Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

    Уважаеми колеги във връзка с промените в правилника за тази-2009 г. отварям тази тема с предложения за промени и коментари на предложенията.

    Първоначално публикуван от Ненката Преглед на мнение
    Ново предложение :
    Да се наказват с 2 часа състезателите ,който имат писан трак до половината състезание/ поради повреда или е спрял да пише заради батерии/, за да могат и те да участвуват в класирането от навигацията при провеждането на самия кръг.
    Съгласен съм, имам и въпроси:
    Как се определя "половината" от трака като време или изминато трасе, и какво става в случай, че съм сменил батерийте на ГПС, но в гъста гора където съм спрял не може да "зацепи" т.е. приеме сигнал и трябва да измина някакво разстояние за да позиционира ГПС? Наказанието какво е по сегашния правилник?
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  • #2
    До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
    Уважаеми колеги във връзка с промените в правилника за тази-2009 г. отварям тази тема с предложения за промени и коментари на предложенията.



    Съгласен съм, имам и въпроси:
    Как се определя "половината" от трака като време или изминато трасе, и какво става в случай, че съм сменил батерийте на ГПС, но в гъста гора където съм спрял не може да "зацепи" т.е. приеме сигнал и трябва да измина някакво разстояние за да позиционира ГПС? Наказанието какво е по сегашния правилник?
    Ако ти е сърф 3 GPS-a (98% са такива) няма шанс да не зацепи!Гаранция!Друг е въпроса ако си с бъгав фърмуеар.
    offroad фен
    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

    Коментар


    • #3
      До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
      Уважаеми колеги във връзка с промените в правилника за тази-2009 г. отварям тази тема с предложения за промени и коментари на предложенията.



      Съгласен съм, имам и въпроси:
      Как се определя "половината" от трака като време или изминато трасе, и какво става в случай, че съм сменил батерийте на ГПС, но в гъста гора където съм спрял не може да "зацепи" т.е. приеме сигнал и трябва да измина някакво разстояние за да позиционира ГПС? Наказанието какво е по сегашния правилник?
      Трябва да се гледа последната обиколка,защото ако си имал проблеми на предните, като минеш през времеизмерването ти можеш да търсиш съдействето на съдйския апарат.

      Коментар


      • #4
        До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

        Ненка,това предложение няма как да го приемем.Създава предпоставки за двузначно тълкуване при някои ситуации.
        offroad фен
        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

        Коментар


        • #5
          До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

          При заредени батерии от време на време ми се случва ГПС да се самоизключва и като го забележа, че изгасне веднага го включвам, но мосля, че в такива случаи от момента когато съм го видял, че е умрял, докъто "зацепи" ми изписва трак около 1 км. права черта, не си спомням точно т.к. ГПС не е в мен и освен това го прави много рядко. Техник не можа да открие повредата му.
          Това основание за дисквалификация ли е?
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #6
            До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
            При заредени батерии от време на време ми се случва ГПС да се самоизключва и като го забележа, че изгасне веднага го включвам, но мосля, че в такива случаи от момента когато съм го видял, че е умрял, докъто "зацепи" ми изписва трак около 1 км. права черта, не си спомням точно т.к. ГПС не е в мен и освен това го прави много рядко. Техник не можа да открие повредата му.
            Това основание за дисквалификация ли е?
            За над 1 км да, за под 1 км се наказва, за 50-100 м ако си точно в трака-няма проблем.
            Ако си със 60 Cx/CSx прекъсването най-вероятно е от вибрациите.Задължително си метни едно дунапренче между батериите и капака, а най-добре мини на външно захранване.Прекъсването може да се дължи и на лош контакт между задния корпус на ГПС-а и платката.На Добрище като се видим ще ти обясня подробно и ще си решиш проблема.
            offroad фен
            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

            Коментар


            • #7
              До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

              Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
              Ненка,това предложение няма как да го приемем.Създава предпоставки за двузначно тълкуване при някои ситуации.
              Тава е предложение и търпи корекции при обсъждането му от органа който може да направи нужната корекция

              Коментар


              • #8
                До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                Ако се случи на някой да му прекъсне GPS-а и няма малка част от трака го наказваме само ако е на място където може да излезе от 100-те метра. Ако е пътека в гората и трасе координатора потвърди, че там няма къде да отиде не го наказваме. Нали се сещате че ако е позволено да имате само половината трак, всички ще си гасят GPS-a след половината трак

                Липса и на най малко парченце от място където има измерване на скоростта е дисквалификация.

                Обаче, може да се помисли за някакво наказание - много голямо, но не чак дисквалификация. Примерно може да видим за сезона кой е имал най много наказание за скорост за дадено състезание и кой е излизал най много от трака и да направим това време + 30 мин. за наказание при липса на трак и нормално време за финал(т.е. след най доброто време на човек с трак).

                Коментар


                • #9
                  До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                  Все се чудя при такова (масирано) участие на АТВ-тата, дали не е по-добре да са във един клас, верно че е лято и е момента на отпуските ама и предишните кръгове нямаше кой знае колко.
                  Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                  Коментар


                  • #10
                    До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                    Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
                    Все се чудя при такова (масирано) участие на АТВ-тата, дали не е по-добре да са във един клас, верно че е лято и е момента на отпуските ама и предишните кръгове нямаше кой знае колко.
                    Трябва отговорника за АТВ да каже.

                    Опс, пиша от регистрацията на малкия

                    Коментар


                    • #11
                      До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                      Две кратки предложения (извън всякаква връзка)
                      1. Относно контестациите.
                      03.2 Контестации
                      .....................................
                      03.2.2 Контестации за резултати се подават най-късно 30 мин. след издаване на извлечението от резултатите.
                      Това е некоректен текст при условие, че никъде не се упоменава кога се издават резултатите.
                      Да се определии час за издаване на резултатите от състезанието. Да се удължи срока за подаване на контестации.

                      2. Налагането на каквито и да било наказания ВИНАГИ да става с решението на 3-ма души: 1. съдия от времеизмерването (гпс контрола), 2. организатор, 3. член на КЕ
                      Мисълта ми е, тримата винаги да дават мнение за всяко едно наказание (и да носят отговорност за решението) и това да бъде записано в правилника.
                      К. Кулев

                      Коментар


                      • #12
                        До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                        Първоначално публикуван от Калин Кулев Преглед на мнение
                        Две кратки предложения (извън всякаква връзка)
                        1. Относно контестациите.

                        Това е некоректен текст при условие, че никъде не се упоменава кога се издават резултатите.
                        Да се определии час за издаване на резултатите от състезанието. Да се удължи срока за подаване на контестации.

                        2. Налагането на каквито и да било наказания ВИНАГИ да става с решението на 3-ма души: 1. съдия от времеизмерването (гпс контрола), 2. организатор, 3. член на КЕ
                        Мисълта ми е, тримата винаги да дават мнение за всяко едно наказание (и да носят отговорност за решението) и това да бъде записано в правилника.
                        Съгласен съм на 100%
                        В този си вид, контестациите на практика изглеждат така:
                        наказва те съдията, подаваш контестация и плащаш 100 лева, за да може съдията да ти каже, че е прав в решението си.
                        Това си безумие според мен
                        EnduroX Alba-Damascena 2019

                        Коментар


                        • #13
                          До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                          Първоначално публикуван от Христо Колев Преглед на мнение
                          Трябва отговорника за АТВ да каже.

                          Опс, пиша от регистрацията на малкия
                          Kriza e, horata niamat para
                          (sori za latineca)

                          Коментар


                          • #14
                            До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                            Много сериозно внимание трябва да се обърне на съдиите които стоят до препятствията и записват кои е минал и кой не през съответното препятствие.От моя малък състезателен сезон на 3 от 5-те състезания бях ощетен от тези съдии и не мога да направя нищо по въпроса . В Стара Загора НЕ ПРОПУСНАХ НИТО ЕДНО ПРЕПЯТСТВИЕ а имах наказание -верно едно , но не е редно !!!!

                            Трябва да се направи нещо което да гарантира ,че няма да стават грешки .

                            Също така да се смята за минато препятствие което си преодолял над 60 процента -пример минаваш ветрилото но след средата някое напречно сложено дърво те блъска и преди края ти излиза някоя от гумите и хоп наказание -не е правилно .

                            Направете борбата честна и равнопоставена за да има БОЙЦИ !!!!!

                            А както написа Калин Кулев по горе не е много прозрачна системата за подаване на контестации. В Казанлък ни беше казано в прав текст че няма да ни уважат контестацията дори да я заведем по надлежният ред.

                            Контестациите да се разглеждат не само от КЕ -тримата до колкото ми е известно на мен , а да се разглеждат от примерно прзидентите на клубовете които присъстват на състезанието + КЕ но не по малко от 5 гласа

                            Да се удължи срока за подаване на контестации и да е регламентирано в началото на състезанието от колко до колко часа може да става подаването им.
                            Последно редактирано от neweso; 04-08-09, 17:58.
                            ГЛАВИ МЕ БОЛИЧКАТА

                            Коментар


                            • #15
                              До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                              Колеги, искам и аз да взема отношение по въпросите от моята лична гледна точка.
                              Първо, колкото повече отворени скоби има в един правилник, толкова повече възможности за злоупотреби и субективни отсъждания се създават. Например колегата Вселин Димитров има предложение за 60% преминато препятствие да се зачита. И кой ще реши къде са тия 60% точно ?! По този начин се създават условия за необективни и пристрастни отсъждания, както и стана предишния сезон на балканското в Самоков. Затова именно решихме да затворим по възможност всякакви скоби, съществуващи в правилника.
                              На състезанието в Стара Загора имаше по двама съдии, които записват всяко препятствие и после резултатите им се сравняваха за достоверност.
                              Колкото до контестациите, съгласен съм да се даде максимално време за обявяване на резултатите, а не това да се проточва до 22:00 часа понякога, но зная също, че имаше отначало много проблеми с транспондерите и от там най-вече дойдоха неприятностите.
                              В контестациите относно препятствията няма как да се вкарат нито председатели на клубове, нито членове на КЕ, тъй като те не могат да дадат обективно мнение, защото на практика няма как да видят всичко и всички ! Ще настанат едни безкрайни спорове на основата на лобиране за клубните състезатели и това ще е. Няма как, тук трябва да се разчита единствено на обективното мнение на съдията на препятствието !
                              По отношение на наказанията за трак, това предстои отново да се обсъжда в края на сезона и ще се вземат в предвид дадените предложения.
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X