Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

    ЕХХАА гледам и не вярвам на ушите си

    А бе хора вие няма ли да разберете,че кервана си върви а кучетата си лаят ли лаят

    мислех да не се обаждам ама вече не мога да се здържа и обещавам малко по късно да съм по конкретен

    и както сме я подкарали на поговорки ето ви още една да си поразмишлявате .......Рибката се вмирисва от към главата
    В ГОРАТА Е ИГРАТА

    Коментар


    • #62
      До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

      Аз не съм чула някога състезателите в мотокроса б-лиценз да се жалват, че скоците им били много големи или двойните скоци много трудни и приземяването много опасно за човек без опит и могат да паднат и да се счупят. А повярвайте - паданията в мотокроса са много по-опасни и болезнени! Който не може да скача или не скача или не кара по състезания докато не придобие съответното ниво. Ако някой има състезателен хъс, дори да е на 60 години, тренира упорито докато не придобие необходимото ниво за състезател в републиканския шампионат. А не се жалва че нивото на състезанията е прекалено високо. Смешно е! Ако няма въпросния дух, си търси причини за да оправдае това, че не кара на състезания.
      Може някое от препятствията на състезанията да не са били добре обмислени и организаторите да си вземат бележка, но като цяло последните две състезания екстрийм тестовете бяха атрактивни и с добре подбрани препятствия за всички класове, но прекалено лесни за експертите.
      Искренно се радвам да видя, че тази година нивото в джуниър класа нарастна много, дори повече в някои моменти от това в експерт класовете. Това е истински напредък за ендурото в България и искренно се надявам традицията да продължи и масовостта на този клас да нарастне и да изкара добри състезатели между тях. Това може да покаже на всички хобита как след една година тренировки малките успяха да покажат как се преодолява екстрийм тест технично и безпроблемно, с упоритост, мисъл и състезателен хъс. Това се иска за да си състезател на ниво, независимо в кой клас.
      DCRT®

      Коментар


      • #63
        До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

        Първоначално публикуван от Тодор Пашов Преглед на мнение
        и да се върнем на правилника (ах тези правила...)
        чак сега видях една точка, дето M.Terziyski ми подсказа (ще те черпавам с бира!)

        01.4.17 Преди втория състезателен ден се осигурява време за задължителна свободна тренировка по трасето.

        е те това ще си го търся вече - щом е по правилата
        01.4.17 Преди втория състезателен ден се осигурява време за задължителна свободна тренировка по трасето.

        01.5 Инструктаж и брифинг
        01.5.1 Мероприятията по кръга започват от петък.
        01.5.2 Всички състезатели имат право да разгледат и проучат екстрийм и ендуро тестовете в петък – следобед или в събота сутрин, но това става само пеш!

        Бързаш с радването
        Eвгени Филчев
        Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

        Коментар


        • #64
          До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

          Може спокойно да игнорирате мнението на един обикновен фен като мен,но тъй като всички сте професионалисти може би гледате едностранно на нещата.Хората идват да гледат изпълнения които те не биха могли да направят самите те,а например в Казанлък имаше подмятания от рода "така и аз мога да карам и да заобикалям препядствията",забелязахте ли тогава,че за състезанието на експертите останахте само вие професионалистите и няколко върли фена.Пак ще дам пример никои не стои на магистралата да гледа как хвърчат колите защото и тои може така.
          Бих искал да ви предизвикам да дебатирате не колко на брои да са препядствията и колко да са високи защото това лесно ще решите след като си отговорите на основния въпрос:
          В каква точно посока да се развива ендурото,дали като спорт за високо спортно майсторство в КЕ към БФМС или развлечение в съботно неделните дни.
          В първия случаи според мен след 5,6 години ще можем да наблюдаваме отлични изпълнения на млади състезатели и вие не без гордост ще може да кажете "за това допринесох и аз",а във втория вероятно първо зрителите,а после и вие ще загубите интерес.

          Коментар


          • #65
            До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

            не трябва експерти и хобита да карат еднакви препядствия а разликата да е само 2 обиколки повече за експертите .Ako това е разликата между класовете по добре да има само един клас .в казанлък доста от експертите го обърнаха на лигавня

            Коментар


            • #66
              До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

              Май е време и аз да се намеся и то "сериозно"..
              Колеги от клас хоби и Вие експерти, докога ще търпим "тиранията" на КЕ..
              Дойде време да вземем всичко в свои ръце и да прекроим този шампионат такъв какъвто го искаме НИЕ състезателите.
              Затова ПРЕДЛАГАМ да си основем СИНДИКАТ на състезателите и този синдикат да защитава нашите интереси.
              Само така можем да вгорчим уискито и пурите на КЕ..

              За целта предлагам да изберем временен председател на синдиката до провеждане на избори и това да е г-н Петьо Джартов.
              За временен заместник председател предлагам Тодор Пашов и втори зам. председате Коча.

              И за почетен чеърмен да изберем ДАНКО.

              Моля всякакви конструктивни и други предложения да давате с лични съобщения на един от четиримата и те да кажат после какво сте искали да кажете със свои думи.


              Благодаря Ви за вниманието.

              Коментар


              • #67
                До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                Чинела,уважавам чувството ти хумор,но кажи ми ти като колега състезател в клас хоби,защо в единственото състезание където участва отвориха пролука специялно за теб че ти е било трудно да преминеш едно препятствие ти после пак заряза мотора и грабна фотоапарата?Разбира се че без такива препятсвия за вас фотографите няма да има материал.Не хленча ще се състезавам където и да е,само да издържи машината.Дано някой ден имам късмет да видя тебе и Г-н Хаджиев как минавате Х-трака че да се науча нещо и от вас.Нищо лично всички сме за сеира.

                Коментар


                • #68
                  До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                  Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                  Май е време и аз да се намеся и то "сериозно"..
                  Колеги от клас хоби и Вие експерти, докога ще търпим "тиранията" на КЕ..
                  Дойде време да вземем всичко в свои ръце и да прекроим този шампионат такъв какъвто го искаме НИЕ състезателите.
                  Затова ПРЕДЛАГАМ да си основем СИНДИКАТ на състезателите и този синдикат да защитава нашите интереси.
                  Само така можем да вгорчим уискито и пурите на КЕ..

                  За целта предлагам да изберем временен председател на синдиката до провеждане на избори и това да е г-н Петьо Джартов.
                  За временен заместник председател предлагам Тодор Пашов и втори зам. председате Коча.

                  И за почетен чеърмен да изберем ДАНКО.

                  Моля всякакви конструктивни и други предложения да давате с лични съобщения на един от четиримата и те да кажат после какво сте искали да кажете със свои думи.


                  Благодаря Ви за вниманието.
                  ...............""""""""""""""""""Боят настанааа, тупкат сърца ни, ето ги идат..........."""""""""""""""
                  Чинел, другия път като ни дойдеш на гости лично ще се заема, да ти покажа пътя на 'хобито', както и ще следя зорко да не пукаш гуми, и да лежиш под сенките докато я лепят(за 5-ти път)
                  Още ми се пишеше, но отивам за пътпадъци, че там правилата са ясни;
                  Мръдне ли нещо, огън, пък после гледаш, горски ли е или к'во
                  Eвгени Филчев
                  Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                  Коментар


                  • #69
                    До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                    Състезанието е такова каквото го сътворят организаторите и трасе координаторите под диктовката на правилника.Всичко друго е само думи ,думи.
                    Които иска да участвува в шампионата го прави,независимо от всички проблеми които го съпътстват,които иска си стои в къщи ако няма средства или гледа от страни как се преодоляват препятсвията независимо дали са тежки или лесно преодолими .
                    Който иска да се развива си кара и тренира,защото ендурото и ......... не са шега работа

                    Коментар


                    • #70
                      До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                      Първоначално публикуван от чочо Преглед на мнение
                      Чинела,уважавам чувството ти хумор,но .........
                      Първоначално публикуван от kocha Преглед на мнение
                      ...............""""""""""""""""""Боят настанааа, тупкат сърца ни, ето ги идат..........."""""""""""""""
                      Момчета нещо не сте ме разбрали. АЗ СЪМ НА ВАШЕТО МНЕНИЕ И НА ВАША СТРАНА.
                      Четете между редовете, там е разковничето....

                      Коментар


                      • #71
                        До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                        Първоначално публикуван от чочо Преглед на мнение
                        Чинела,уважавам чувството ти хумор,но кажи ми ти като колега състезател в клас хоби,защо в единственото състезание където участва отвориха пролука специялно за теб че ти е било трудно да преминеш едно препятствие ти после пак заряза мотора и грабна фотоапарата?Разбира се че без такива препятсвия за вас фотографите няма да има материал.Не хленча ще се състезавам където и да е,само да издържи машината.Дано някой ден имам късмет да видя тебе и Г-н Хаджиев как минавате Х-трака че да се науча нещо и от вас.Нищо лично всички сме за сеира.
                        Чочо, няма смисъл да правя демонстрации на състезания, защото имам друга работа там, но май живееш някъде около Ст.Загора, затова заповядай на Х-трака ни за тренировки. Правя демонстрации на място, ем и ти ще потренираш !
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #72
                          До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                          Първоначално публикуван от чочо Преглед на мнение
                          Дано някой ден имам късмет да видя тебе и Г-н Хаджиев как минавате Х-трака че да се науча нещо и от вас.Нищо лично всички сме за сеира.
                          Чочо от Жоро наистина има какво да научиш.Карали сме доста пъти .Малко хора могат да му издържат на темпото.И аз съм за сеира ама не се знае кой на кого ще го гледа.За човек на повече от половин век е в учудващо добра форма.
                          И за Чинела не си прав.Такива като нас карат заради самото участие.Няма нужда да доказваме нищо на никого.
                          ........................
                          Иван Маринов
                          CRF 250 X
                          Не шансът определя съдбата на човека,а изборът!

                          Коментар


                          • #73
                            До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                            Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                            Момчета нещо не сте ме разбрали. АЗ СЪМ НА ВАШЕТО МНЕНИЕ И НА ВАША СТРАНА.
                            Четете между редовете, там е разковничето....
                            ...Май само аз те разбрах Ванка...щот чета между редовете на "между редовете"...!
                            Свиркай си....Макар, че е време някой да почисти темата от излишното и да го сложи като нова тема с линк от тази.
                            Mitsubishi L200 DobbleCab

                            KTM XC 450 RW 2009
                            KTM 350 SX 2011

                            Коментар


                            • #74
                              До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                              Толкова се разпалиха "страстите" ,че и аз искам да кажа ,няколко думи относно правилника.Участвам в ендуро-състезанията вече няколко години и мога да кажа ,че този спорт е втората ми голяма любов имам доста падания и травми по себеси ,но желанието ми за каране не е намаляло ,ни най-малко за разлика от желанието за състезания от вечните разправии и неясноти. Мисля ,че преди да решите, кой какви препятствия да преминава и какъв клас да има трябва първо да се започне от там да има ТОЧНИ И ЕДНАКВИ ПРАВИЛА ЗА ВСЯКО СЪСТЕЗАНИЕ И ЗА ВСЕКИ СЪСТЕЗАТЕЛ
                              Извенявай те много ,но не може на едно състезание да е строго всичко по правилата, а на друго да е пълна "боза",не може веднъж да има наказани за скорост друг път да не се наказва за това ,не може на един Х-трак на всяко препятствие да има съдия и той да записва нарушенията ,а на друг Х-трак да има 2-ма съдий за цялото трасе и те да видят всички нарушения. Според мен, не започнат ли да се спазват правилата до никъде няма да се стигне. Другото, коет искам да кажа е ,не може ли КЕ да наеме наистина един адвокат или друг човек който да разгледа въпросния правилник ,да подчертае всички противоречия ,като горе посочените и останалите неточности и да се отстранят , а не да се мотаем само като "пиле в кълчища"

                              Коментар


                              • #75
                                До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                                Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                                Май е време и аз да се намеся и то "сериозно"..
                                Колеги от клас хоби и Вие експерти, докога ще търпим "тиранията" на КЕ..
                                Дойде време да вземем всичко в свои ръце и да прекроим този шампионат такъв какъвто го искаме НИЕ състезателите.
                                Затова ПРЕДЛАГАМ да си основем СИНДИКАТ на състезателите и този синдикат да защитава нашите интереси.
                                Само така можем да вгорчим уискито и пурите на КЕ..
                                Щом предлагаш синдикат значи тази награда е за тебе

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X