До: Дупница ЕКСТРИЙМ
Част -4та.
Времето яко напредваше а ние все още нямахме ясна представа откъде и как ще се прибираме..
И тук се намеси Гаргата, но не преди да беше изпил САЛАТАТА и изял РАКИЯТА...
Каза: -качвайте се ей там горе и после се спускате към връх Кабул.
Краси като чу това.. каза: - вчера се качвахме там пеша и за мотори е невъзможно или по скоро е лудост..
Но наистина това беше най-краткията път и след едноминутно събрание решихме от там ще е.
Качихме се, но не без да бутаме пак де..на места е доста рисковано да седиш върху мотора..
И пред нас се откри една гледка която съм споделял с вас, но от друг ъгъл..Отовишкото езеро и отовишкият циркус.
Пътеката върви на около 50см от тези скали...
Помахахме на Гаргата и капитана за довиждане и ....започна спускането...
Аз повече апарат не можах да извадя защото беше се намокрил целият от потта ми в джоба и замина в раницата.
И втората причина беше, че умирах от страх, камо ли за снимки да мисля..
Започна най-рискованото спускане което съм правил някога, на всички е ясно, че от тези снимки няма как да добиете реална представа.
Едно само беше добре, гащите ми бяха пълни и топли в случай, че се наложеше да се спускам по гъз..
Доволни, от тук до края на пътуването си беше като магистрала Тракия с пистарка.
И сега малко снимки направени от Евгени, то повечето са правени от него де, аз имам само около 30-40.
Тях няма да ги коментирам, нека замълчим пред великата природа.
Дали са останали доволни от гостуването на Чинела не разбрах...
Време беше за тръгване, все пак имаше много път да бием въпреки, че тук познавам всеки камък.
Те ме те и мене...
Машинист е татко, машинист ще съм и аз...
Вече сме на Паничище...
Това беше, от тук до Дупница беше на 5-та с пУна газ...
Както казах от началото.....
9 часа - 23 километра.
Разлика в надморската височина от 600м. до 2686метра
Участници:
- Краси от Севливо с групата от СЕВрейс.. = 3ма
- ЕвгениМЛ и СОФрейс.... = 5ма
- Чинела, Будин и Гаргата... = 3ма
- Капитана.. = 1
Поражения, 3 спукани капака на съединител, един скоростен лост и един лост за спирачка и много други по дребни.
Част -4та.
Времето яко напредваше а ние все още нямахме ясна представа откъде и как ще се прибираме..
И тук се намеси Гаргата, но не преди да беше изпил САЛАТАТА и изял РАКИЯТА...
Каза: -качвайте се ей там горе и после се спускате към връх Кабул.
Краси като чу това.. каза: - вчера се качвахме там пеша и за мотори е невъзможно или по скоро е лудост..
Но наистина това беше най-краткията път и след едноминутно събрание решихме от там ще е.
Качихме се, но не без да бутаме пак де..на места е доста рисковано да седиш върху мотора..
И пред нас се откри една гледка която съм споделял с вас, но от друг ъгъл..Отовишкото езеро и отовишкият циркус.
Пътеката върви на около 50см от тези скали...
Помахахме на Гаргата и капитана за довиждане и ....започна спускането...
Аз повече апарат не можах да извадя защото беше се намокрил целият от потта ми в джоба и замина в раницата.
И втората причина беше, че умирах от страх, камо ли за снимки да мисля..
Започна най-рискованото спускане което съм правил някога, на всички е ясно, че от тези снимки няма как да добиете реална представа.
Едно само беше добре, гащите ми бяха пълни и топли в случай, че се наложеше да се спускам по гъз..
Доволни, от тук до края на пътуването си беше като магистрала Тракия с пистарка.
И сега малко снимки направени от Евгени, то повечето са правени от него де, аз имам само около 30-40.
Тях няма да ги коментирам, нека замълчим пред великата природа.
Дали са останали доволни от гостуването на Чинела не разбрах...
Време беше за тръгване, все пак имаше много път да бием въпреки, че тук познавам всеки камък.
Те ме те и мене...
Машинист е татко, машинист ще съм и аз...
Вече сме на Паничище...
Това беше, от тук до Дупница беше на 5-та с пУна газ...
Както казах от началото.....
9 часа - 23 километра.
Разлика в надморската височина от 600м. до 2686метра
Участници:
- Краси от Севливо с групата от СЕВрейс.. = 3ма
- ЕвгениМЛ и СОФрейс.... = 5ма
- Чинела, Будин и Гаргата... = 3ма
- Капитана.. = 1
Поражения, 3 спукани капака на съединител, един скоростен лост и един лост за спирачка и много други по дребни.
От мен и скромната дупнишка бригада БЛАГОДАРЯ.
Коментар