Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Инструменти за електроника,оптични кабели,интернет мрежи,сплайс машини OTDR рефлектометри и други

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Вече 3 или 4 пъти се наложи да ползвам LAN тестерът активно и интензивно.
    Сканирането с тон на кабелаж както каза ronnin е малко трики.
    Ма по стечение на обстоятелства ползвах и някакъв Fluke за същото и не намерих разлика.
    Наистина има особености при търсенето на кабели по този начин с които се свиква.
    Само практика, с кълване на мануали не става.
    Все едно съм чел такъв някога, но не - не става

    Основното което ме притесняваше - че ще "пие" батерията докато стои в калъф не се случи.
    На колкото батерия го остава на толкова го намирам.
    Няма "течове" на ток в покой, все още има поне 1/4 поне според индикатора.

    Харесва ми най-много blink функцията, както и ICMP теста.
    Много практична машинка.
    Добре беше като е китайски скрап поне да е евтин ама не.
    Сигурно понеже не съм търсил флюка колко чини


    Към клещите също няма забележки.
    Имам навици с AMP-то, с тези е малко различно но нищо особено.

    Палец горе и за двете уйни!!!
    Враг усраине

    Коментар


    • #47
      При нас резачки клещи,и други , много често ги пере 220 волта и отиват в кофата.От ИТТ пробвах някакви тотал ,вече три месеца се представят добре ....цената с отстъпки към нас под 7 лв за бройка с ддс .

      За три месеца два чифта хвърлих ,поразени от ток .Та много скъпи резачки гледаме да не ползваме.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Не само при теб е така с клещите.
        Точно резачките по някаква случайност са цели, обаче универсалните, които по законите на всеобщата гадост са и скъпи помня, че ги “ощърбих” почти веднага след продобиването.
        Това ток0 е сила и не признава марки и модели, дееба

    • #48
      Те качеството и при “марковите” така падна че вече няма смисъл да се набутва човек. Последно си взех резачки на книпекс преди три месеца и в момента са супер затъпени вярно че кевлара от оптиката по принцип им разказва играта но не толкова бързо. Преди същия модел и марка са карали с години и не съм ги жалил режех видии,телове, пирони всичко наред.
      088455338две
      "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
      Джамбазов 2010г..

      Коментар


      • #49
        Първоначално публикуван от Jivko Преглед на мнение
        Те качеството и при “марковите” така падна че вече няма смисъл да се набутва човек. Последно си взех резачки на книпекс преди три месеца и в момента са супер затъпени вярно че кевлара от оптиката по принцип им разказва играта но не толкова бързо. Преди същия модел и марка са карали с години и не съм ги жалил режех видии,телове, пирони всичко наред.
        Вчера сплайсвах FTTH кабел ,и точно рязах водача със тях...нямаше поражения за сега.Кевлар доста отдавна не ми е попадал в кабел....последно в самоносещ кабел на бдж правихме с кевлар заради близоста с фидера ...

        Иначе пачкордите избягвам да ги режа ако там имаш в предвид .
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #50
          За такива приложения има секачки с карбидни остриета. Естествено, не са по 7 лв.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • Jivko
            Jivko коментира
            Редактиране на коментар
            Кажи марка от която си доволен, така или иначе ще си вземам нови

        • #51
          Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
          При нас резачки клещи,и други , много често ги пере 220 волта и отиват в кофата.

          За три месеца два чифта хвърлих ,поразени от ток .Т.
          искаш да кажеш че режите кабели който е под напрежение? и той изпатква? Не съм го правил тоя номер и ми е трудно да си представя?? Сякаш не би трябвало да се повреждат?
          За да се повреди трябва да окъсиш с тях?? Че да се стопи - а не просто да режиш??
          или бъркам??

          Коментар


          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Точно така омаскарих гедоре-то и още по-убидното беше, че стана стана много скоро след полупката.
            Просто срязах грешният кабел.
            Малко е, ползвам си ги вече 7-8 години така ама като трябва да срежа нещо почти винаги попадам на ощърбеното.
            Явно си отмъщават

            Ма това не е причина да ги хвърля!!!

          • bokomo
            bokomo коментира
            Редактиране на коментар
            Едни такива вандали като вас прецакаха скъп УПС и загасиха компютър, който не обича да бъде гасен така, въпреки че им беше предложено да бъде спрян тока за половин час. Не им хареса. Клетвите, че от това не може да се прецака УПС не минАха.

            И аз съм правил дупка на клещи и въпреки, че беше вкъщи пак не ми хареса.

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Те така става като сбъркаш кабелите:



            А той уйпиес-а ако не може да устои на една отвертка значи само се лигави с тока.
            Моето "трасиране" на кръгове всъщност е тест на работата, която са свършили жичкажиите преди мен.
            Или не са

        • #52
          Мдааа...досега науката не е открила ,устойчиви клещи срещу това,дори и с карбидни резци не по 7 лева,няма да устискат.


          Долу в колата ги събирам такива в едно кашонче,лошото е че взе да понатежява.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #53
            Мисля че имаше някакви керамични, но на изключително отказваща цена.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Не съм чувал за такива а не намерих и в нет-а.
              Всичко или само режещите части?
              Като домакинси нож например?

              От любопитсво, не мисля, че някога ще купя.
              И такъв нож не бих отново.
              Веднъж купих на мама но тя го унищожи все едно беше порцеланов.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              И аз не успявам сега да ги намеря. Със сменяеми челюсти бяха. Сумата беше почти абсурдна.

          • #54
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20220221_205243.jpg
Прегледи:250
Размер:79.3 КБ
ID:6820424
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              Как ги нацелвате така кабелите под напрежение?

              Аз за 20 и кусур годин работа по захранващи табла, и захранващи устройства досега 2-3 пъти има няма съм нащъбвал клещи по този начин. Сега последно имам едни служебни книпекс, от около 10-на години. И не съм успял да ги нащърбя... Режат си почти като нови. Но и кабелите, ако трябва един по един ги обезточавам, и един по един ги издърпвам и ги режа....

            • Esper
              Esper коментира
              Редактиране на коментар
              Не съм сигурен дали има толкова скъпи клещи, които да ме накарат преди всяко рязане на кабел задължително да разделям жилата…

              Ако зная, че е под напрежение по-вероятно да го оставя на колега отколкото да го подготвям така

              Като в оня виц за двамата жичкаджии на стълбата дето помолили преминаващо бабе да им подаде една от жиците, мотаещи се по земята

            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              Не ве братчед, жиНътЪ се ползува за фазомер. ЖинЪ хвани тая жицЪ - биий ли ток? Не. Дай я насам....

          • #55
            Решението е гумени секачки...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #56
              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
              Решението е гумени секачки...

              Малко офтопик в тая насока с една весела случка от ДМЗ-то преди години.

              Бригадира ни прати двама човека да подменим едно 500А трифазно хАфтоматче.
              Умалитрлно понеже тези ни бяха наистина от малките.

              Бачкаме ние със Стоян, сваляме кабелите на входа с глухи ключета 17 и си разправяме вицове.
              Кабелите са 50 кв на фаза.

              Аз и тогава си бях бързак, свалил съм едната вече и съм преметнал кабела през един винкел за да не ги объркаме после.

              Докато развиваме болтовете на другите 2 фази зад нас дошъл шефа и ни гледа некак особено.
              Гледа нас, поглежда главното табло и така неколко пъти:

              - Момчета к’во правите, бе?
              - Е нали ни прати да сменим автомата бре Стефане, след малко сме готови!
              - Я оставете инструмента и елате при мен!
              - Ама още 2 фази…
              - Бе мАнете сичко и Елата насам, бре!

              Заебахме ние със Стоян болтовете и озадачени отиваме при него.

              Шефо от там ни почна със завратняци направо:

              - Абе идиоти, що работите под напрежение, кьорави ли сте бре ваш’та мама?!?
              - Ама как, егое виж- изключили сме входа от…

              И верно сме изключили ама грешното нещо.
              Нашият хАфтомат през цялото време си е бил под напрежение на входа.
              Кабелната обувка на едната фаза висеше на къдрав косАм разстояние от металната рама по чиста случайност.
              А по същата ние не сме срещнали рамената на глухите ключове доде сваляме другите 2 фази.
              Иначе долу си имаше изолационни килимчета ама сме си имали чиста проба късмет.

              Можеше да ни очади като чАве по ората-копата че и по-зле!







              Враг усраине

              Коментар


              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                Един колега преди време, маааалко преди да се пенсионира, успя да докаже, че закона на Кирхоф не вАжи..
                Наскоро имахме едно изпълнение в Пловдив 400. В баланса по меренето един 20-на мегавата се губят някъде. Отивам аз с еталонен датчик (електромер, но ние го ползваме за датчик). връзвам се паралелно на штатния датчик, и киризам. Аве уж показва горе-долу колкото и трябва и по входни величини, и по изходи и тн. Обаче двата тока нещо играят, както си искат. Идва и колегата, и почваме със штатния релейчик пълзене по релейните вериги. И около час поне ръчкане, и вънка в ОРУ-то по командния шкаф и тн. и пак нищо не излиза. Всички кабели и възможни врътки са обходени поне по 3-4 пъти. Накрая съвсем случайно, зад щита в командна зала, един ватметър е бил разкачен, и жилата му оставени да стърчат във въздуха, без да са изолирани. До тук добре, ама някой ги натиснал към перфорирания винкел на таблото. ( пернишко май, светлозелено, отпреди около 40 гОдин). И токовата верига допирала до боята, и част от двата тока си минава паралелно към земя, но боята давала някакво съпротивление. Токовия траф едноамперов, та нямало гръм и трясък. Колегата съвсем случайно ги разбута жилата, и токовете се оправиха. Издърпахме ги във въздуха, и помолихме колегата да ги изолира. И липсващите 20-тина мегавата в баланса се появиха.

            • #57
              Такива случки колкото искаш.Бил съм около 20-22 годишен ,работим във някакъв търговски обект на главната улица на Отец Паисий ,зад бившия магазин Тилия ....трябва да навържа няколко контакта.Стара сграда ,паметник на културата.Търся таблото и не го намирам.... идва собственика...а здравей,да спреш тока че не намирам главното табло.......

              През това време той си обсъжда нещо с другите колеги....След 10 минути аз почвам да си връзвам контакти ключове....но правя и връзки в някои контакти ...скрутка и т.н

              След час,му викам...пусни тока...ми аз не съм го спирал?

              Проверявам....верно!

              Два етажа съм навързал под напрежение.Това ми беше житейския урок,доверие даже и на себе си нямам ,проверявам по няколко пъти.Но при голям обем работа...стават такива грешки....да гърмят клещи...майната им,ще купим нови.

              Важното е ние да се пазим.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Точно, всеки внимава уж но грешки стават.
                Той и таралежа казал същото докато слизал от телената четка!

            • #58
              https://youtu.be/tvydd_kS3JU

              Днеска загледах едни книпекси на промоция ми излизат....миналата седмица а да мина през книпекс....

              Но миналата вечер я да видим как се представят тея и се оказа че има и по скъпи и хвалени ,честно казано дори и не съм знаел че съществува такава немска марка,бранд или каквото там....

              Един колега ползва Knipex такъв тип,и горе долу често и аз ползвам неговите,харесват ми...точни и прицизни.Тея не им отстъпват...поне от пробата.

              Другата седмица ще ги натоваря и дам повече отзиви...но както четох ,ги хвалят повече от книпекса


              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:T20100.jpg Прегледи:0 Размер:235.3 КБ ID:6831131
              Последно редактирано от Roninn; 11-03-22, 21:36.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #59
                А това е книпекса...промоция около 70 лв.в момент Натиснете снимката за да я уголемите

Име:KNIPEX-12-62-180-Kleshchi-zagolvashchi-samoregulirashchi-02-60-mm2_640x640.jpg
Прегледи:494
Размер:17.2 КБ
ID:6831141
                Но тия не са мои ...
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #60
                  https://youtu.be/sMhE4yIRA4Q
                  Поредното твърдение.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X