар


                        • #57
                          От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                          Чак и Белмондо бил карал през 90 та,.


                          Няма да има Камаз с торпедо ...

                          А "стандартните" Камази?
                          Последно редактирано от Pancho77; 31-12-15, 10:21. Причина: допълнение

                          Коментар


                          • #58
                            От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                            Първоначално публикуван от Superchief Преглед на мнение
                            За момента предимствата на тази концепция са спорни.. но има предимство в по-добро разпределение на центъра на тежестта и от там по-добра маневреност .. има обаче и не малко недостатъци..

                            Основното, неоспоримо и всеналагащо се предимство на муцунестите камиони е положението на тройката пилоти, които се преместват от директно разположение над предният мост, в положение между двата моста. Което намалява компресионното въздействие върху състезатели с повече от 50%, за сметка на по-лошата управляемост, видимост и преценка на скороста. Когато седиш "на тръни" то с всеки един нерв усещаш всяка бабуна, всяко камъче и пътната настилка на 100%

                            Но леко-полека гладиаторите и в този спорт са на изчезване.
                            Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                            Коментар


                            • #59
                              От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                              по кой програми ще може да се гледа

                              Коментар


                              • #60
                                От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                                Спомняте ли си, че преди вече точно 10 години за пръв път получихме информация за "Дакар" на живо от българи?

                                Епичното пътешествие на близнаците Петър и Иво Цанови, постави началото на всички последвали събития, включително и българските участия в ралито. От мен лично огромни благодарности и поклон, момци!







                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X