Re: ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА
Най-много катастрофи извън града стават заради колона предвождана от нещо бавно.След като нашите катаджии не си вършат работата трябва сами да си помагаме.Обществена тайна е, че никой не спазва правилата.Така е уредено движението , че да не може да се кара по правилата.Ако се движите от София до Бургас и спазвате правилата на магистрала 130 км/ч на ремонтите 80км/ч , на първокласен път 90км/ч във всеки град с 50км/ч на всяко разклонение по пътя 50 км/ч на всяко заведение и бензиностанция 40 или 50 км/ч според случая, за колко часа ще стигнете? След 8-9 часа шофиране кой е адекватен и мисли трезво?
Трябва да имаме ограничения и за минималната скорост и по първокласните пътища.Всеки трактор, бавен камьон или спестовник който кара по-инерция пречи и прябва да бъде отклонен и глобен.
А смесване с трафика означава: ако всички в твоята посока се движат например със 100, ти да си близка скорост така, че да не правиш колона по-дълга от 5 коли или да се отбиваш по-често да пропускаш по-бързите. Ако се движат с 200 или с тях или по друг път и друго време иначе те газят.Не е твоя работа да ограничаваш и показваш с колко се кара.
Лично мен ме е страх да карам бавно заради изнервени и не можещи да изпреварват "шофьори".Всяка маневра около теб крие риск колкото по-малко маневри толкова по-сигурно.
					Най-много катастрофи извън града стават заради колона предвождана от нещо бавно.След като нашите катаджии не си вършат работата трябва сами да си помагаме.Обществена тайна е, че никой не спазва правилата.Така е уредено движението , че да не може да се кара по правилата.Ако се движите от София до Бургас и спазвате правилата на магистрала 130 км/ч на ремонтите 80км/ч , на първокласен път 90км/ч във всеки град с 50км/ч на всяко разклонение по пътя 50 км/ч на всяко заведение и бензиностанция 40 или 50 км/ч според случая, за колко часа ще стигнете? След 8-9 часа шофиране кой е адекватен и мисли трезво?
Трябва да имаме ограничения и за минималната скорост и по първокласните пътища.Всеки трактор, бавен камьон или спестовник който кара по-инерция пречи и прябва да бъде отклонен и глобен.
А смесване с трафика означава: ако всички в твоята посока се движат например със 100, ти да си близка скорост така, че да не правиш колона по-дълга от 5 коли или да се отбиваш по-често да пропускаш по-бързите. Ако се движат с 200 или с тях или по друг път и друго време иначе те газят.Не е твоя работа да ограничаваш и показваш с колко се кара.
Лично мен ме е страх да карам бавно заради изнервени и не можещи да изпреварват "шофьори".Всяка маневра около теб крие риск колкото по-малко маневри толкова по-сигурно.
) ама има едно НО. Прав си ако всички шофьори карат еднакви или подобни (поне) коли и ако всички те имат еднакви или почти еднакви умения и способности и двете обаче НЕ са вярни, хората са различни и имат различни умения и възприатия, например ако ти решиш да покараш заедно с някой, например Вушев (сещам се и още имена), не те познавам и не знам какъв карач си (може и да си "господ"), но съм виждал хора които са го правили и последствията за тях и за колите им. Така че аз не се "сливам" с никого, а карам според правилата (колкото и да е странно, но напоследък поне съм близко - остарявам
) и се "заиграваш" да постигнеш 5/100
							
						
Коментар