Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И отново проблем с Доминатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: И отново проблем с доминатор

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Друга възможност е буталото да удря в главата съвсем леко и като загрее да спира. ( ако имаш съмнения в дебелината на гарнитурата)
    При мен имаше такъв случай и буталото удряше в един клапан, който беше нов и излизаше малко повече от леглото си.
    Просто превъртай леко двигателя, с отвита свещ и ще го усетиш. Може да свалиш главата и лесно ще откриеш къде е удряло.
    и аз съм на това мнение на пълно възможно е да е от гарнитурата
    Андрей Андреев

    Коментар


    • #17
      До: И отново проблем с доминатор

      Първоначално публикуван от deio Преглед на мнение
      и аз съм на това мнение на пълно възможно е да е от гарнитурата
      Остава буталото да не е оригинално. Давам пример с един наш колега от форума ivo_svoge. Неговата XL беше с бутало от доминатор, то е малко по високо от това на XL-а и удряше в главата, всичко се оправи с една гарнитура от клингирит.
      Vitliemof твърди, че частите са оригинални, значи не е от това... поне според мен.
      Последно редактирано от Daniel Gyorev; 18-09-08, 17:20.
      KTM Fen

      Коментар


      • #18
        До: И отново проблем с доминатор

        Нека и аз да кажа.
        До колкото знам в маслената система на хондите има обратен клапан(съчма с пружинка) ,който не позволява маслото да се стича в картера когато двигателя не работи.Когато си правил ремонта ако си използвал силикон , е много вероятно парченце да е попаднало в клапана и той да не затваря.При това положение , след като загасиш двигателя маслото се оттича в картера и системата се изпразва.Когато запалиш тя работи на сухо и се получава подобно чукане(от чопа и биелата-на мен това ми се е случвало когато правих осн ремонт на ТТ-то.Сипах масло , но не поритах на манивелата и когато запалих системата беше празна.Доато подкачи /около 4-5сек./ се чуваше чукане все едно ще се разпадне двигателя).Най-лесния начин да провериш е след като загасиш да наблюдаваш нивото в масления резервоар.Ако спадне прекалено бързо(5-10мин) , проблема е ясен.Обратния клапан при ямахите е в капака на съединителя.До колкото си спомням при Хонда се намира в някой от маркучите,така че почистването му ще е още по лесно.
        Надявам се да съм помогнал.
        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
        Джон Кенеди

        Коментар


        • #19
          До: И отново проблем с доминатор

          Свали главата и огледай за следи по буталото.П очти 100% съм сигурен че удря бутало с клапан .Имал съм сьщия проблем ,чукането е доста рязко и силно .Проблема го реших като сложих малко по-дебела гарнитура под цилиндара.Успех.
          Последно редактирано от ivo Svoge; 18-09-08, 17:57.
          Polaris Magnum 500
          Mercedes ml320

          Коментар


          • #20
            До: И отново проблем с доминатор

            Първоначално публикуван от ivo Svoge Преглед на мнение
            Свали главата и огледай за следи по буталото.П очти 100% съм сигурен че удря бутало с клапан .Имал съм сьщия проблем ,чукането е доста ряско и силно .Проблема го реших като сложих малко по-дебела гарнитура под цилиндара.Успех.
            Пичове благодаря ви много за съветите почти съм сигурен вече че е от дебелината на гарнитурата,зашото първо преди да разглобя двигателя за смяна на въпросната гарнитура шумове нямаше и второ гарнитурата я изрязах от папка за документи,защото предният път попаднах на клингирит който се цепи страшно много,което доведе и до смяна на гарнитурата.Още веднъж ви благодаря за съветите.

            Коментар


            • #21
              До: И отново проблем с доминатор

              Първоначално публикуван от vitliemof Преглед на мнение
              ...гарнитурата я изрязах от папка за документи...
              Колега , ти изби рибата...
              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
              Джон Кенеди

              Коментар


              • #22
                До: И отново проблем с доминатор

                Погледна ли обтегача и веригата?
                на доста мотори чука така докато са студени.
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • #23
                  До: И отново проблем с доминатор

                  Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                  Погледна ли обтегача и веригата?
                  на доста мотори чука така докато са студени.
                  ДА гледах ги в добро състояние са,а и пак ще се повторя дано не стане банално за другите които четат,но преди да разглобя за гарнитура нямаше шумове,освен един много тих глас от към двигатела:давай повечко газ.Ама не съм за тази работа,кво да направя
                  Краси ти караше ли зад мене като се спускахме от Ботев?Така го бях задавил мотора че го бутах на надолу доста и като го запалих на скорост естествено,толкова черно изпуши че тези с джиповете отзад си пуснаха фароветесигурно са си помислили че влизат в голям буреносен облък

                  Коментар


                  • #24
                    До: И отново проблем с доминатор

                    Гарнитурката е няма начин.Слагай по дебела и си готов.
                    Има финни клингирити ,намери си , слагаи и си готов.

                    Коментар


                    • #25
                      До: И отново проблем с доминатор

                      Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                      Гарнитурката е няма начин.Слагай по дебела и си готов.
                      Има финни клингирити ,намери си , слагаи и си готов.
                      Обиколих града няколко пъти и навсякъде ми казват че клингирит вече не се произвежда.Намерих само на едно място и той е от ментето дето се цепи.Някой може ли да ме упъти от къде другаде мога да се сдобия с клингирит?

                      Коментар


                      • #26
                        До: И отново проблем с доминатор

                        Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                        Нека и аз да кажа.
                        До колкото знам в маслената система на хондите има обратен клапан(съчма с пружинка) ,който не позволява маслото да се стича в картера когато двигателя не работи.
                        Емо,дълги години слушам за този клапан и винаги се чудя как,уж технически грамотни хора повтарят едни и същи несъществуващи версии за този "вълшебен" клапан които като се развалял и не се задържало масло в рамката.Такъв клапан няма . Ето тук съм пускал тема по въпроса и съм описал точно какво има по маслената система на Хондата. http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=17769 Чети и разпространявай праведното слово.
                        Стефан Дянков

                        Коментар


                        • #27
                          До: И отново проблем с доминатор

                          Тия гарнитури (между главата и цилиндъра и под цилиндъра) са с точно определена дебелина и твърдост (за да не се смачка повече отколкото трябва). Ако си сложил по-тънка гарнитура или ако се е смачкала повече отколкото трябва, може да ти направи големи проблеми, включително и да ти разбие някой от лагерите на биелата вследствие на повишената компресия, която пък се получава в следствие на намаления обем на горивната камера! Това може да се получи даже и без да удря буталото в главата, а пък ако удря, е още по-зле!
                          "Do not correct a fool, for he will hate you;
                          Correct a wise man, for he will appreciate you."

                          Коментар


                          • #28
                            До: И отново проблем с доминатор

                            Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
                            Емо,дълги години слушам за този клапан и винаги се чудя как,уж технически грамотни хора повтарят едни и същи несъществуващи версии за този "вълшебен" клапан които като се развалял и не се задържало масло в рамката.Такъв клапан няма . Ето тук съм пускал тема по въпроса и съм описал точно какво има по маслената система на Хондата. http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=17769 Чети и разпространявай праведното слово.
                            За Хонда не мога да се закълна(никога не съм имал,нещо което надявам се тази зима ще се промени),но за ХТ600 и ТТ600 съм 100% сигурен!!!!!!!!!Скоро ще свалям капака и ако не ме домързи ще ти снимам и капака и страницата от мануала!
                            Поздрави!
                            Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                            "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                            Джон Кенеди

                            Коментар


                            • #29
                              До: И отново проблем с доминатор

                              Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                              Тия гарнитури (между главата и цилиндъра и под цилиндъра) са с точно определена дебелина и твърдост !
                              Между главата и цилиндъра и на капака на главата са метални.Сложил съм си ги същие само леко намазани с силикон.Под Цилиндъра обаче е клингирит,който се скъса при разглабянето.Между оригиналната гарнитура и тази която съм сложил има един милиметър разлика която смятам че е достатъчна за белята.Лошото е че не го обмислих преди да събера и кача двигатела.

                              Коментар


                              • #30
                                До: И отново проблем с доминатор

                                Как 1мм толкова ли е дебела долната гарнитура не вярвам да е толкова дебела.Иначе имам хубав клингирит 0.6мм,ако ти се чака ще ти пратя по Еконт или ако не си намериш и тази дебелина ти върши работа свирни,ще ти пратя.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X