Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

    Ц. с 2 края е, но и те са достатъчни, ако електричаря знае какво прави.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

      Темата е страхотна!
      Шуменски специалисти откриха, че клетката е по-здрава когато е от шевни тръби.
      Току-що се откри ключ масата.
      Продължавайте в същия дух!
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

        не става с 2 крачета,защото при изключване между две от долните се затваря верига която отвежда пиковете в резистора вместо в КОМпа на колата.
        СВОБОДАТА Е В ГОРАТА !!!


        0878209603 0885665118 Качето русия

        Коментар


        • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

          Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
          Шуменски специалисти откриха, че клетката е по-здрава когато е от шевни тръби.

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

          За опонентите-хващам се на бас за каквото искате, че от шевни тръби ще направя клетка не по-малко здрава от такава направена от безшевни тръби.
          Навит ли си?

          Ако си дадеш труд да прочетеш какво ТОЧНО съм написал ще видиш, че никъде не твърдя, че безшевната тръба е по-слаба от шевната. Точно обратно си е, няма и място за съмнение, но твърдя, че и от шевна тръба може да се направи достатъчно здрава клетка. Въпрос на мислене и сметки.
          Ина изпълнение разбира се, но то си важи и за безшевните тръби.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

            Първоначално публикуван от RYSIA69 Преглед на мнение
            не става с 2 крачета,защото при изключване между две от долните се затваря верига която отвежда пиковете в резистора вместо в КОМпа на колата.
            И какво пречи вместо да се купува такъв луд ключ, да се сложи едно нормално затворено реле? При изключване на +са релето ще играе крачета.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

              Това е ключът за бараката:
              http://img827.imageshack.us/img827/2153/p1150085d.jpg
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                Вчера се чухме със Стоян и решихме да изчакаме още една седмица за мнения и предложения по отношение безопастността.Ще има някои леки промени от рода на спортни седалки,спортни колани,панели таван и др.
                Бъдете сигурни,че няма да са за милионери и повечето от вас ги имат вече!
                Освен това обмисляме на техн.преглед да имаме щатен специалист,а не както досега да се претупват .Трябва да знаете ,че ще се постараем така да ги направим нещата,че хем вълка сит,хем агнето цяло.
                На мен също ми се кара,но нямам възможност и знам за какво иде реч !

                Всички сме наясно от нуждата от тези промени за ваша и наша безопастност и мисля ,че никой няма да има против да се въведат !
                0887/400121 Антон Донев

                Коментар


                • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                  Аз мисля че ще затриете и този спорт с тези простотии. Това са любителски състезания просто правите крачка встрани към професионалните състезания и това няма да се хареса на много от участниците.До година просто няма да има кой да се пусне по трасетата.
                  ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

                  Коментар


                  • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                    Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнение
                    Аз мисля че ще затриете и този спорт с тези простотии. Това са любителски състезания просто правите крачка встрани към професионалните състезания и това няма да се хареса на много от участниците.До година просто няма да има кой да се пусне по трасетата.
                    Нали забеляза твоя пилот, как си държи лявата ръка около тръбата? Ако си откъсне ръката ще се затрият ли любителските състезания? И ще се пусне ли догодина?
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                      Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнение
                      Аз мисля че ще затриете и този спорт с тези простотии. Това са любителски състезания просто правите крачка встрани към професионалните състезания и това няма да се хареса на много от участниците.До година просто няма да има кой да се пусне по трасетата.
                      С безопасноста компромиси не бива да се правят. По-добре малко участници с изрядни автомобили отколкото до болницата или гробищата. Дай пари на майсторите от колкото на лекарите.
                      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                      Дий Снайдер

                      Коментар


                      • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                        Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнение
                        Аз мисля че ще затриете и този спорт с тези простотии. Това са любителски състезания просто правите крачка встрани към професионалните състезания и това няма да се хареса на много от участниците.До година просто няма да има кой да се пусне по трасетата.
                        Кайо, това че са любителски не значи, че не трябва да има определени изисквания за безопасност. Много се плашите от тези неща, но ние не искаме да спрат да са любителски, нито искаме скъпи въведения по автомобилите.

                        Искаме както ние като организатори да се чувстваме по-спокойни, както и самите състезатели да са спокойни. В траяла обръщания не може да няма и неадекватна клетка например сами се сещате до какво може да доведе. Не можем да гледаме как е заварена една клетка, но можем да видим ако е направена набързо с цел отбиване на номера, на фестивала видя клетката на Коки.

                        Гледай клипове с Чаро, Гълъба и Пламен и ще видиш, че те нямат спортни седалки на Лазарово и постоянно се лашкат при наклони и съответно се държат за клетката, да не говорим колко пъти се карахме да не се подпират с лакти и ръце по земята.

                        Вашия автомобил например има общо взето всичко освен панели на таван и по един диагонал и панел под него отстрани. Не мисля че това е простотия, нито пък скъпа инвестиция да се направи.

                        Коментар


                        • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                          За колата на Ради ще бъдат направени тези неща с панелите и диагоналите. Просто вие не ме разбрахте- до година няма да има кой да кара ако продължавате да въвеждате нови и нови правила + изисквания към тези аматьорски машини.Казах че правите крачка към профи състезанията и това ще изгони доста от участниците. Всички състезания са тръгнали така дори и днешния национален офроуд шампионат пък сами виждате до къде го докараха едвам събират 7 участника за да се проведе кръг. Повярвайте ми така ще стане.
                          ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

                          Коментар


                          • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                            Ето една снимка от първото Лазарово, когато нямаше никакви изисквания за безопасност. Какво ви прави впечатление? При сегашните трасета аз лично не бих се пуснал в по-лекия клас Хоби така оборудван.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:lazarovo-037-600x450.jpg
Прегледи:1
Размер:106.0 КБ
ID:5490412

                            А какво ще кажете за колите дето са по двигател и нямат преграда м/у пилота, двигателя, радиатора? При едно спукване на водните съединения например. Мерките за безопасност са едно от най-важните неща в това хоби и не бива в никакъв случай да се пренебрегват или оставят на заден план.

                            Коментар


                            • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                              Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнение
                              За колата на Ради ще бъдат направени тези неща с панелите и диагоналите. Просто вие не ме разбрахте- до година няма да има кой да кара ако продължавате да въвеждате нови и нови правила + изисквания към тези аматьорски машини.Казах че правите крачка към профи състезанията и това ще изгони доста от участниците. Всички състезания са тръгнали така дори и днешния национален офроуд шампионат пък сами виждате до къде го докараха едвам събират 7 участника за да се проведе кръг. Повярвайте ми така ще стане.
                              Наистина не виждам драма в мерките за безопасност, непонятна ми е и тенденциията част от пишещите да обвързват същите задължително с професионални организации.

                              На първо място организаторите на последните трейл стартове, и тези тук, и другите на фестивала

                              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                              ...Добре, че всичко се размина само с натъртване и уплаха. Определено трябва да се наложат стандарти за безопасност в това отношение и то колкото се може по-скоро (още преди края на този сезон ако се случи - най-добре).
                              по емпиричен път са се убедили, че правила, в тази посока, са нужни (бяха дадени доста примери).

                              От друга страна, голяма част от състезателите вече са имплементирали част от тези допълващи безопасността елементи при разработването или развитието на своите машини и едва ли са го направили просто за разкош.

                              Трето подобна бюджетна инвестиция е еднократна (в повечето случаи), но пък ползва състезателите във всички трейл стартове.

                              А инвестиции в безопасност, при това собствената, винаги си струва.
                              Последно редактирано от Vitan; 06-06-13, 10:13.

                              Коментар


                              • От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                                Не разбирам какъв е тоя зор за диагонали и панели.В много от колите и до този момент се влиза и излиза трудно
                                https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X