Обява

Свий
Няма добавени обяви.

XR мания - 400/440сс

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: XR мания - 400/440сс

    Аз мисля,че иглата е заяла.
    MG RACING

    Коментар


    • От: XR мания - 400/440сс

      Първоначално публикуван от Станислав_ Преглед на мнение
      Аз мисля,че иглата е заяла.
      По-скоро засяда на моменти.


      А ето как изглежда свещ след 10 000 км работа на ХР400Р без да е сваляна близо 2 г и без да е правила проблеми. Свалих я за профилактика



      Много здраве на Ямахите
      Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
      0894328706

      Коментар


      • От: XR мания - 400/440сс

        Колеги, някой може ли да ми каже колко са дълги пружините на съединителя на хр 400 /2001г./ Инцидентно ми се налага да сменя съединителя с нов, но от Хонда ми казаха минимум 2 седмици за доставка. Аз нямам толкова време за чакане и ще търся алтернативни варианти!
        "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
        А+
        LZ1DRZ

        Коментар


        • От: XR мания - 400/440сс

          За карба - и според мен проблема е, че заяжда иглата на поплавковата камера. Може да е износена и вече да не влиза съвсем добре, и на моменти да заяжда при отворено положение.
          Ако се е скапал поплавъка постоянно ще го прави този проблем, а не на моменти.

          Гена, за пружините се обади на Диян(на Козлодуй), мисля че ще свършите работата по-скоростно.

          Коментар


          • От: XR мания - 400/440сс

            В отпуснато положение(свалена от кошницата),заводския размер е 43,2мм. Долна граница (след която е препоръчителна смяна)-41,6мм.
            Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


            "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
            Джон Кенеди

            Коментар


            • От: XR мания - 400/440сс

              Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
              В отпуснато положение(свалена от кошницата),заводския размер е 43,2мм. Долна граница (след която е препоръчителна смяна)-41,6мм.
              Моите вчера ги мерих някъде около 42 мм.
              Тези, които намерих са 2 вида. Едните отговарят на вътрешния и външния диаметър, както и на дебелината на пружината. Дължината им обаче е 47 мм.
              Другия модел, който издирихме също отговаря на диаметъра/вътрешен,външен/ на оригиналните, но разликата е в дебелината на пружината с /1 мм по-дебала/ и е малко по-къса /42 мм/
              Утре ще мислим като отида какви да взема, но нямам голям избор, а и никакво време. Намерението ми е да взема късите и ако случайно не станат да им подложа. Съединителя трябва да изкара така 1500 км, после ще си поръчам други пружини /ако се наложи/
              "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
              А+
              LZ1DRZ

              Коментар


              • От: XR мания - 400/440сс

                Ако питаш мен не си прави експерименти с нови пружини/ако не са оригинални/ По добре компенсирай умората на старите с по една шайба около 2мм и няма да имаш проблеми за прехода. Друг е въпроса в какво състояние са ти дисковете. Ако до сега сега се е проявявала само склонност към преплъзгване, едно подлагане ще свърши работа. Другото е че може да сложиш и масло с по-голям вискозитет, който да помогне за по-добро сцепление. И в се пак каквото и да направиш, намери време за един тест от порядъка на 100-12Oкм. Aко все пак въпреки всичко има проблеми, от Мургана до Мазалат обади се - ще помагаме!
                Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
                0894328706

                Коментар


                • От: XR мания - 400/440сс

                  Първоначално публикуван от Жоро Йорданов Преглед на мнение
                  Ако питаш мен не си прави експерименти с нови пружини/ако не са оригинални/ По добре компенсирай умората на старите с по една шайба около 2мм и няма да имаш проблеми за прехода. Друг е въпроса в какво състояние са ти дисковете. Ако до сега сега се е проявявала само склонност към преплъзгване, едно подлагане ще свърши работа. Другото е че може да сложиш и масло с по-голям вискозитет, който да помогне за по-добро сцепление.
                  Дисковете ще са чисто нови. Скапано жило на съединителя е прецакало цялата работа. Вчера го свалих за да го смажа - то едва се движи! На лоста не го усещах, съединителя до преди 3-4 карания беше ок. После разбрах каква е работата жилото има сърцевина /друго по-тънко жило/ и обвивка. Е тази обвивка се е скъсала по средата и се събрала на топче и по този начин връщането не е било оптимално. Сега имам запален съединител и прецакано жило.
                  Пробвах да подлагам на тези пружини - карах 100км и пак пробоксува. Маслото ми е 20w - 50. По-гъсто няма на къде. А и е чисто ново - на 30-40 км


                  Първоначално публикуван от Жоро Йорданов Преглед на мнение
                  Aко все пак въпреки всичко има проблеми, от Мургана до Мазалат обади се - ще помагаме!
                  Благодаря за предложението, но ние сме в друга посока - от Мургаж през Рила и след това Родопи
                  "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                  А+
                  LZ1DRZ

                  Коментар


                  • От: XR мания - 400/440сс

                    Значи информацията ми за Ком-Емине е грешна
                    Където и да е - успех и безаварийно!!!
                    Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
                    0894328706

                    Коментар


                    • От: XR мания - 400/440сс

                      Чакай , чакай!!!
                      Нещо не ми се връзва.Твоите са почти в нормата-шайби би трябвало да спасят положението.Ти по какво разбираш , че ти буксува съединителя...?
                      ПП.Да не би да претягаш жилото-колко високо го правиш да отделя?
                      ПП2.Имай в предвид и друго-пружината се мери не в дължина,брой витки и дебелина на витките , а в силата която е необходима за да я свиеш-причината е в материала който не може да се прецени на око или с шублер.Изправен си пред три възможности:
                      -по случайност да нацелиш точните пружини
                      -да сложиш по-твърди пружини и трудно да стискаш ръчката(дори може да започне да ти къса жила)
                      -да сложиш по-меки пружини и пак да ти пързаля съединителя
                      Внимателно премисли какво точно ще правиш , още повече щом те чака преход до г..а на географията!!!
                      Последно редактирано от ЕМО; 20-07-11, 14:15.
                      Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                      "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                      Джон Кенеди

                      Коментар


                      • От: XR мания - 400/440сс

                        Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                        Чакай , чакай!!!
                        Нещо не ми се връзва.Твоите са почти в нормата-шайби би трябвало да спасят положението.Ти по какво разбираш , че ти буксува съединителя...?
                        ПП.Да не би да претягаш жилото-колко високо го правиш да отделя?
                        Няма начин да закърпя положението> съединителя си е заминал!
                        Пробвах да откача жилото и карах така /хем вече бях подложил на пружините/ - в нормални обороти върви и работи добре. Като му дам газ оборотите се повишават рязко, а скоростта я няма никаква.
                        "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                        А+
                        LZ1DRZ

                        Коментар


                        • От: XR мания - 400/440сс

                          Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                          Имай в предвид и друго-пружината се мери не в дължина,брой витки и дебелина на витките , а в силата която е необходима за да я свиеш-причината е в материала който не може да се прецени на око или с шублер.Изправен си пред три възможности:
                          -по случайност да нацелиш точните пружини
                          -да сложиш по-твърди пружини и трудно да стискаш ръчката(дори може да започне да ти къса жила)
                          -да сложиш по-меки пружини и пак да ти пързаля съединителя
                          В магазина ми казаха, че тези пружини ги давали за няколко модела на Хонда /ама кои модели ..../

                          Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                          Внимателно премисли какво точно ще правиш , още повече щом те чака преход до г..а на географията!!!
                          Ще се обаждам на някой с джип да ме прибира.

                          П.С. Тя раницата и без това ще ми е лека 25-30-35кг., ще си взема направо и старите пружини та ако се наложи, да ги сменям /за спорта / под някоя дебела сянка!

                          Днес след работа ще намина през магазина и ще реша как да постъпя
                          "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                          А+
                          LZ1DRZ

                          Коментар


                          • От: XR мания - 400/440сс

                            Искам да ти дам и друг съвет.Обади се в Бултрако и ги накарай да ти проверят по номера на рамата дали наистина мотора е 2001.Все пак живеем в България и всичко е възможно.Причината е , че на ХР400 96г. пружините са 45,5мм/44,5мм(заводско/долна граница).Едва ли е станала чак такава грешка , но нищо не ти пречи да си вържеш гащите.
                            Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                            "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                            Джон Кенеди

                            Коментар


                            • От: XR мания - 400/440сс

                              Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                              Искам да ти дам и друг съвет.Обади се в Бултрако и ги накарай да ти проверят по номера на рамата дали наистина мотора е 2001.Все пак живеем в България и всичко е възможно.Причината е , че на ХР400 96г. пружините са 45,5мм/44,5мм(заводско/долна граница).Едва ли е станала чак такава грешка , но нищо не ти пречи да си вържеш гащите.
                              Благодаря ти. Ще опитам, само дано не е вчерашната мацка, че нещо не беше много любезна!
                              Първият собственик на мотора в Бг бях аз и в английския талон пишеше 2001. Ще видим тази работа ...

                              Ето това е моторът

                              "Kолкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме"
                              А+
                              LZ1DRZ

                              Коментар


                              • От: XR мания - 400/440сс

                                Ако решиш, от wemoto ще помагам:
                                пружини - 10.25 GBP
                                феродови дискове съединител - 35.20 GBP
                                доставка - 9.42 GBP

                                Общо в левове: ~125лв

                                Досега, както съм ти казвал, нещата от там са пристигали в рамките на две седмици. Дори в повечето случай доста по-рано.
                                Черпете ме, не ме щадете!
                                _________________
                                (\__/)o*******_
                                (='.'=)*O*.--._.=.\-.
                                ('')_('')***(_)=='(_) - I cannot get it out of my mind...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X