От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари
Работата продължава и края и се вижда. Остават дребни неща за доизкусуряване, като лостчето на скоростите например, при което беше голяма дилема къде и как да бъде - хем да върши работа, хем да не даде фира при първото полягване. А къде и как, от снимката се вижда - понеже двигателя е от шосейна Ямаха ТЗР 125, и при нея скоростите са обърнати с привод поради отдалеченоста на стъпенката от двигателя.
По амортесьора падна голяма преработка поради прачината, че от оригиналния ставаше само пружината, а по линковото окачване нямаше нито един лагер, втулка и семерина здрави. Рамената от линковете отпаднаха, а амортесьор използвах преден от Нисан Терано + малко стругарска работа, и се получи доста добро окачване подобно на КТМ-ите.
Следващата задачка бе натъкмяването на заглушителя, и по-точно свързването му със резонатора.
''Лицето'' на моторчето пък придобих от колега, тук от форума която маска пасна идеално.
И вече на финала - вчера бяха първите тестове.
И естествено, не мина и без авария - то иначе няма да има изпитателен период - на 15-на километра от нас, се срина единия лагер на задната капла. Добре че изтеглихме жокер ''обади се на приятел'', и намерихме бързо нужния лагер.
И като цяло мога да кажа, че моторчето върви доста добре, остават козметичните проблемчета и само гааааааз.....
Работата продължава и края и се вижда. Остават дребни неща за доизкусуряване, като лостчето на скоростите например, при което беше голяма дилема къде и как да бъде - хем да върши работа, хем да не даде фира при първото полягване. А къде и как, от снимката се вижда - понеже двигателя е от шосейна Ямаха ТЗР 125, и при нея скоростите са обърнати с привод поради отдалеченоста на стъпенката от двигателя.
По амортесьора падна голяма преработка поради прачината, че от оригиналния ставаше само пружината, а по линковото окачване нямаше нито един лагер, втулка и семерина здрави. Рамената от линковете отпаднаха, а амортесьор използвах преден от Нисан Терано + малко стругарска работа, и се получи доста добро окачване подобно на КТМ-ите.
Следващата задачка бе натъкмяването на заглушителя, и по-точно свързването му със резонатора.
''Лицето'' на моторчето пък придобих от колега, тук от форума която маска пасна идеално.
И вече на финала - вчера бяха първите тестове.
И естествено, не мина и без авария - то иначе няма да има изпитателен период - на 15-на километра от нас, се срина единия лагер на задната капла. Добре че изтеглихме жокер ''обади се на приятел'', и намерихме бързо нужния лагер.
И като цяло мога да кажа, че моторчето върви доста добре, остават козметичните проблемчета и само гааааааз.....
Коментар