Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

    Имам въпрос към ВИТАН.Кога ще започне да кара траял,заедно с нас?Кога ще се представи?Ако няма намерение да кара и да излезе от анонимност,моля модератора на темата да трие всеки негов пост,докато не спре да прави интриги.И моля кибиците да не ми дават наклон на.....клетката,защото ми писна!Като толкова милеете за спорта и сте загрижени за безопасността на нас състезателите,отворени сме за дарения от ваша страна на седалки Рикаро,безшевни тръби/масманови мисля,че се казваха/,алуминиеви панели,спортни колани и т.н.Разбира се всички тези дарения трябва да имат валидна хомологация поне за 5год.+,а няма да откажем и лицензи издадени от БФАС.
    Благодаря за вниманието.
    Чавдар Владимиров
    0887/912075
    Ленд Ровър Диско 1
    Самуад в проект

    Коментар


    • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

      Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
      Имам въпрос към ВИТАН.Кога ще започне да кара траял,заедно с нас?Кога ще се представи?Ако няма намерение да кара и да излезе от анонимност,моля модератора на темата да трие всеки негов пост,докато не спре да прави интриги.И моля кибиците да не ми дават наклон на.....клетката,защото ми писна!Като толкова милеете за спорта и сте загрижени за безопасността на нас състезателите,отворени сме за дарения от ваша страна на седалки Рикаро,безшевни тръби/масманови мисля,че се казваха/,алуминиеви панели,спортни колани и т.н.Разбира се всички тези дарения трябва да имат валидна хомологация поне за 5год.+,а няма да откажем и лицензи издадени от БФАС.
      Благодаря за вниманието.
      Чарооооо и аз приемам дарения за мойта джипка......Що запали така...Крайно време е да те запозная със Витан....
      ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

      Коментар


      • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

        Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
        Имам въпрос към ВИТАН.Кога ще започне да кара траял,заедно с нас?Кога ще се представи?Ако няма намерение да кара и да излезе от анонимност,моля модератора на темата да трие всеки негов пост,докато не спре да прави интриги.И моля кибиците да не ми дават наклон на.....клетката,защото ми писна!Като толкова милеете за спорта и сте загрижени за безопасността на нас състезателите,отворени сме за дарения от ваша страна на седалки Рикаро,безшевни тръби/масманови мисля,че се казваха/,алуминиеви панели,спортни колани и т.н.Разбира се всички тези дарения трябва да имат валидна хомологация поне за 5год.+,а няма да откажем и лицензи издадени от БФАС.
        Благодаря за вниманието.
        Аз пък имам предложение - да седнете, да прочетете, и най-вече да мислите, преди да пишете и пищите като ощипани лели на панаир.

        Правилата за безопасност
        са обявени преди 17 дни, с допълнения от вчера. Колко от вас са ги прочели преди да правят и отговарят на анкети?

        На въпросите за и към Витан и свързаните с тях ултиматуми по-горе, няма да отговарям. Извън темата са.
        Последно редактирано от Vitan; 17-07-13, 08:40.

        Коментар


        • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

          Първоначално публикуван от Vitan Преглед на мнение
          ... На въпросите за и към Витан и свързаните с тях ултиматуми по-горе, няма да отговарям. Извън темата са.
          В същност, не са толкова извън темата. В превод въпросът е "Какъв е правният интерес на Витанка да се меси в правилника за траялните състезания?".
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

            Тук ще ви пусна няколко линка дето намерих, от съвсем достъпен ценови клас:

            Спортна седалка - 50 лв. - http://prodavalnik.com/sportni-sedalki-i27655649

            Спортен колан - 55 лв. - http://prodavalnik.com/sporten-kolan...hkov-i13814011

            Спортна седалка с колан 120 лв. - http://prodavalnik.com/sportna-sedalka-i26002285

            Дълбоко рекаро - 75 лв. - http://prodavalnik.com/sportna-sedalka-i9455077

            Спортен колан SCHROTH - 59 лв. - http://prodavalnik.com/sporten-kolan...hkov-i20905601

            Спортен колан SCHROTH - 40 лв. - http://prodavalnik.com/sporten-tri-t...roth-i27379621

            Всеки може да си потърси , има достатъчно места. Тези обяви са само примерни и май нарушават правилата на форума, но поради важността на темата ги пускам с информативна цел. Ако не можем да ги оставим, тогава предлагам да махнем линковете и да останат само цените. Разбира се има и много по-качествени и скъпи, но има и бюджетни и достъпни за всеки.

            Моята седалка съм я купил за 75 лв. тук от форума.

            Коментар


            • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

              Първоначално публикуван от Vitan Преглед на мнение
              Правилата за безопасност[/URL] са обявени преди 17 дни, с допълнения от вчера. Колко от вас са ги прочели преди да правят и отговарят на анкети?

              На въпросите за и към Витан и свързаните с тях ултиматуми по-горе, няма да отговарям. Извън темата са.
              А ако ВИТАН си беше направил труда да чете мненията за правилника с предложения за ПЕТЪЧЕН хумор ще си направи сметка дали е четен правилника и дали има смисъл от анкети и теми.
              Въпроси към ВИТАН винаги могат да бъдат задавани защото живеем в свободна страна.Пък дали ВИТАН ще отговоря си е негов проблем.
              А пък и то найстина е безмислено да го замесват защото няма НИЩО общо с мероприятията до момента или поне поради криенето под други имена не е извесно.

              Стоянчо
              Винаги има начин човек да се оборудва с нещо което подобно да отговаря този тъй желан НОВ правилник.
              Въпроса е смислено ли е!Някой неща макар евтини струват скъпо след време.Според мен няма човек който да участва и да реши да прави нещо за безопастност и да не е помислил.Все пак си е неговия живот.

              Жоре въпросното безмислено роптаене е не против нови правила за безопастност.А въвеждането им посред сезон.Затова исках да вида на какво мнение са УЧАСТНИЦИТЕ.
              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

              Коментар


              • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                Жоре въпросното безмислено роптаене е не против нови правила за безопастност.А въвеждането им посред сезон.
                Посред сезона има удобна за промени по машините пауза от 4 месеца. Още повече, че голяма част от състезателите трябва да правят дребни доработки(главно ключ-маси, които да гасят мотора, някой друг таван и страничен панел). Остават още цели две състезания от веригата+ Самоков, Николово. Ако не дай си боже стане инцидент тогава, какво?!?
                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                Коментар


                • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                  Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                  Нали забеляза твоя пилот, как си държи лявата ръка около тръбата? Ако си откъсне ръката ще се затрият ли любителските състезания? И ще се пусне ли догодина?
                  Ти с ограничения няма да промениш това къде си държи ръката. И аз дето имам доста километри и нашата кола е с врати се хващам по някога, че се държа за тръбата (от хомологирания ни ролкедж) с хомологираната седалка и колани и ако тръгнем да се обръщаме има голама вероятност да я премажа между тръбата и вратата.
                  За това не съдавайте самоцелни правила. Кви са тези тръби дето да покриват рамото на височина ли на дължина ли, ако е на височина между рамото и тавана има една глава и малко разтояние, от къде ще се излиза тогава.
                  Въобще не прекалявайте с изискванията за сигурност, защото една врата не много дебела, такова трябва да е и изискването за прегради не повече от милиметър ламарина. И другото не може решил един и хайде ограничение в средата на сезона, това се прави в края на сезона преди новия и за по сериозни промени се дава срок например за по-следващата година. Иначе започвате да приличате на тези в БФАС.

                  Коментар


                  • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                    Посред сезона има удобна за промени по машините пауза от 4 месеца. Още повече, че голяма част от състезателите трябва да правят дребни доработки(главно ключ-маси, които да гасят мотора, някой друг таван и страничен панел). Остават още цели две състезания от веригата+ Самоков, Николово. Ако не дай си боже стане инцидент тогава, какво?!?
                    Това трябваше да го мислите преди сезона. По-добре обяснете на съзтезателите проблемите от това да си държат ръцете някъде и като организатори гледаите да няма такива стърчащи колове в трасето. Ето ти решението. Тия 4 месеца вече са минали остава един защото август го брой почивен, септември децата тръгват на училище октомври идват състезанията.
                    Ако някой пилот толкова ти пречи не създавай кухи правила за да го спъваш.

                    Коментар


                    • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                      Миналия сезон имаше две тръбарки, а сега са шест(а знам за още няколко, които сега се правят) и проблемите се видяха едва на тазгодишните състезания. Не мисля, че трябва да чакаме някой да си отреже ръката за да направим нещо.
                      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                      Коментар


                      • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                        Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                        Миналия сезон имаше две тръбарки, а сега са шест(а знам за още няколко, които сега се правят) и проблемите се видяха едва на тазгодишните състезания. Не мисля, че трябва да чакаме някой да си отреже ръката за да направим нещо.
                        Ако това е бъдещето и за това се гласи целия шампионат и правила.Извинявам се.На стоян казах аз лично и клуб ще се кара другаде.
                        Грубо е да се каже кога някой ще пострада.
                        Страдат и хора който карат рали-рейд.Страдат хора от публиката.Страдат жорналисти.
                        Това ли е причината за драстични мерки.Защо някой не се запита преди да прави правила или да иска от състезатели в България какво е навън ама не ЕВРОТРАЯЛ а близки съседни държави кадето това не е чуждо.
                        Интересно ми е като толкова се гледа Евротраял защо никой не загледа състезания като:Траял Аттарт,Траял Евия в гърция кадето хората карат с много подготвени автомобили.Даже на много от тях НЕ СЪЩЕСТВУВА навигаторска седалка.Но пак са в правилник.
                        Дали евротраял е 100% точен пример за модел.
                        Дали Иво от испания неможе да даде някакъв съвет?Хората карат можеби 1000 пъти по сериозни трасета за машини милион-пъти преправени.Захванахте едно състезаание и веднага неговите правила.
                        Както каза Георги Василев НЯМАМ ПРАВО ДА РОПТАЯ.
                        Аз лично не роптая към правила а към това кога се вавеждат.
                        Времето между състезанията се получава от поредна ваша грешка.Никой не е виновен че направихте няколко състезания през 2 седмици на 2 пъти
                        Много хора се чудят как да намерят финанси за каране на Зверино и след това Разград.Разлика в км от около 300км.Ако някой се е замислял ще осъзнае какви финанси са нужни за посещение.Но на организаторите им е все едно за участниците.То се доказва за пореден път.Точно затова роптая.
                        Иван Маринов правилно каза.Ако някой пречат направи правила и ги изгони.
                        Спореде мен правилата за верига състезания се изготвят преди нейния старт и докрая си остават същите.
                        Ако тези промени се ваведат имам молба.
                        Нека техническия преглед да се прави от хора който разбират.Тоест хора срещали се с състезателни автомобили тип Евротраял.
                        Да знаят какво е СПОРТНА СЕДАЛКА,КОЛАН,ПОЖАРОГАСИТЕЛ и др.

                        Технически преглед от назначен от даден член на клуб организиращ състезанието според мен неможе да бъде КОМПЕТЕНТЕН за точен технически преглед.
                        Стоян преправи въпроса в анкета удобен на някой.Но пак хората засега си казват мнението на ЗА.Което показва че можеби аз греша.
                        Затова за зверино ще си подготвя колата като за ТрЕЙЛ както хората искаха но не за 4х4 EXtreme bg а като за Английския вариянт.Ако тогава не отговарям.След състезанието в зверино има мероприятие в наша съсед и ще се позабавляваме там.
                        Успех на всички.
                        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                        Коментар


                        • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                          Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
                          Крайно време е да те запозная със Витан....
                          Запознай и мен- стига да не е някоя 80 килограмова лелка с косми под мишниците...
                          На сърбела майката му е чесането.
                          Борислав Борисов Русе О885 О37815

                          Коментар


                          • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                            Асенчо ,чак такова мрънкане не съм очаквал от теб!Мислиш ли ,че е толкова просто да избереш датите на състезанията,та говориш за грешки тук и там.И че трябва да се съобразяваме с фактори ,независещи от нас,от общината,от календара,от слънцето,от други състезания и мироприятия ,да не ти ги изброявам всичките !Надалече ти е Разград ,а Гърция ти е наблизо?Ами да ги направим всичките в твоя квартал ,ако искаш?И защо ни пречиш и искаме да те изгоним,при условие ,че се радваме на всеки записал се състезател?Мислиш ли,че ние сме професионалисти -организатори и не се учим на организация ,както вас състезателите?Съгласен съм с Иван Маринов,че трасетата трябва да се конструират така,че да няма стърчащи предмети на опасните места и ние ще се стараем да ги избегнем.Но както каза Жоро машините се променят и ние забелязваме недостатъци сега , а не в началото на годината!И наистина за повечето машини новите правила са почти на 100% изпълнени .
                            Нека всички състезатели от Експерт /и Прото /напишат доводите си за и против,защото и тяхното мнение е важно за нас !
                            Последно редактирано от antiroad; 18-07-13, 08:24.
                            0887/400121 Антон Донев

                            Коментар


                            • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                              Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                              Ако това е бъдещето и за това се гласи целия шампионат и правила.Извинявам се.На стоян казах аз лично и клуб ще се кара другаде.
                              Грубо е да се каже кога някой ще пострада.
                              Страдат и хора който карат рали-рейд.Страдат хора от публиката.Страдат жорналисти.
                              Това ли е причината за драстични мерки.Защо някой не се запита преди да прави правила или да иска от състезатели в България какво е навън ама не ЕВРОТРАЯЛ а близки съседни държави кадето това не е чуждо.
                              Интересно ми е като толкова се гледа Евротраял защо никой не загледа състезания като:Траял Аттарт,Траял Евия в гърция кадето хората карат с много подготвени автомобили.Даже на много от тях НЕ СЪЩЕСТВУВА навигаторска седалка.Но пак са в правилник.
                              Дали евротраял е 100% точен пример за модел.
                              Дали Иво от испания неможе да даде някакъв съвет?Хората карат можеби 1000 пъти по сериозни трасета за машини милион-пъти преправени.Захванахте едно състезаание и веднага неговите правила.
                              Както каза Георги Василев НЯМАМ ПРАВО ДА РОПТАЯ.
                              Аз лично не роптая към правила а към това кога се вавеждат.
                              Времето между състезанията се получава от поредна ваша грешка.Никой не е виновен че направихте няколко състезания през 2 седмици на 2 пъти
                              Много хора се чудят как да намерят финанси за каране на Зверино и след това Разград.Разлика в км от около 300км.Ако някой се е замислял ще осъзнае какви финанси са нужни за посещение.Но на организаторите им е все едно за участниците.То се доказва за пореден път.Точно затова роптая.
                              Иван Маринов правилно каза.Ако някой пречат направи правила и ги изгони.
                              Спореде мен правилата за верига състезания се изготвят преди нейния старт и докрая си остават същите.

                              Ако тези промени се ваведат имам молба.
                              Нека техническия преглед да се прави от хора който разбират.Тоест хора срещали се с състезателни автомобили тип Евротраял.
                              Да знаят какво е СПОРТНА СЕДАЛКА,КОЛАН,ПОЖАРОГАСИТЕЛ и др.

                              Технически преглед от назначен от даден член на клуб организиращ състезанието според мен неможе да бъде КОМПЕТЕНТЕН за точен технически преглед.
                              Стоян преправи въпроса в анкета удобен на някой.Но пак хората засега си казват мнението на ЗА.Което показва че можеби аз греша.
                              ....
                              Успех на всички.
                              В цялото хленчене се открояват две тези, свързани с темата:

                              Теза 1: Не правилата за безопасност са ти проблем, а времето на въвеждане им.

                              Аргументи-не си посочил.

                              Ако беше въпрос на модна организаторска прищявка, бих те разбрал и подкрепил.

                              Но след всички реални ситуации и примери, които бяха посочени от организатори, състезатели, публика и могул, като аргументи "За", да се твърди, че целта на изискванията за безопасност е да елиминират нечие "неудобно участие", е абсурдно, а за организаторите, предполагам и обидно.

                              Нещо повече - тези елементи на безопасността няма да окажат драстично негативно влияние на представянето на състезателите.

                              Тъй като споменаваш бъдещето - да бъдещето е в развитието (предполагам и ти няма да караш до пенсия машината, която си подготвил на 20 години). След като машините се развиват, какво по-логично правилникът също да се развива, за да отразява адекватно прогреса - като в живота и правото, няма дейност или отношения, които в определен момент да не се регулират по някакъв начин.



                              Теза 2: Техническият преглед на машините да се прави от компетентно лице.

                              В кръга на шегата - от трейл могул по-компетентено лице накъде?

                              Иначе, доколкото си спомням заявеното от организаторите, притесненията ти в тази посока са необосновани.


                              Другите ти тези за време на провеждане, за несъобразяване на организаторите със състезателите, за промени, така че да са удобни на някого (кого?), за правото на роптаене, които сугестират някаква подмолност и обслужване на неясно чии интереси, освен че не са аргументи по темата, не отговарят на истината.
                              Последно редактирано от Vitan; 18-07-13, 10:36.

                              Коментар


                              • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                                Асенчо каза, че не е ясно какво е спортен колан - за да няма неясноти за позволените спортни колани.

                                Разгледах гамата на SCHROTH - коланите им за автомобили се водят 2 вида - тунинг и състезателни.

                                http://english.schroth.com/tuning/ - гамата тунинг, всички подобни са позволени, независимо каква марка: Sparco, OMP, куче марка.

                                http://english.schroth.com/racing/ - гама състезателни, тези очевидно са по-сериозни и даже са препоръчителни, пак независимо каква марка.

                                Слагам и няколко снимки на най-простите колани - реплики и китайски, които също може да се използват - тези и всички по-хубави са позволени. Важното е да са и през двете рамена.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:43.8 КБ
ID:5502420
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:products_20840_728630534_________________4a2a3ffceb509.jpg
Прегледи:1
Размер:35.8 КБ
ID:5502416
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:thumb3_1331500739_879.jpg
Прегледи:1
Размер:50.5 КБ
ID:5502417

                                Важно нещо е и монтажа на коланите. Намерих няколко снимки как се монтират коланите.

                                http://www.schroth.com/installation-.../en/index.html - а този линк е много подробен, за който се интересува в детайли.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:290512724.jpg
Прегледи:1
Размер:46.5 КБ
ID:5502418


                                3-точкови колани, това е повече за автомобили, но идеята е подобна и при нас
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:soloracerdotcom_1691_61108.gif
Прегледи:1
Размер:42.1 КБ
ID:5502427

                                4-точкови и 4-точкови на кръст
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:soloracerdotcom_1691_104231.gif
Прегледи:1
Размер:36.1 КБ
ID:5502419

                                Ще направя същото и за седалките.
                                Последно редактирано от Стоян Францов; 18-07-13, 14:13.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X