Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

    Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
    Като изключиш ключ-масата всички тоци изчезват и ключът за изключване на помпите е безсмислен. Пробвано.
    Не мисля така, като се обърнеш, изключваш това, до което първо се добереш или имаш достъп.

    Коментар


    • #47
      От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

      Ключ-масата ми е/а и по принцип/ най-големият, ярко червен ключ, на мисъл разстояние. Пък и най-сигурно с него спираш тока. Редно е да е разположен удобно за работа във всяко едно положение на машината. Изключвал съм го висящ с главата надолу.
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • #48
        От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

        И да е еднакво достъпна и от двамата члена на екипажа.
        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

        Коментар


        • #49
          От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

          Започвате да говорите като определена федерация отказала много народ от каране.От въпроса За или Против мрежи стигнахме до копчетий,панели сигорно ще замесим и претивопожарните системи и готово.Хомологация.
          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

          Коментар


          • #50
            От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

            Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
            Започвате да говорите като определена федерация отказала много народ от каране.От въпроса За или Против мрежи стигнахме до копчетий,панели сигорно ще замесим и претивопожарните системи и готово.Хомологация.

            Въпросът не е за или против мрежи.

            Темата е обособена именно с цел представяне на различни гледни точки/решения, по отношение безопасност, за тези които държат на нея (безопасността). По възможност бюджетни.

            След като се търси развитие, то трябва да е многопластово - както по отношение на самите машини, трасета, екстреми, така и по отношение на правилата, вкл. и безопасност.

            Коментар


            • #51
              От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

              Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
              Започвате да говорите като определена федерация отказала много народ от каране.От въпроса За или Против мрежи стигнахме до копчетий,панели сигорно ще замесим и претивопожарните системи и готово.Хомологация.
              Асенчо, за да си сложиш ключ-масата на достъпно място ти трябва кабел за 20-30лв(кабелните обувки ще ти кажа къде ще ти ги кримпнат безплатно) и да пробиеш две дупки фи-8. Ама, ако ти изгори джипа(не дай боже и ти в него), колко ще ти струва?!?
              Да си боядисаш в червено местата по джипа, които са подходящи за теглене не ти струва нищо. Близнаците по този повод, на Фестивала ми разправяха, как Сашо Ковачев на някакво състезание в Германия(не помня Бреслау или Баха Саксония) се вързал за някакъв Унимог да го изтегли. И Унимога му откъснал част от рамата на Гегата!! Или клипа по-нагоре дето си дал от Евротраял, дето навигатора щеше да се удави. Когато крана вдигна джипа за степенката и навигатора тръгна да излиза, ако степенката се беше откъснала и джипа беше смазал навигатора, кой щеше да носи отговорността? Организатора, краниста, състезателите.... Ти израстваш, като сериозен състезател и е време да започнеш и да мислиш, като такъв....

              п.п. А навигаторът щеше да се удави не заради мрежите, а за това, че не можа да си откопчае колана под водата, с надолу главата.
              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

              Коментар


              • #52
                От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                Днес прочетох всичко което сте написали(от 2009 год. насам само 3 екипажа във евро траял използват мрежи ).Задалжителни са седалки и колани.Както решите така ще бъде -дори и да е задължителна мрежата от една трабарка винагиш има откъде да излезеш(когато съм се обръщал винаги излизам през мястото за предното стъкло).

                Коментар


                • #53
                  От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                  Аз лично съм против мрежите,в някои ситуации вместо да помогнат ще създадат по вече проблеми.Най добре да се дублира тръбата от страната на пилота с разлика от 10-15 см.За седалки,колани,каски,нож,ключ маса на удобно място,резервоар и акумулатор извън кабината.Клетката също трябва да бъде изработена от безшевна тръба и 3мм.дебелина,може и по дебела според теглото на машината.Трябва да се засили контрола на техническия преглед преди старта и компромиси да не се правят.Безопасноста трябва да е приоритет при всеки екипаж.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                    Засега сложих това:
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0230.jpg
Прегледи:1
Размер:123.5 КБ
ID:5488543

                    Коментар


                    • #55
                      От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                      Първоначално публикуван от бай Матьо Преглед на мнение
                      от безшевна тръба
                      Като го прочета това, и ми става един кеф...

                      Не, че здравината на тръбата не зависи от това дали е шевна или безшевна, но е излишно престараване и предобряване.
                      Даже в Световния Рали Шампионат се допускат шевни тръби, със съответните изисквания разбира се.

                      Няма лошо който иска да си направи клетката от безшевни тръби, но е напълно излишно, и издава непознаване на съпромата, или излишна гъзария.

                      За опонентите-хващам се на бас за каквото искате, че от шевни тръби ще направя клетка не по-малко здрава от такава направена от безшевни тръби.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                        Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                        Започвате да говорите като определена федерация отказала много народ от каране.От въпроса За или Против мрежи стигнахме до копчетий,панели сигорно ще замесим и претивопожарните системи и готово.Хомологация.
                        Извинявам се, че се намесвам в таи тема, понеже не съм от най компетентните, първо искам да поздравя Асен за доброто представяне на Суходол.
                        Там забелязах няколко предпоставки за сериозна беля, едната беше с ръката на пилота на "таласъм"
                        Второто нещо беше с колана на Асен, мисля че втория ден, перката на радиатора (за теи които не са се загледали - тя се намира точно зад пилота) Та перката започна да закача в колана, не знам как стана, видях само някаква катарама която трака по перката. Тези спортни колани освен да станат задължителни трябва и да се проверява къде са захванати, на повечето коли (не само джипове) просто са преметнати през двете дупки на седалката. Една от другите машини (мисля че киа е било някога) пилота и се замотаваше с някакво парче от колан за теглене....
                        I'm not Lost, I'm Discovering !

                        088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                        Коментар


                        • #57
                          От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                          Моята е от шевна 48х2 и взе че издържа теста.
                          Имах известни притеснения,че нямам "Х".

                          Коментар


                          • #58
                            От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                            Асенчо, за да си сложиш ключ-масата на достъпно място ти трябва кабел за 20-30лв(кабелните обувки ще ти кажа къде ще ти ги кримпнат безплатно) и да пробиеш две дупки фи-8. Ама, ако ти изгори джипа(не дай боже и ти в него), колко ще ти струва?!?
                            Да си боядисаш в червено местата по джипа, които са подходящи за теглене не ти струва нищо. Близнаците по този повод, на Фестивала ми разправяха, как Сашо Ковачев на някакво състезание в Германия(не помня Бреслау или Баха Саксония) се вързал за някакъв Унимог да го изтегли. И Унимога му откъснал част от рамата на Гегата!! Или клипа по-нагоре дето си дал от Евротраял, дето навигатора щеше да се удави. Когато крана вдигна джипа за степенката и навигатора тръгна да излиза, ако степенката се беше откъснала и джипа беше смазал навигатора, кой щеше да носи отговорността? Организатора, краниста, състезателите.... Ти израстваш, като сериозен състезател и е време да започнеш и да мислиш, като такъв....

                            п.п. А навигаторът щеше да се удави не заради мрежите, а за това, че не можа да си откопчае колана под водата, с надолу главата.
                            Жоре аз лично за сигорност съм помислил дори преди да стане колата такава.Колко от екипажите ползват спортни седалки и колани?
                            Повечето карат с спортни колани и обикновенните заводски седалки.И вместо да карат и да са спокойни вътре те се държат да не паднат отдясно.Подаването на ръка извън дадена кола показва несигорност в нея.Състезания в който търкалянето е 90% карат без мрежи и прочие.Пример давам с Исланските състезания в кариери.Дори при тях не е задължителна мрежата като е има на предвид че около тях на места си има камъни.Дали тези хора не са напред в материяла.
                            Остносно ключ маса и подобни.Много хора ми казваха че е безсмислено да си направя всичко на копчета.При мен запалване,контакт,помпа и ел.охлаждане са независими тоест всяко нещо може да бъде прекъснато.Като всичките с ключ маса.Но това го направих само защото имах проблеми преди.
                            А витан ако иска развитие в безопастност може да спомогне с това като има състезание и види че има хора който с държанието си засташават собствения си живот да ги прикани да се отдръпнат.
                            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                            Коментар


                            • #59
                              От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                              Виж, за наличието на "Х" над главата на пилота съм много ЗА.
                              Там е мястото където трябва най-сериозна защита, а хикса я осигурява.
                              За другото състезание сложи един, не е голяма разправия, а ефекта е много добър.
                              Не леж на тази кълка, че веднъж издържа...
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • #60
                                От: Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

                                Спортните седалки и колани са хубаво нещо, но не забравяйте, че всичко опира до кинти. Вярвате ли, че наистина на някой му се стои в това?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00063.jpg
Прегледи:1
Размер:172.9 КБ
ID:5488545 Мерака и възможностите рядко са на едно място. Има и такива, ама те не ходят по състезания със скрапове. Сещате се предполагам.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X