Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новини и любопитно

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За цената вярно има разминаване - индийците по 100млн. бяха договорили цена и като се отказваха,писаха че станал още по-скъп.
    (всъщност първия продукт в серийно производство си е най-скъп)

    Вероятно 2мин. е падал, този май и в Сирия го пращаха?
    байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
    Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
    Суперспам - спама на суперите

    Коментар


    • Нормално е за първите бройки на нов модел самолет да има проблеми .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • Ако ЕДСУ-то е виновно, и като се вземе под внимание, че няма за месец паднаха два египетски МиГ 29 при които също има съмнения за системата за управление. Или самата система е сбъркана или не могат да проиведат качествена такава
        За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
        0878 79 20 61 Борис

        Коментар


        • Не съм и фен,но е жалко за едни от създателите на световната авиация!На всички се случва ,даже на утвърдени авиопроизводители!/Боинг МаХ/!На Вайпор се отпра парче от обшивката на авиошоу,на МиГ 29 също !Какви ли не проблеми!Не вярвам да е буквално казано ,но отдавна няма букси дето може да се обърнат ,не и без сила!Ше се оправят !Трудно се проектира и двигател за свръхзвукови скорости без форсаж!И с това се борят в проектирането !Все някога ще дойде обаче времето когано ще почнат да играят на котка и мишка с опонентите си и не е задължително да има конфликт!Правят го открай време!Ф 16 ги преобшрудват с най -новия радар "фазирана решетка"!Демек става масов ,а не само на стелт машини!
          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

          Коментар


          • Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
            Ако ЕДСУ-то е виновно, и като се вземе под внимание, че няма за месец паднаха два египетски МиГ 29 при които също има съмнения за системата за управление. Или самата система е сбъркана или не могат да проиведат качествена такава
            На прототипите системата работи отлично, в началния етап мина доста доработки и никакви драми по край нея, докараха я до нивото на Су-35 и на няколко авиошоута самолета, рестективно системата му на управление показаха на какво са способни. Едва ли тоя самолет е вкарван в по сложен режим на полета от тоя в който са го вкарвали летците изпитатели. Та или е пилотска грешка или някой е омотал поредната букса и я е натикал силово не там кадето и е мястото.
            Иначе за нивото на ЕДСУ има доста клипове на Су-30/35 дето показват на какво ниво са.

            Пилота:
            "стабилизаторы встали в крайние противоположные положения, начало вращать. отключил САУ, перешёл на ручное - никакой реакции. с 10 км до полутора провозился - результата никакого. вышел успешно, при приземлении слегка подвернул ногу"
            Последно редактирано от Любенов; 26-12-19, 14:19.

            Коментар


            • gabocvet
              gabocvet коментира
              Редактиране на коментар
              Може ли източник за думите на пилота?

          • Габоцвет,това е секретно!От гдя, на гдя ба?
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • Японското 5 поколениe:двигателя има вече прототип, твърдят че при високото налягане работят на 2070K
              байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
              Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
              Суперспам - спама на суперите

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
                ... Едва ли тоя самолет е вкарван в по сложен режим на полета от тоя в който са го вкарвали летците изпитатели. ...
                По твърдения в руски сайтове полетът е бил баш изпитателен.

                ... во время испытательного полёта, когда самолёт «гоняли» на максимальных режимах, произошёл отказ комплексной системы управления. По одним данным, самолёт вошёл в неуправляемую «бочку», по другим — в плоский штопор.
                последни заводски изпитания на първия сериен самолет, който е трябвало да бъде официално представен утре.

                Не им тръгва добре серията ...
                Последно редактирано от Чавдар (V93); 26-12-19, 23:45.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • windwarrior
                  windwarrior коментира
                  Редактиране на коментар
                  Но също така означава, че Вова и Кужегутович най-после са научили производителите да не тикат полусурова техника по строевите части, само за да рапортуват преизпълнение на петилетния план за три години.

                • DBRS
                  DBRS коментира
                  Редактиране на коментар
                  научили , ако вярваш,че Два дни преди предаване на серийна машина се правят пределни тестове

                • windwarrior
                  windwarrior коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не знам какви тестове са му правили. Ако имаш инфо - сподели. Знам само че в авиацията рядко нещата са черно-бели. Японците например май още търсят чарковете на една вундервафла, разпаднала се във въздуха при нормален тренировъчен полет.

              • Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

                По твърдения в руски сайтове полетът е бил баш изпитателен.



                последни заводски изпитания на първия сериен самолет, който е трябвало да бъде официално представен утре.

                Не им тръгва добре серията ...
                Има мааалка разлика между изпитателен полет на самолет излязъл от завода и предназначен за предаване на строеви части и изпитателен полет на прототип който трябва да установи какво може и не може и как се държи леталото.

                Коментар


                • DBRS
                  DBRS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Демек той в тоя режим вече трябва да е летял.... проблема си е сериозен.

                • gabocvet
                  gabocvet коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да трябва да е летял. Ние не знаем какви режими трябва да мине преди да бъде предаден на строевите части. Няма да се учудя ако е трябвало да премине през по-тежки режими преди предаването.

                • Чавдар (V93)
                  Чавдар (V93) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Мааааленкая , бооольшая - все тая. Изпитателен полет преди предаване - проблем с управлението - самолетът е тоталка - не е предаден, както е било предвидено. Точка. Сега следва разследване какво, защо, как со всеми проистекающими ...

              • Май е добре да се отключи темата за Су57
                ето едни от новите тестове, които не са били завършени при прототипите https://yandex.ru/news/story/Letchik...m8wuyi9fTNaLLF
                Падналия сериен борд1 не беше литнал до 5Ноември, нещо са смотали в безсмисленото бързане.
                байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                Суперспам - спама на суперите

                Коментар


                • Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                  Май е добре да се отключи темата за Су57
                  ето едни от новите тестове, които не са били завършени при прототипите https://yandex.ru/news/story/Letchik...m8wuyi9fTNaLLF
                  Падналия сериен борд1 не беше литнал до 5Ноември, нещо са смотали в безсмисленото бързане.
                  Пак търсиш теле под мъжката крава. Какво общо имат новите (хм, как е на български) височинни костюми на пилота, с падналия т-50? Пилота сам си казва, че проблема е в системата за управление, бил е в съзнание през цялото време и се е опитвал да спаси машината, катапултирал е сам. Нерде Ямбол, нерде Стамбул?
                  Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

                  Коментар


                  • Уж по руски изпит си издържал. Въпросния костюм е и за претоварванията. Демек пилотираш с претоварвания на височина...
                    На друго Су, при висока скорост парче от него влязло в двигателя и той даде фира и Су-то и те така те.
                    Последно редактирано от DBRS; 27-12-19, 20:06.
                    байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                    Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                    Суперспам - спама на суперите

                    Коментар


                    • DBRS
                      DBRS коментира
                      Редактиране на коментар
                      Другото интересно е,
                      че сега със сигурност ще се забавят още и 70 бройки Су57 с тия темпове ще се произведат след....30(тридесет) години.

                    • gabocvet
                      gabocvet коментира
                      Редактиране на коментар
                      Аз чакам изделие 117 да стане готово.

                    • DBRS
                      DBRS коментира
                      Редактиране на коментар
                      А японците за година са произвели първия техен...

                  • Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                    Уж по руски изпит си издържал. Въпросния костюм е и за претоварванията. Демек пилотираш с претоварвания на височина...
                    На друго Су, при висока скорост парче от него влязло в двигателя и той даде фира и Су-то и те така те.

                    Аз изпитИ по руски съм държал много. Даже и разни дипломИ по руски имам, колкото да облепя средно-голяма баня с тях (ако ги намеря из кашоните в къщи де). До степен, че изпитващата комисия от Института "Пушкин", да ме питат дали не съм дете от смесен брак.

                    Ама пребий ме с камъни, с моя неграмотен руски, не виждам как новият височинен костюм предназначен за Т-50 има нещо общо с тая катастрофа. Извън факта че Путин-е-хуйло, разбира се. За твое сведение - тъпите ватници отдавна са се сетили и ползват височинни противопретоварващи костюми. Има няма вече 60 години. Ако не и повече. И си пилотират с претоварвания на височини най-спокойно, тоже от тогава. Тва ако си останал с впечатлението, че на височини пилотират с ушанки, ватник (и отдолу тельняшка), шорти и гумени ботуши.

                    Ся, че конкретния подобрен костюм, преднзаначен за пилотите на Т-50 все още не е готов, съвсем не означава че те пилотират по шорти и гумени ботуши. И за трети път - пилота не е докладвал проблеми с претоварванията на каквато и да е височина.

                    Но иначе си прав де - ПутЕн хуйло.
                    Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

                    Коментар


                    • Абе кво ви стана с тоя Су-57? Машината е "сурова", нормално е да падат. Да са живи и здрави пилотите.
                      Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                      "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                      Джон Кенеди

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                        ... Въпросния костюм е и за претоварванията. ..
                        На друго Су, при висока скорост парче от него влязло в двигателя и той даде фира и Су-то и те така те.
                        Ъъъъ, е те това ми е интересно как точно си го представяш?!? Парче от костюма на пилота да влезе в двигателя ... WTF

                        Че на другото Су (30-ка с която е аварирал същият пилот преди 7 години) нещо е влязло в двигателя - влязло е. Ама не парче от костюм, а се бил откъснал фар за подсветка при дозареждане във въздуха и отлетял в двигателя.

                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X