Обява

Свий
Няма добавени обяви.

РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

    Себастиан Лоб влезе с шут в "Дакар":

    Брилянтен Себастиан Льоб в етап 2 на Дакар 2016



    Деветкратният световен рали шампион Себастиан Льоб връхлетя с гръм и трясък в рали Дакар 2016. Пилотът на Peugeot 2008 DKR спечели днешният втори етап на пустинния маратон, който реално бе първи за надпреварата, след като вчерашната отсечка бе отменена заради проливни дъждове. В отсечката между Вила Карлос Паз и Термас Рио Хондо Льоб победи не кого да е, а най-титулувания участник в "Дакар" и негов съотборник в Peugeot Стефан Петерханзел с 2:23 мин. Трети при автомобилите се класира бившият световен крос-кънтри шампион Владимир Василиев (Toyota), който изпревари >>>към цялата статия>>>

    Коментар


    • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

      Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
      И що така? Не са го сметнали конструкторите за Дакар ли?
      Не знам колко литра е минимума за Дакар, но със стандартен 9литров минава зор 60-65км. при нормално каране, със газ........ммммм и явно тука ще се вози пича, и то без да е накичен като коледна елха със още 40-50кила горница. И да конструкторите тоя модел грам хабер си и нямат напредстава че тая мърша(125-ко) ще оди на Дакар за да седнат да го сметат друго е некой гаражен самодеец си го навие на пръста си. Дано да го избута пича това съзтезание ама надали.
      Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

      Коментар


      • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

        Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
        Не знам колко литра е минимума за Дакар, но със стандартен 9литров минава зор 60-65км. при нормално каране, със газ........ммммм и явно тука ще се вози пича, и то без да е накичен като коледна елха със още 40-50кила горница. И да конструкторите тоя модел грам хабер си и нямат напредстава че тая мърша(125-ко) ще оди на Дакар за да седнат да го сметат друго е некой гаражен самодеец си го навие на пръста си. Дано да го избута пича това съзтезание ама надали.
        По напред в темата съм дал и други снимки , мотора са го тествали 6000км. в Мароко , нямали са проблеми. Навремето в мото кроса , с 7-8 литра караха 40мин.+2 обиколки , но там е много по-различно от ралито. Като му гледам резервоарите , трябва да му стигне горивото поне за 300км. Ако завърши ще си направят супер реклама , и явно целта е да пуснат на пазара реплика на мотора . От КТМ по-добри търговци няма.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

          Той Русев има една мъдра мисъл, дето е много подходяща за случая, ама не помня, кой си я беше сложил за подпис та да я цитирам .....
          Георги Танев (0+)
          Land Rover Discovery 1 300 TDi
          Land Rover Club Bulgaria
          0887 930 238, 0878 797 768

          Коментар


          • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

            A дано ама в Мароко нема огромни разлики в н.в. от 0 до 5000м. и тея 300км. при некви нормални условия а 2Т и влага са идеални за разхода. Дано успеят ама си е дърпане за опашката на бико. До преди месец го имах същия дръгливец, а тоя пич го е натоварил здраво, туряне на по тежка звезда, ел. инсталация че иначе сток липсва, стартер не видях дали му с слаган със сигурност е отишъл и на 200с.с. иначе дюните ще ги заобикаля изобщо ако има откъде, ако е разтеглил предавките че лиазоните ще му се сторят кошмар, никва дуща във ниските единстевнния му плюс е че мноо ама мнооо трудно може да го кипнеш и не му требва вентилатор а и за да върви тоя мотор требе да се кара постоянно на гюронтия нищо общо с другите 2Т, честно казано не съм виждал по неподходящ избор за рали.
            Последно редактирано от Tpunep; 04-01-16, 22:37.
            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

            Коментар


            • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

              Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
              Не знам колко литра е минимума за Дакар, но със стандартен 9литров минава зор 60-65км. при нормално каране, със газ........ммммм и явно тука ще се вози пича, и то без да е накичен като коледна елха със още 40-50кила горница. И да конструкторите тоя модел грам хабер си и нямат напредстава че тая мърша(125-ко) ще оди на Дакар за да седнат да го сметат друго е некой гаражен самодеец си го навие на пръста си. Дано да го избута пича това съзтезание ама надали.
              Последните години си имаше един с КТМ ЕХС125 който ако не се лъжа и завършваше.
              А за разхода, не си мисли че на тази газ 4Т горят малко, и те накичени с още 50-60кг отгоре.
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                Първоначално публикуван от suzuki team Преглед на мнение
                За първото не си прав-спомни си кое франсе с бъги ги мачкаше и то доста! А за Льоб и аз ще стискам палци щото съм фен на Пежо много отдавна! Още от група "Б"!!
                Умишлено пропускам отцепника Шлесер, който си организира Africa Eco Race в опит да конкурира и саботира Дакар .. Още повече че говорим за годините 1999 - 2000 г. и за Африканският Дакар, който си беше друго и в много голяма степен пясъчно приключение.. Но обективно погледнато съм съгласен със забележката..

                Аз обаче ще закача Ицо4x4 /с най-добронамерени чувства/ като му напомня думите..

                Аз пък мисля, че точно заради WRC отсечките Peugeot няма шанс тази година. Този тип коли не случайно се наричат пустинни бъгита, а сега пустинята ще е малко... Единствената конкуренция на Насър, извън Теранова и (може би) Рома са Де Вилиерс и ал Раджи с тойотите... Мое мнение, ако не съм прав ще е още по-яко...
                Пропуснах по-напред да Ви обърна внимание и нa лудият руснак от село Владимир Василев.. който започва кариерата си със сглобяване на трактори ... и който преди няколко Дакара направи фурор със своя руска разработка G-force .. после постепенно прогресира с Mini... за да стигне до Toyota Hilux / от Overdrive /, която очевидно му пасва по-добре с бензиновият си двигател .. и който води няколко битки през 2015 г. с АлАтия и накрая взе 2-ро място в Рали Мароко като победи АлРаджи и ДеВилиер /съответно 3-ти и 4-ти /. Въпреки че може да звучи за повечето от нас супер амбициозно - той си е поставил за цел да спечели Дакар.. и поставя екипажът си близо до Топ 5 на пилотите в рали рейдове.. Имам едно правило / Никога не подценявам руснаци и техните амбиции /.. Нека да видим какво ще се случи.. Прогнозата ми за Василев е ако няма сериозни технически проблеми е да влезе в Топ 7!

                Коментар


                • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                  Всъщност мотора е бил ХС150
                  тук има доста снимки https://spears.smugmug.com/Motorcycl...-3-Scruitinee/
                  май и втори двигател си е носил
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                    Първоначално публикуван от Superchief Преглед на мнение
                    Умишлено пропускам отцепника Шлесер, който си организира Africa Eco Race в опит да конкурира и саботира Дакар .. Още повече че говорим за годините 1999 - 2000 г. и за Африканският Дакар, който си беше друго и в много голяма степен пясъчно приключение.. Но обективно погледнато съм съгласен със забележката..

                    Аз обаче ще закача Ицо4x4 /с най-добронамерени чувства/ като му напомня думите..



                    Пропуснах по-напред да Ви обърна внимание и нa лудият руснак от село Владимир Василев.. който започва кариерата си със сглобяване на трактори ... и който преди няколко Дакара направи фурор със своя руска разработка G-force .. после постепенно прогресира с Mini... за да стигне до Toyota Hilux / от Overdrive /, която очевидно му пасва по-добре с бензиновият си двигател .. и който води няколко битки през 2015 г. с АлАтия и накрая взе 2-ро място в Рали Мароко като победи АлРаджи и ДеВилиер /съответно 3-ти и 4-ти /. Въпреки че може да звучи за повечето от нас супер амбициозно - той си е поставил за цел да спечели Дакар.. и поставя екипажът си близо до Топ 5 на пилотите в рали рейдове.. Имам едно правило / Никога не подценявам руснаци и техните амбиции /.. Нека да видим какво ще се случи.. Прогнозата ми за Василев е ако няма сериозни технически проблеми е да влезе в Топ 7!
                    само няколко малки забележки: 1) ако Василиев е луд руснак от село, то Насър е лудо камиларче от шатра в пустинята 2)G-Force е разработка на руския рали-рейд шампион Борис Гадасин (Иво Върбанов успя да го отупа в Гърция); 3) трактористът е Световен шампион с Mini и многократен руски. ако не се беше върнал на тойота (overdrive-ска, не като на Де Вилиерс) щото закъса с парите (щото пък беше закъсал със здравето) нищо чудно и да беше станал шампион на Дакар... 4)И последно - топ 7 си е две крачки назад, щото миналата година беше 5-и
                    И много се радвам на Льоб и самоцитирйки се напомням: ако не съм прав ще е още по-яко...
                    Все пак, днес е реално едва първия ден на "Дакар трофи", извинете, Бреслау Аржентина ... Опа, май пак се обърках

                    Коментар


                    • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                      И тъй, стигаме до тежката артилерия:

                      Стейси и MAN начело при камионите след етап 2 на Дакар 2016



                      Къде, за бога, са Камазите - вижте ТУК

                      Коментар


                      • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                        Ама тя локвата си е описана в книгата


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12400684_10153129926661741_3993217564102401521_n.jpg
Прегледи:1
Размер:66.9 КБ
ID:5697794

                        Коментар


                        • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                          Още за локвата:
                          https://www.youtube.com/watch?v=mz_tpSNQRNg

                          Коментар


                          • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                            Ето и малко кадри от вчерашното "Дакар трофи":












                            цялата галерия ТУК

                            Коментар


                            • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                              Защо пежотата не затънаха, въпреки че са само със задно?
                              Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

                              Коментар


                              • От: РАЛИ ДАКАР 2016: АРЖЕНТИНА, БОЛИВИЯ

                                Първоначално публикуван от kbot Преглед на мнение
                                Защо пежотата не затънаха, въпреки че са само със задно?
                                Явно имат много добри задкормилни блокажи

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X