Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И отново проблем с Доминатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И отново проблем с Доминатор

    колеги аз имам проблем с измерването на маслото значи паля мотора правя едно кръче и спирам да меря маслото гася мотора и отвивам пръчката и чувам маслото как започва да балбука в рамката и като погледна и нивото му спада меря и няма никои доливам и пак меря няма никои някои има ли представа за проблема

    Коментар


    • От: И отново проблем с Доминатор

      Маслото се мери , след като двигателят е достигнал работна температура. Едно кръгче не е достатъчно. Ако преди е имало на щеката , а сега след като загрее го няма работата е ясна - жаден е и го пие.

      Коментар


      • От: И отново проблем с Доминатор

        Първоначално публикуван от nane_g Преглед на мнение
        колеги аз имам проблем с измерването на маслото значи паля мотора правя едно кръче и спирам да меря маслото гася мотора и отвивам пръчката и чувам маслото как започва да балбука в рамката и като погледна и нивото му спада меря и няма никои доливам и пак меря няма никои някои има ли представа за проблема

        Ако четеш, както пишеш обясненията, как се мери маслото на NX650 са безполезни.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • От: И отново проблем с Доминатор

          Здравейте и от мен колеги имам и аз един доминатор на есента се сдобих с него и нямах много време да го разуча.Но горе доло имам някакви технически познания и проблема е следния когато го паля студен пуши син дим и като загрее намаля,но по време на движение като го по сръчкам и пак започва да пуши и то доста за бензинов двигател мисалта ми е то е ясно че или са гумички или сигменти ама как да разбера кое е като го разглобя за гумички да проверя дали са и сигменти без да махам цилиндара или няма начин без да се разглоби всичко.

          Коментар


          • От: И отново проблем с Доминатор

            Много трудно ще ти е да смениш гумички на клапани без да свалиш главата. Като я свалиш поне пасни и клапаните и я почисти хубаво. А от там до свален цилиндър са още 4 болта и една гарнитурка. Сменяй и сегменти. Евентуално само маслените , ако другите са оригинални и в норма. Маслените сегменти на Хонда по принцип са чувствителни на прегряване и може дори да не са износени, а да са "омекнали". Вероятността при така описаните симптоми да е само от гумички е много малка. Не си писал нищо за разход на масло обаче ....
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • От: И отново проблем с Доминатор

              ами за разхода на маслото не съм писал защото мисля че имам проблем с клапана които задържа маслото в рамката защото като огася мотора и като одвия капачката само гледам маслото как спада и само балбука и не мога да го засеча за да кажа за разхода на маслото

              Коментар


              • От: И отново проблем с Доминатор

                Хммм! Преди време заради подобен проблем с клапана си "пресуших" Тенерето и сменях глава ..... а е ефтиничка клапата.
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • От: И отново проблем с Доминатор

                  колега даи ми палномощно за скаипа за да не превръщаме темата във чат

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X