Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

    Тва ли било абе то си е един прост адаптер като го гледам, с няква платчица за ограничаване на волтажа , и точно поради тая причина "помни" а лидълското иска пак да му зададеш режим на работа , виж тва не са го измислили както трбява, ама за 35 лева и за малки аку е перфе
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

    Коментар


    • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

      И по напрежение и ток са ограничени и двете.Лидълското е даже много мислено,въпрос на концепция.Къде дават така ,да си сложиш акумулатора на заряд,и три месеца да не го погледнеш,мерки за безопасност.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

        Режима със снежинката на моето се препоръчва при температури под 5 С и в този режим зарежда до 0,4 V повече отколкото изключва в нормален режим (зарежда до по-високо напрежение).
        Относно "помненето", при моето зарядно "Maypole" не е точно помнене, защото при включването му то си прави диагностика (мери напрежение и определя за колко волта е акумулатора и до колко е зареден, спроред резултата започва зареждане ограничено по ток, а накрая по напрежение). Ръчно може да се избере и прескочи диагностиката като му се зададат горните данни. Т.е. след като се изключи при зареден акумулатор, остава да го следи по напрежение и когато то падне под някакъв праг започва цикъла отначало, същото прави и при спиране на тока (анализира, а не помни).

        Коментар


        • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

          Това за повечето волтове при режим звездичка е така, ама освен него работи по по различен начин, поне като го гледах първоначално вдигаше до 14 волта много бързо, после ги свали на 13 и почна бавно зареждане с 0,8 ампера ток, докато на обикновения режим "мотоцикле" като го включех за има няма минута достигна 14,5 волта и се изключи, бързо падна до 12,6 и пак се включи и така взе да прави цикли. Тогава заподозрях че има нещо гнило, щото като замерих аку показваше 12,2 което си е разредено, свалих го от мотора и го качих горе на топло, след няколко часа престой, пак го закачих и вече тръгна да се зарежда нормално и му отне към 5 часа да се зареди. После седнах и си прочетох книжката на зарядното и разбрах за кво била снежинката, сега дори да го зареждам в гаража на студено си го зарежда нормално, за около 2 часа е готов. Тои моя мотор не седи много, макс седмица ако се скофти времето, иначе си го карам
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

          Коментар


          • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

            Доста спрягаме лидълските че не помнят последния зададен режим.При включено зарядно и оставено без команда ,при падане под 10 или някъде там волта,започват да мигат два -- и след малко би трябвало да тръгне само в режим десулфатизация.До тоя опит стигнах.Трябва ми скапан акумулатор за да потвърдя,или да си скапя един от моите.[emoji3]
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

              Някой по-нервен резистор няма ли да помогне, без да се убива читав акумулатор?

              (дано съм разбрал правилно питането)

              Коментар


              • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                Халогенна лампа ще свърши работа,иска време,а и един такъв цикъл мисля е полезен за батерията.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                  Оставено без команда зарядно, ако се самоактивира чак при падане на напрежението до 10 V, няма ли да скапе акумулатора, който уж би трябвало да поддържа. Батерията за да може да се каже че е поддържана в готовност, трябва да има поне 12 V (и
                  ще е изтощена).

                  Коментар


                  • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                    Ами сега ?????



                    Май ще се окаже че,тея лидълските не са това което са!Демек за совите имах предвид.
                    Оставен акумулатор на лидълско зарядно,никога няма да умре акумулатора,независимо от спирането на тока,най много в определен период да не може да завърти стартера,но под 10 волта ще стартира заряд.
                    Незнам дали това важи и за тези без дисплей,вероятно да,но е въпрос на проверка.Имам 4-5 зарядни и от двата вида
                    Последно редактирано от Roninn; 10-02-16, 20:57.
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                      Това мога да го пробвам на момента имам в гаража и двете закачени на хубави agm батерии,въпроса е колко мога да разредя без последици за акумулатора?
                      Иначе това от клипа е ясно,то и на кутията я има диаграмата,въпроса е като е закачено зарядното и спре тока-и след това да дойде да речем след половин час какво се случва.Дали ще изчака батерията да падне на десет волта и да почне да я зарежда....щото ако е така нещата стават много различни[emoji6]

                      Коментар


                      • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                        Току що,пробвам това без дисплей ULG B1 ,не тръгна на 9.7 в.Докъто пиша поста,гледам че е захапало на режим мотор.Сега ще повторя да видя, кога точно захапва.
                        Батерията ми я даде Tropcho,прецакана е ,държи ток,но не държи напрежение,което в случая ми помага бързо да падне напрежението само,без да му помагам.




                        Немога да пробвам това с дисплея,което е в тубата,понеже на него ми е закачен мотора в гаража.
                        Последно редактирано от Roninn; 10-02-16, 21:53.
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                          Хм....... Тръгва само,но не по начина който търсим.До 8.6 волта не тръгна само.На напрежение 7 волта,при подаване на команда мотор.Замига индикатора за повреда в батерията.Мига 1-2 минута и след това само се включи в режим мотор.След още 1-2 минути замигаха едновременно червения индикатор повредена батерия и същевременно заления индикатор зареден.Напрежението стана с правоъгълни импулси за една минута ,след което продължи на режим заряд мотор.В момента твърдо държи 13.3 Волта.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                            Това с дисплея ми е закачено на мотора през куплунга за 12v. и показва стабилно 14,2v а другото е на същата батерия но вън от мотора и показва 13,3v и дали има разлика в зарядните?

                            Коментар


                            • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                              Първоначално публикуван от HEMO Преглед на мнение
                              Това с дисплея ми е закачено на мотора през куплунга за 12v. и показва стабилно 14,2v а другото е на същата батерия но вън от мотора и показва 13,3v и дали има разлика в зарядните?
                              В различните етапи във времето ,напрежението е различно,в подзаряд примерно 13.3 волта през повечето време,по някаква си негова логика качва 14.4 волта,държи 1-2-5 минути и сваля на 13.3-13.7 волта.
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • От: Препоръчайте ми зарядно за акумулатори.

                                Във даден момент при определени условия това без дисплея включва само.



                                Сега забелязах че телефона ми прави клипове във Full HD 1080


                                Друго което установих,но незнам за какво е.на 3.3 волта започват да мигат всички диоди на зарядното,чакам да видя дали ще доведе до нещо последващо
                                Последно редактирано от Roninn; 10-02-16, 22:24.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X