До: ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА
Абе и мен ме гложди отдавна въпроса дали не трябва да се забрани над определена температура движението на МПС без климатик... Сега има такова за тежкотоварни машини, въпроса е дали да не е по-широко. Ама пък от друга страна дискриминация, не е много справедливо, въпреки че би спасило доста животи и материални щети. Вчера в задръстването при катастрофата бях слязал за малко от колата да погледна какво е положението напред и дочух следния разговор - един стоящ си в дясната лента пита идиот, който се юрва през лявата "За къде бързаш? Спряно е движението!", а дебила "На детето му стана лошо от жегата! Иска кола! Трябва да стигнем до бензиностанция!". Еми, жал ми е за хлапето, ама първо тоя тип явно е изперкал от жега. Движението е спряно. Няма да мине през купчините ламарина отпред. Освен това те ги изтегляха в лявата лента, за да освободят дясната. Насрещното движение го бяха отбили. И като на детето му е лошо в жегата защо тръгва на път около 4 часа следобед при над 40 градуса?!
Също така съм чувал оправдание на познат защо кара с над 120 по шосетата - "Ми жега. Под 120 и на отворени прозорци не охлажда достатъчно.". Кофти оправдания, ама на жега не се издържа и хората правят глупости. А и лично съм се усещал как в кола без климатик при 40 градуса съм по-неадекватен, отколкото след 2 - 3 бири. Та говорим много за карането в нетрезво състояни, ами за карането в горещини? Може да е доста по-опасно от 0.7 алкохол в кръвта... Може би трябва КАТ освен с дрегери да се въоражат и с електронни термометри и да мерят допустима температура в купето. Същото е като с алкохола.
Абе и мен ме гложди отдавна въпроса дали не трябва да се забрани над определена температура движението на МПС без климатик... Сега има такова за тежкотоварни машини, въпроса е дали да не е по-широко. Ама пък от друга страна дискриминация, не е много справедливо, въпреки че би спасило доста животи и материални щети. Вчера в задръстването при катастрофата бях слязал за малко от колата да погледна какво е положението напред и дочух следния разговор - един стоящ си в дясната лента пита идиот, който се юрва през лявата "За къде бързаш? Спряно е движението!", а дебила "На детето му стана лошо от жегата! Иска кола! Трябва да стигнем до бензиностанция!". Еми, жал ми е за хлапето, ама първо тоя тип явно е изперкал от жега. Движението е спряно. Няма да мине през купчините ламарина отпред. Освен това те ги изтегляха в лявата лента, за да освободят дясната. Насрещното движение го бяха отбили. И като на детето му е лошо в жегата защо тръгва на път около 4 часа следобед при над 40 градуса?!
Също така съм чувал оправдание на познат защо кара с над 120 по шосетата - "Ми жега. Под 120 и на отворени прозорци не охлажда достатъчно.". Кофти оправдания, ама на жега не се издържа и хората правят глупости. А и лично съм се усещал как в кола без климатик при 40 градуса съм по-неадекватен, отколкото след 2 - 3 бири. Та говорим много за карането в нетрезво състояни, ами за карането в горещини? Може да е доста по-опасно от 0.7 алкохол в кръвта... Може би трябва КАТ освен с дрегери да се въоражат и с електронни термометри и да мерят допустима температура в купето. Същото е като с алкохола.
Коментар