Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"
Свий
X
-
Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"
Последно редактирано от Георги Василев; 30-05-13, 09:17.Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crdТагове: Няма
-
От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнениеОткрийте приликите в снимките: Има и други идентични.
-
От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнениеОткрийте приликите в снимките.Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
0885 660 613
Коментар
-
От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнениеРъката извън клетката.Всички го знаят Наско,ама навика и инстинкта да си в вертикално положение са трудно преодолими.
Коментар
-
От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
Почти всички използваме стандартни седалки.Въпреки,че колана те прилепва към нея,когато джипа се наклони,започваш да търсиш опорна точка.
Аз като се обърнах също се държах за тръбата до момента в който тръгнах да се обръщам по таван.Тогава я махнах и хванах волана/Наско викаше-ръката,ръката/.
Сега съм нагласил едно корито,да видя как ще ме държи.
Коментар
-
От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
Пламене, ето го твоя клип дето ми изправи косата и не подтикна да повдигна въпроса за безопасноста в тази насока. Мисля, че сега е време да вземем адекватно решение, а не когато е вече късно.Моето предложение е успоредно на страничната тръба да има от външната страна на пилота още една на разстояние около 15-тина см с достатъчно здрави разпорки между двете тръби. Мисля, че това няма да утежни много конструкцията на машината. На траял обръщания ще има, но нека да бъдат обезопасени максимално. Само с пожелания ми се струва, че не е достатъчно. А най- трудно се контролира инстиктивната реакция.Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
Коментар
-
От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнениеПламене, ето го твоя клип дето ми изправи косата и не подтикна да повдигна въпроса за безопасноста в тази насока. Мисля, че сега е време да вземем адекватно решение, а не когато е вече късно.Моето предложение е успоредно на страничната тръба да има от външната страна на пилота още една на разстояние около 15-тина см с достатъчно здрави разпорки между двете тръби. Мисля, че това няма да утежни много конструкцията на машината. На траял обръщания ще има, но нека да бъдат обезопасени максимално. Само с пожелания ми се струва, че не е достатъчно. А най- трудно се контролира инстиктивната реакция.
Коментар
-
От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнениеСега съм нагласил едно корито,да видя как ще ме държи.
Просто си седиш на задника и няма нужда да се държиш или подпираш никъде.На сърбела майката му е чесането.
Борислав Борисов Русе О885 О37815
Коментар
-
От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
В такива моменти, мисленето не е от най-лесните задачи. Вижте снимки от трофито на Бреслау миналата година. Повечето екипажи са с мрежи ушити от колани. Да цитирам ли лафа за топлата вода??????????За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнениеПочти всички използваме стандартни седалки.Въпреки,че колана те прилепва към нея,когато джипа се наклони,започваш да търсиш опорна точка.
Аз като се обърнах също се държах за тръбата до момента в който тръгнах да се обръщам по таван.Тогава я махнах и хванах волана/Наско викаше-ръката,ръката/.
Сега съм нагласил едно корито,да видя как ще ме държи.https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM
Коментар
-
От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
Аз също си мислех за мрежи, но те трябва да позволяват бързо напускане на машината. А тръбарките нямат врати и влизането и излизането става през страничния "прозорец". Освен мрежата да е закрепена на велкро и да може да се сваля навътре. Решението трябва да бъде и "бюджетно". Не знам трябва да питам Близнаците относно "топлата вода".Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
Коментар
-
От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
Точно с велкро се лепят. Няма нужда да се закрепва яко.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
Първоначално публикуван от targa Преглед на мнениеТочно с велкро се лепят. Няма нужда да се закрепва яко.
При професионалните траялни състезания направиха изисквания страничната тръба на рамата да е на нивото на рамото на пилота.
Велкрото не е разрешено.При пожар може да се стопи и така да нямаш възможност за излизане от машината.
Бавно е за разлепване и залепване а и след време се зацапва с кал и др. и не работи добре.Неподходящо е и за всякакви видове конструкции.Решението наистина е бюджетно.Може да се използват механизми от стари авто колани стига да са подходящи.Нарочно слагам големи снимки за да се види по-добре механизма на захващане.
Направи ми впечатление още че повечето машини не са достатачно защитени със странични панели.Използват се неподходящи седалки и предпазни колани.Имаше и състезатели с каски за хокей...
Интересно ми е ако на хокей се явиш с каска за строители дали ще те пуснат да участваш?
Някои от самоделно направените котви не работиха добре а това ги прави изключително опасни.Имаше и навигатори които се връзваха през кръста за асистиращата машина мъчейки се да задържът джиповете..На два пъти станах свидетел на скъсване на каиши за теглене и като по чудо нямаше наранени състезатели и публика.
Важно е мерките за безопасност да се взимат преди а не след инциденти.Състезанието се развива с бързи темпове като машини и препятствия.
Нивото се вдига с всяка изминала година и става все по-добре.През това издание имаше зони чиято трудност и атрактивност е на световно ниво.Жалко ще бъде ако заедно с машините и зоните не се подобрят и мерките за безопастност и се случи не дай боже някои инцидент.
Иначе като цяло организацията и провеждането на Лазарово 4x4 Екстрийм трябва да са еталон и за другите българските траяли.Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 24-05-13, 10:42.
Коментар
-
От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
Гледайки клиповете и снимките, и четейки коментарите относно безопасността на тръбарките и схемата с мрежата, която определено е решение, ми хрумна нещо друго, според мен което също ще работи - на горната част на клетката, там където е тавана и точно на нивото на опорната тръба, която минава диагонално на вратата (във повечето случаи) да се сложат тръби подобно на слайдерите на праговете, които слагат на рок кроулерите! При полягане или обръщане самата клетка няма да се търкаля по земята а върху тези тръби! Така за ръцете на пилота и навигатора ще останат свободни около 20 см. между клетката и грунда, които са напълно достатъчни за да предпазят ръцете при несъзнателно хващане за клетката (виж срещу несъзнателно подпиране няма да помагат). Тези "слайдери" ще имат и още една полезна функция - ще са удобни точки за странично осигуряване, чрез които ще се борави много по-бързо и лесно с коланите. Какво мислите за тази идея..?!!
Коментар
-
От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/
Идеята не е лоша, но има два големи недостатъка:
1. Не работи срещу "подпиране", а това е инстинктивно и най-често срещаното движение. През 2011 на Лазарово Наско така си счупи ръката.
2. Решението става само за "тръбарките", а ние мислим изискванията да обхванат и "купетата".Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар