Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

    Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
    Аз с термина "майсторство" не визирам себе си или показаните на снимката състезатели. Въпреки това съм сигурна, че малкият състезател с номер 400 ще покаже доста повече техника и мъжество от някои състезатели ЕКСПЕРТ 4х4 по трасето, за които е по-лесно да преминават подобни препятствия, но въпреки това ги заобилалят.
    Някои може да ги "мъкнат", но повечето не се нуждаеха
    Май говоря(пиша) на китайски...
    Снимките са произволни и показват как жените и джуниърите преминават препятствията, да не говоря за "хобитата"
    Жоро визира точно теб и твоето майсторство, като публикува твои снимки !
    И за да спра да обяснявам, ще го напиша по-просто:
    1. Не е майсторство да блъскаш машина тежаща над 250 кг. челно в препятствие за да го преодолееш и то няколко пъти
    2. Не е майсторство жените и джуниърите да минават същите препятствия, защото ако не ги "мъкнат" няма да минат !
    3. Не е майсторство да бъдат еднакви трасетата за всички класове, а както знаем от последните няколко кръга, вече и в гората са по еднакви трасета.
    Това доведе до разминавания "на косъм" между жени, джуниъри, хоби, а да не споменавам за насрещно движещи се в трака мотористи
    Вземете си поука и мерки да не отблъснете хората и да ги запазите живи и здрави, а не да ми философствате за високо спортно майсторство

    Коментар


    • #32
      До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

      Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
      ...
      Вземете си поука и мерки да не отблъснете хората и да ги запазите живи и здрави, а не да ми философствате за високо спортно майсторство
      Не се ли умори бре Христов ?

      Коментар


      • #33
        До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

        http://www.vbox7.com/play:6ef65d8b
        Те това е високо спортно майсторство и организация, тука в България нивото си ни е аматьорско като цяло като изключим няколко човека. Хубаво ако можем като цяло да се съобрази трасе със възможностите на участниците, предполагам на всички им се иска за 5-6 години да догоним Хамериканците ама моженето и искането бяха май на различни места ама всичко това е по ваште спорове а мен лично друго ме вълнува, както беше писано по горе предпочитам да съм 15-20ти от 60-70 човека и наистина да се усеща димамиката, ако сме 3-4ма то това си го правиме всяка седмица. Предполагам ще бъде и по-лесно да се организират трасета ако сме по-малко класове, също така и да се подбират за да бъдат и по интересни. Честно казано не знам на какво се дължи тоя отлив, не съм ходил на кой знае колко съзтезания но една Хисаря на два пъти мисля че се е правила имаше сумати хора и участници и публика, трасетата също не бяха лоши даже напротив. Шумен също ми е правил много добро впечетление и все в тоя дух има и други градове. Та идеята ми беше ако се понамалят стартовете и класовете и се прецизират нещата със едни по добре подготвени и най-вече обезопасени стартове. Пари ако нема дигайте смело таксите не мисля че хората ще ги стресне точно това, като знам какви пари се дават за сметки и каки покрай съзтезанията това ще е наи-малкия проблем. Не е нормално ЕШ да е от толкова години и така бързо да намалеят участията на АТВ-та за година две, лично много съм се кефил първите пъти като ходих наистина имаше атмосфера и ми е кофти нещо много хубаво да го гледам как боледува в момента. Не искам да критикарим или нещо подобно просто споделям мойта гледна точка, защото ви влизам в положението и на вас организаторите и знам че никак не Ви е лесно, но Вие сте оправни хора и се надявам че догодина нещата ще са в положителна насока.Успех.
        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

        Коментар


        • #34
          До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

          Относно АТВ и аз ще дам един един пример, който първо ми попадна от нета:
          http://www.youtube.com/watch?v=quzTAE_omlc&feature=related

          Мисля, че причината не е в ремонтите след състезания, защото съм виждал уадрено АТВ с висока скорост на какво прилича, а в това, да не се изложиш пред приятели. Ами, потренирайте няколко часа и никой няма да има тези страхове ! Хората го правят, защо да не го направим и ние ?

          Относно Мотори хоби:
          Гостите от чужбина ни похвалиха в Стара Загора, че сме подготвили един много добър ендуро-крос за хобита. Аз също знам, че е така, защото съм виждал такива и във Виена, и на Ерзберг и знам какво представлява истинският ендуро-крос, така че старозагорският не бе никак труден.
          Да намериш причина другаде е лесно, но да се потрудиш и пребориш явно не е българска специалност. Поради мързел и подобно отношение към спорта именно затова никога няма да ги стигнем американците, нито скоро, нито след 100 години, а шампионатът ни е вече с 4 годишна история !
          ПП. Ванка, ти колко пъти си дошъл в Колю Ганчево да минеш поне едно дърво ?
          Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 05-08-09, 18:07.
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #35
            До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
            Относно АТВ и аз ще дам един един пример, който първо ми попадна от нета:
            http://www.youtube.com/watch?v=quzTAE_omlc&feature=related

            ...
            А това е показателно как трябва да се направи един ендуро X трак за ATV! Само че неможах да намеря и малко прилика от филмчето със нашите кръгове които се провеждат до момента!

            Иначе причината за отеглянето на много състезатели от РШЕ е съвсем друга от тази която си споменал!

            Говоря само за ATV-тата

            Коментар


            • #36
              До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение

              Относно Мотори хоби:
              Гостите от чужбина ни похвалиха в Стара Загора, че сме подготвили един много добър ендуро-крос за хобита. Аз също знам, че е така, защото съм виждал такива и във Виена, и на Ерзберг и знам какво представлява истинският ендуро-крос, така че старозагорският не бе никак труден.
              Да намериш причина другаде е лесно, но да се потрудиш и пребориш явно не е българска специалност. Поради мързел и подобно отношение към спорта именно затова никога няма да ги стигнем американците, нито скоро, нито след 100 години, а шампионатът ни е вече с 4 годишна история !
              ПП. Ванка, ти колко пъти си дошъл в Колю Ганчево да минеш поне едно дърво ?
              Тука съм на 100 % съгласен.
              Едно нещо искам да отбележа,което Жоро го каза и аз не съм изобщо на неговото мнение.
              Хоби класа е генератор на Експерта-категорично не!!!!!
              Експерта трябва да е профи-лигата,там нещата са много над всичко останало.Според мен като наблюдател и човек следящ с интерес развитието на Ендурото в БГ най отговорно казвам че участието на Мирко и Добри в клас Хоби е просто загуба на време от тяхна страна.
              Клас Хоби е за хора който искат да си практикуват хобито,естественно не БЕЗПЛАТНО.Трудно е да се организира състезание и същевременно да се угоди на всички.
              На един са и трудни препятствията,на друг му било тясно,на трети му била топла бирата,на четвърти го сърбял задника.Колото толкова.
              Аз на 22 водя жената на море, а аз съм на състезание!!!!!!!!!!

              Коментар


              • #37
                До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                Първоначално публикуван от Desislav Преглед на мнение
                А това е показателно как трябва да се направи един ендуро X трак за ATV! Само че неможах да намеря и малко прилика от филмчето със нашите кръгове които се провеждат до момента!

                Иначе причината за отеглянето на много състезатели от РШЕ е съвсем друга от тази която си споменал!

                Говоря само за ATV-тата
                Десо, от 5 години се занимавам с ендуро и смея да твърдя, че познавам добре психиката на всички
                Колкото до препятствията и трасетата за АТВ, нали щеше да има трасекоординатори от вашите среди ?! Къде са те ?
                Всеки АТВ-ист като мине опознавателната обиколка констатира когато трасето го е правил мотоциклетист. Това е положението, ние имаме друг поглед.

                Джарта, я кажи колко дървета и какви гуми да ти сложим в Бургас, нали си наш човек, че имам да те черпя и за снимките от последния ден на шестдневката !
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #38
                  До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                  Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                  Десо, от 5 години се занимавам с ендуро и смея да твърдя, че познавам добре психиката на всички
                  Колкото до препятствията и трасетата за АТВ, нали щеше да има трасекоординатори от вашите среди ?! Къде са те ?
                  Всеки АТВ-ист като мине опознавателната обиколка констатира когато трасето го е правил мотоциклетист. Това е положението, ние имаме друг поглед.

                  ...

                  Незнаех че си психолог!
                  Колкото до трасе кординатор за АТВ-тата, ТИ ли точно споменаваш темата а? Или маи не си спомняш как се подиграхте с мен и с моята кандидатура тази година да се занимавам с кординацията на АТВ!??? Впрочем трябва много да Ви черпя ама много всички отговорни за това!
                  А и доколкото знам трасе кординатори има на АТВ, Краси Грудев и Еди Пенчев - доказани АТВ-исти.
                  Продължавайте в същия дух!

                  Коментар


                  • #39
                    До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение

                    Джарта, я кажи колко дървета и какви гуми да ти сложим в Бургас, нали си наш човек, че имам да те черпя и за снимките от последния ден на шестдневката !
                    Не,не,аз говоря сериозно.Според мен тези Джуниъри само могат да си развалят формата в клас хоби.Още повече новите момчета.

                    Коментар


                    • #40
                      До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                      Относно АТВ и аз ще дам един един пример, който първо ми попадна от нета:
                      http://www.youtube.com/watch?v=quzTAE_omlc&feature=related
                      Тия пичове, голям зор щяха да видят на Ст. Загора


                      Относно отлива на състезатели, мисля че проблема е публиката! Заради нея се правят 'атрактивни' препядствия,които са неприятни и за състезатела и за машината му, заради нея караме повече 'рали' и по-малко 'ендуро', щото старта трябвало да е от х-трака, заради нея организацията на едно състезание се усложнява толкова и разхода за организиране расте, че и вход не плаща, само се оплаква, прашно било,нямало добра видимост, бирата топла, опашката голяма!!!

                      Х-трака, в този си вид, няма почти нищо ендурско! По-добрия вариант е да се подбере трасе(4-5км.) където си има кал,вода дерета и др. ендурски работи, да въртим там по 10-15 обиколки! Естествено няма да е в града, ама който го влече ендурото все ще намери начин да измине 10-ина км.!
                      А пък на експерта пак им измислете гадости щом на запад ги имало!
                      Последно редактирано от kocha; 05-08-09, 20:36.
                      Eвгени Филчев
                      Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                      Коментар


                      • #41
                        До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                        Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
                        Краси, не е виновна кризата и не трябва всичко да се оправдава с нея
                        Във Враца дойдоха над 60 АТВ-та, при такса 100 лева значи не е проблема в кризата...
                        "Комисия Ендуро" за поредна година има "здравословен венерически проблем" с АТВ-та-боли я оная работа
                        За поредна година трасетата се правят от моторджии, тесни са и се борим яко с борчетата и улеите, а за извращенията на затворения кръг направо не ми се коментира
                        Последния кръг в Стара Загора е пресен пример, даже и "ралитата" се мятаха по лозята, макари и греди
                        Никой състезател не иска да му коства всяко състезание 500 лева ремонти и е нормално да спрат да идват
                        Не съм против трудностите и препятствията, но сеира за публиката излиза "солен" за АТВ-истите...
                        След като направихте толкова класове и пак няма желаещи, значи проблема е в концепцията Ви, която пак не работи
                        Ако може някой да ми покаже на кое състезание в Европа или по света АТВ-та се "мятат" по препятствията на мотористите
                        Знам за един дето се мята година две в БГ Ендурото, ама сега му е лесно в международните.

                        До края на този сезон няма да има промени. На Общото Събрание декември ще го мъдрим за 2010г и ако се гласува да се отменят новите класове - отменяме ги.

                        На въпроса защо да си троша 250килограмовата машина в някви трупи ,отговора е -"объркал си си класа",отиди в хобито или ралито... там няма трупи (поне такава беше идеята,ама не се спазва еталона)

                        И да не бяха новите класове пак щеше да е същото, знаете че август се карат джетове на морето,а и последните кръгове по традиция не са масово посещавани.

                        Струва ми се,че и при АТВ супермото и мотокрос ги има същите проблеми с малко състезатели

                        Между другото не се очертават добри времена за Ендурото с АТВ.
                        Почти всеки АТВист качил се на мотор и усетил "свободата" да минава от където си пожелае,вече не поглежда на зад, ФАКТ.
                        Последно редактирано от Краси Грудев; 05-08-09, 21:22.

                        Коментар


                        • #42
                          До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                          Искам публично да се оплача от Жоро Хаджиев, който днес дойде в офиса и ме навря на кучето в гъ..а, щото съм мрънкал пък не съм тренирал
                          Даже ме би, ама няма свидетели за да го докажа
                          За да ме остави на мира обещах да тренирам ендуро-крос, минимум 3 пъти в седмицата

                          А сега по темата (или извън нея)
                          Явно някой грешно ме разбрарат, затова ще обясня с прости думички...

                          Клас Хоби е клас за онези, за които ендурото е хоби, но искат все пак да видят на какво ниво са сред останалите. За онези, които не могат да тренират всеки ден, за онези, за които поддръжката на мотора е разход, за онези, които искат да се видят на състезание с приятели и по - скоро да се веселят, от колкото да гонят някакъв приз. За това и се нарича клас Хоби

                          Както каза бати Петьо Джартов - клас хоби няма как да е генератор на състезатели за експерт. този генератор е клас джуниър

                          Защо мрънкам толкова за тези препядствия?
                          Защото с който и да съм говорил от момчетата с които караме, но не участват в шампионата всички казват, че искат да участват, ама затвореното много ги плаши и най - вече гумите!

                          От кръг на кръг се вдигат все по - високо и по - големи.

                          И сега последно на Стара Загора видях като зрител, какво мазало става там. Не знам кои австрийци са казали на Жоро, че трасето на хоби било много добро, ама като се вяха (всички чужденци - до един!) като парцали по тия гуми, едвали са мислили това

                          На Трявна гумите бяха супер - правете ги като тях - да могат да се карат.

                          Вярно, че могат да се заобикалят ако преценят, че не могат да ги минат, ама така пък им се убива спортната злоба.

                          И ето как примерно поне 5-6 момчета, които познвам не карат за РЕШ

                          Искам да зачекна и една друга тема
                          Защо по правилник, не се разреши на всички кръгове да се тренира на затвореното, както беше в Стара Загора?

                          Това е голям плюс за всички състезатели
                          Първо - опознават трасето и второ загряват добре за същинската надпревара. по този начин ще се избегне и проблема, който Ванката по - горе споменава са местните състезатели и познаването на трасето (поне затвореното)
                          Лично за мен, предварителна тренировка по затвореното е супер далавера


                          уф - май прекалих - ледчето ми се е разтопило отдавна
                          ай наздраве!
                          EnduroX Alba-Damascena 2019

                          Коментар


                          • #43
                            До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                            Първоначално публикуван от Краси Грудев Преглед на мнение
                            Знам за един дето се мята година две в БГ Ендурото, ама сега му е лесно в международните.

                            До края на този сезон няма да има промени. На Общото Събрание декември ще го мъдрим за 2010г и ако се гласува да се отменят новите класове - отменяме ги.

                            На въпроса защо да си троша 250килограмовата машина в някви трупи ,отговора е -"объркал си си класа",отиди в хобито или ралито... там няма трупи (поне такава беше идеята,ама не се спазва еталона)

                            И да не бяха новите класове пак щеше да е същото, знаете че август се карат джетове на морето,а и последните кръгове по традиция не са масово посещавани.

                            Струва ми се,че и при АТВ супермото и мотокрос ги има същите проблеми с малко състезатели

                            Между другото не се очертават добри времена за Ендурото с АТВ.
                            Почти всеки АТВист качил се на мотор и усетил "свободата" да минава от където си пожелае,вече не поглежда на зад, ФАКТ.
                            1. Тоя дето се "мята" по международните печели купи, престиж и прави най-доброто състезание за АТВ-та в България. За другите незнам защото некарам джип.
                            2. То КЕ постояно налага промени по време на сезона, та даже и по време на самото състезание!
                            3. Аз също не съм бил на Стара Загора но имахме състезател в АТВ хоби които е карал всичките препятствия като на Е!
                            3. Че лятото е слабо, слабо е ама от 100 участника да има 50 или от 20-30 атв-та да има 5-10 маи не е до лятото и до кризата!
                            4. Ще видиш традиционно силните кръгове от РШЕ дали няма да има посещения!
                            5. Колкото до мотокроса, от миналата година се бележи над 200% повече участници и постоянно се увеличават. При SM ще бъде същото. То даже маи на Плевен имаше повече АТВ от колкото на някои от кръговете в РШЕ!?
                            6. Незнам някои поне леко амбициран АТВ-ист да е минал на мотор!

                            Коментар


                            • #44
                              До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                              И аз да се включа в коментарите, но за НАЙ-МАЛКИТЕ.
                              Във всяка тема преди състезанието се пише как имало и трасе за най-малките. Да попитам тогава г-н Хаджиев, къде беше това трасе за децата в Стара Загора.(наложи се втория ден с Тачката сами да си правим трасе, за да могат децата да ПОКАРАТ МАЛКО). И дали е нормално да бия по 200-300км за да пуснете детето по трасе което е дълго 500метра където обиколката се взема за 35 секунди и да карат 5 обиколки. Това ще рече че се състезава ЦЕЛИ 3 минути ( децата през целия ден си говорят само за това кога ще карат и вие да ги пуснете за 3 минути...извинявам се много ама се ЕБАВАТЕ с тия деца)
                              Нека да помислят организаторите на другите оставащи състезания за тия деца. Нали на тях се надяваме занапред.
                              Искам да дам за пример ATV chalange CUP, и по конкретно последното състезание във Враца, където при тия тежки атмосферни условия НАЙ-малките караха 11 обиколки ( а там обиколката беше около 2км)35минути и бяха много доволни .
                              Последно редактирано от IvanITI; 05-08-09, 22:21.
                              [FONT=Arial Black][SIZE=5]POLARIS Racing TEAM[/SIZE][/FONT]

                              Коментар


                              • #45
                                До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                                Айде и аз да кажа (не че съм голям разбирач)На ендуро не ходя заради големите гуми и дървета....щото парите не падат от небето а баща ми ги вади от джоба.И след всяко мятане по тия гуми и дървета ремонти.Ходя си на challange щото има и скокчета и вода,блата и ми е гот Добра атмосфера Сега мисля и на кросс да се пусна но ще видим има време

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X