Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
    На всички е ясно, че има нужда от още един клас- т.нар. про-модифициран, който да е между модифициран и прототип. Това са машини с рами и купета, приличащи на джипове, без завиващи задни мостове, джипове като тези на Асен, Светльо, Дани от Чипровци, Киров и др. За съжаление тази година нямаме финансовата възможност да отделим такъв клас. А и "тръбарките" не са достатъчно на брой за отделен клас. Затова тази година ще е така, а догодина, ако машините се развият ще има и такъв междинен клас!
    Това ми хареса, значи все пак имам шанс да се състезавам, искам да споделя моята гледна точка: От две години правя Самурай с който да се състезавам в траялно състезание със зони,след бързия ъпгрейд на трасетата и навлизането на тръбарки с два завиващи моста и гуми със себестойност моята заплата за половин година вече се бях отчаял, защото всеки участва за да се бори за първо място. Ако ви прави впечатление доста от джиповете /състезателите/, които участваха в Експерт през 2010 год. вече не участват, явно възможностите недостигат /колко от участниците могат да отделят 50000лева за подготовка на прототип/
    Не искам да обидя никой, напротив изпитвам голямо уважение към вас , но смятам че трябва да се обърне най- голямо внимание на този масов клас, който в момента липсва!

    Коментар


    • #62
      От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

      Първоначално публикуван от ivko006 Преглед на мнение
      Това ми хареса, значи все пак имам шанс да се състезавам, искам да споделя моята гледна точка: От две години правя Самурай с който да се състезавам в траялно състезание със зони,след бързия ъпгрейд на трасетата и навлизането на тръбарки с два завиващи моста и гуми със себестойност моята заплата за половин година вече се бях отчаял, защото всеки участва за да се бори за първо място. Ако ви прави впечатление доста от джиповете /състезателите/, които участваха в Експерт през 2010 год. вече не участват, явно възможностите недостигат /колко от участниците могат да отделят 50000лева за подготовка на прототип/
      Не искам да обидя никой, напротив изпитвам голямо уважение към вас , но смятам че трябва да се обърне най- голямо внимание на този масов клас, който в момента липсва!
      Всъщност този клас не липсва. Масовият клас е Модифициран, като за момента в него ще има и затворено трасе и зони, а машините, които приличат на джипове и караха в Експерт ще могат да са в него. Нивото на трудност ще е сериозно и затова вече задължително има изискване за клетка. Лебедката не е задължителна защото ще се набляга на технични препятствия.

      клас Модифициран - предназначен е за модифицирани джипове с ограничение на гуми до 85 см. Машините в този клас могат да бъдат модифицирани свободно, но трябва да се запази оригиналната рама или конструкция, като минималната и дължина трябва да бъде от предния мост, до задния и машината трябва да прилича на автомобил (да може визуално ясно да се различи моделът на джипа). Въвежда се задължително наличие на адекватна предпазна клетка, като седалките и коланите могат да бъдат стандартните за модела. Наличието на лебедка няма да е задължително. Забравил съм да напиша, че задният мост не трябва да е завиващ.

      Текстът в червено е разликата между прототип и всички останали. Липсващият клас ще отговаря на същите правила, като единствената разлика ще е в размера на позволените гуми.

      Схема на модифициран джип (това са минималните изисквания за дължина на рамата и купето):
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot from 2014-01-16 10:59:07.png
Прегледи:3
Размер:7.7 КБ
ID:5554676

      Мое мнение е, че който е достигнал до новото да кара в най-големия клас (Асенчо, Ети, Чаро и т.н.) и съответно си е модифицирал машината до такава степен, че да се бори доста конкурентно с най-подготвените джипове едва ли ще иска да прави крачка към по-малък клас.
      Последно редактирано от Стоян Францов; 16-01-14, 10:27.

      Коментар


      • #63
        От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

        Първоначално публикуван от dany.1 Преглед на мнение
        А ние тази година влизаме ли в"Модифициран"?
        Дани стига да си с гуми до 85 см.Няма кой да те спре.Не си със завиващ мост поне до разград небеше.Такаче можеш да си караш на спокойствие.Както аз,светльо и всеки който покрива тези мерки.Клас прото е единствено по твое желание.

        Относно последния коментар на Ивака-Колега всеки който е решил че има прежалена техника за участие участва.Направил си самурай супер.Имаш 2 класа за избор.Решаваш и караш.Просто е.Иска ни се да има среден между прото и модифициран ама паРи нема.Догодина можеби.Аз лично от изминалия сезон съм с наблюдение че си има много участници в клас Модифициран бивш хоби.Примери Сливен,Лазарово и зверино.Разградското също беше посетено е не малък брой участници.Клас прото както казваш намаля защото много участници преминаха в модифициран.
        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

        Коментар


        • #64
          От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

          ОК успех на всички, аз още не съм готов, но съм на финалната права!

          Коментар


          • #65
            От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

            Има неща,които ще променят организирането и направата на траялно състезание, след като вече има Траялен шампионат.
            Едно от тях ще бъде посоката на трудност в зоните или сложността на препятствията.
            И други новости ще се появят важно е,че има желание за развитие и воля за спорта.

            Коментар


            • #66
              От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

              Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
              Всъщност този клас не липсва. Масовият клас е Модифициран, като за момента в него ще има и затворено трасе и зони, а машините, които приличат на джипове и караха в Експерт ще могат да са в него. Нивото на трудност ще е сериозно и затова вече задължително има изискване за клетка. Лебедката не е задължителна защото ще се набляга на технични препятствия.

              клас Модифициран - предназначен е за модифицирани джипове с ограничение на гуми до 85 см. Машините в този клас могат да бъдат модифицирани свободно, но трябва да се запази оригиналната рама или конструкция, като минималната и дължина трябва да бъде от предния мост, до задния и машината трябва да прилича на автомобил (да може визуално ясно да се различи моделът на джипа). Въвежда се задължително наличие на адекватна предпазна клетка, като седалките и коланите могат да бъдат стандартните за модела. Наличието на лебедка няма да е задължително. Забравил съм да напиша, че задният мост не трябва да е завиващ.

              Текстът в червено е разликата между прототип и всички останали. Липсващият клас ще отговаря на същите правила, като единствената разлика ще е в размера на позволените гуми.

              Схема на модифициран джип (това са минималните изисквания за дължина на рамата и купето):
              [ATTACH=CONFIG]671021[/ATTACH]

              Мое мнение е, че който е достигнал до новото да кара в най-големия клас (Асенчо, Ети, Чаро и т.н.) и съответно си е модифицирал машината до такава степен, че да се бори доста конкурентно с най-подготвените джипове едва ли ще иска да прави крачка към по-малък клас.
              Стояне тука си много прав не ,че съм си направил сташно модифициран джип но просто този тип каране ми харесва и затова ще караме там въпреки ,че със сигурност няма да имам този хъс и желание което бих имал ако карам с джипове с равни възможности на моят.По скоро бих пропуснал този сезон но нямам намерение поне за момента да караме в хоби

              Коментар


              • #67
                От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                Всички много харесваме вашият стил на каране/на екипажа/ и без вашето участие клас прото няма да е същия!
                Надявам се скоро всеки да е наясно къде ще кара и ,ако има някакви въпроси да ги решим тук, за да можем скоро да пуснем и тема за откриването и нашето състезание.

                Както е неравностойна борбата между краулера на Илиян и Самурая на Светльо при клас прототип,така ще бъде и при клас модифициран ,ако имаме сериозно подготвени машини от бившия клас експерт с гуми 90 см и малка Витарка с гуми 75 см.
                Ето защо ,аз съм против повишението на размера на гумите при клас модифициран,по-скоро ми се струва много за клас стандарт да карат с 34-35-ци.
                Последно редактирано от antiroad; 17-01-14, 11:23.
                0887/400121 Антон Донев

                Коментар


                • #68
                  От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                  Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                  Всички много харесваме вашият стил на каране/на екипажа/ и без вашето участие клас прото няма да е същия!
                  Надявам се скоро всеки да е наясно къде ще кара и ,ако има някакви въпроси да ги решим тук, за да можем скоро да пуснем и тема за откриването и нашето състезание.

                  Както е неравностойна борбата между краулера на Илиян и Самурая на Светльо при клас прототип,така ще бъде и при клас модифициран ,ако имаме сериозно подготвени машини от бившия клас експерт с гуми 90 см и малка Витарка с гуми 75 см.
                  Ето защо ,аз съм против повишението на размера на гумите при клас модифициран,по-скоро ми се струва много за клас стандарт да карат с 34-35-ци.

                  Подкрепям напълно Антон.
                  Щом всички сте решили това да е правилника за тази години ОК.Каквото трябва ще направим да сме в изискванията.Тази година дори разместихте състезанията да има повече време между тях.
                  https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                  Коментар


                  • #69
                    От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                    Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                    Всички много харесваме вашият стил на каране/на екипажа/ и без вашето участие клас прото няма да е същия!
                    Надявам се скоро всеки да е наясно къде ще кара и ,ако има някакви въпроси да ги решим тук, за да можем скоро да пуснем и тема за откриването и нашето състезание.

                    Както е неравностойна борбата между краулера на Илиян и Самурая на Светльо при клас прототип,така ще бъде и при клас модифициран ,ако имаме сериозно подготвени машини от бившия клас експерт с гуми 90 см и малка Витарка с гуми 75 см.
                    Ето защо ,аз съм против повишението на размера на гумите при клас модифициран,по-скоро ми се струва много за клас стандарт да карат с 34-35-ци.
                    Аз също подкрепям Антон.Защо бяха тези анкети тогава за размера на гумите.Рискувате много екипажи да се откажат тогава.Според мен наблегнете повече на сложността на трасетата за да можем и ние и публиката да се кефим.Поздрави ОГИ.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                      Към организаторите:Качете за онагледяване по една снимка на джип от различните класове,за да има база за сравнение.Мисля,че ще бъде по-добре и всеки ще знае как да си направи джипа.
                      Чавдар Владимиров
                      0887/912075
                      Ленд Ровър Диско 1
                      Самуад в проект

                      Коментар


                      • #71
                        От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                        За клас Стандарт се спряхме на 85см., защото има джипове стандартно с 35-ци-Патрул например. Те според мен няма да имат съществено предимство, защото са тежки, а гумите неагресивни.
                        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                          Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                          За клас Стандарт се спряхме на 85см., защото има джипове стандартно с 35-ци-Патрул например. Те според мен няма да имат съществено предимство, защото са тежки, а гумите неагресивни.
                          Точно.
                          Чаро какви снимки ти трябват бре.Да не кажеш че ще копираш джип.Всичко за горните класове е почти същото само с допълнения в изискванията за безопастност.Ако искаш с тръбното караш прото или модифициран ако ти влизат гумите.Няма нужда от снимки.Точно и ясно са го написали Жоро и Стоян
                          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                          Коментар


                          • #73
                            От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                            Значи с кайманите съм за модифициран така ли ?
                            ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                            Коментар


                            • #74
                              От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                              Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнение
                              Значи с кайманите съм за модифициран така ли ?
                              Да коко.Показа че в хобито си карате такаче според мен няма да имаш проблеми.
                              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                              Коментар


                              • #75
                                От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                                Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнение
                                Значи с кайманите съм за модифициран така ли ?
                                Ти с тоя туннинг си си направо за модифициран (иначе с други гуми става и за стандартен). Само трябва да сложите клетка както говорихме.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X