Правилата за движение по Магистрали и скоростни пътища никой не ги е отменял за " Умници " , " Непрости " , " Видеорегистраторджии " , движението става в най дясна или тази до нея ! Лявата лента в цял свят се ползва за изпреварване и след него се прибираш с мигач в най дясната според скороста и натоварването на пътя . Убиването на " инерция " която разваля средният разход на наглеца който е решил , че може да запуши лентата до крайната си дестинация , защото кара с ограничение и да принуждава всички останали , да се опитват да го изпреварват от дясно е за затвор ! И според правилника е нарушение . Егото на никой няма да пострада , ако пропуска , както е по закон всички включващи се на Магистрала от дясно освобождавайки му платното . Да се убеди , че няма да накара задминаващият го , да спира екстремно , защото инерцийката му ще пострада . Гледането в огледалата и оценка за това което се случва зад и пред него . Прости са наистина правилата , ако си в състояние да ги анализираш . Въпрос на интелект , етика , морал ! Не влизащите в тая категория са законна плячка .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Куриозни снимки и филмчета на нарушители
Свий
X
-
- 3 likes
-
"Въпрос на интелект , етика , морал "
Огромна, не пълна, но огромна липса на такива по българските пътища.
Нещо друго - "магистралите" в България не са годни за днешния трафик. Не може на две ленти да пуснеш МПС-та, движещи се със 90 км/ч по закон и такива със 140+ км/ч. Това е огромна разлика в скоростта. Винаги ще има засечени, винаги ще има недоволни. Явно, магистралите няма да станат по-добри, значи по-добри трябва да станат хората. Без компромиси, без толерантност нещата няма да се получат.
-
Първоначално публикуван от push Преглед на мнение... кара с ограничение и да принуждава всички останали , да се опитват да го изпреварват от дясно е за затвор ! И според правилника е нарушение ... Въпрос на интелект , етика , морал ! Не влизащите в тая категория са законна плячка .Последно редактирано от icos; 12-09-21, 10:27.And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.
Коментар
-
Първоначално публикуван от push Преглед на мнение...Лявата лента в цял свят се ползва за изпреварване...
Коментар
-
Първоначално публикуван от push Преглед на мнениеПравилата за движение по Магистрали и скоростни пътища никой не ги е отменял за " Умници " , " Непрости " , " Видеорегистраторджии " , движението става в най дясна или тази до нея ! Лявата лента в цял свят се ползва за изпреварване и след него се прибираш с мигач в най дясната според скороста и натоварването на пътя . Убиването на " инерция " която разваля средният разход на наглеца който е решил , че може да запуши лентата до крайната си дестинация , защото кара с ограничение и да принуждава всички останали , да се опитват да го изпреварват от дясно е за затвор ! И според правилника е нарушение . Егото на никой няма да пострада , ако пропуска , както е по закон всички включващи се на Магистрала от дясно освобождавайки му платното . Да се убеди , че няма да накара задминаващият го , да спира екстремно , защото инерцийката му ще пострада . Гледането в огледалата и оценка за това което се случва зад и пред него . Прости са наистина правилата , ако си в състояние да ги анализираш . Въпрос на интелект , етика , морал ! Не влизащите в тая категория са законна плячка .
Nemo ex suo delicto meliorem suam conditionem facere potest
(Никой не може да черпи права от собственото си неправомерно поведение)
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
Даже няма нужда да се цитира конкретен закон за това. .......
(Никой не може да черпи права от собственото си неправомерно поведение) [/B]
Качил ли си над ограничението - сам изключваш отговорностите на другите към тебе (ама тоя що ме бави, що не гледа и т.н.).
Но човека го разбирам,взел е пример от тия които трябва да са ни за пример, същите заради които - закон трябваше да се промени, че да спрат несвързаните им с живота "тълкувания" по подобни казуси.
(няма да е изненада, ако е личен шофер на някой от тия за пример )
байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
Суперспам - спама на суперите
Коментар
-
Ако дясната лента е свободна, т.е. няма пречка да карам със 140 в нея, нямам място в лявата.
Ако със 140 изпреварвам едно, или повече МПС-та, движещи се с 90, никой не може да ме накара да се прибера вдясно и да ударя спирачка.Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
Коментар
-
Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнениеАко дясната лента е свободна, т.е. няма пречка да карам със 140 в нея, нямам място в лявата.
Ако със 140 изпреварвам едно, или повече МПС-та, движещи се с 90, никой не може да ме накара да се прибера вдясно и да ударя спирачка.
(Няма да подканям, знам, че плюенето ще започне СЕГА )
"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Не че нещо, ма трябва да дойдеш да покараш десетина хиляди километра из швабско. Да видиш къф е кеф, както си напържил парахода с 230-240 да ти пресветкват отзад разни местни гъзета и да те подминават с по 100+ км/ч. над твоята скорост.And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.
Коментар
-
Карал съм малко и то печалната О`Бозе почивша тротинетка на сина ми (Меган 1,5 dCi) с която не смеехме да дигнем повече от 140 км/ч. след като предходният ѝ двигател експлодира (писал съм във форумЪт). Местни гъзета, кайш ? А-а-а-а, аз видях само българи и турци да присветват
В Щатите за таквоз присветване си изгорЕл или с много $$$ или със затвор...
-
Нямам много километри по "Дойче аутобан" - общо са ми около 2 200. И при това бяха отдавна - 2008-ма година. Никой не ми пресветна отзад. Никой не ми се е "качвал на задната седалка", което е толкова разпространено при нас. Даже хора с коли, които могат да поддържат самолетни скорости, ме изчакваха да си завърша изпреварването и да се отместя. Обаче там има още една особеност - нямаше случай да догоня някого и след като подам ляв мигач да не ме пуснат. Хора, които бяха с огромни разлики от моята скорост, намаляваха, пускаха ме, аз веднага се прибирах пред изпревареното МПС. Те си ме отминаваха. Никой не си пестеше инерцията.
Още една особеност - при първи капки дъжд по стъклото ми всички слизаха на около 110. Няма "Порше"-та, няма "Ферари"-та - всички са на 110.
Въобще много ми хареса карането по немските магистрали. Сега може да не е вече така.
И още нещо за немските магистрали - много съм слушал и чел за това колко са безопасни, но при моите мижави 2 200 километра съм видял три катастрофи. Две бяха минали без особени последици за автомобилите, участващи в тях, пострадали хора въобще нямаше, но третата - не се познаваше какво е катастрофирало и колко са били участниците, защото беше на части. Едни 600-800 метра в насрещното платно аварийните служби събираха части от надявам се един автомобил.
-
В Щатите може да си изгорЕл, в Германия присветването с фарове е съвсем законово уреден сигнал. Обаче ако оня, комуто присветкваш реши, че си прекалено настоятелен ,може да ти лепне едно телефонно оплакване за опасни маневри и да те свалят куките на следващия изход от магистралата.
П.П. Башка на тая работа за да ти отключат автоНобила за скорости над 250, требе да си изкарал специален курс теория и практика /на писта /за безопасно шофиране.
-
-
Alexr коментира
Днес, 11:30
Нямам много километри по "Дойче аутобан" ...
Въобще много ми хареса карането по немските магистрали. Сега може да не е вече така.
И още нещо за немските магистрали - много съм слушал и чел за това колко са безопасни, но при моите мижави 2 200 километра съм видял три катастрофи. Две бяха минали без особени последици за автомобилите, участващи в тях, пострадали хора въобще нямаше, но третата - не се познаваше какво е катастрофирало и колко са били участниците, защото беше на части. Едни 600-800 метра в насрещното платно аварийните служби събираха части от надявам се един автомобил.
"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Жестоки са им катастрофите, заваряват се по 100-200 коли една за друга. Нерядко чакаш по 5-6ч да отпушат въпреки перфектната им организация, материална база и дисциплина. Пет капки дъжд или мъгла начело с новите немци и мелето не е рядкост, като и непрекъснатите ремонти
-
Приятел, който живее в Германия от 2004-та се изказа за немските магистрали: "Ами аз съм от тези, които смятат, че е крайно време да се въведе ограничение на скоростта по магистралите. В Австрия - ограничение 130. Всички карат със 130, ефективна скорост - 130. В Германия - няма ограничение, някой полита ниско, размазва се и следва многочасово висене докато го изчегъртат от асфалта с бръснарски ножчета. Ефективна скорост - не не знаят такова нещо."
-
-
Alexr коментира
Днес, 17:52
Приятел, който живее в Германия от 2004-та се изказа за немските магистрали: "Ами аз съм от тези, които смятат, че е крайно време да се въведе ограничение на скоростта по магистралите. В Австрия - ограничение 130. Всички карат със 130, ефективна скорост - 130. В Германия - няма ограничение, някой полита ниско, размазва се и следва многочасово висене докато го изчегъртат от асфалта с бръснарски ножчета. Ефективна скорост - не не знаят такова нещо."
"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение... Премине ли аутобанът в 3 ленти само - моментално се появяват знаци, ограничаващи скоростта на 130. Под 3 ленти не го броят май за Autobahn изобщо ...
Коментар
-
Е, аз писах за лични вЧеПЕтления. Явно съм се заблудил. Ето карта: http://www.autobahnatlas-online.de/Limitkarte.pdf Сините са без ограничение, другите са със.
-
-
ANARCHY коментира
Днес, 06:40
По нищо не се различавате и двамата си карате стил селско гъзе!
Малко жокер:
1. В първия клип има две колони в двете ленти. Джиповиднийо мРецедес се засилва в малкото освободило се празно място в дясната колона и създавайки опасност за движението "засича" (любим термин на ганьошОферите) седановидния мРецедес, вмъквайки се пред него в лявата колона в последния момент преди да се тресне в този, който е бил пред него в дясната.
2. Втория клип - ганьошОфер кара с около 120 км/ч в лява лента при ПРАЗНИ две ленти.
Гагич има две алтернативи:
- Да "tailgate"-не ганьошОфера, да почне да му "диша във врата" + по избор на преждеписавши - да му светка с фарове, да му свири с клаксон, да му мЕта кенчета, да му прави неприлични и/или заплашителни жестове, знаейки, че поради близостта онзи го вижда в огледалото - всичко това докато онзи се отмести от празната лява лента в празната дясна лента. Общо взето действия на принципа "И сам да съм в трамваЙо, пà че се бутам!";
- Да заобиколи олигофрена, като му мине отдясно в празната до хоризонта дясна лента.
"An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
-
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение....2. Втория клип - ганьошОфер кара с около 120 км/ч в лява лента при ПРАЗНИ две ленти.
Гагич има две алтернативи:
- Да "tailgate"-не ганьошОфера, да почне да му "диша във врата" + по избор на преждеписавши - да му светка с фарове, да му свири с клаксон, да му мЕта кенчета, да му прави неприлични и/или заплашителни жестове, знаейки, че поради близостта онзи го вижда в огледалото - всичко това докато онзи се отмести от празната лява лента в празната дясна лента. Общо взето действия на принципа "И сам да съм в трамваЙо, пà че се бутам!";
- Да заобиколи олигофрена, като му мине отдясно в празната до хоризонта дясна лента.
And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от icos Преглед на мнение
Има и една трета алтернатива, Гагич да престане да се опитва да слаломира с джипката из трафика със скорости от сорта 180 км/ч. Но това е от сферата на фантастиката, май...
Можеш ли да отговориш на елементарния въпрос: ограничението на скоростта по магистрала за всички ленти за движение ли важи или само за лявата?
Ако беше погледнал не със зла МеСеТеБеГейска умисъл последния клип, щеше да забележиш, че VW-баничарката, караща със 120 в началото на клипа, дръпва да ускорява докато я изпреварвам, с явното намерение "да мА засичьé" преди да съм стигнал следващия автомобил. Това, което не се вижда на клипа е как същата баничарка ме подгонва да ми "диша във врата" и затова ускорявам, за да я обезсърча, както в доброто старо време, когато не се бях нарадвал на "Хемито". И тъй като съм предан следовник на пенчовите завети и знам, че "всяко натискане на спирачката ви бърка в джоба" или както там беше продължавам, докато инерцията намалее."An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар