Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Национален шампионат Ендуро - 2005

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Браво Жоре .Събине не че не искаме класове ами нали казахте че излизало скъпо.А и като има класове точките вече със сигурност трябва да са индивидуални или пък двамата участници от един отбор да са с мотоциклети от един и същ клас

    Коментар


    • #77
      Какво имаш предвид под смесена двойка:мъжко и женско или ако е мъжко+мъжко кой ще е в ролята на жената:профито или аматьора
      Сериозно, това какво всъчност значи:
      -профи+профи- не
      - профи+аматьор- да
      -аматьор+ аматьор- ???

      Искам да ви кажа че работата по този начин е доста скърпена.Не можеш да наложиш на човек с кой да кара.Предлагам ви тази година да разделим класовете или по кубици или според квалификация на състезателите, а догодина ще видим.Доста по реално ми се струва второто,тъй като всички знаем че карача си е карач и с 200 см3 моторетка.И осве това поне всички покрай мен се "обзаведоха" с мотори: говоря за XR,TTR, WR - и и т.н.
      Предлагам ви надпревара в 2 класа : майсторски и аматьорски,всеки да може сам да определи в кой клас да кара, без навигация , но само тази година.Не мисля че има опастност някой "майстор" да кара при аматьорите , нали се сещате колко ще му се смеят.Всъщност обратното е доста по вероятно и реално: Бочака и Митака примерно при майсторите.Аз като аматьор лично съм много далеч от тяхната класа, а и те са израснали на мотор!
      Така че решавайте че 9-ти идва!
      offroad фен
      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

      Коментар


      • #78
        Нещата наистина взеха да се разводняват!Аз ли предизвиках това?
        Понеже не ми стана много ясно,какъв точно е регламента за участие по двойки?Моля някой да разясни!Има доста недоизмислени неща в това...Със сигурност няма да се получат тия смесени двойки (профи+аматьор)-я дойдат 2ма профи я не!!!Не е ясно и какво ще стане с тези които са сами и също не им липсва желание да учасват???Ако целта на карането по двойки е сигурността,то тогава трябва да има правило за това те да се ДВИЖАТ и ФИНИШИРАТ по двойки,а не да се класират със сбор от резултатите им.Проблем с двойките ако се движат заедно пък ще е това,че резултатите на двойката ще зависят само от представянето на по-слабия от двамата.Бочака ако ще и да лети като трябва да чака Митака...
        К. Кулев

        Коментар


        • #79
          ПРОФИ+ПРОФИ-НЕ
          ПРОФИ+АМАТЬОР-ДА
          АМАТЬОР+АМАТЬОР-ДА

          Коментар


          • #80
            Здрасти

            Здравейте,колеги!Аз съм аматьор в ендурото.Може би ще бъде от полза да чуете мнението и на един такъв.Не мога да дам мнение по отношение на организацията тъй като нямам нужния опит.Мен леко ме смущава тази част от регламента,която задължава участниците да бъдат по двойки.Какво би се случило с човек като мен ,който не познава почти никой от останалите участници,в същото време е достаъчно слаб,никой да не иска да бъде двойка с него
            и след като е инвестирал време,пари и надежди,а също така си е пренаредил служебните ангажименти за да участва в състезанията?Как ще се процедира ако участниците в някое от състезанията се окажат нечетен брой???

            Коментар


            • #81
              Калине,
              презумцията да се кара по двойки я изказахме вече във форума.Чети внимателно!
              offroad фен
              1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
              TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

              Коментар


              • #82
                Знаех си аз,че така ще стане като се отпуснат юздите на правилата! И в световното ендуро я има тази практика - състезания по двойки. Нали говорихме за "Шарк Екстрийм"? Там сигурно половината са сърдити и са набили след състезанието тези,които са ги забавили?!
                Това го решихме пък с цел по-голяма безопасност.Нека всеки си намери партията и се "съвкуплява" с когото си иска. Така се и омекотява леко състезанието и скоростта ще падне. Нека не се изпочупим още първият път! Пак Ви казвам, да тръгне веднъж, пък ще правим равносметки после пак.

                Коментар


                • #83
                  Добре бе хора!Само питам.Не ми стана ясно от горе писаното...Разбрах че се стартира по двойки,но не разбрах как се финишира? Не разбрах как ще се точкуват двойките и кой от двамата ще е тъй наречения по-горе "ендуро шампионЪТ"??Не разбрах момчетата които са сами и пак искат да дойдат какво ще ги правим?Не оспорвам правилото за двойките..даже ми харесва-ще е весело-опитвам се да ПОМОГНА като от сега казвам за проблеми които се сещам,че ще възникнат после!Или то да започне състезанието пък после да му мислим???
                  Не ми се сърдете бе!От два дни съм във форума Ама щом на мен не ми е станало ясно,значи ще има и други такива!Не бях на срещата и за това съм назад.Ама състезанията нали не са само за тези които са били там :x
                  К. Кулев

                  Коментар


                  • #84
                    И още нещо.Жоре,не ми се сърди.НЕ СЕ ЗАЯЖДАМ!Наистина!
                    Аз сега тъй като няма да мога да дойда в Ст.Загора,да речем че успея да дойда на другите състезания,какво става с мен?Респективно-едва ли всички с техните двойки ще са редовни.Какво ще е класирането??Ако някой не успее да дойде на състезание,значи ще провали партньора си?Разбирам че всичко е за удоволствие,но разбери,че аз(и сигурно още хора като мен) най голямо удоволствие изпитвам да се състезавам!Надявам се че няма нищо лошо в това...Надявам се с това да не преча и да не разваля кефа на другите!Ако така ще се получи изобщо няма да идвам...И щом се казва ШАМПИОНАТ трябва всичко да е ясно!Да е добре за всички офф рoудъри,нали.Който иска да се състезава,който иска да се вози.Ама ВСИЧКИ ДА СА ТАМ и да няма сърдити.А правилата за тези дето се състезават трябва да са ТОЧНИ И ЯСНИ.Така никой не може да се сърди.Разбира се говоря от моята си позиция,на такъв дето иска да се състезава.
                    Ако съм взел да прекалявам,модератора да вземе мерки !Пък вие елате в http://www.motocross.bg.tc/ да ви го върна
                    К. Кулев

                    Коментар


                    • #85
                      ВНИМАНИЕ до всички!

                      Четете всичко НАИСТИНА ВНИМАТЕЛНО!

                      Ако обясняваме всичко по няколко пъти до никъде няма да се стигне а и нямам време за това... след малко ще обобщя до какви правила според мен сме стигнали и ще обсъдим след това. Моля не пишете дотогава!

                      Коментар


                      • #86
                        Старт по 2-ки.

                        Бивши и настоящи кросаджий + такива които се чувстват “про” в този спорт ще се състезават в клас за професионалисти.

                        Останалите в класове за аматьори, като ще има клас аматьори до 125сс(250сс 4т.) и open клас.

                        Ако някоя не добронамерена “про” двойка се запише в клас аматьор, организаторите си запазват правото да го прехвърлят в “про” клас.

                        Ако единият не финишира – отпада и другият. Времето се отчита на вторият от двойката. Наградите ще са за отбора финиширал. Ако ще се раздават купи или трофей трябва да има и за двамата. Точките ще са индивидуални, по равен брой и за двамата освен ако единият състезател не реши доброволно да прехвърли една точка от своите на по добрият (молба(бланка) в писмен вид да няма после ама...) само в деня след състезанието. Ако преди последното състезание за сезона има участници от един отбор с равен брой точки, те ще се състезават индивидуално. Шампион ще е този с най много индивидуални точки, и т.н.т независимо кой в кой отбор е бил.

                        Ако броя на участниците е нечетен, ще се сформира някоя тройка (без мръсни помисли )

                        1-во място в “Ама” ще получава половината от точките на 1-во място за “Про” и ако някой реши да се състезава в про точките ще му се запазят при прехвърлянето. При прехвърляне от “Про” в “Ама” (ако някой се е надценил) точките се делят на 2.5

                        На старта ще има техническа проверка и няма да се допуснат състезатели без:

                        1. Проверка за алкохол 0.00% (това е състезание а не разходка с кола!)
                        2. Ботуши за мотокрос.
                        3. наколенки.
                        4. изрядна мотокрос каска.
                        5. Налакътници
                        6. Броня
                        7. Почети нови предни и задни кросови гуми. Ще измеря точно и ще дам(за обсъждане) задължителна минимална дължина на средният грайфер, за да сме сигурни че никой няма да го пребият при спиране отзад заради гадна гума.

                        А сега кажете къде надушвате проблеми???

                        Коментар


                        • #87
                          Забравих.

                          ако няма пари за купи няма да има такива. По добре честно награждаване с по малко прецакани, отколкото някакви си купи...

                          незабравяйте че това трябва да се приеме и от останалте организатори на състезания, нито аз нито жоро не можем да решим сами

                          Коментар


                          • #88
                            Значи мисля че общо взето изчерпахме тази тема за сега!Това което Съби обобщава звучи реално!И ако няма пари за купи ( това са 9 купи по 50 лв = 450 лв) то никой да не се сърди.Ще има грамота напечатана на истински лазерен принтер , че и ламинирана даже
                            Последно: има ли някой нещо против, или да действаме по същество?
                            offroad фен
                            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                            Коментар


                            • #89
                              Бях на обсъждане на Ендуро шампионата с колегите от клуба в една кръчма и искам да ви кажа какво мислят те.

                              1. Състезание по двойки с цел по-голяма атрактивност и онова дето го споменах по-рано в форума. Времето на финала се засича на вторият финиширал.
                              2. Без разделяне на класове, тъй като не стига че ще трябва да се окомплектоват състезателите по двойки, ами трябва и двата мотоциклета да са в един клас. Гарантираме,че в Стара Загора машините над 250 куб. няма да имат никакво предимство пред по-малките. Дори обратно, по-леките ще се чувстват в свои води.
                              3. Лицензираните състезатели да имат право на участие на общо основание, но само ако другият съотборник е аматьор. Едва ли ще съберем три профи двойки да запълнят стълбичката на победителите в отделен клас.
                              4. Състезател се смята за екипиран, ако е облечен с яке с протектори или ако е по фанелка, тогава бронята е задължителна!
                              Това са по-възловите точки по които имаме различия с останалите. С всичко останало сме съгласни, но то всъщност няма изменение от онзи ден,когато Събин го съобщи. С една дума моторджиите от Стара Загора желаят да либерализираме регламента за тази година още, но до тези граници,а от догодина - изцяло.
                              Събин е прав,че ние сами не можем да създаваме правила.Тук форума е нещо като общо събрание, на което всеки изказва мнения и те се зачитат от останалите.
                              Аз ВИ призовавам да спрем разискванията. Кратко и ясно по точки, всеки да изкаже своята и тази на колегите си позиция. Накрая ще анализираме всичко и ще приключим с този пусти правилник.
                              Пример:

                              1. Състезание - (отборно) (лично)
                              2. Критерий - (разделяне на класове по кубици) (не разделяне)
                              3. Лицензирани състезатели - (в отделна група) (смесено) (без никакви ограничения)

                              Мисля че това са невралгичните точки по които имаме спорове. Разгледайте добре темите във форума. Дайде си сметка за плюсоеве и минуси. Най-накрая се опитайте да разберете и нас и че времето тече.
                              Разбрал съм се с една рекламна къща за 200 обяви и вече ще трябва да изградим становище за да им дам материалите да ги работят.
                              До Неделя вечер 24.00 напишете позицията си за да може в Понеделник да имаме правилата. Нямаме време да мотаем едно и също една година. Моля всеки да изкаже мнение, но ако това мнение не съвпадне с болшнството, да уважи противното без коментари и мрънкания. И бъдете спокойни, ако има някакви неудачи, те ще проличат още в Стара Загора.Така че време за корекции има!
                              След това съобщение ще напиша мнението на моите съклубници.Моля ви, направете го и вие така

                              Коментар


                              • #90
                                1. Състезание по двоики.
                                2. Лицензиран състезател участвува само в двойка с аматьор.
                                3. Няма делене на класове по куб.см.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X