Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изисквания за безопасност за клас "Експерт" и "Прото"

    Премествам мненията относно мерките за безопасност за клас "Експерт" и бъдещия "Прото" в тази тема.
    Открийте приликите в снимките:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:137.jpg
Прегледи:2
Размер:298.3 КБ
ID:6014964Натиснете снимката за да я уголемите

Име:138.jpg
Прегледи:2
Размер:251.0 КБ
ID:6014965Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0725.jpg
Прегледи:2
Размер:151.5 КБ
ID:6014966Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1302.jpg
Прегледи:2
Размер:194.6 КБ
ID:6014967Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1140949.jpg
Прегледи:2
Размер:211.2 КБ
ID:6014968Има и други идентични.
    Последно редактирано от Георги Василев; 30-05-13, 09:17.
    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
    SSang Yong Kyron 2.0xdi
    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

  • #2
    От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

    Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
    Открийте приликите в снимките: Има и други идентични.
    Браво Наско, че обръщаш точно на това внимание. Преди състезанието Близнаците ни казаха, че точно това е много опасно при тръбарките и направо къса ръце при обръщане. Понеже това е инстинкт, трябва мрежи или още една тръба(ръкохватка) за хващане, вътре в купето. Засега е само пожелателно, но състезателите за личната си безопасност трябва да измислят нещо.

    Коментар


    • #3
      От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

      Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
      Открийте приликите в снимките.
      Ръката извън клетката.Всички го знаят Наско,ама навика и инстинкта да си в вертикално положение са трудно преодолими.
      Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
      Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
      0885 660 613

      Коментар


      • #4
        От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

        Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
        Ръката извън клетката.Всички го знаят Наско,ама навика и инстинкта да си в вертикално положение са трудно преодолими.
        Затова дръжки отвътре и това ще реши проблема!!!

        Коментар


        • #5
          От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

          Почти всички използваме стандартни седалки.Въпреки,че колана те прилепва към нея,когато джипа се наклони,започваш да търсиш опорна точка.
          Аз като се обърнах също се държах за тръбата до момента в който тръгнах да се обръщам по таван.Тогава я махнах и хванах волана/Наско викаше-ръката,ръката/.
          Сега съм нагласил едно корито,да видя как ще ме държи.

          Коментар


          • #6
            От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

            Пламене, ето го твоя клип дето ми изправи косата и не подтикна да повдигна въпроса за безопасноста в тази насока. Мисля, че сега е време да вземем адекватно решение, а не когато е вече късно.Моето предложение е успоредно на страничната тръба да има от външната страна на пилота още една на разстояние около 15-тина см с достатъчно здрави разпорки между двете тръби. Мисля, че това няма да утежни много конструкцията на машината. На траял обръщания ще има, но нека да бъдат обезопасени максимално. Само с пожелания ми се струва, че не е достатъчно. А най- трудно се контролира инстиктивната реакция.
            Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
            SSang Yong Kyron 2.0xdi
            Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

            Коментар


            • #7
              От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

              Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
              Пламене, ето го твоя клип дето ми изправи косата и не подтикна да повдигна въпроса за безопасноста в тази насока. Мисля, че сега е време да вземем адекватно решение, а не когато е вече късно.Моето предложение е успоредно на страничната тръба да има от външната страна на пилота още една на разстояние около 15-тина см с достатъчно здрави разпорки между двете тръби. Мисля, че това няма да утежни много конструкцията на машината. На траял обръщания ще има, но нека да бъдат обезопасени максимално. Само с пожелания ми се струва, че не е достатъчно. А най- трудно се контролира инстиктивната реакция.
              Като гледам клипа, а и доста снимки, май само с пожелания няма да стане. До Зверино има достатъчно време. И аз си мисля същото за втора тръба, както писах по нагоре. Ще се съберем да обсъдим този проблем и скоро ще има изисквания за това.

              Коментар


              • #8
                От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                Сега съм нагласил едно корито,да видя как ще ме държи.
                Държи те и то доста добре, особено като е в комбинация с подходящите колани. Изпитано:
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0297.jpg
Прегледи:5
Размер:261.0 КБ
ID:5484884Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010010.jpg
Прегледи:2
Размер:208.9 КБ
ID:5484885
                Просто си седиш на задника и няма нужда да се държиш или подпираш никъде.
                На сърбела майката му е чесането.
                Борислав Борисов Русе О885 О37815

                Коментар


                • #9
                  От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                  В такива моменти, мисленето не е от най-лесните задачи. Вижте снимки от трофито на Бреслау миналата година. Повечето екипажи са с мрежи ушити от колани. Да цитирам ли лафа за топлата вода??????????
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                    Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнение
                    Почти всички използваме стандартни седалки.Въпреки,че колана те прилепва към нея,когато джипа се наклони,започваш да търсиш опорна точка.
                    Аз като се обърнах също се държах за тръбата до момента в който тръгнах да се обръщам по таван.Тогава я махнах и хванах волана/Наско викаше-ръката,ръката/.
                    Сега съм нагласил едно корито,да видя как ще ме държи.
                    Пламене много зависи каква е седалката според мен.Аз сложих дълбоки и на страничен наклон си седиш спокойно.Но пък има друг недостатак много са неудобни за влизане и излизане особенно при по-високи коли.
                    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                    Коментар


                    • #11
                      От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                      Аз също си мислех за мрежи, но те трябва да позволяват бързо напускане на машината. А тръбарките нямат врати и влизането и излизането става през страничния "прозорец". Освен мрежата да е закрепена на велкро и да може да се сваля навътре. Решението трябва да бъде и "бюджетно". Не знам трябва да питам Близнаците относно "топлата вода".
                      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                        Точно с велкро се лепят. Няма нужда да се закрепва яко.
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          Точно с велкро се лепят. Няма нужда да се закрепва яко.

                          При професионалните траялни състезания направиха изисквания страничната тръба на рамата да е на нивото на рамото на пилота.


                          Велкрото не е разрешено.При пожар може да се стопи и така да нямаш възможност за излизане от машината.
                          Бавно е за разлепване и залепване а и след време се зацапва с кал и др. и не работи добре.Неподходящо е и за всякакви видове конструкции.Решението наистина е бюджетно.Може да се използват механизми от стари авто колани стига да са подходящи.Нарочно слагам големи снимки за да се види по-добре механизма на захващане.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:windownetBuckleKit_1.jpg
Прегледи:1
Размер:148.8 КБ
ID:5485150
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:90BuckleKit.jpg
Прегледи:1
Размер:47.6 КБ
ID:5485149
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:odWindowInstKit.jpg
Прегледи:1
Размер:34.5 КБ
ID:5485151
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:wInstKit_1.jpg
Прегледи:1
Размер:209.1 КБ
ID:5485152

                          Направи ми впечатление още че повечето машини не са достатачно защитени със странични панели.Използват се неподходящи седалки и предпазни колани.Имаше и състезатели с каски за хокей...
                          Интересно ми е ако на хокей се явиш с каска за строители дали ще те пуснат да участваш?
                          Някои от самоделно направените котви не работиха добре а това ги прави изключително опасни.Имаше и навигатори които се връзваха през кръста за асистиращата машина мъчейки се да задържът джиповете..На два пъти станах свидетел на скъсване на каиши за теглене и като по чудо нямаше наранени състезатели и публика.
                          Важно е мерките за безопасност да се взимат преди а не след инциденти.Състезанието се развива с бързи темпове като машини и препятствия.
                          Нивото се вдига с всяка изминала година и става все по-добре.През това издание имаше зони чиято трудност и атрактивност е на световно ниво.Жалко ще бъде ако заедно с машините и зоните не се подобрят и мерките за безопастност и се случи не дай боже някои инцидент.
                          Иначе като цяло организацията и провеждането на Лазарово 4x4 Екстрийм трябва да са еталон и за другите българските траяли.
                          Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 24-05-13, 10:42.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                            Гледайки клиповете и снимките, и четейки коментарите относно безопасността на тръбарките и схемата с мрежата, която определено е решение, ми хрумна нещо друго, според мен което също ще работи - на горната част на клетката, там където е тавана и точно на нивото на опорната тръба, която минава диагонално на вратата (във повечето случаи) да се сложат тръби подобно на слайдерите на праговете, които слагат на рок кроулерите! При полягане или обръщане самата клетка няма да се търкаля по земята а върху тези тръби! Така за ръцете на пилота и навигатора ще останат свободни около 20 см. между клетката и грунда, които са напълно достатъчни за да предпазят ръцете при несъзнателно хващане за клетката (виж срещу несъзнателно подпиране няма да помагат). Тези "слайдери" ще имат и още една полезна функция - ще са удобни точки за странично осигуряване, чрез които ще се борави много по-бързо и лесно с коланите. Какво мислите за тази идея..?!!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Лазарово 4х4 Екстрийм - 2013 /18-19 май/

                              Идеята не е лоша, но има два големи недостатъка:
                              1. Не работи срещу "подпиране", а това е инстинктивно и най-често срещаното движение. През 2011 на Лазарово Наско така си счупи ръката.
                              2. Решението става само за "тръбарките", а ние мислим изискванията да обхванат и "купетата".
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X