Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

    60-те процента бяха пример и примера беше не минал последното дърво от ветрилото например по технически причини ГАДНОТО ДЪРВО ви е блъснало и ви е извадило от (трака) (последното от тях) и ГРЕДА не се зачита .Това имах предвид.
    Оки може да не съм прав просто предложих моята гледна точка.
    ГЛАВИ МЕ БОЛИЧКАТА

    Коментар


    • #17
      До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

      Първоначално публикуван от neweso Преглед на мнение
      60-те процента бяха пример и примера беше не минал последното дърво от ветрилото например по технически причини ГАДНОТО ДЪРВО ви е блъснало и ви е извадило от (трака) (последното от тях) и ГРЕДА не се зачита .Това имах предвид.
      Оки може да не съм прав просто предложих моята гледна точка.
      По този повод се сещам да повдигна един въпрос, който усилено се коментира но от уста на ухо и не знам защо никой не го е споменал досега тук

      тази година хоби и експерт карат абсолютно едно и също затворено трасе и разликата в двата класа на затвореното е почти неуловима вече
      за мен това не е нормално и твърдо съм против - това го казвам от гледната точка на хоби(т)

      съгласен съм да има технично трасе но да може да се кара, а не да е като двуметрова бетонна стена

      лично за мен ветрилото на нашето (казанлък) състезание беше пълен провал и престараване от наша страна - разказа играта на всички участници до един а не мисля, че целта е да се направи едно трасе не-караемо. знам, че някой ще каже - който не може - да не кара ама така в тоз ред на мисли ще останат 10 човека да карат
      от общо 25 сега

      не ме разбирайте погрешно - не съм против препятствията, против съм онези препятствия, на които и експертите не минават

      говорил съм с много приятели с които караме, но не участват в шапионата - всички коментират само и еднствено затвореното трасе
      последно време се правят така, че да се трошат моторите и публиката да се кефи - не да се кара. а може хем да се кара, хем публиката да се кефи

      горещо пожелавам на организаторите на бъдещи състезания, да правят трасетата така, че да се карат и да са атрактивни а не невъзможни

      и спрете да ни сравнявате с чужбинците - няма база за сравнение

      ние тука сме си просто любители - нищо повече
      EnduroX Alba-Damascena 2019

      Коментар


      • #18
        До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

        Първоначално публикуван от Тодор Пашов Преглед на мнение
        По този повод се сещам да повдигна един въпрос, който усилено се коментира но от уста на ухо и не знам защо никой не го е споменал досега тук

        тази година хоби и експерт карат абсолютно едно и също затворено трасе и разликата в двата класа на затвореното е почти неуловима вече
        за мен това не е нормално и твърдо съм против - това го казвам от гледната точка на хоби(т)

        съгласен съм да има технично трасе но да може да се кара, а не да е като двуметрова бетонна стена

        лично за мен ветрилото на нашето (казанлък) състезание беше пълен провал и престараване от наша страна - разказа играта на всички участници до един а не мисля, че целта е да се направи едно трасе не-караемо. знам, че някой ще каже - който не може - да не кара ама така в тоз ред на мисли ще останат 10 човека да карат
        от общо 25 сега

        не ме разбирайте погрешно - не съм против препятствията, против съм онези препятствия, на които и експертите не минават

        говорил съм с много приятели с които караме, но не участват в шапионата - всички коментират само и еднствено затвореното трасе
        последно време се правят така, че да се трошат моторите и публиката да се кефи - не да се кара. а може хем да се кара, хем публиката да се кефи

        горещо пожелавам на организаторите на бъдещи състезания, да правят трасетата така, че да се карат и да са атрактивни а не невъзможни

        и спрете да ни сравнявате с чужбинците - няма база за сравнение

        ние тука сме си просто любители - нищо повече
        Ще го имаме предвид.И аз всъщност съм на това мнение относно клас Хоби
        offroad фен
        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

        Коментар


        • #19
          До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

          Първоначално публикуван от Краси Грудев Преглед на мнение
          Kriza e, horata niamat para
          (sori za latineca)
          Краси, не е виновна кризата и не трябва всичко да се оправдава с нея
          Във Враца дойдоха над 60 АТВ-та, при такса 100 лева значи не е проблема в кризата...
          "Комисия Ендуро" за поредна година има "здравословен венерически проблем" с АТВ-та-боли я оная работа
          За поредна година трасетата се правят от моторджии, тесни са и се борим яко с борчетата и улеите, а за извращенията на затворения кръг направо не ми се коментира
          Последния кръг в Стара Загора е пресен пример, даже и "ралитата" се мятаха по лозята, макари и греди
          Никой състезател не иска да му коства всяко състезание 500 лева ремонти и е нормално да спрат да идват
          Не съм против трудностите и препятствията, но сеира за публиката излиза "солен" за АТВ-истите...
          След като направихте толкова класове и пак няма желаещи, значи проблема е в концепцията Ви, която пак не работи
          Ако може някой да ми покаже на кое състезание в Европа или по света АТВ-та се "мятат" по препятствията на мотористите
          Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 05-08-09, 07:51.

          Коментар


          • #20
            До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

            Фактът, че започнахме да събираме все повече публика и повече хора се палят по ендурото говори ясно, че състезанията започнаха да стават по-интересни. Предишни години сме нямали такива посещения като на Трявна, Казанлък и Стара Загора дори. Нали това искахме, да покажем ендурото на повече хора ?! Постоянно по кръговете ходя да снимам, вря се из зрителите и съм чувал, когато публиката е отегчена и хората си говорят, че "тия нищо не правят", а съм бил и когато разпалено коментира дадени ситуации и се кефи. Трябва ясно да си дадем сметка какво искаме да постигнем. Дали да събираме любители да си правят кефа друсайки се по неравностите или да заслужим уважението на всички !
            Труден е този спорт и на малко състезатели психиката издържа докрай при здравите натоварвания и честите контузии, но затова именно не може да го практикува всеки и е чест и достойнство да се състезаваш в ендурото Който иска предизвикателства, намира си ги. Ще дам пример със старозагорците Радо и Вилхелм, които карат постоянно с нас и искат все по-трудни трасета и препятствия. Само дето напоследък младите станаха по-аморфни и търсят да се движат по канапа, та ем да не се товарят, ем да са център на внимание, но няма такъв начин. Лесно е да избягаш, трудно е да се пребориш !
            Изключения са Марти, Ади, Коцето и още няколко младежи, които вече желаят да се състезават дори в експерт класа, защото в джуниъра не им е било достатъчно интересно.
            Ами напоследък и жените започнаха да преминават почти същите препятствия, както и мъжете ! Някоя да е мрънкала ? Напротив, дори на Ерзберг тази година единствена Ива Станоева опита Х-трака по собствено желание от всички участнички жени, а там препятствията нямат нищо общо с нашите







            Е да, дори бих се съгласил хобито да се подрусват, за тях да бъдат правени специални, леки препятствия, но това в случая да не става пред публика, защото за публиката ще е много по-интересен в този случай мотокроса, отколкото ендурото.
            Всеки може да отдели малко време да потренира с по-добрите ендуро-крос, има и опознавателни обиколки преди всяко състезание. В Стара Загора дори дадохме целия предиобяд на разположение на тези, които искат да тренират. Нито един от австрийските хобита не мрънкаше, а дори се кефиха хората и разпалено коментираха ситуациите.
            Та нали хобито е уж генератор за производство на бъдещи експерти ?!
            Не се мусете на ендуро-кроса, а тренирайте, защото след броени години ще остане да се кара само това и в България !
            Съжалявам, но това е ендурото. Който иска да не рискува, да търси други спортове като кърлинга например !
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #21
              До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

              Пълен абсурд е да има 5 атв-та на състезание и 3 класа за тях. няколко състезания има по 1-2 в клас и те ще са шампиони на България.Не мога да го разбера това и защо не може да се промени като се вижда че не е там проблема (класовете) .Лично аз предпочитам да съм 15 от 60-70 учасника вместо 1-Ви или 2-ри от 2 учасника.
              МОЕТО МНЕНИЕ Е ЧЕ ЕНДУРОТО НЕ Е ТОВА КОЕТО БЕШЕ
              И за това не е виновна кризата
              Толкова години карам и на младите който искат да участват не мога да им обесня в кои клас да карат защото и аз не го разбирам Едно време беше супер (експерт и хоби)да не говорим че е по лесно и на организаторите

              Коментар


              • #22
                До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                Съжалявам, но това е ендурото. Който иска да не рискува, да търси други спортове като кърлинга например !
                Жоро, извинявам се, но за пореден път се убеждавам ( след отговора ти по-горе), че тази година по-далече от носа си и мотора на Ива, не виждаш...
                Един Организатор трябва да разсъждава по друг начин...според мен
                Аз харесвам Ендурото, но в тази му схема на затворен кръг ще предпочета да си запазя АТВ-то...защото има и други състезания !
                Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 05-08-09, 10:22.

                Коментар


                • #23
                  До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                  Тодоре, сигурно си прав за себе си, но аз виждам напредъка в ендурото така. Пред дилемата за компромиси спрямо себе си или ендурото като цяло, предпочитам да жертвам себе си.
                  Има шампионат на трасе за АТВ, така че, кой където желае там да кара.
                  Хваля състезатели от Crazy job, които познавам добре, които тренирам, познавам желанието им да постигнат по-големи върхове в този спорт, възхищавам им се искрено, макар често да съм много строг с тях. Да, това са предимно джуниърите и Ива, защото са млади и утре ще можем да разчитаме на тях !
                  Аз съм човек на крайностите, т.е. и "каквото трябва" до края и душата в рая !
                  Отстоявам си мнението докрай, като знам, че никой не е вечен !
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #24
                    До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                    Първоначално публикуван от Тодор Пашов Преглед на мнение
                    По този повод се сещам да повдигна един въпрос, който усилено се коментира но от уста на ухо и не знам защо никой не го е споменал досега тук

                    тази година хоби и експерт карат абсолютно едно и също затворено трасе и разликата в двата класа на затвореното е почти неуловима вече
                    за мен това не е нормално и твърдо съм против - това го казвам от гледната точка на хоби(т)

                    съгласен съм да има технично трасе но да може да се кара, а не да е като двуметрова бетонна стена

                    лично за мен ветрилото на нашето (казанлък) състезание беше пълен провал и престараване от наша страна - разказа играта на всички участници до един а не мисля, че целта е да се направи едно трасе не-караемо. знам, че някой ще каже - който не може - да не кара ама така в тоз ред на мисли ще останат 10 човека да карат
                    от общо 25 сега

                    не ме разбирайте погрешно - не съм против препятствията, против съм онези препятствия, на които и експертите не минават

                    говорил съм с много приятели с които караме, но не участват в шапионата - всички коментират само и еднствено затвореното трасе
                    последно време се правят така, че да се трошат моторите и публиката да се кефи - не да се кара. а може хем да се кара, хем публиката да се кефи

                    горещо пожелавам на организаторите на бъдещи състезания, да правят трасетата така, че да се карат и да са атрактивни а не невъзможни

                    и спрете да ни сравнявате с чужбинците - няма база за сравнение

                    ние тука сме си просто любители - нищо повече
                    Напълно съм съгласен с Тодор.Аз като карам чупя моите крака и ръце.Сеира да го правят експертите.Състезанието е първо за кеф на участниците и после за публиката.Ако трасето е по лесно ще има и повече участници.А такива като Добри и Мирко ще карат при експертите.
                    ........................
                    Иван Маринов
                    CRF 250 X
                    Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                    Коментар


                    • #25
                      До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                      Г-н Хаджиев,напълно съм съгласен с вас че натоврване и сложни препятсвия трябва да има,но нека те бъдат джуниърите защото те са бъдещите състезатели и на тяхните години те кипят от енергия,а хоби класа да бъде наистина като за аматьори които участват в състезание за да завършат със здрави мотори и кости.В Стара Загора хобитата караха еднакво трасе с експертите а препятсвията бяха много тежки,добре поне че имаше време за тренировка но не съм сигорен че всеки е тренирал.Дано за напред се съобразите с нас аматьорите и да ни съжалите в следващите състезания,а на който му се кара по-екстремно има и клас експерт.

                      Коментар


                      • #26
                        До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                        В крайна сметка никой и не ви задължава с пистолет да минавате тези препятствия. Всеки може да ги заобиколи със съответното наказание. След като карате само за кеф надали ви пука толкова и от класирането. Ама то май се получава "ем сърби ем боли" ...
                        В крайна сметка смятам че след малко тренировки на всеки би му станало кеф да покаже малко майсторство на тези препятствия пред публиката. Нали за това са тези тъй наречени препятствия - за самоусъвършенстване и получена доза кеф след преодоляването им. Нали и за това се състезаваме - за да покажем някакво майсторство пред публиката.
                        DCRT®

                        Коментар


                        • #27
                          До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                          Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
                          В крайна сметка смятам че след малко тренировки на всеки би му станало кеф да покаже малко майсторство на тези препятствия пред публиката. Нали за това са тези тъй наречени препятствия - за самоусъвършенстване и получена доза кеф след преодоляването им. Нали и за това се състезаваме - за да покажем някакво майсторство пред публиката.
                          Ако под майсторство разбираш да те "мъкнат" няколко човека по препятствията, значи имам проблем с термините в Ендурото...



                          Коментар


                          • #28
                            До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                            Аз с термина "майсторство" не визирам себе си или показаните на снимката състезатели. Въпреки това съм сигурна, че малкият състезател с номер 400 ще покаже доста повече техника и мъжество от някои състезатели ЕКСПЕРТ 4х4 по трасето, за които е по-лесно да преминават подобни препятствия, но въпреки това ги заобилалят.
                            Някои може да ги "мъкнат", но повечето не се нуждаеха
                            Последно редактирано от iva_kx; 05-08-09, 12:08.
                            DCRT®

                            Коментар


                            • #29
                              До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                              Първоначално публикуван от Калин Кулев Преглед на мнение
                              Две кратки предложения (извън всякаква връзка)
                              1. Относно контестациите.

                              "03.2.2 Контестации за резултати се подават най-късно 30 мин. след издаване на извлечението от резултатите."

                              Това е некоректен текст при условие, че никъде не се упоменава кога се издават резултатите.
                              Да се определии час за издаване на резултатите от състезанието. Да се удължи срока за подаване на контестации.

                              2. Налагането на каквито и да било наказания ВИНАГИ да става с решението на 3-ма души: 1. съдия от времеизмерването (гпс контрола), 2. организатор, 3. член на КЕ
                              Мисълта ми е, тримата винаги да дават мнение за всяко едно наказание (и да носят отговорност за решението) и това да бъде записано в правилника.

                              Напълно съм съгласен с колегата Кулев

                              Интересно нещо се получи с класирането на сина ми: излизат резултатите и той има много наказания за макс. скорост, но все пак е първи. Като взех ГПС му погледнах трака и макс. скорост бее 56-58 км/ч мисля. А устно беше казано, че ще има някакви малки толеранси за превишена скорост. Естествено, че не направих контестация, а на другия ден виждам, че сина ми вече е втори в класирането т.к. имало грешка в наказанията на това момче, което е първо. Е съгласих се, после отново гледах трака, питах как се смятат наказанията, но нещо не излизаха, абсурдно беше, че с Маргарит Тюркеджиев карахме заедно, а той дори има по-големи наказания от сина ми.

                              А все пак темата е КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009, а не нещо от сорта кой какви препятствия може да мине и колко ще си счупи машината.

                              А по този въпрос мнението ми е следното: препятствията в ендуро Хтрака трябва да са преодолими за поне 90% от участниците съобразно класовете им. Затова и Х-трака за различните класове да е различен. Карайки в гора не си спомням от кога не съм виждал изправени гуми на пътя. Ама това е, защото много забравям и ме влекат опашките по бирариите, които преодолявам на 100%.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #30
                                До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                                Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
                                Аз с термина "майсторство" не визирам себе си или показаните на снимката състезатели. Въпреки това съм сигурна, че малкият състезател с номер 400 ще покаже доста повече техника и мъжество от някои състезатели ЕКСПЕРТ 4х4 по трасето, за които е по-лесно да преминават подобни препятствия, но въпреки това ги заобилалят.
                                Някои може да ги "мъкнат", но повечето не се нуждаеха
                                Иве, много здраво редактираш, Иве!!!

                                Но не забравяй, че в Бг няма професионални клубове, всички отиват да карат за удоволствие и на никой не му се иска да се прибере в града си с попиляна машина или кокали. За това апелирам за клас "хоби" Х трака да е широк, за да не стават тапи, и препятствията да не са с висок риск, т.к. участниците там са с много различно ниво на подготовка, както състезатели, така и машини и поради неопитност е възможно да получат по-сериозни наранявания.
                                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X