Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

    Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
    Като изключиш ключ-масата всички тоци изчезват и ключът за изключване на помпите е безсмислен. Пробвано.
    Тоците май не изчезват.Като си изключа ключ-масата при работещ двигател,той продължава да си работи.Също пробвано.
    Някои дори си сменят акумулатора.

    Коментар


    • #62
      От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

      Седалките и коланите ще са едно от задължителните изисквания, тук май спор няма. На Зверино клас Експерт ще трябва да са само със спортни седалки и спортни колани. За останалите неща все още си говорим, така че не бързайте още със заключенията.

      Сега е моментът всеки да си каже мнението или идеята!

      Инвестицията в седалки и колани може да бъде бюджетна - моите седалки съм ги купил по 75 лв. броя, вярно в окаян вид, но си работят, а и след едно блато са в още по-окаян вид А коланите Schroth се намират по 50 лв. втора употреба, че и по-евтино даже.
      Последно редактирано от Стоян Францов; 31-05-13, 21:53.

      Коментар


      • #63
        От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
        Спортните седалки и колани са хубаво нещо, но не забравяйте, че всичко опира до кинти. Вярвате ли, че наистина на някой му се стои в това?[ATTACH=CONFIG]590354[/ATTACH] Мерака и възможностите рядко са на едно място. Има и такива, ама те не ходят по състезания със скрапове. Сещате се предполагам.
        За тези Светли ми каза, че били много удобни, не съм ги пробвал, той да се изкаже по въпроса.

        Коментар


        • #64
          От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

          Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
          За тези Светли ми каза, че били много удобни, не съм ги пробвал, той да се изкаже по въпроса.
          Аз примерно съм с този модел седалки и за моето телосложение се чувствам конфортно и сигорно в тях.
          Много хора ме питаха преди време защо едната седалка ми е по-ниско от другата.Може да не съм прав но загледах много и то различни коли найстина в друга дисциплина но височината се правила заради сигорност.При евентуално преобръщане пилота знае какво се случва заразлика от навигатора.Така той е в по-голяма безопастност.Може и да не съм прав но така реших.
          Колани сложих Шрод защото просто такива имах от определена кола.
          Дори преди да се понаправи бях с "Уж" спортна седалка.Китайско менте която според мен вършеше работа.
          Прикачени файлове
          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

          Коментар


          • #65
            От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

            Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
            Тоците май не изчезват.Като си изключа ключ-масата при работещ двигател,той продължава да си работи.Също пробвано.
            Някои дори си сменят акумулатора.
            Въпрос на направа, свързване.
            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

            Коментар


            • #66
              От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

              Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
              Въпрос на направа, свързване.
              Дай схема.Ако не е тайна естествено.

              Коментар


              • #67
                От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                Моето мнение- /не ангажирам никого с него/:
                -Адекватна клетка
                -Седалки със странични опори
                -Колани, минимум 4 точкови, които да могат да се разкопчават под товар
                -каска, поне за мотоциклет- нагледахме се на каски за велосипеди, строителни, дори и от старите, кожените тип ''бананка'' имаше- поне за мен ми изглеждаше несериозно
                -здраво закрепени акумулатор и резервоар извън кабината
                -пожарогасител поне 3кг, за предпочитане СО2- праховите определено не стават
                -технически преглед от технически грамотни хора
                -тези, които са без врати- тръба на нивото на рамото
                -при съдията на всяка зона-пожарогасител, защото при преобръщане на машината не винаги може да се стигне до пожарогасителя в нея

                За мрежите съм твърдо против- те са за скоростни трасета, поне според мен, на траяла по-скоро пречат.
                На сърбела майката му е чесането.
                Борислав Борисов Русе О885 О37815

                Коментар


                • #68
                  От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                  Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                  Въпрос на направа, свързване.
                  Аха. Вместо ключ-маса става ключ-плюс. Иначе, въпреки прекъснатата маса, дизелакът не гасне.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                    Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                    Дай схема.Ако не е тайна естествено.
                    Газовият клапан и бензиновата помпа с маса не от купето а от кл.масата. Естествено че имам и отделни прекъсвачи като подсигуровка, пак на място което винаги ми е достъпно с едно движение свалям всичкото ключ на "0".

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Аха. Вместо ключ-маса става ключ-плюс. Иначе, въпреки прекъснатата маса, дизелакът не гасне.
                    Не карам дизелаци но това е логиката или с удобен ключ да затваряш горивният клапан.
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • #70
                      От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Аха. Вместо ключ-маса става ключ-плюс. Иначе, въпреки прекъснатата маса, дизелакът не гасне.
                      И бензиновия не гасне.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                        Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                        Моето мнение- /не ангажирам никого с него/:
                        -Адекватна клетка
                        -Седалки със странични опори
                        -Колани, минимум 4 точкови, които да могат да се разкопчават под товар
                        -каска, поне за мотоциклет- нагледахме се на каски за велосипеди, строителни, дори и от старите, кожените тип ''бананка'' имаше- поне за мен ми изглеждаше несериозно
                        -здраво закрепени акумулатор и резервоар извън кабината
                        -пожарогасител поне 3кг, за предпочитане СО2- праховите определено не стават
                        -технически преглед от технически грамотни хора
                        -тези, които са без врати- тръба на нивото на рамото
                        -при съдията на всяка зона-пожарогасител, защото при преобръщане на машината не винаги може да се стигне до пожарогасителя в нея

                        За мрежите съм твърдо против- те са за скоростни трасета, поне според мен, на траяла по-скоро пречат.
                        Ето един мислещ човек.Борко внимавай на Нова Черна ще те проверим как си с оборудването.
                        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                        Коментар


                        • #72
                          От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          Аха. Вместо ключ-маса става ключ-плюс. Иначе, въпреки прекъснатата маса, дизелакът не гасне.
                          Особено стария дизел на Мерцедес нито с плюс, нито с минус се гаси. Според мен при преобръщане е по- важно дори да се изгаси веднага двигателя, отколкото ключ масата.
                          Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                          SSang Yong Kyron 2.0xdi
                          Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                          Коментар


                          • #73
                            От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                            Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                            ... Според мен при преобръщане е по- важно дори да се изгаси веднага двигателя, отколкото ключ масата.
                            По принцип, изискването по FIA е т.нар. ключ-маса да гаси двигателя и да спира всички тоци.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #74
                              От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                              Малко по малко се доближаваме до федерации и комисари...
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Малко по малко се доближаваме до федерации и комисари...
                                Ти беше от хората, които много ревяха за ''шампионати'' - още тогава ти казах моето мнение.
                                На сърбела майката му е чесането.
                                Борислав Борисов Русе О885 О37815

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X