Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

    Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
    И още нещо. Кога ще има някакъв стандарт в това как се правят трасетата, а няма да зависи от моментното настроение на трасе координатора? Познатата ни фраза "експерти са, да се оправят" не е сериозна! Как човек да прецени дали иска да участва в шампионата, като няма 2 състезания които да са еднакви?

    1. София - ненормални ектреми и тапи, трасе което е по-скоро за шоу на публиката отколкото за каквото и да било състезание. Проблеми с 250cc моторите. Имаше препятствие което се минава само от 2-3 състезатели.
    2. Габрово - балансирано трасе без проблеми
    3. Добринище - трасе на ръба. Ако беше заваляло щеше да стане мазало. Проблеми с 250cc моторите.
    4. Казанлък - трасе с тапи и тикане и мъкнене на мотори от страна на организаторите БЕЗ ДА Е ВАЛЯЛО! А ако завалеше?
    5. Стара Загора - отзивите са положителни, но не сам много запознат.

    Е как може 2-ма души трасе координатори за моторите да направят толкова различни трасета? Нали сме 4-та година шампионат. Това че масата участници не знаят какво искат ми е ясно, но вие знаете ли какво искате?
    Събине,ти всъщност само с Добринище си запознат и въобще не съм съгласен че е на ръба:
    1. Трасето е карано на "мокро"
    2. И за 2-та проблемни (евентуално) участъка имаше обход

    -Габрово- сходна на Добринище конфигурация, същите проблеми при дъжд

    -София- за въпросното екстремче си прав, не го дообмислихме и мисля че взехме адекватно решение за състезателните обиколки

    -Казанлък- не съм го карал по "технически причини".

    -Стара Загора- пропуски при обезопасяване, съвпадане на мотори и АТВ трасето в по-голямата си част, правещо проблемно изпреварването.Иначе по скоро рали като цяло.

    Напомням на всички клубове че длъжностите в КЕ са изборни на всеки 3 години,т.е. тази година се избира нова КЕ.Нито аз ,нито Жоро сме "бетонирани" на тези позиции, нито имам желание да спъвам по-кадърните от мен.Предполагам че Хаджиев е на същото мнение по този въпрос.
    offroad фен
    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

    Коментар


    • #92
      До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
      Краси, не съм съгласен с такава гледна точка и разсъжденията около нея. Е, като румънците са по-добри от нас какво, да си седнем на задниците и да го приемем за даденост ли ? Не съм бил никога за такава примиренческа позиция и няма да бъда ! Има състезатели, които искат да стигнат чужденците и да ги бият един ден и в техния формат състезания, защото, както се вижда в нашия още никой не ни е побеждавал, колкото и странно да е !
      Жоро несъм казал че трябва да се примиряваме, а просто да се огледаме за реалността около нас. Но неможе в клас експерт 5 човека да преминават препядствията като хората а другите да правят садо-мазо пред публиката (ендурото не е сеир)
      Като е ендуро се казва, ти си за експерт щото можеш, ти не щото не можеш да минават препядствията за екперт и правиш тапи по трасето. Трябва да се диференцират нещата и да бъдат ясно оформени класовете и съответните трасета и препядствия за тях.
      Не си прав за това че в тук никой не ни е побеждавал, мисля че всички си спомнят как караха гърците и румънците на източноевропейското в Севлиево и започна едно споглеждане между българите.
      А за примера който си дал със джунирите не е уместен за клас експерт. Карат си момчетата и е ясно, че са много по-добри от много експерти, но и аз като бях ученик всеки следобед тренирах и бягах километъра по 2.30 а сега и за 5 мин няма да го избягам.
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #93
        До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

        Пичове, що не вземете за пример Мони от Варна.Един път нещо да сте го чули да се е оплакал.Пича му е трудно,обаче един път не е измръкал и не иска да кара в Хоби.Клас Експерт е за ниво над средното и така ще бъде докато аз и Жоро имаме нещо общо с тоя спорт.Не мога да разбера след като има клас Хоби,от какво точно се оплаквате.Във всеки случай не от трасетата надявам се.Относно ендуро кроса ви давам за пример Чинела.Човека си кара за кеф и кара само навигация.Ендуро кроса не е задължителен в крайна сметка.Ще помоля коментарите да не се правят от "виртуалните състезатели",необходимо ни е мнението на хора които РЕАЛНО се състезават в РШЕ, а те в тази тема са 3-ма.Цялата работа отива на "манекенска" история- я да ме видят колко съм добър, ама да не се изложа, ама ако може и в класирането да съм напред и т.н.
        Не виждам никакъв смисъл от съществуването на КЕ към БФМ ако не се стремим към по-високи спортни постижения.Разходките и кушиите може да си ги организираме и ей така,нито ни трябват федерации,нито клубове.
        И няма как да стигнем нито гърци, нито румънци.Техните състезания са 2 дни Х 200 км, а ние ако прескочим 150 за навигацията ни разпъват "на кръст".
        offroad фен
        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

        Коментар


        • #94
          До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

          Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
          ....................................
          4. Казанлък - трасе с тапи и тикане и мъкнене на мотори от страна на организаторите БЕЗ ДА Е ВАЛЯЛО! А ако завалеше?
          .................................................
          Упреците и критиките от Казанлъжката навигация, отправяйте към мен!
          Всички трасета съм ги мислил аз(освен две спускания за моторите), Жоро Хаджиев провери и потвърди, даже смяташе, че за мотори експерт е много лесно! В интерес на истината не беше толкова трудно, само за пример ще ви кажа, че всички трасета съм ги минавал с АТВ! Проблема според мен дойде от наднормено количество адреналин в някои състезатели, които като спрат на изкачването(където не се спира), се опитватслед това да потеглят от място, вместо да се спуснат и направят втори опит! Ама, за какво да се връщат, като има кой да ги търпа, съответно газ и газ, докато хубаво се окопаят!?
          Та така се образуваха дупки и коловози! От както сме ги направели тези пътечки и екстийми, са минали поне 400 мотора и ставаха все по-твърди и по-лесни!
          Дъжда си заваля горе в балкана, но не промени особенно ситуацията!

          И, да кажа нещо по темата:

          Правилата не само да са точни и ясни, ами да се спазват на 100%, иначе файда няма!!!

          И едно предложение, трак-лога, на всеки състезател, да се качва във форума, така ще е видно кой кога е стартирал, финиширал,колко обиколки е правил, къде и с колко е превишавал скороста и много друга информация! Това ще е и за доказателство че съдиите са били точни!
          Eвгени Филчев
          Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

          Коментар


          • #95
            До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

            Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
            ....Не мога да разбера след като има клас Хоби,от какво точно се оплаквате.Във всеки случай не от трасетата надявам се.Относно ендуро кроса ви давам за пример Чинела.Човека си кара за кеф и кара само навигация.Ендуро кроса не е задължителен в крайна сметка.Ще помоля коментарите да не се правят от "виртуалните състезатели",необходимо ни е мнението на хора които РЕАЛНО се състезават в РШЕ, а те в тази тема са 3-ма...
            Защото Хоби минават през същите препятствия, като и експертите, само, че по-малко обиколки. И по едни и същи трасета ендуро пак с разлика една обиколка. И че по трасетата от пушилка, заради наситеността на много състезатели на едно място не може да се кара и че стават тапи, заради разликата в подготвеността на състезателите от различните класове. И всичко е изложено от колегите в предните страници, да не подкарвам старата песен отново.
            Пиша тук, но не съм състезател, но бих ходил на състезания, за да карам за кеф, като Чинела и други биха се включили в РШЕ, но им се вижда невъзможно трудно трасето.

            Не споделям мнението, че Ендуро е равнозначно на Сървайвър, а и при формата на Сървайвър пак е налице повече медицинска помощ при нужда и техните изпитания са по-обезопасени от някои наши ендуро тестове.
            Това го пиша малко без да съм вътре в нещата, даже не съм и гледал по TV Сървайвър, но тук има участници и в двете състезания, нека да ме подкрепят или опровергаят, като напишат мненията си.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #96
              До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

              Ами Генчев, то препятствията са съобразени с клас Хоби общо взето.Въпрос на 1-2 дни тренировка.Пак подчертавам че говоря за мотори.А за трасетат жестоко бъркаш-на хоби се орязват всички трудни участъци.
              offroad фен
              1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
              TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

              Коментар


              • #97
                До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
                Ами Генчев, то препятствията са съобразени с клас Хоби общо взето.Въпрос на 1-2 дни тренировка.Пак подчертавам че говоря за мотори.А за трасетат жестоко бъркаш-на хоби се орязват всички трудни участъци.
                Ако приемем, че е така, защо тогава се заобикалят и от някои експерти?

                Един-два дни тренировки? А ще са допуснати ли състезателите 2 дни преди съответното състезание да тренират на трасето, за да се подготвят и да бъдат атрактивни в Х-трака, а не само да се возят и да ги носят на ръце?

                А за трасетата, които са в 90% еднакви редовно ме настига мотоциклетист, аз му давам път, и като се "изплющи" точно пред мен и се хвърлям в храстите, за да не го прегазя. Влизаме в колони от по 10 и повече машини и като си с АТВ и трасето е относително тясно не можеш да изпревариш никого, а и спазваш и да не искаш здрава дистанция, защото от пушилката особено, ако няма вятър нищо не се вижда и можеш да се качиш върху предния.

                Пак подчертавам, че това са примери от миналото и ги цитирам, за да се организират в бъдеще така състезанията, че да има повече участници, повече зрители и спонсори.
                Аз лично съм доволен, моите проблеми свързани с топлата бира и студените кИфтЯ са преодолими, но пиша това, което съм чул от други, които не са участвали в състезания, но съм ги виждал да карат и имат добро ниво.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #98
                  До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                  Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                  2. Габрово - балансирано трасе без проблеми
                  Събине, ти такива състезания ли искаш като в Габрово ? Говоря специално за джуниарите... Въртим се с извинение като шматки по една полянка, без нито едно препиядствие... Ами то по добре да бяхме тръгнали по асвалта да се състезаваме... Нито за нас беше приятно да караме по това трасе,да гледаме колко ни държат гумите на трева,нито за публиката които са дошли да видат нещо зрелищно,да видат Републиканско Ендуро Състезание,а реално какво видяха... едни момчета които си мислят че карат Ендуро/Крос,даже незнам дали изобщо са ни гледали.Спирам да пиша, вие си направете сметка ние Джуниарите по какви трасета трябва да караме,като се подготвяме за бъдещи Експерти !!!
                  [COLOR=Magenta][B]Ендуро клуб ™Crazy Job™ - Стара Загора [COLOR=Cyan]![/COLOR]
                  [/B][/COLOR][FONT=Arial Black][COLOR=Magenta]Hard Enduro Team [COLOR=Cyan]![/COLOR][/COLOR][/FONT]
                  [COLOR=Lime][COLOR=Cyan]-------[/COLOR] [COLOR=Magenta]И.Илиев[/COLOR] [COLOR=Cyan]-------[/COLOR][/COLOR]
                  [URL="http://www.sixdayscrazyjob.com/"][IMG]http://ftp.domainbg.com/JORO_HD/Six-days-logo.jpg[/IMG][/URL]
                  [COLOR=Red][B][URL="http://sixdayscrazyjob.com/"]http://sixdayscrazyjob.com[/URL][/B][/COLOR]
                  [B][URL="http://crazy-job.com/"]http://crazy-job.com[/URL][/B]

                  Коментар


                  • #99
                    До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                    Понеже темата много се разводнява ви предлагам да вземе един представител на Хоби да напише какви са исканията ви,но предварително си ги уточнете помежду си.Нали и синдикат имате вече.Относно неминаването на препятствия имаме готово решение и за 2-та дни, така че всичко да е справедливо.АТВ да направят същото.
                    offroad фен
                    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                    Коментар


                    • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                      Moмчета всички сте прави!
                      Жоро е прав че трябва да има развитие и напредък,което не може да се постигне без жертви.
                      Краси е прав че,не бива хората да стават за резил пред публиката.
                      Сабин е на 100% прав за всичко казано.
                      Значи какво?Не може да се угоди на всички,няма начин!Не може да се правят по две или четири трасета за всички класове.
                      Аз мисля че мотори и АТВ -та нямат работа на едно и също място.
                      Много е трудно на организатора да прави трасетата за двата вида.Особенно на затворените трасета.На кого да търсим кусури не знам.Всички знаем че трасетата под въздеиствие на метереологичните условия се променят коренно.Не може да се обвинява за това никой.Има екстрими които са важни и от тях зависи в голяма степен развоя на състезанието.Аз лично не съм съгласен че на Казанлък и на Стара Загора X-трака е бил прекалено труден.По скоро на Трявна беше прекалено лесен.
                      Не ми се пише повече но по принцип забележете че, нито Кокера нито Пламен нито Добри нито Мирко нито никой от хората който могат да карат мрънкат и недоволстват.
                      Има нещо което се казва жестока ИСТИНА-Който тренира успява,няма да се постигне никакъв напредък с мрънкане и недоволстване.

                      Коментар


                      • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                        Генчев, я не ставай смешен, а си гледай кететинга !
                        Е, какво сега, да им забраним да падат пред теб ли специално ? ... ама щом трябва ...
                        Всеки знае, че в ендурото има сигурно най-много падания. Виждал съм как се търкалят и Дейвид Найт и полякът Блажужак и кой ли не ! Това да правим трасетата така, че да сложим край на паданията звучи много несериозно.
                        В момента съм в Св.Влас и съм се блъскал цял преди обяд из джандемите, че да прокарам и мотори, и АТВ, така че да не са по едно трасе. Миналате седмица бяхме с Гълъбин и сме положили нечовешки усилия, за да намерим от къде да прекараме трасето, защото тук храстълаците са ужасни, а за деретата да не говорим. Ако мислите, че някой ни плаща за това, лъжете се. Павим го защото ни влече и за да ви направим кефа на вас, така че трасетата да не са скучни и да не се возят състезателите, а да вкарат малко поне майсторство и мисъл.
                        За сведения на хобитата, когато Гълъбин се връщаше единия ден от контролата на навигацията мина Х-трака в Стара Загора на обратно, ей тъй за кеф само. Какво се оплакват някой от него, не знам. Колкото до казанлъшкото трасе, с Коча (Филчев) сме го минавали и по време на дъжд, така че ...
                        Краси, никой не ни е побеждавал на ендуро по GPS, а през 2007-ма дори на Самоков на балканското чужденците в нашия формат (без тестове, но с маркери) останаха пак назад.
                        В Севлиево българите за пръв път караха по формата на UEM и се видя, че не сме готови за него !
                        Искам да дам на Събин за пример тази година трасето в Гърция на техния Източно европейски кръг, че сега ми дойде на ум за него. Ами 75% от него се караше по тесни пътечки, колкото за един мотор, само дето никой не мрънкаше и всеки по-добър си намираше място къде да се шмугне и да изпревари !
                        Гълъбин е написал също достатъчно и аз мисля, че няма какво повече да добавя. Отивам да се поблъскам още малко, че да се накефя до дупка !
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                          Като заговорихме за Гъция и като споменахме колко смешно било жените да се влачат по препятствията искам само да вметна, че там ни пуснаха по мъжкото трасе само че 2 обиколки а не 4. За влачене, бутане и търкаляне няма да говоря, само ще спомена че и двете участнички едвам едвам с кански усилия завършихме по една обиколка. Но я завършихме и никоя не се оплака че е много тежко. Не беше тежко, просто ние бяхме толкова подготвени. А колкото до изравянето на трасето на Казанлък - на тестовете на 4-тата обиколка на мъжете имаше изровени такива коловози, че целия мотор потъваше. И валеше. Така че смятайте колко щадят жените в ендурото там и ние на какво ниво сме подготвени.
                          DCRT®

                          Коментар


                          • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                            Според мен проблема е в това че X-трака се прави няколко дни преди състезанието. Много често се прибързва и се пренебрегват разни дребни детайли. Не е проблема че са трудни елементите а че са неправилно направени както те така и подхода за тях. На всичкото отгоре са много тясни за АТВ класовете.
                            Ето ви две филмчета на които си личи ясно според мен как трябва да се направи X-трак за мотори и едно филмче което Жоро публикува за АТВ.
                            Мотори
                            АТВ
                            Аз не намирам нищо общо с тези филмчета и с това което се случва при нас.
                            Отново според мен трябва да има постояни X-тракове които да се доусъвършенстват постянно а не няколко дни преди състезание.
                            Също много важно е според бюджета (а тои е малък) да се съобразят колко класа и колко трасета да има. Неможе постоянно да се оправдават и организатори и КЕ че нямат време и пари та затова всикчи на едно! Да не говорим че е краино време да се замислим за безопасноста на трасетата!
                            А КЕ да се замисли във всичко написано и изминато през тези 4 години и вместо да се оправдава като ... да направи нещо по болните въпроси които са ясни от доста време. Изглежда че има проблем, нека се реши! Иначе тоя труд дето го хвърляте, а тои не е никак малко си е на вятъра.

                            Коментар


                            • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                              Към Жоро Хаджиев: Не искам да омаловажавам Вашия труд, и знам, че не е заплатен, знам, че таксите за участие са символични, и не искам да има такива трасета, в които никой да не пада. Не съм писал никъде такова нещо. А като пиша, че трябва да са по-широки и по възможност различни в по-голямата част за АТВ и мотоциклети. На 35-40 км. трасе, като въртят по няколко обиколки по над 100 машини става много натоварено, особенно ако е тясно и съобразено само с 2-колесните.

                              А темата е за "КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009" и в него часта за кетъринга нещо ми се губи. И както вече съм писал, че повтарям коментари на някои състезатели и публика, причупвайки ги и през моето мнение. Пропускам коментари от типа: "Там не е интересно, поне някой да се беше претрепал."

                              Ако не трябва изобщо да пиша в темата, да си пия биричката и да ходим догодина да гледаме кърлиг, че ще стане по-посещаван от ендурото?

                              П.П. Към Десо: Много ми харесаха клипчетата, изкефих се много и от майсторството на състезателите и от подготовката на трасето, помислено е за всичко, даже си има и зеленина в саксии. Забелязах също така, че там пирамидите и гумите са по-високи от нашите, но не са толкова стръмни и гумите са заровени в основата си, за да не се блъскат предните колелета на машините в обратен наклон. /не знам дали го обясних точно, ама нали по-далеч от носа си, който подушва къде е скарата не виждам/ Отчитам факта, че тези трасета са направени с ужасно много пари, отчитам и това, че такова спортно майсторство се постига с много тренировки, а не като нас с друсни полянки събота и неделя. Но поне с малко средства и труд сегашните наши препятствия в Х-трака могат да се направят по-преодолими, като няма да загубят атрактивността си.
                              Последно редактирано от s_s1; 13-08-09, 16:09. Причина: послеписа за Десо
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • До: КОМЕНТАРИ на ПРАВИЛНИК 2009

                                Понеже усетих някакъв намек че аз съм от мрънкачите и "виртуалните състезатели", нека поясня. Не се заяждам с вас нито пък съм мрънкал какво било трасето или Х трака на дадено състезание в което съм участвал или не.
                                Просто изразявам мнение за някой конструктивни неща над които трябва да се помисли занапред, и това мнение не е само мое, но тия които ги пишем във форума сме лошите.
                                А за труда който полагате безвъзмездно, мисля че никой не е казал лоша дума, никой не ви е плюл лично и поименно за да реагирате така.
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X