Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спорове и препирни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Спорове и препирни

    Първоначално публикуван от BATKO PEPI WR Преглед на мнение
    Only 2 Stroke - KTM и няколко други евро марки...Да ама не е точно така защото тия дето ги хвалиш за наколко месеца видях как два от тях блокираха двигатели е така от нищото.
    Принципно е безмислено да се сравняват двутактови и четиритактови двигатели, всеки знае плюсовете и минусите им.
    WR 450 според това което съм изчел от бая ендуро тестове, ама наистина бая, има най добрия двигател за в клас 450.
    МНОГО надежден, силни средни обороти и мазна работа без вибрации.
    Мое мнение е че всичко останало не му е на ниво: окачване, спирачки, съединител.

    Далече съм от пристрастяването към марка.
    Сега карам КТМ 450 ЕХС (RFS) защото ми е много по удобен като габарити, и налични части колко щеш.

    Коментар


    • #62
      До: Спорове и препирни

      Първоначално публикуван от BATKO PEPI WR Преглед на мнение
      Ама как ще се обиждам глупости нали за това така я кръстих темата.Ами единия ктм 250 2-т блокира в снега както си карахме и само се изфорсира и до там.А втория 125 2-т караме си по пътя и нещо затегна и дотам и с него без видими причини.Та затова аз малко ги недолюбвам 2-тактовите.А като имаш впредвит че моторите имат не отлична но прилична поддръжка от техните собственици.
      Пепи недей така!!! Тия двата ктм-а не си знаят годините, я иди да се препираш с новите модели, направо ми е втръснало да ги гледам по световните ендуро състезания , няма какво повече да говоря, числеността им говори сама по себе си!
      KTM Fen

      Коментар


      • #63
        До: Спорове и препирни

        Приятелче не се пали де нали знаеш че има примери много много такаче няма смисъл.Нали тука си пишеме кой каквото му е кеф.Поздрави.
        0878424143
        0887424150

        Коментар


        • #64
          До: Спорове и препирни

          Първоначално публикуван от BATKO PEPI WR Преглед на мнение
          Приятелче не се пали де нали знаеш че има примери много много такаче няма смисъл.Нали тука си пишеме кой каквото му е кеф.Поздрави.
          А кажи тогава, има ли Ямаха на която като и свалиш пробката на маслото няма стружки.
          Аз не съм виждал такава.
          Последно редактирано от Chinela; 08-02-10, 21:00. Причина: Правопис.
          МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

          Коментар


          • #65
            До: Спорове и препирни

            Така е ако трябва да сме честни. Ама сега ти кажи ти пък видял ли си на ЯМАХА да има перка за охлаждане на радиаторите А Че накой други мотори имат ама понякога не им помагат и те
            0878424143
            0887424150

            Коментар


            • #66
              До: Спорове и препирни

              Незнам защо спорите.Ямахата били се чупили скоростите,сузукито не могло да върви,Хондата много се струшила....
              Мен не ме интересува марката.
              Според мен когато един човек си поддържа редовно мотора(хубави масла,бензин и др.)мотора не се разваля толкова често.А до марката тва е въпрос на вкус и цвят.Поне според мен.
              Аз Карам Кавазаки 2т и не съм имал проблем с него за 1 година му смених бутало и биела и др работи,но все пак е 2т крос.Някой казват примерно КТМ е Най-добро,други Сузуки е най-добро, защото карат такива мотори.
              Ако някой може да каже защо примерно Кавазаки е по-добро от Ямаха.Или Ктм е по-добро от Сузуки ще го черпя.
              Всяка една марка има плюсове и минуси.А и съвременните мотори за доста уеднаквени.
              Най-добрия мотор за мен е поддържания мотор !
              Последно редактирано от Николай Дюлгярски; 08-02-10, 23:37.

              Коментар


              • #67
                До: Спорове и препирни

                Първоначално публикуван от FoReVeRcHo Преглед на мнение
                .....

                Ако някой може да каже защо примерно Кавазаки е по-добро от Ямаха.Или Ктм е по-добро от Сузуки ще го черпя.
                Всяка една марка има плюсове и минуси.А и съвременните мотори за доста уеднаквени.
                Най-добрия мотор за мен е поддържания мотор !
                Ами да ти отговоря!
                КТМ е по-добър защото приметно Kawasaki или която и да е друга японска марка не прави нищо по въпроса с 2Т спортно ендуро!?
                А за мен най-добрия е тоя който ти пастне на стила каране и можеш да си го позволиш.
                Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                Коментар


                • #68
                  До: Спорове и препирни

                  Първоначално публикуван от Ivan Minkov Преглед на мнение
                  Ами да ти отговоря!
                  КТМ е по-добър защото приметно Kawasaki или която и да е друга японска марка не прави нищо по въпроса с 2Т спортно ендуро!?
                  А за мен най-добрия е тоя който ти пастне на стила каране и можеш да си го позволиш.
                  +1 Всички японци си загърбиха 2Т двигателите, което според мен е грешка (пък що да грешка КТМ, ТМ, Хускварна, Гас Гас си продават на воля ) Факт е, че не харесвам 4Т моторите, за това че им липсва фън фактора и заради скъпата поддръжка. Като с това си мнение не искам да ангажирам никой.
                  Аз лично съм на мнение, че хубавият мотор е добре поддържания мотор. Аз на моя КТМ съм навъртял около 9000 км или 200 моточаса и да ви кажа, без да се замислям много сега, съм сменил една верига и зъбаци, задни накладки, лагери на задната главина и 2-3 пъти маслото на скоростите. Като всичко това съм сменил в последните 1000 км (без маслото). Ами доволен съм си от КТМ-а, нямам оплаквания. Я тия с WR-ите да се похвалят със същото
                  И не на последно място - цените на частите КТМ - без конкуренция според мен
                  Иво Георгиев
                  Gworkshop

                  Коментар


                  • #69
                    До: Спорове и препирни

                    Японците се развиват в съвсем друга насока. Вярно изоставиха си 2тактовите мотициклети, но за сметка на това почнаха да правят инжекциони, което не е голяма философия, но КТМ не го правят. Освен това японците хвърлят много енергия в американският пазар и там се борят помежду си. Докато КТМ там няма и след 20 години да пробие. Просто традиции... и не само. Освен това пистовите мотоциклети на японците са в пъти по-добри от всяка една машина за асфалт на КТМ. Да не говорим, че КТМ в следващите 10 години няма да изкарат свястна пистарка, която да се бори с който и да е било японец. За АТВ-тата на японците са доказани, че са бойци макар и да нямат екстрите и мощността на КТМ-а, но един стар японец срещу един стар КТМ е все едно Мерцедес срещу Лада. Освен това КТМ получават голяма държавна помощ, която влагат в реклама, тимове, легендарни състезатели. Ако не им помога държавата нищо няма да направят. Докато японците разбира се разчитат на и на държавата но и на собствени средства. Какво Сузуки немогат да направят карбонова кола ли? Да не са некадърни. Просто няма смисъл... КТМ вложиха 100 милиона Евро за да я измислят, а след това и 100 бр. не продадоха. И за малко да фалират. Относно частите. Евтини са... в България. Причините ги знаете, но след няколко години няма да е така. Рано или късно частите им ще станат колкото на японците. Няма логика да са по-евтини. Просто в момента тече яка зарибявка, което е добре за всеки който кара КТМ.

                    Да КТМ са модерна и интригуваща фирма. Ебават майката на японеца от 2тактовите мотоциклети до Париж-Дакар, но за мен японците в момента се реструктуират и до 5-6 години ще си възвърнат позииците, точно там където са ги загубили. Ямаха съкратиха 600 човека в Холандия. Закриха си отдела за разработки там и го преместиха в Италия. Нищо няма случайно при тях. Просто с бавни темпове постигат това, което КТМ постигат за нула време.
                    Вероянто КТМ ще спечелят тази година МХ1 (Кайроли) и МХ2 (Симсън или Маскуин) и ще си помислят, че и в кроса са голяма работа.

                    Така са според мен нещата. За някой неприятни за други голям кеф. Всеки да се възползва както сметне за добре. Лично за мен, вярвам много на японците, а портокалите само ги ям...
                    Последно редактирано от bobimx; 09-02-10, 02:32.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Спорове и препирни

                      Евала колега bobimx това за портокалите ми хареса.А относно ония с вр-ите не им берете грижа те си знаят най-добре.Само да спомена някой факти сравнявам вр400 със ехц400 бутало за вр 125евро а за ктм 180 евро тава са цени от представителите за бг.Друго за коловете фтулките и всичко останало за предницата на ктм е около 450 лв а на ямахата 120 лв пък после трябвало да се чака в ямаха ами за тези пари ще чакам.Поздрави
                      0878424143
                      0887424150

                      Коментар


                      • #71
                        До: Спорове и препирни

                        Първоначално публикуван от Pacharoza Преглед на мнение
                        А кажи тогава, има ли Ямаха на която като и свалиш пробката на маслото няма стружки.
                        Аз не съм виждал такава.
                        Да колега имах такава Yamaha WR 426,на която при смяната на масло в Филтъра нямаше стружки,и аз се учудих но си беше така.
                        [SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
                        ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО

                        Коментар


                        • #72
                          До: Спорове и препирни

                          Първоначално публикуван от BATKO PEPI WR Преглед на мнение
                          Евала колега bobimx това за портокалите ми хареса.А относно ония с вр-ите не им берете грижа те си знаят най-добре.Само да спомена някой факти сравнявам вр400 със ехц400 бутало за вр 125евро а за ктм 180 евро тава са цени от представителите за бг.Друго за коловете фтулките и всичко останало за предницата на ктм е около 450 лв а на ямахата 120 лв пък после трябвало да се чака в ямаха ами за тези пари ще чакам.Поздрави
                          Това мен не ме интересува! АЗ сравнявам КТМ-ски 2Т Ендуро с Яхахата ти! Примерно!
                          И понеже знам колко ще псуваш на някое местенце когато Яхахата ще ти се струва, като направена от олово, няма смисал да спорим!
                          Всеки си гледа от неговата гледна точка и негови представи за ендуро. За едни това са полянки, за други пътеки, за трети там където и пътека няма!
                          И с моторите е така! Един иска червен друг пък чул, че 426 били много здрави ама като строшил скорости главата го заболяла. Имам познат който не го вълнува много марката "Искам мотора да рязка и да се изправя на задна гума". Иди го разбери!
                          Разни хора разни идеали! Аз не споря относно другите разработки на КТМ (коли, пистови мотори, самолети и т.н.)! Просто давам пример, че на моите изисквания или поне на част от тях отговаря. На всеки един друг от вас може да отговаря друга марка и модел!
                          Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                          Коментар


                          • #73
                            До: Спорове и препирни

                            Aбе така е Ама то и да сравняваме 2-т със 4-т само по себеси си е излишно защото база за сравнение няма.
                            0878424143
                            0887424150

                            Коментар


                            • #74
                              До: Спорове и препирни

                              Иво и аз имам симпатия към 2-ак но като си помисля че на вашето закриане аз и Шмида раздавахме на всички бензин забравям за тях.Но не само за тях но и за Ямахи-Хонди -Кавазаки всеки викаше и аз нямам БЕНЗИН кокво правим аааа.
                              МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                              Коментар


                              • #75
                                До: Спорове и препирни

                                Аз не мога да разбера,защо си чешете пръстите.90% от нас карат мотори,които не сме изкарали от магазина.Преди нас са карани и поддържани по незнаен за нас начин.Ами напълно е нормално да има чупещи се от всяка една марка.Това коя е по-добра е въпрос на личен вкус.Един мотор е удобен на даден човек,втори на друг.Тук се получава малко като вица,в който накрая руснаците питат американците:"..... а вие,защо биете негрите?".И не мога да разбера,защо собствениците на Ямаха са основните опоненти на всички други марки.Една тема не видях фен на Хонда или КТМ примерно,да "боготвори" своята марка.Май се получава малко както ГоУф и всички други.Аз много харесвам Ямаха,и рано или късно ще си купя пак.Но това ще стане,когато имат свестен представител и държат части на склад.Защото няма мотор,който не се чупи.Не искам да чакам за бутало,сегменти или ангренажна верига по 2 седмици.Успех на всички и най-вече безавариен и без никакви травми нов сезон.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X