Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Поялници

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20240119_190221.jpg Прегледи:0 Размер:265.3 КБ ID:6952220 Това черното е китайско...евтино....

    В ляво е ново оригинално жило..което разпечатох сега..те май имат и видима разлика.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • ogimaster
      ogimaster коментира
      Редактиране на коментар
      Огромна разлика в качеството - видно е.

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Те нови всички добре изглаждат

    • Roninn
      Roninn коментира
      Редактиране на коментар
      Има голяма разлика,то и в конструкцията имат видима с просто око разлика...ментето е и по късо и по удебелен скоса....

      То това изобщо няма шанс да хване капка калай...отврат.
      Последно редактирано от Roninn; 19-01-24, 19:17.

  • Оригиналното ,Близо два часа работи....

    Това черното стана черно за горе долу същото време.

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20240119_193055.jpg Прегледи:0 Размер:504.7 КБ ID:6952225
    Последно редактирано от Roninn; 19-01-24, 18:39.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20240119_193411.jpg
Прегледи:191
Размер:317.6 КБ
ID:6952228 Това както казах и е видно от снимките в тая тема ,е на 3 години ,като работи два три ,четири часа седмично....понякога и повече.Има дни в които работи по 8 часа дневно ,но са по скоро изключение.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • Оригиналните човки-нагреватели на Хако нямат следи от оформяне на шмиргел.
        Това което си показал е ментакис - от чайника.
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
          Оригиналните човки-нагреватели на Хако нямат следи от оформяне на шмиргел.
          Това което си показал е ментакис - от чайника.
          Това което съм показал,е купено с фактура от Бг. .Т12 Т15 ги знаем.

          Но ...щом казваш,сигурно си прав.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • Roninn имаш ли вече някакви наблюдения над човката на pinecill?
            Че аз с техните творения интензивно не съм работил, само тестикълс.
            Другата седмица ще си взема от куриер и втората версия на поялника Pinecill.
            В човките разлика не пише да има, вероятно и няма.
            Имам си допълнителен комплект но и те не са пускани на нищо, откакто са дошли.

            Аз както вече писах намирам разлика в качеството с оригиналните от Miniware за TS100.
            В полза на Miniware както може да се предположи!

            А човките по принцип е добре да се активират като нови.
            Не че някога съм го правил но има такава практика.

            С Нако човките си работя нормално но китайските менти отдавна изхвърлих.
            Забележки към тези, които купувах от тук нямам никакви до момента.
            Вярно, че си работя основно с една но е в добро здраве и без никакви наченки на язви или износване.

            Вероятно здравето зависи от начин на работа, вида припой, флюсове…

            При мен са много добре!
            Враг усраине

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              Това което съм показал,е купено с фактура от Бг. .Т12 Т15 ги знаем.
              Но ...щом казваш,сигурно си прав.
              Купени са от вносителя или от друг търговец?
              Щото по-напред в темата беше показаал фактура, и тя беше издадena от друг търговец, а в нея описанието беше нещо като: човка - оригинал.
              Ако опаковката на човката ти е подръка би ли я снимал?
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                Roninn имаш ли вече някакви наблюдения над човката на pinecill?
                Че аз с техните творения интензивно не съм работил, само тестикълс.!
                Не виждам някаква разлика,освен в баланса на ръкохватката ,което е нормално за тоя тип.....
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Основно човката имах предвид, тялото е друга тема.

                  Тя е един тип с тези за TS100 на миниуеър но някак ми изглежда недодялка сравнена с тях.
                  Оставих ти конична с каквато дойде фабрично поялника а аз такъв профил тип “пирон” както съм казвал не употребявам .

              • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                Ако опаковката на човката ти е подръка би ли я снимал?
                Тя е в кофата,но точно снощи ,направих няколко курса до комунала, преди да се напълнят че боклукчийката идва веднъж седмично в квартала обикновенно понеделник като преди това,събота и неделя контейнерите преливат....та гледам всеки петък да съм изпразнил кошовете.

                Но...не е нужно да търсим и ровим ...то едното работи 3 години,другото няма и два часа...ментето от поцинкована ламарина да беше,щеше да е по ок от това на снимката.И човките са различни типове, няма нищо пилено ,стъргано и т.н

                На колко градуса си държите човките при продължителна работа....забелязвам чисто практически че около 270 гр е някъде златната среда....но много често не стигат
                Последно редактирано от Roninn; 20-01-24, 10:02.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • Моите стоят на 200 като са си в стойката. Иначе запоявам на 350 най-често. По-ситен чарколяк на 300.

                  Но...работя с JBC C245, а те са по-бързи и едновременно с това по-малки. Докато взема поялника от стойката и започна да запоявам, вече е вдигнал 350. Нещо като 2-3 секунди му трябват.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Оригиналните човки-нагреватели на Хако нямат следи от оформяне на шмиргел.
                    Това което си показал е ментакис - от чайника.
                    Това както казах работи от 3 години всеки ден кажи речи....търкам го в телта веднъж и толкова...човката е двукомпонентна и лепи калай отлично.Аз такава издръжлива човка до сега съм нямал,а са ми минали стотици ...
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • Температурата на стойката е същата като работната. Единия от велерите има такава функция - да я намалява на 200 градуса, но не я използвам. Иначе си загрява от стайна температура до 350 - 370 градуса за 3 - 4 секунди. Има и други екстри за улесняване на ползването на тоя режим, но не ползвам и тях.
                      Така или иначе рядко сменям човки, и малко ме вълнува дали биха изкарали 2, 3, или 10 години...
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • В слийп режим ги правя 80-100 градуса...в стендбай 150 гр.и работна малко под 300 гр.в боост режим 370-380 гр за 15 секунди примерно.

                        Ще пробвам работната да я направя над 300 гр ,наистина ми идват 280 гр малко и често присягам за боост.
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                          Температурата на стойката е същата като работната.
                          Когато виси на 300-350 градуса, тинола се окислява. На 200-220 си стои лъскав МНОГО по-дълго време. Това, както и че дръжката стои малко по-студена, е единствената причина да ползвам (и да си играя едно време с датчици, хардуер и фирмуер) тая функция.

                          Всичките ми сменени човки са докато съм си играл с разработката. Едната в момента ми е с избило от инцидентно прегряване топче разтопена мед на едно място, от което няма никакви други последствия - държи си тинол и си работи нормално.

                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • Днес ми донесоха Шишарка v2.
                            Този път в комплекта дойде fine вариан на човка, първият път беше gross.
                            За съжаление отново коничен тип, напълно неизползваем от мен.



                            Този къс вариант накрайник е проблизителкно 1/2 от дължината на дръжката и определено го прави доста по-удобен в ръката.

                            Ето и едно сравнение с Hakko базата с която вече е напълно съизмерим като мощност - 80W




                            Максималната мощност отново може да се разгъне само през кръглият жак с 24V вход.
                            От USB C може да се "изиска" макимум 22V, което е около 70W.

                            Не бих го определил като важно но както казах за фул повер - добрият стар жак
                            Враг усраине

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X