Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    Забелязах също така, че там пирамидите и гумите са по-високи от нашите, но не са толкова стръмни и гумите са заровени в основата си, за да не се блъскат предните колелета на машините в обратен наклон. /не знам дали го обясних точно, ама нали по-далеч от носа си, който подушва къде е скарата не виждам/

    .......че такова спортно майсторство се постига с много тренировки, а не като нас с друсни полянки събота и неделя.
    Тук и аз от "виртуалните ..." да кажа, че това първото е така, но тези състезатели от клипчето до колкото видях дори не докосват препятствията с предните си гуми! Това с заравянето не е проблем ако си майстор!

    А за второто си адски прав!
    Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

    Коментар


    • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

      http://www.youtube.com/watch?v=oywg5...embedded#t=180 - сигурно много от вас са запознати с тази реклама, но тя като синтезирана илюстрация на световното ендуро ясно сочи ако не правилнатапосока, то поне тенденцията за развитие на този спорт.

      П.П. В предишният си пост нямах предвид, че членовете на КЕ не познават правилника или че той не е полезен - идеята ми беше единствено и само промените да бъдат насочени към яснотата на разпоредбите по отношение на ВСЕКИ участник в ендуро шампионата. С други думи - разпоредбите да бъдат максимално ясни и без нужда от допълнително тълкуване, обяснения или разяснения.

      Коментар


      • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

        Змей, благодаря за линка !
        В тази връзка и аз искам да пусна един пак от там и то от тази година:
        http://www.youtube.com/watch?v=pwuP0..._embedded#t=66
        Сега вярвам ще разбере всеки, защо австрийските хобита не се пазаряха в България колко да са заровени гумите и колко да е висока пирамидата. Много от тях сега карат на Романякса а там на асфалта никой нищо не заравя, а всички карат по един и същ Х-трак.
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

          АААА нещо почна да ми писва да ви четааааа ........

          хайде стига сте давали за пример Ерзберг и Романякса та това са двете най- трудни състезания в светъкакто е ясно на всички те за хоби клас не са и чували,а и няма кво да правят там ХОБИТИ

          тук в последните няколко страници става на въпрос за ХОБИТО в нашия шампионаткакто ви каза Гъби стига сте разводнявали темата

          Господа от КЕ щом сте си надробили в попарката ХОБИТИсега ще се ги сърбате

          А сега за да не пиша един тон глупости които ми се въртят в чутората и да задълбаваме в препядствията,които явно са повода за дърлянето тук (за навигацията няма две мнения тя тази година и с Африка или супер Тенджаре може да се мине)-ще ви дам конкретно предложение за промяна на правилника

          ДА СЕ ПРЕМАХНЕ Х-трака ЗА ХОБИТАТА ДОГОДИНА

          ето ви едно просто и лесно решение на проблема
          Последно редактирано от ДАНКО; 19-08-09, 21:15.
          В ГОРАТА Е ИГРАТА

          Коментар


          • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

            Първоначално публикуван от ДАНКО Преглед на мнение
            -ще ви дам конкретно предложение за промяна на правилника

            ДА СЕ ПРЕМАХНЕ Х-трака ЗА ХОБИТАТА ДОГОДИНА

            ето ви едно просто и лесно решение на проблема
            Това решение е ..... няма да го коментирам.....

            Моето предложение е да се направят препятствия от един тип но във всяко едно да има трудна и лесна част, с различна трудност и всеки да получава точки за преминато препятствие!
            Според мен трудност би била самата организация и повече безпристрасни съдии, но пък за сметка на това, така е по-справедливо за тези които се "трошат"!

            В крайна сметка състезанието по смисъла на думата "състезание" би трябвало да означава един вид доказване пред другите, лидерство, злоба и т.н. Какви са тия разходки и ей така за кеф! Лично и навярно не само аз мисля, че трябва да има зрелище и то да е породено от една жестока надпревара, една борба за място, а не от някакви си "разходкаджии"!
            Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

            Коментар


            • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

              Не компетентен пък гумите ги СКОЧИХ от 1,5 м от 4-5 опит (преди това не съм тренирал) без нужда от дървото и така наречения трамплин! Тренирайте и не лопчете!
              Последно редактирано от Ivan Minkov; 20-08-09, 01:20.
              Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

              Коментар


              • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                Както знаете вече съм мотор ХОБИТ и 2010 ще карам в РШЕ
                Моля КЕ да прочете внимателно тази тема и да вземе да оправи нещата
                Асфалтиране на малка площ - OFFRoad-Bulgaria.com



                ако се купят машини аз кандидатствам за пилот на валяг
                само за това сменям мотора

                Коментар


                • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                  Я да възбудя темата малко

                  Я Краси вече е ХОБИТ само че все още е ЧлЕн на КЕ и следователно враг на синдиката и мисля че дори и валяк не заслужава да кара по трасето

                  Я сега по сериозно,на последък ми се завъртяха няколко идеики за подобряване на правилника за догодина но мисля да ги изложа по нататък след като ги обсъдим на синдикалното събрание

                  Но след последното състезание ми се струва,че трябва ВЕДНАГА да въведем нова длъжнос : ХОБИТ-пилотен мАтор

                  Я да поясня каво имам в предвит-това е като при скиорите,рали автомобилите и като бат Жас в Севлиево миналата годинамотор който минава трасето точно преди състезателите ,вмества се в контролното време и потвърждава,че всичко е на ред ,проходимо и маркирано(абе че всичко е наред)

                  И сега понеже знам кво ще ми кажете, че няма кой да се занимава и прочие АЗ като най-бучащ и дрънкащ глупости ХОБИТ с най-дъртия мАтор в шампионата съм готов да се нагърбя с тази задача до края на сезина разбира се без да ми прецаквате участието в състезанията за което също съм измислил как да станепускате ме час и половина преди старта на хобито(или колкото е контролното време за опознавателна обиколка+10 мин)и това ми се зачита за опознавателназа да мога да участвам в последствие в състезанието ми се засича времето и ме наказват ако закъснея

                  Разбира се ако има други доказали се ХОБИТИ на които им се става рано в събота(аз мразя да ставам рано особенно след някое петъчно вечерно междоклубно съревнование което сме си спретнали)веднага се отказвам от длъжността

                  И ако се окаже сполучливо това нововъведение ( а то ще е такова) предлагам да се въведе и в правилника за догодина


                  пп. А сега да ви кажа защо нема да се приеме предложението защото организатори,съдии и ЧлЕнове на КЕ. ще трябва да стават рано и цялата им "мЪка" да започва по рано от обичайното
                  Последно редактирано от ДАНКО; 27-08-09, 09:25.
                  В ГОРАТА Е ИГРАТА

                  Коментар


                  • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                    И ако нещо не е наред по трасето и не го одобриш, как предагаш да се премаркира трасето и да се променят всички тракове за 15 мин. преди старта? Освен това ти имаш доста поече време за почивка от останалите хобита между опознавателната и състезателните обиколки.
                    DCRT®

                    Коментар


                    • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                      Първоначално публикуван от ДАНКО Преглед на мнение
                      пускате ме час и половина преди старта на хобито(или колкото е контролното време за опознавателна обиколка+10 мин)
                      И какво става ако някъде закъсаш или спукаш гума.
                      Проблема е че тези които правят трасето са експерти.На всеки кръг има по един или два по трудни участъка.Да се прави така че който не може да ги мине да заобикаля.Ако е на по малко от сто метра да има контрола.
                      Има и друг начин.
                      Има хоби-има проблеми.Няма хоби-няма проблеми.
                      ........................
                      Иван Маринов
                      CRF 250 X
                      Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                      Коментар


                      • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                        Първоначално публикуван от pimax Преглед на мнение
                        Има хоби-има проблеми.Няма хоби-няма проблеми.
                        Mного ме кефи това заключение!!!
                        Pimax-а направо ме изпревари.

                        Коментар


                        • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                          ЯВНО НЯКОЙ (Я)Не ме е разбрал нямам абсолютно никакво желание и намерение да одобрявам или забранявам или да се мешам в нещата на някойа и хич не се натискам за подобна длъжноспросто ми е ясно че ако се одобри предложението ми то никой няма да се навие да става рано и да се бъхти преди другитезатова се самопредложих Иве

                          Искам да е ясно на всички че аз съм си синдикалист и бърборко който просто иска да е полезен с нещо за развитието на любимия ни спорт

                          И бъдете сигурни че ако дъртия ХР мине трасето и се включи в контролното време вече никой няма да можи да се заяжда и да бучи, че е невъзможно трасето

                          пак повтарям опитвам се да съм полезенмоля да не ме заподозрявате в хитреене или нещо другоа и изобщо не държа аз да испълнявам тази роля

                          а за тези които се притесняват че ще си почина повечко от другите-ми да ме пуснат първи на състезателна обиколка

                          ако ми се случи нещо-не мина някаде,спукам гума или нещо друго като на състезание(нали и така съм го казал да ми се зачита за опознавателна) звънкам по телефона и казвам да не ме чакат и всичко си продължава по планаз отпадам
                          В ГОРАТА Е ИГРАТА

                          Коментар


                          • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                            Първоначално публикуван от pimax Преглед на мнение
                            Да се прави така че който не може да ги мине да заобикаля.Ако е на по малко от сто метра да има контрола.
                            Точно така беше проблемния за някои участък в Бургас.Заобикаляше се по АТВ трака с отклонение 198 м.

                            Спора при вас се получава всъщност дали да има участъци където не всеки може да мине,но има обход, или да са еднакво лесни и всеки да минава без проблем.
                            Последно редактирано от Гълъбин Колев; 27-08-09, 14:55.
                            offroad фен
                            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                            Коментар


                            • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                              Искам да е ясно на всички че аз съм си синдикалист и бърборко който просто иска да е полезен с нещо за развитието на любимия ни спорт
                              Данко, ако искаш да си полезен с нещо, ще те посъветвам да понамалиш второто подчертано определение !
                              Я само си направи устата да правиш на хобитата такава услуга и ще видиш как ще те наплюят мухите моментално и ще трябва да зачеркнеш и първото подчертано определение.
                              ... ами това, че няма да ти пречи никой по трасето, няма да гълташ прах и кал ? Къде я оставяш тази привилегия ?!
                              Иначе АЗ лично вярвам, че помислите ти са съвършено чисти !
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар


                              • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                                Освен да има трасе координатор и за хоби и за експерт, а що не и за жени и джуниър и атв-ееееее.....
                                ще си правите купон цяла седмица
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X