Колеги,
относно четиридневката в Стара Загора през август, клубът се събра и реши: "За да спази феърплея, за който пример дадоха вече колегите от Еди Моторс и Виктори Бухово и старозагорци няма да карат на домакинското ни състезание, макар че този кръг ще носи повече точки за шампионата !"
Така моята задача също се улеснява, че няма да търся джандеми, през които все още не сме минавали и никой от клуба не ги знае. Всички са на мнение, че траковете на състезанието няма да се знаят, но предимството, което старозагорци ще имат на собствен терен, ще е твърде голямо, а това не е справедливо спрямо останалите ни колеги.
Жалко, че най-добрите ни състезатели няма да могат да премерят сили с чужденците, които се канят да дойдат на това състезание, но има и други достойни наши участници, които мислим, че ще се представят достойно.
Вчера и днес дори започнахме първия дълъг етап от четиридневката и около 2/3 от него е готов, т.е. около 180 км. До 250 остават още 70 км, но ще ги изкъдрим. Не се плашете от дистанцията, повече от 50 % от нея са черни пътища, но си има и весели участъци. Ако не включим по-бързи участъци, няма как да се преминат 250 км за 8 часа от всички състезатели Тези бързи части от трасето, също ще бъдат атрактивни и ще преминават през красиви местности, на които вярваме ще се накефите !
Първия ден ще се кара атрактивен Пролог, който ще бъде повече за загрявка, а останалите три дни дистанцията ще бъде по 250 км на ден !
Ето малко снимки от двата дни от "по-засуканите" места, правени с GSM-и и сапунерка. Голям смях имаше на някои места.
Ламята се пръска с вода от близко поточе след римския път (този е различен от 2005-та)
Тази част на планината е доста камениста и често не толкова стръмни наклони създават доста неприятности, ако не си карал на такъв терен !
Иван, Жасмин и аз стоим горе и се хилим на шоуто.
Кокера, разбира се опитва през най-големия праг.
Тук има спускане по склона, придружено със слалом между храсти и разбира се ... камъни.
Кокера пробва всяко по-шибано място, край което минахме. Някои опити завършват и така. Тези камъни няма да се качват !
Но този насип ще се качва.
Ако не се засилиш още преди реката следва това. Същата работа е като последния екстрийм в Бухово.
Помощ от другарче.
Друго интересно място. Тук качването е по-лесно с мотор, отколкото без, ама на колегата така му се наложи.
Не е лесно да се върви пеш половин километър по много стръмен наклон и в пълно бойно снаръжение.
Красоти по трасето.
До тук качването беше много атрактивно, но няма как да се слезе от другата страна на върха, така че... отпада! Язък за катеренето !
И ние си имаме кактуси.
Карането по камъни си е истинско "удоволствие" ! Важното е да не спираш !
Иначе пък е красиво !
Това място е горе-долу средата на трасето. По препоръка на "малкия" Ерик Брандауер, тук ще има блок маса със закуски за състезателите + натурални сокове и минерална вода. Задължителна почивка за всеки - 30 минути.
Повярвайте, щом пристигнах след блъскането по ендуро насоченото трасе, оцених необходимостта от тази подкрепваща пауза. Нямаше сухо място по мен. Съекипниците ми отдавна бяха ме оставили вече, тъй като ги хвана мързела, ама утре ще им дам трака да тренират, та да им го върна.
Това е последното по-криво място и от него нататък започва рали от около 70 км, а после пак малко ендуро за финал.
Вярвайте, мислех, че като се прибера ще съм каталясал, но ето сега е 2:15 след полунощ, нямам никакво намерение да заспивам и мисля че голямата дистанция не е толкова изморяваща. Всъщност това навярно се дължи на това, че за последните 5 дни вече карам за четвърти път, така че ... тренирайте !
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
браво бе крейзита пак сте се накефили
аз за 4 дена покрай празниците едвам склоних някой друг да направим каране тип разходка
Жоро ще взема да ви стана съгражданин данеби да си намерил нещо по моите изисквания
За първи път виждам такива мотори...по 3-4 м дълги. Някой има ли повече инфо за това изпълнение - фабрично ли е или е доработка с цел именно такъв тип изкачване?
Някой има ли повече инфо за това изпълнение - фабрично ли е или е доработка с цел именно такъв тип изкачване?
Преработка е....
Специално за тоя тип дисциплина....
Във форума има доста изписано точно за тея мотори и изкачванията, мисля че бяха повече от една темите по въпроса.
Както е модната линия в България, така и Crazy job има алтернативен клуб - Курбан джоб.
Моят колега и съпредседател - Нунчо не изпуска юздите на съклубниците си и докато ние редим препятствия, чистим трасета и вършим все умнотии, ония балами ядат и пият.
Така им се пада !
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
Те Лудите са вече на изчезване.Останаха 4,5 човека само.Скоро и клуба Крейзи джоб ще бъде погълнат от нашествието на Курбан джоб.
И не забравяйте че КУРБАНА И РАКИЯТА+ КТМ не е РАБОТА за ЛУДИТЕ.
Коментар