Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Клъцни срежи или тунинг почти без пари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

    Работата продължава и края и се вижда. Остават дребни неща за доизкусуряване, като лостчето на скоростите например, при което беше голяма дилема къде и как да бъде - хем да върши работа, хем да не даде фира при първото полягване. А къде и как, от снимката се вижда - понеже двигателя е от шосейна Ямаха ТЗР 125, и при нея скоростите са обърнати с привод поради отдалеченоста на стъпенката от двигателя.



    По амортесьора падна голяма преработка поради прачината, че от оригиналния ставаше само пружината, а по линковото окачване нямаше нито един лагер, втулка и семерина здрави. Рамената от линковете отпаднаха, а амортесьор използвах преден от Нисан Терано + малко стругарска работа, и се получи доста добро окачване подобно на КТМ-ите.







    Следващата задачка бе натъкмяването на заглушителя, и по-точно свързването му със резонатора.









    ''Лицето'' на моторчето пък придобих от колега, тук от форума която маска пасна идеално.



    И вече на финала - вчера бяха първите тестове.





    И естествено, не мина и без авария - то иначе няма да има изпитателен период - на 15-на километра от нас, се срина единия лагер на задната капла. Добре че изтеглихме жокер ''обади се на приятел'', и намерихме бързо нужния лагер.





    И като цяло мога да кажа, че моторчето върви доста добре, остават козметичните проблемчета и само гааааааз.....
    Силата е нищо без контрол.

    Коментар


    • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

      Ямазукито във действие.
      Силата е нищо без контрол.

      Коментар


      • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

        Похвално за старанието, ама дано търпиш критики. Тази планка на която си хванал задния амортисьор ми се струва, че трябва да се усили. Така сякаш има вероятност да ти влезе там където не искаш по някое време. Става въпрос за горния захват на амортисьора.
        Иван Маринов
        Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
        ЕНДУРО ВАРНА

        Коментар


        • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

          Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
          Похвално за старанието, ама дано търпиш критики. Тази планка на която си хванал задния амортисьор ми се струва, че трябва да се усили. Така сякаш има вероятност да ти влезе там където не искаш по някое време. Става въпрос за горния захват на амортисьора.
          Да прав си - вече я усилих, защото след теста вече беше поддала.
          Силата е нищо без контрол.

          Коментар


          • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

            Това е моята машина
            Всичко започна със стандартен ЕС 175 , последва смяна на предницата с такава от ТС 150 , преден калник от ендуро , маска и фар , после смяна на резервоара , и преправяне на задния калник и смяна на задните амортисьорите с такива от ТС 150 .
            Предният зъбак е намален от 17 зъба на 14 и разликата е осезаема особенно по нанагорнища . Самият мотор беше стоял преди да го подхвана доста години без да се пали и имаше нужда от смяна на семеринги на коляновия вал , така и така след като го отворих , смених и основните лагери.
            Таблото също е от ендуро и е напълно работещо , от контактната лампа , до осветлението на километража и самия километраж.
            Инсталацията е правена от нулата , като всичко е опростено до минимум , със реле от ТС 150 , с нов сух акумулатор и нови кабели навсякъде.
            Боята е от спрейче но съм се постарал да я нанеса колкото се може по-добре , все пак не гоня кой знае каква визия , след като ще си правя кефа в гората . Е това е от мен на този етап , има още някой доработики които ще правя..Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0024.JPG
Прегледи:1
Размер:253.5 КБ
ID:5325925Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0008.JPG
Прегледи:1
Размер:306.4 КБ
ID:5325926Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0013.JPG
Прегледи:1
Размер:484.0 КБ
ID:5325927Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0015.JPG
Прегледи:1
Размер:125.7 КБ
ID:5325928Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0017.JPG
Прегледи:1
Размер:266.9 КБ
ID:5325929Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0019.JPG
Прегледи:1
Размер:148.2 КБ
ID:5325930

            Коментар


            • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

              Със здраве да си го каляш! И като казах каляш - слагай гофрирани маншони на предните амортисьори да не ги батисаш без време.
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                Да отупам темата от прахоляка, със снимки на едни самоделни гардове, които са направени с много кълцане, рязане и без пари!







                Gas Gas ec 250

                Коментар


                • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                  Първоначално публикуван от ИСКРЕН Г. Преглед на мнение
                  Да отупам темата от прахоляка, със снимки на едни самоделни гардове, които са направени с много кълцане, рязане и без пари!
                  Сега ако си признаеш и от къде докопа материала без пари?
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                    Добре де Жоро, поправям се - почти без пари, като не броим почерпката за работата.Айде наздраве
                    Gas Gas ec 250

                    Коментар


                    • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                      Малко ми се вижда афиф работа,каква е дебелината на тази ламарина?
                      0 8 76 36 8 542

                      Коментар


                      • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                        Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                        Малко ми се вижда афиф работа,каква е дебелината на тази ламарина?
                        Ламарината е 3мм, и капаците ще са последното здраво нещо, ако моторетката претърпи някой таркал или срещне .....
                        Силата е нищо без контрол.

                        Коментар


                        • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                          Малко промени по моя ЕС 175
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0576.jpg
Прегледи:1
Размер:259.4 КБ
ID:5362414Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0580.jpg
Прегледи:1
Размер:302.3 КБ
ID:5362415Натиснете снимката за да я уголемите

Име:430707_361397820549283_100000372031533_1175331_593552900_n.jpg
Прегледи:1
Размер:82.0 КБ
ID:5362416Натиснете снимката за да я уголемите

Име:418186_365457840143281_100000372031533_1187185_1223466667_n.jpg
Прегледи:1
Размер:44.2 КБ
ID:5362417

                          Коментар


                          • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                            Не знам дали е точното място, но ще пусна едни снимчици на самоделната тава за под двигателя, която си направих.

                            Това остана от оригиналните пластмасови гардове - парчета.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1063 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:367.0 КБ
ID:5372219

                            Изрязах си шаблонче от картон което после разгънах и копирах върху ламарината
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1060 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:268.6 КБ
ID:5372220

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1061 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:300.4 КБ
ID:5372221

                            Рязане, вадене на клинчета и заварка. 3мм - солидна защита
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1062 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:362.7 КБ
ID:5372222

                            Идва ред на подкартерната ламарина - 2мм. горещо валцована.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1064 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:341.2 КБ
ID:5372223

                            Захващане на старото място на ориг. гардове.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1067 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:269.0 КБ
ID:5372224

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1065 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:310.7 КБ
ID:5372225

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1068 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:325.4 КБ
ID:5372226

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1069 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:318.5 КБ
ID:5372227

                            Напаснати и заварени страниците.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1073 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:318.9 КБ
ID:5372228


                            За захвата от долу, се наложи да направя две 8мм. резбички.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1072 (800x600).jpg
Прегледи:1
Размер:310.4 КБ
ID:5372229

                            Боядисах го прахово и го сложих, но забравих да го изтегля да видя като кг. какво се получи, но ще го сваля - то свалянето е за 30 секунди. Идеалният вариант беше да е от алуминий, но няма малки парчета - иначе за заварка няма проблем.
                            Силата е нищо без контрол.

                            Коментар


                            • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                              Gilera RX125 Arizona:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:предисега.JPG
Прегледи:1
Размер:76.1 КБ
ID:5373733
                              Живота е по-хубав, по-лек, когато го има ендуро спорта.

                              Коментар


                              • От: Клъцни срежи или тунинг почти без пари

                                Хайде да пусна и аз една снимка на завършения ми вече проект - Ямаха ТДР 125 , 1993 година.

                                Изцяло нова предница , нови капли с гуми, спойлери лепенки... въобще.... . Абе по-добре вижте сами за какво говоря !!!






                                Това е от мен Поздрави
                                Последно редактирано от Георги Гущеров - / HannibaL /; 02-06-12, 17:07.
                                Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X