От: кални гуми и слаба проходимост в сняг
Тракторни тука трябват сигурно само в Добруджа. Ама като четох тирадата - на тоз човек не му трябват.
Тракторните гуми не вървят в блато, а тая канавка явно е макет на блато. Канавка се минава с мостчета, не с твърди колела на цената на джипа.
Чавдаре, на тебе па за какво са ти тия цвички? Имаш къде да ги прибираш - вземи нормални Симекси.
					Тракторни тука трябват сигурно само в Добруджа. Ама като четох тирадата - на тоз човек не му трябват.
Тракторните гуми не вървят в блато, а тая канавка явно е макет на блато. Канавка се минава с мостчета, не с твърди колела на цената на джипа.
Чавдаре, на тебе па за какво са ти тия цвички? Имаш къде да ги прибираш - вземи нормални Симекси.
. Просто винаги ми е била забавна и я поствам за разреждане на лекото напрежение което се поражда 
 Не отричам МТ по принцип. Самия аз съм с МТ и предстои да ги сменя с Duratrac, който е просто зимно МТ. Считам само, че МТ не е правилния избор за оффроуд в предстоящия сезон. Най-малкото за този сезон според мен е Bogger. По-достъпни и с по-големи възможности за избор обаче са тракторските гуми. Пък и в моя случай има какво да сложа на прашлясалите ми фабрични 18-ки джанти. Затова тях споменавам. Иначе смяната на гуми качени на джанти с други такива отнема 10-15 мин. Ако ще ходя надалеч имам ремарке за тях, ако е наблизо не е проблем да се прежаля и да стигна закъдето съм тръгнал по асфалта с 30-40 км/час с тракторките качени при кварталния гумаджия.
							
						
Коментар