Днес като огледах цилиндъра видях, че има леки деруги. Като прокарам пръст по ризата се осеща къде е почнало да задира. Ще кача снимки, макар че трудно ще се види. Усеща се като прокараш пръст. Дали ще трябва да се сменя ризата и къде става, някаква цена или някой майстор да кажете. Аз знам за боби мх, че той ги дава да ги правят. Дали ще има проблем ако карам така. Ще слагам ново бутало. След малко ще кача снимки.
Ако го лови магнит е риза. И най-вероятно е слагана там от "добросъвестен" предишен собственик. Което означава , че вече не можеш да ползваш заводски данни за допуски на бутала и пръстени /сегменти/. Не е ясна снимката. Май е риза.
Търси ръководство за ремонт да видиш как е оригинално.... Що имам чувството , че няма да стане нищо свястно от цялата работа така през клавиатурата?
0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Какви са тези заводски данни. Колега току-що пробвах с магнит и го превлича. Ами аз мисля да го давам да слагат нова риза. В Казанлък разбрах, че има. А някой да знае в Стара Загора дали има.
А примерно сложа нова риза и след време като трябва да сменям бутало трябва ли да се флайфа цилиндъра или ще издържи и на още 2 3 смени. Другото, което е, че намалявало мощността и охлаждането.
Дъвкан е проблема във форума. Потърси да почетеш. Подмяната на никасилово покритие с риза води до сериозни разлики в термичното разширение на цилиндър и бутало. Това не е предвиждано от производителя и не можеш да ползваш данните които са дадени от завода. По-лошото е, че не може вече никой да ти каже точно колко хлабина трябва да имат буталото и сегментите за да не затегнат и да не хлопат при нормална работна температура. От там нататък единственият правилен съвет е - купувай нов цилиндър и бутало за него. Това в случай, че моторетката е с никасилов цилиндър заводски.
0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Разгледах някоя тема за ризи и разбрах, че и доста хора карат с ризи. Значи би трябвало да няма някакви проблеми. А за мануала търсих доста и пак ще потърся, но ако някой има мануал за Yamaha Yz 125 1990 ако може да даде.
А някой може ли да предложи свестен майстор. Дали има около Стара Загора.
ако някой има мануал за Yamaha Yz 125 1990 ако може да даде.
А някой може ли да предложи свестен майстор. Дали има около Стара Загора.
С тези въпроси май трябваше да почнеш.
Има си своите проблеми и карането с набити ризи. По-лошо охлаждане , по-големи хлабини, по-ниска мощност .... И ма си и предимството да излезе поне на пръв поглед по-ефтино и да те принуди да изучаваш двигатели по-обстойно. Ти си избираш пътя.
0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Помисли и да монтираш бутало с два сегмента. Така ще се доближиш до ендуро мотоциклет. Ще загубиш от мощността на високите но ще имаш по-добри средни и ниски, а както чета темата ти ги ползваш по-често. Не знам каква цена са ти обявили за израбтката на ризата но в ебей продават такива от молибден(не е никасил но е достатъчно близо) и цената им е към 160-180лв с доставката.
Ами всичко е възможно аз на КХ125 в момента карам с бутало от РМ125. Мисля че съм виждал бутала с два сегмента и за кросови мотори трябва да потърсиш и поразпиташ . Тази цена за разтъргване на цилиндъра, изработка на ризата, набиването и отново разтъргване до нужния размер ми се струва доста ниска така , че внимавай . Колегата Andy Van Der Driftзнам , че наскоро прави и монтира риза на CR125 така , че съветвам да му пишеш на лично за съвет относно хлабините , буталата и материал на изработка на ризата .
Буталата на тези мотори за изработени за никасилови цилиндри,не за чугунени ризи според мен ефеткът ще трае не повече от 5 возения,после пак проблеми...това поне аз съм видял на yz125,но и може ризата да не е била поставена правилно знам ли..
Коментар