Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
    Относно АТВ и аз ще дам един един пример, който първо ми попадна от нета:
    http://www.youtube.com/watch?v=quzTAE_omlc&feature=related
    А къде в този клип има пирамида от дървета висока 1.50 м и лако поразковани от тук-там?
    И забелязвате ли, че подхода към гумите е заровен и те са пълни с фракция всички АТВ-та карат с ниски гуми, за разлика от нашите тракторчета.
    Я може ли някои от нашите добри състезатели в АТВ крос да мине с ниските гуми Х-трасето на Ст. Загора?

    Коментар


    • #47
      До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

      Първоначално публикуван от Краси Грудев Преглед на мнение
      Струва ми се,че и при АТВ супермото и мотокрос ги има същите проблеми с малко състезатели
      На мотокроса последния кръг бяхме 15 състезателя,а на супермотото много се контузиха и си счупиха машините.
      И не забравяй,че супермотото е дисциплина от тази година.

      Коментар


      • #48
        До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

        Бре, то от едно няма нищо голямо пишковадене настанало тук !
        Не може да става сравнение между истинското ендуро и кроса с каляне и няма смисъл да сравняваме двата спорта. За всички предпочитания има мегдан за изява в момента и за тези, които обичат авантюризма, и за тези, които обичат да се калят. Май някои не са разбрали темата ?! Тук не правим анкета кой какво обича да кара, а говорим за тези, които имат предпочитания към ендурото !
        Знаете ли какво отговориха всички чужденци, на които взеха интервюта на шестдневката в България ? Те казаха, че ние сме щастливци, защото можем да караме неповтарящи се дистанции от по 200 км, а не да обикаляме като гламави трасе с дължина 4-5 километра, като тях на измисления им "Крос кънтри" шампионат. От край време съм разсъждавал като тях, но се съобразих в КЕ с общото решение, именно защото бяхме на мнение, че на публиката трябва да се показва шоу, което само ние умеем. Направихме трасетата с къси дистанции, че да намалим опасностите от инциденти и да могат състезателите да преминават по-често през Х-трака, за да може наистина публиката да види нещо интересно, но на повечето кръгове с изключение на Казанлък и Стара Загора този Х-трак не се караше изобщо през втория ден, защото на някои от състезателите им било неприятно.
        За финал ще цитирам джуниър шампионът на Австрия Йохан Лайтнер, който каза пред телевизията едни запомнящи се думи за нашата страна. На въпроса, как той намира ендуро условията у нас, спортистът отговори: "Тук се убедих, че ендуро мотоциклетът е бил измислен точно за България !"
        Няма какво повече да коментирам.

        Сега започвам да отговарям наред на хората, тъй като се чувствам задължен !

        Десо, с теб никога не бях се подигравал, защото те уважавах като състезател и никога не бих отказал помощ от теб. Не знам кой ти е напълнил главата с тия глупости, но ще се досетя лесно.
        Я сега да те попитам, като не съм психолог, защо на едно толкова хубаво частно състезание, с голям награден фонд и превъзходно трасе, каквото бе "Виктори Екстрийм" участниците бяха традиционно малко ?
        Ако се затрудняваш с отговора можеш да го прочетеш някъде в началото на поста ми.

        Джарта, от новия сезон в клас експерт ще влезнат най-вероятно две хобита и двама джуниъра, така че процентите са 50/50. Имаше и решение на КЕ според което тези, които покажат данни в хоби класа, трябва да се прехвърлят в експерта, защото няма смисъл да си губят времето повече и да задръстват гардероба си с купи, което е крайно неприятно.

        Филчев, в Х-трака има много ендурски елементи. Има прагове в планината, камъни, паднали дървета, които до суш приличат на елементите от ендуро-кроса, но май повечето ги влекат пътищата, та от там идва и заблудата. Не знам, ти не си от тях, пък защо така разсъждваш ?

        Иване, трасето за ендуро не е стационарно и често се съобразява с условията на терена и площта наоколо. Съгласи се, че вече поставени и укрепени препятствия няма как да се демонтират, а по едно крос трасе няма какво практически да се прави и по него карат всички. На Стара Загора наистина нямаше условия за едно добро детско трасе, а имахме намерения дори да му сложим и някакви дръвчета, но ... съжалявам, мястото не достигна ! Разбирам, че малките са се почувствали ощетени, което е неприятно и обещавам за догодина да решим сериозно този въпрос.

        Искам накрая да кажа още веднъж, че тук изказвам единствено моето лично мнение. Колкото до изменения на правилници, разпоредби и регламенти, това ще бъде свършено единствено в края на тази година от Комисия Ендуро на Общо събрание.
        Моля, да не се подхвърлят тук лични подмятания, а да се говори по същество и да се дават преложения по темата ! Кой към кого и към коя марка мотор има препочитания си е лично негова работа. Всички конструктивни мнения ще бъдат разгледани, когато му дойде времето.
        Хубаво е да се върви прогресивно напред, защото както е казал един автор: "Носталгията не е това, което беше."

        И Тодос, спри вече да се лигавиш !
        Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 06-08-09, 03:20.
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #49
          До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009


          01.4.14 През втория ден се кара ендуро и екстрийм насочено трасе, като общата продължителност на всеки манш трябва да е минимум 15 минути.

          01.4.15 Общото класиране за кръга се формира от сбора на точките, получени в двата дни.
          01.4.16 Във втория състезателен ден се дава приоритет на общия старт, като първи мястото в стартовата решетка избира състезателят, който е победител в клас Overall на предишния кръг.
          01.4.17 Преди втория състезателен ден се осигурява време за задължителна свободна тренировка по трасето.

          Коментар


          • #50
            До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
            .....................................
            Филчев, в Х-трака има много ендурски елементи. Има прагове в планината, камъни, паднали дървета, които до суш приличат на елементите от ендуро-кроса, но май повечето ги влекат пътищата, та от там идва и заблудата. Не знам, ти не си от тях, пък защо така разсъждваш ?
            ...............................
            Вярно е и по-големи опастности и трудности има, ама тук се опитвам да разсъждавам от гледна точка на клас 'хоби', а не само от своя, щото и аз предпочитам да съм 15-ти от 30 АТВ-та, от колкото 3-ти от 6-има, да не говорим за варианта 3-ти от трима!

            Ендурските елементи предпочитам да ги срещам на навигацията, от колкото пред многобройни, втренчени погледи, желаещи търкал да има!!!

            В случая не визирам Старозагорската навигация, там въпреки равнака имаше доста добри моменти!
            Eвгени Филчев
            Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

            Коментар


            • #51
              До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

              Maй всички говорим едно и също.Затвореното трасе е нещо което зависи от организаторите и ако има някой недоволен трябва да се сърди на тях.Не съм видял Жоро да закара трупи и гуми и пикапи в Казанлък,и не го е направил.Май и там не беше много леко за Хоби.Всички искат обаче работата не е толкова лесна и проста.Как да се направят трасета който да са хем леки за хобито и хем подходящи за експертите.Трудна работа.Още по трудно е да е подходящо и за АТВ.
              Аз лично не обичам прекалено леките препятствия.Не мога да кажа че ще се чуствам комфортно и в клас Експерт.
              Но трябва да мислим по позитивно,нали трябва да се развиваме по някакъв начин.
              Филчев стига сте мрънкали вече АТВ-истите,нали Тодор ви направи баш за вас шампионат.Там не карат мотори.

              Коментар


              • #52
                До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                Здравейте,може би бихте искали да чуете мнението и на един зрител на иначе много мъжкия и интересен спорт ендуро.Аз имам званието майстор на спорта(в друг спорт) бил съм европейски шампион и студент в НСА,не познавам всеки от вас лично но като чета мненията ви се чудя знаете ли,каква точно цел преследвате,за какво всъщност правите състезания.
                Искате да има СПОРТ ЕНДУРО в България или хората които имат мотори и шарени дрешки да се покажат на публика.Това,че имате клас хоби само по себе си е смешно,още повече ,че всеки има претенции правилника да е направен по негов тертип.Това е все едно на държавно първенство по плуване от 8 до 10 часа да плуват "хоби плувците" като за целта басейна да бъде източен наполовина та да не вземе някой да се удави.
                И кой според Вас ще гледа това шоу.Има достатъчно гора който обича разходките да се разхожда.Състезанието трябва да бъде яко и интересно.Това че някои от Вас са решили на стари години да се изявявт и по този начин да убият ендурото според мен не е правилно,нека да е трудно и зрелищно па макар и да останат 5 човека,след време към тях ще се присаединят наистина качествени състезатели.По добре,ли ще е да се откажат Кокера и Пламен защото им е безинтересно и да останат някои които да бутат мотори по трасето.Моето предложение е:
                Махнете ХОБИ,нека има група която се готви за експерт и експерти.
                Направете го още по-атрактивно и трудно,тогава ще дойдат зрители и спонсори и нови по-добри състезатели,а хобитата ентусиасти нека се наслаждават като публика.

                Коментар


                • #53
                  До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                  Според мен Х трака трябва да се направи оптимално преудолим за повечето експерти, а не такъв че още на първа обиколка да се изпотрепват над 50% от тях, да стават тапи и изчаквания, да не говорим като се уморят на 3-4 обиколка. На много места има неправилно конструиран Х трак, неможе да се минава през гуми които са закопани по една педя в земята и няма стъпенка към тях, дори и за добрите това е трудно и не особено красиво когато се преминава, а когато се направи добре и преминаването е скоростно и атрактивно за публиката.

                  Мисля че е редно да се питат самите експерти до каква степен да са трудни препядствията им, същото се отнася и за хобито, дали да минават през тях или само някой от тях.
                  Има и друг въпрос, че много хора които карат в експерт не са за нужното за там ниво, както и хора от хоби които са за експерт.
                  Докато в даден клас карат хора с 3 класи разлика в способностите им, как бихте нагодили препядствията, според слабия или според добрия? Ясно е че слабите ще казват много трудни са препядствията, а силните много лесни. Трябва да се помисли за вариант за точно оформяне на класовете според способностите на състезателите.
                  А хобито щом са отишли да карат наистина за хоби, нека не им се прави класиране, да си карат за кеф. А който от тях сметне че един ден е конкурентно способен за истинско напъване отива в експерт.
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #54
                    До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                    До тук чета само за препятствия или с други думи ,за видимото от ендурото за публиката и разбирам ,че всеки организатор си прави препятствията както намери за добре.Къде по трудни,къде по атрактивни. Затова аз си мисля че през новия сезон ,организатор който кандидатсва за кръг ,трябва да има и полигон с подготвени препятсвия за да може да се кара целогодишно по тях и да се използува за състезанието или кръга от РЕШ, а не да инпровизира в последния момент.Тогава всеки организатор ще разбере,че препятсвиятя трябва да бъдат атрактивни и преодолими и преди всеки кръг ще може да се дооглеждат и допускат от КЕ.
                    И в тази връзка да кажа,никога повече да не се допускат мотори и АТВ по едно трасе ,както се бяхме разбрали в началото на годината ,а в Стара Загора това го бяха забравили,може би поради други причини ,но това не попречи няколко мотора да не бъдат пропуснати от по-бавните и много прашни АТВ-та и затова се получиха кофти падания тапи и инциденти с тях.

                    Коментар


                    • #55
                      До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                      Първо, да кажа нещо савсем по темата:
                      Този правилник, е следствие на една няколкогодишна мутация! Толкова е неясен и противоречив, че ако го дадеш на юрист, след 100-те спомагателни въпроса, покрай прочита, ще умре от смях!
                      Какво да кажа за ясните правила, които май, никой не ебава!
                      Единственния който носи отговорност, за последствията е застрахователна компания и то ако се окаже читава!
                      Та, в т'оз ред на мисли, да попитам, някой чел ли е правилника внимателно!!!
                      Филчев стига сте мрънкали вече АТВ-истите,нали Тодор ви направи баш за вас шампионат.Там не карат мотори.
                      Джарта, аз се стремя, да стане така, че повече състезатели, да вземат участие, а ти взе да ни разпределяш по друг тип състезания
                      Иначе на там съм тръгнал, само Тодор Христов, да направи още три такива, които да са, две трети ендуро и една трета крос!
                      Макар да обичам гората, повече,с всичките и изненади, ще предпочета подходящата организация, с ясните правила!
                      Последно редактирано от kocha; 06-08-09, 19:59.
                      Eвгени Филчев
                      Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                      Коментар


                      • #56
                        До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                        Със голям интерес следя темата та доиде време да се включа и аз. Организаторите колкото и да се опитват да направят едно добро състезание никога няма да угодат на всички, все някои ще се намери недоволен. Значи и аз ходя на състезания и виждам какво става. Според мен затворените трасета на последните 2 състезания бяха уникални (много технични), и така трябва да се правят за напред все по трудни, това е ендуро все пак трябва си техника на каране, а който нему изнасят дърветата, гумите и камъните си има вече и мотокрос състезание (само гас) няма да си блъскате машините. И това е скъп спорт и това е техника, тя се чупи и се пак които е мн запален по ендуро спорта ще прави все пак някакви жертви (КЕФ ЦЕНА НЯМА). Това е от мен.
                        Последно редактирано от gosho_hubavene6; 06-08-09, 22:22.
                        [SIGPIC][/SIGPIC]

                        Коментар


                        • #57
                          До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                          Първоначално публикуван от iopy Преглед на мнение
                          Здравейте,може би бихте искали да чуете мнението и на един зрител на иначе много мъжкия и интересен спорт ендуро.Аз имам званието майстор на спорта(в друг спорт) бил съм европейски шампион и студент в НСА,не познавам всеки от вас лично но като чета мненията ви се чудя знаете ли,каква точно цел преследвате,за какво всъщност правите състезания.
                          Искате да има СПОРТ ЕНДУРО в България или хората които имат мотори и шарени дрешки да се покажат на публика.Това,че имате клас хоби само по себе си е смешно,още повече ,че всеки има претенции правилника да е направен по негов тертип.Това е все едно на държавно първенство по плуване от 8 до 10 часа да плуват "хоби плувците" като за целта басейна да бъде източен наполовина та да не вземе някой да се удави.
                          И кой според Вас ще гледа това шоу.Има достатъчно гора който обича разходките да се разхожда.Състезанието трябва да бъде яко и интересно.Това че някои от Вас са решили на стари години да се изявявт и по този начин да убият ендурото според мен не е правилно,нека да е трудно и зрелищно па макар и да останат 5 човека,след време към тях ще се присаединят наистина качествени състезатели.По добре,ли ще е да се откажат Кокера и Пламен защото им е безинтересно и да останат някои които да бутат мотори по трасето.Моето предложение е:
                          Махнете ХОБИ,нека има група която се готви за експерт и експерти.
                          Направете го още по-атрактивно и трудно,тогава ще дойдат зрители и спонсори и нови по-добри състезатели,а хобитата ентусиасти нека се наслаждават като публика.
                          Уважавам званието майстор на спорта, ама много моля давайте такива ззадължителни указания за спорта за който сте майстор!
                          И като е смешен класът хоби, запишете се на следващото състезоние да покарате и тогава давайте акъли.
                          Явно имате спомени от държавнтите първенства, ама тогава беше спонсор НРБ На РъБа.
                          А ако не искате да се състезавате, и искате да подкрепите този мъжествен спорт, тогава станете спосор, както мнозина други спонсорират ендурото, раздавайте награди и тогава ръсете акъли.
                          И организаторите търсят масовост в този спорт, а вие пращате хобитата на скамейката.. Да ама ако всички станат публика, няма да има какво да гледат.
                          Понимаеш?

                          Коментар


                          • #58
                            До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                            аз да не си отворя устата и то виж кво стана - ужас (макар да съзнавах, че така ще стане)

                            пичове - не се дървете толкова а осъзнайте простата истина - искаме с трици маймуни да ловим или по друг начин казано - с пръдня, боя не става

                            не може с едно трасе (щото финансовите ни възможности са такива) да угодим на всички класове, че и да искаме яки резултати - не става!
                            пък като искаме с един изстрел два заека (че и повече) става като с двете дини под една мишница (ама как се отворих на поговорки само...) - нали ме разбрахте

                            майстора на спорта предлага, всички препядствия да са ултра-хипер-мега яки, че да може публиката да се кефи! Майсторе, KIKI55 ти го е казал- нали нас като не ни кефят, публиката няма да има на кой да се кефи

                            последните кръгове забелязвам, че като трасето е трудно, участие в затвореното има на 60-70%. другите пичове къде са? ми не искат да се мачкат и толкоз. за какво им е. да не говорим, че от тия 60-70% не завършват близо 10%

                            за това все мрънкам (г-н Хаджиев - за трети път, извинявам се, ама пък тренирам ей ), че този спорт има нужда от масовост. и ако искаме да постигнем ниво, трябва първо да има масовост, защото от тълпата ще излязат добрите карачи. а не сутрин като станем и да решим, че сме такива. именно като има масовост, ще дойдат спонсори, добри трасета, подготвени карачи и прочие.
                            а за да има масовост, трябва да е допустимо



                            защото като правих поръчките за тениските на нашия клуб, приятелите, които заявиха бяха поне 60(мамка му, това са състезателите за едно състезание на куп!). пък колко караме - 6-7.
                            ако това не е знак - здраве му кажи

                            защото като търсих спонсори за състезанието и като кажа ендуро - все едно им казвам - едно чудо с коневръз. народа хал хабер си няма кви сме ние и за кво се борим. пък инъче - претендираме че сме нещо

                            и в крайна сметка толкова много ли искам?
                            на мен ми се кара!
                            не ми се гледа как се торшат хора и техника.

                            краси го каза по - горе - нека подходите към препядствията да са човешки - да може да се минават. пак ще се уморим и пак ще се търкаляме за кефа на публиката. ама и да покараме малко а?

                            gosho_hubavene6 - за теб специално ще издигна тухлена стена дугия път кажи само колко висока да е (ей - да не ми се вържеш и ти като Жоро )


                            и да се върнем на правилника (ах тези правила...)
                            чак сега видях една точка, дето M.Terziyski ми подсказа (ще те черпавам с бира!)

                            01.4.17 Преди втория състезателен ден се осигурява време за задължителна свободна тренировка по трасето.

                            е те това ще си го търся вече - щом е по правилата

                            май пак се отплеснах - той Фър-а затова ми вика Вазов - щот само драскам, пък не карам

                            и от всичките словоизлияния една хубава новина

                            Жоро Хаджиев и Гълъбин Колев вече са на морето да правят трасета(евентуално ), за бургаския кръг

                            Жоро каза, че ще стане супер състезание, щото всичко е равно и всички препядствия ще са изкуствени
                            EnduroX Alba-Damascena 2019

                            Коментар


                            • #59
                              До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                              Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                              Maй всички говорим едно и също.Затвореното трасе е нещо което зависи от организаторите и ако има някой недоволен трябва да се сърди на тях.Не съм видял Жоро да закара трупи и гуми и пикапи в Казанлък,и не го е направил.Май и там не беше много леко за Хоби.Всички искат обаче работата не е толкова лесна и проста.Как да се направят трасета който да са хем леки за хобито и хем подходящи за експертите.Трудна работа.Още по трудно е да е подходящо и за АТВ.
                              Аз лично не обичам прекалено леките препятствия.Не мога да кажа че ще се чуствам комфортно и в клас Експерт.
                              Но трябва да мислим по позитивно,нали трябва да се развиваме по някакъв начин.
                              Филчев стига сте мрънкали вече АТВ-истите,нали Тодор ви направи баш за вас шампионат.Там не карат мотори.
                              Джартов тук е много прав и го казавам без никакви ташаци !
                              Уж Х-трака трябва да е сравнително лесен, но домакините искат техните съграждани да гледат кръв и да останат доволни, затова ... тренирайте ! В кросовите дисциплини е лесно, защото много малко хора могат да станат за смях, дори и последни да завършат, но в ендурото не е така и започнеш ли да се търкаляш по препятствията, всички ще ти се смеят ! Бием се по гърдите, че караме мъжки спорт, а не сме готови да приемем предизвикателствата му. Няма как да не се излагате и това да стане без тренировки.

                              И вслушайте се в мнението на колегата Iopy
                              Аз също много години съм бил национален състезател, правил съм двуразови тренировки и знам какво е да се наложиш в даден спорт. Повярвайте, в сравнение с много други спортове ние на този етап сме едни недоносчета в шарени облекла и с претенциите си за олекотяване на трасетата ставаме още по-смешни. Докато не се заемем сериозно, все ще изглеждаме така.
                              ОК, съгласен съм хобитата да нямат дори никакви препятствия, но техният клас, както казва Богдан, трябва да се прекръсти на "Кебапчии" и тогава ще се хаваляме само между нас, а хората ще ни се смеят.
                              Нека не нагаждаме състезанията според нас, а ние да се нагаждаме според състезанията !
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар


                              • #60
                                До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                                Първоначално публикуван от KIKI55 Преглед на мнение
                                Уважавам званието майстор на спорта, ама много моля давайте такива ззадължителни указания за спорта за който сте майстор!
                                И като е смешен класът хоби, запишете се на следващото състезоние да покарате и тогава давайте акъли.
                                Явно имате спомени от държавнтите първенства, ама тогава беше спонсор НРБ На РъБа.
                                А ако не искате да се състезавате, и искате да подкрепите този мъжествен спорт, тогава станете спосор, както мнозина други спонсорират ендурото, раздавайте награди и тогава ръсете акъли.
                                И организаторите търсят масовост в този спорт, а вие пращате хобитата на скамейката.. Да ама ако всички станат публика, няма да има какво да гледат.
                                Понимаеш?
                                Извинявайте ако съм обидил някого,увжавам безкрайно труда и майсторството на момчетата ,които карат в момента в клас хоби,но аз си мислех,че там са всички които все още не са готови за експерт,така изглежда на състезание,а във форума пишете точно обратното.Предполагам,че ако отворите снимките от първите ви състезания ще гледате с насмешка и снизхождение трасето и препядствиета които тогава сте преодолявали искате да се върнете там ли.Не карам ендуро точно поради причината,че вече ми е минало времето да ставам СЪСТЕЗАТЕЛ и не бих искал да се излагам,останалите препоръки мисля,че съм ги изпълнил.Това което искам да кажа е,че състезанията в които и вид спорт да са те са измислени за да може хората които тренират и се усъвършенсват да покажат плодовете на своя труд.Подържам мнението си,че не масовоста е важна за състезания,а нивото.Направете разлика между масово и състезателно каране,и ски карат милиони но само няколко участват в състезания.Поклон за това, че сте развили ендурото в България но не се опитвайте да го убиете веднага мислете за бъдещето.За това казвам,че хората които поради една или друга причина няма да стават състезатели не бива да свалят нивото.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X