Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем Yamaha Yz 125

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем Yamaha Yz 125

    Здравейте колеги. Днес покарах малко с един приятел. Към края мотора започна да ми прави проблеми.
    Пали по-трудно. Мисля, че се дави и докато изчисти и чак тогава пали. Карбуратора е чистен. Пробвах с друга свещ и пак същата работа.
    Приятеля ми каза, че като кара зад мен мирише на гадно и пуши повечко, но не много. Мисля, че е семерингата на вала за маслото.
    -- Yamaha Yz 125 --

  • #2
    От: Проблем Yamaha Yz 125

    Пуши ли повече от преди без да си увеличавал дозата на маслото в бензина?
    Понякога си "плюват" семерините откъм съединителя. На една подобна моторетка при як форсаж (як форсаж=прекалено много излишна газ до максимални обороти на място и форсиране в продължение на 10-ина мин.) семерината се извади от леглото си, изгасиха мотора, запали още един път, опуши цялата околност и вече приключи с паленето.

    Коментар


    • #3
      От: Проблем Yamaha Yz 125

      В ниските прекъсва, а във високите обороти е перфектен. Ако някой може да помага.
      Утре ще източа маслото да видя колко е и да не е по-малко.
      -- Yamaha Yz 125 --

      Коментар


      • #4
        От: Проблем Yamaha Yz 125

        Ами не не пуши. Според мен е нормално. Но момчето ми вика, че пушело.
        Ами днес повечко ръчкане му дадох. А и това се замислих да не би да е излязъл от леглото семеринга.
        Като отворя ще видим.
        Аа слагам по 20 мл в маслото. Добре ли е ?
        -- Yamaha Yz 125 --

        Коментар


        • #5
          От: Проблем Yamaha Yz 125

          Първоначално публикуван от Enduro world Преглед на мнение
          Здравейте колеги. Днес покарах малко с един приятел. Към края мотора започна да ми прави проблеми.
          Пали по-трудно. Мисля, че се дави и докато изчисти и чак тогава пали. Карбуратора е чистен. Пробвах с друга свещ и пак същата работа.
          Приятеля ми каза, че като кара зад мен мирише на гадно и пуши повечко, но не много. Мисля, че е семерингата на вала за маслото.

          Виж някой сегмент да не е отлетял (ако тия мотори са с два сегмента)... Случвало ми се е да счупа само един сегмент, а другия да си остане цял(първия) и резултата беше трудно палене и в движение пушеше, не кой знае колко повече от нормалното, но на място като се форсира пушеше доста. Иначе като цяло мотора си вървеше като преди...
          Последно редактирано от cross4funbg; 12-08-12, 21:58.
          Life is good... on a dirt bike!

          Коментар


          • #6
            От: Проблем Yamaha Yz 125

            Мотора пуши нормално като за 2т. С 1 сегмент е. Ако е счупен би трябвало и да не пали изобщо.
            -- Yamaha Yz 125 --

            Коментар


            • #7
              От: Проблем Yamaha Yz 125

              Виж дали лулата закопчава идеално в свеща. Не трябва да има големи луфтове. Всъщност почти не трябва да помръдва.
              В случай че има съпротивление в лулата, трябва да провериш и него. Не знам дали се слагат на кросовете такива съпротивления (за намаляване на смущенията).
              Пробвайте с лулата на този приятел. Едва ли ще ти откаже.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем Yamaha Yz 125

                Лулата има луфт. Ще проверя и него и ще пробвам с друга лула. А днес отворих капака и семерингата е добре. Така и така съм разглобил ще я сменя с нова. Също отварях карбуратора, но е добре. Няма мръсотии.
                -- Yamaha Yz 125 --

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем Yamaha Yz 125

                  Колеги, направих мотора. Семерингата не успях да я сменя, защото не мога да отвия гайката на ангренажното колело. Мъчих се и на ляво и на дясно. Дали е с обратна резба не знам. Семерингата мисля, че е добре. Смених и лулата, сглобих го и го запалих.
                  Благодаря за съветите.
                  -- Yamaha Yz 125 --

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем Yamaha Yz 125

                    Днес покарах т.е. вчера и мотора в ниските на моменти прекъсваше. Свалях свещта и в средата, където е електрода или как се наричаше е тъмно червено а отстрани е черна. Не е керемидена, а тъмно червена , тъмно керемидено. Дали е богата сместа. Мисля да мръдна иглата надолу да видя как ще е. Какво мислите ?
                    -- Yamaha Yz 125 --

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем Yamaha Yz 125

                      Не пипай иглата. Не пипай нищо щом свещта ти е такава
                      Тези мотори не се славят с прецизни обороти до средни. Те вървят от средни нагоре. Знаеш как е . На трасе не ти трябват стабилни ниски и средни, защото там се кара от средни нагоре. YZ -серията не е направена за гората и разходки, а за трасета.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем Yamaha Yz 125

                        Днес карах доста. Мотора си прекъсва в ниските. Проблемът е, че не го правеше това и изведнъж започна. Гледах свещта пак електрода беше тъмно керемиден даже повече. Иначе във високите се пили супер. Леко отвъртях болта за въздуха и мисля, че заработи по добре. Разкарах го малко край нас свалих свеща и беше черна.
                        п.п Да мотора е за писта все пак е кросов, но аз го карам в гората по пътя и не правя много екстрийм. Но е малко гадно така да прекъсва и по трудно да пали, а преди веднага палеше.
                        -- Yamaha Yz 125 --

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем Yamaha Yz 125

                          Няма да го пипам повече да не объркам нещо. Аа иглата беше на най-горното ниво. Значи затваря най-много... и защо прави така..мм
                          -- Yamaha Yz 125 --

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем Yamaha Yz 125

                            С времето се износва иглата и леглото й и двигателят получава повече гориво. По-точно по-богата горивна смес. Като е студен би трябвало да пали от раз и то без "смукач", а горещ - по-трудно. Но пък така по-трудно ще го счупиш.
                            Тези двигатели обичат да се натоварят и след това да се отхлабят, пак да се натоварят, пак да върнеш газта и т. н. При продължително спускане или каране без газ е добре да стиснеш съединителя и да го "реснеш" 2-3 последователни пъти. За да бръмчат на "оса" искат газ и ръчкане на скоростите, задната да рови, да се изстрелва, да го спираш, от завоя да излезеш на "метла" и т.н. Всичко останало го забаква. Направени са да работят загребвайки много гориво и като го караш бавно се мъчи.
                            Щом свещта е керемидена, значи настройките на карбуратора са добре и ако нещо се счупи, то ще е защото му е дошло.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем Yamaha Yz 125

                              Аха благодаря колега.
                              Иначе моторът се кара и във високи на места в средни. А когато го карам на дълго или както казваш при спускане винаги припомпвам газта, за да смазва.
                              Отново благодаря.
                              -- Yamaha Yz 125 --

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X