Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Клъцни срежи или тунинг почти без пари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

    А сега малко снимки от поредният проект на ИЖ-етата.Той мотора върви още от октомври ама...
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от ИЖ120; 22-04-11, 14:32.
    Если запрещено, а тебе очен хочется - тагда можно!

    Коментар


    • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1010125.jpg
Прегледи:1
Размер:186.8 КБ
ID:5270959А пък по повод на запалване от Карпати, ето снимки на ''Трофи''с такова.
      Прикачени файлове
      Если запрещено, а тебе очен хочется - тагда можно!

      Коментар


      • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

        Е има раздвижване на темата и то добро хубави и качествни неща са показани браво. Ето и мойто проектче всичко бавно става, но няма как сега се преправят калниците изрзани сега са за боядисване и лека полека се прави всичко ето снимки вс като се сглоби пак ще има. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимки0350.jpg
Прегледи:1
Размер:132.3 КБ
ID:5271753Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимки0349.jpg
Прегледи:1
Размер:128.1 КБ
ID:5271754

        Коментар


        • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

          Eто како се получи досега от моята машинка не е кой знай како ама с ограничени средства това е :
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимки0354.jpg
Прегледи:1
Размер:122.9 КБ
ID:5274137

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимки0356.jpg
Прегледи:1
Размер:129.8 КБ
ID:5274138

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимки0360.jpg
Прегледи:1
Размер:118.6 КБ
ID:5274139

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимки0358.jpg
Прегледи:1
Размер:96.7 КБ
ID:5274140

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимки0353.jpg
Прегледи:1
Размер:134.1 КБ
ID:5274141

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимки0357.jpg
Прегледи:1
Размер:123.4 КБ
ID:5274142

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимки0355.jpg
Прегледи:1
Размер:139.3 КБ
ID:5274143
          Последно редактирано от Chinela; 02-05-11, 18:26.

          Коментар


          • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

            Да попитам тук има ли разбирачи на карпатски карбУратори?
            Последно редактирано от viki terzieva; 10-05-11, 12:29. Причина: карбУратор
            Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

            Коментар


            • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

              Бе ти задай въпроса си, пък може и да се намери някой
              Hristo Draganov
              http://htftp.domainbg.com/HD/

              И аз искам България чиста ! ! !

              Коментар


              • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                Първоначално публикуван от guss Преглед на мнение
                Eто како се получи досега от моята машинка не е кой знай како ама с ограничени средства това е :
                [ATTACH=CONFIG]326587[/ATTACH]

                [ATTACH=CONFIG]326588[/ATTACH]

                [ATTACH=CONFIG]326589[/ATTACH]

                [ATTACH=CONFIG]326590[/ATTACH]

                [ATTACH=CONFIG]326591[/ATTACH]

                [ATTACH=CONFIG]326592[/ATTACH]

                [ATTACH=CONFIG]326593[/ATTACH]
                Виж сега приятелче,този мотор го разглоби/остави само гола рамка/прави каквото ще правиш от нея и я боядисай.э Давам ти съвети - не се обиждай. Намери си по-здрава предница.Тази на ''Балкана'' не става за гората.Не знам от къде си, ама в с.Богомилово до Ст.Загора има морга за мотори, там може да си намериш доста неща почти без пари.
                Последно редактирано от viki terzieva; 10-05-11, 12:30.
                Если запрещено, а тебе очен хочется - тагда можно!

                Коментар


                • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                  За карба от карпати:С него само припалва и изгасва а ако го черпя през помпичката не гасне.Има ли някакви идей към кои чарк да се насоча.
                  Поздрави
                  Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                  Коментар


                  • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                    РегУлираЙ си поплавЪка
                    Последно редактирано от viki terzieva; 18-05-11, 15:58.

                    Коментар


                    • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                      Здравейте колеги!С много мерак възстановявам едно ЧЗ 125 516. Почти съм готов с машината ,но счупих сегмента! Сега не мога да открия такъв ,върви комплект с буталото а то не е за смяна !!
                      Та въпросният сегмент е с външен диаметър 55 мм и дебелина 1.5 мм.
                      Ако някой има идея от къде да намеря такъв моля да сподели?
                      333 Just Half Evil

                      Коментар


                      • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                        Магазин "Мотомания" грКазанлък.
                        Если запрещено, а тебе очен хочется - тагда можно!

                        Коментар


                        • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                          Мисля,че като се прешлаифа цилиндъра може да се ползва бутало от мз ес150 само трябва да се подложи по-дебела гарнитура,пък бутало с 2 сегмента нз как се държи имаше инфо доста прочети.
                          Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                          Коментар


                          • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                            Здравейте, реших да съживя един ветеран, който се беше запътил към скрапа и понеже не съм фен на моторите които се карат надолу с главата, донор стана една" Ямашита" TZR-125, също пълнолетна. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0672.jpg
Прегледи:2
Размер:100.5 КБ
ID:5290246 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0675.jpg
Прегледи:2
Размер:133.8 КБ
ID:5290247Като начало разкостихме"Ямашката" и наложих двигателя във рамата на"Сузука", за да търся точната му позиция. Нови планки(уши) отпред, стабилизираха двигателчето и си почна едно мерене, надигане ,пускане на задния край, за да се намери точната височина на зъбака, спрямо шарнира.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0678.jpg
Прегледи:2
Размер:134.5 КБ
ID:5290248 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0677.jpg
Прегледи:2
Размер:152.1 КБ
ID:5290249 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0682.jpg
Прегледи:2
Размер:139.6 КБ
ID:5290250Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0676.jpg
Прегледи:2
Размер:161.6 КБ
ID:5290251 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0671.jpg
Прегледи:2
Размер:148.3 КБ
ID:5290252 Предстои да се прехвърли инсталацията и да се намерят подходящи места на реле-регулатора, запалването, стъпковия мотор който управлява клапата, акумулатора и като гледам, май няма да има място за разширителния съд и казанчето за 2Т масло, но не е болка за умиране. За сега толкова, че трябва да се върши и другата работа, но ще има продължение......
                            Силата е нищо без контрол.

                            Коментар


                            • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                              Работата продължава и плетеницата със инсталацията постепенно се нареди, като почти всичко влезе под резервоараНатиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0685.jpg
Прегледи:2
Размер:166.4 КБ
ID:5290875 .На шарнира направих втулки от полиамид на мястото на игл. лагери и следващата по-обемна работа ще е по задния амортисьор, защото такъв....няма. Мисля да отпаднат всички рамена, линкове, шарнири и да го захвана директно на шарнира, както при КТМ-а. Въртят ми се из гаража два амортисьора от Нисан Терано-газови, и на дължина и ход са близки до това което ми трябва. Ще е по метода проба-грешка, а и нали са два има вариант за проба. По резонатора падна доста рязане и напасване, но поне визуално се получи, а като тръгне ще видя и има ли нещо общо с истинатаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0687.jpg
Прегледи:2
Размер:150.7 КБ
ID:5290876Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0688.jpg
Прегледи:2
Размер:136.8 КБ
ID:5290877Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0690.jpg
Прегледи:2
Размер:148.3 КБ
ID:5290878Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0691.jpg
Прегледи:2
Размер:158.2 КБ
ID:5290879Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0692.jpg
Прегледи:2
Размер:130.3 КБ
ID:5290880 Една 38-ца имам, но май ще му дойде в повечко като гледам....Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_0683.jpg
Прегледи:2
Размер:118.5 КБ
ID:5290881 Работата продължава....след морето
                              Силата е нищо без контрол.

                              Коментар


                              • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                                Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
                                Работата продължава и плетеницата със инсталацията постепенно се нареди, като почти всичко влезе под резервоара[ATTACH=CONFIG]347193[/ATTACH] .На шарнира направих втулки от полиамид на мястото на игл. лагери и следващата по-обемна работа ще е по задния амортисьор, защото такъв....няма. Мисля да отпаднат всички рамена, линкове, шарнири и да го захвана директно на шарнира, както при КТМ-а. Въртят ми се из гаража два амортисьора от Нисан Терано-газови, и на дължина и ход са близки до това което ми трябва. Ще е по метода проба-грешка, а и нали са два има вариант за проба. По резонатора падна доста рязане и напасване, но поне визуално се получи, а като тръгне ще видя и има ли нещо общо с истината[ATTACH=CONFIG]347194[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347195[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347196[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347197[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347198[/ATTACH] Една 38-ца имам, но май ще му дойде в повечко като гледам....[ATTACH=CONFIG]347199[/ATTACH] Работата продължава....след морето
                                Браво, колега, супер напредваш. Много се кефя на нещо направено от нищото. Лесно е един мотор за 5 бона да го разкарваш наляво-надясно, но като ги нямаш..



                                Искам да ви попитам нещо сериозно. Имам етз 250 с дискова, запалването му е с чукче. Първият ми проблем е съединителя - мисля,че е превъртял или се износиха внезапно дисковете, не знам точно. Като включа на скорост за момент е на скорост, а в следващия момент е на 15% на скорост и се чува стържене. Вторият ми проблем е с непаленето. Имам няколко диагнози - нерегУлирана центровка, износен двигател понеже манивелата му се рита адски лесно. Много трудно пали, а ако запали, изгасне ли, не става нито с ритане, нито с бутане, нито със спускане. Искам да попитам също дали на моето етз може да се пригоди запалване от карпати електронно, защото за такъв мотор има много излишна инсталация акУмУлатор, коИто не ми трябват. От какво се състоИ запалването - ротор, статор ,датчик има ли вградена високоволтова бобина, какво е горе-долу на размери.
                                Извинявайте, ако съм оспамил малко, но в темата етз 250 никой не пише, а тук гледам има голяма активност.
                                Поздрави
                                Последно редактирано от viki terzieva; 14-07-11, 20:19. Причина: акУмУлатор
                                Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X