Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GAS GAS 300+/гас мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: GAS GAS 300+/гас мания/

    Здравейте гаско-маняци.
    Ето и новите проблеми, с които се сблъсках с моята бангия. Духнала гарнитура на цилиндъра-тъкмо ме глождеше много как е самият той.. Закарах го да го измеря - чудо, попадна на читава машина, без нито 0.01мм износване.. Само буталото малко минава допуските 0.17мм, но пък сегментите са без хлабина... Горе долу нищо фрапиращо - на есен едно висеко и сме в джаза хахха По-притеснителното ми е, че имам чувството, че карам пълен крос - на ниски - като 125-ца, че и по-зле.. а на високи прескачам ехц 200... и така и не видях тая "тел", управляваща клапите как се регулира? И дали има някакви варианти като на по-новите ктм-и да се сменят пружините на центробежния механизъм според терена и стила на каране? Спомням си преди доста години Пепито обясняваше, че се правят някакви дистанционни "втулки" на левия капак на клапите???

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0370.jpg
Прегледи:1
Размер:218.8 КБ
ID:5590812
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0379.jpg
Прегледи:1
Размер:188.9 КБ
ID:5590813
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0378.jpg
Прегледи:1
Размер:184.4 КБ
ID:5590814
    Димитър Тенев

    Коментар


    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

      Ей тука, в този Френски форум има интересни и полезни нещица, но трябва ровене http://www.gasgasman.org/viewtopic.php?f=5&t=7090

      На първата страница още, има снимки на механизъма на клапите и мод на дросела.
      Силата е нищо без контрол.

      Коментар


      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

        От жълт на червен,ама разликата май не е само в цвета.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимки0098.jpg
Прегледи:1
Размер:160.9 КБ
ID:5595605
        МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

        Коментар


        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

          След 700км.малко Т.О.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимки0118.jpg
Прегледи:1
Размер:124.9 КБ
ID:5596590


          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимки0119.jpg
Прегледи:1
Размер:109.6 КБ
ID:5596591
          МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

          Коментар


          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

            2015

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:gas-gas-unveils-the-2015-enduro-bike-line-up-photo-gallery_2.jpg
Прегледи:1
Размер:134.1 КБ
ID:5596633
            Силата е нищо без контрол.

            Коментар


            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

              Здравейте,
              От скоро съм собственик на Gas Gas EC 300 - 2002г.
              Търсих различни сайтове за правилни настройки на окачването при ендуро каране (траял), настойки на карбуратора (номер игла, ниво на иглата, номер жигльор), но не открих такова нещо.
              Общо взето да си направя мотора, така както са моторите на Taddy Blazusiak, Graham Jarvis... (основни настройки - меко окачване, работата на двигателя в ниски обороти да е перфектна) пък паданията и тренировките от мен.
              Не съм много на ти с тези неща (ремонти и настройки на карборатори), затова реших първо да потърся съвет от хора минали вече по този път, преди да объркам нещо.
              Гледах Френския форум постнан във форума, но с френския не съм много добър, и преводача в Google не ми помогна много много.
              Аз съм на северозападна България и терена където карам е планински, с много пресечени терени. Надморската височина е от 400 до 2000м.
              Ще съм много благодарен, ако някой сподели опита си с тези невероятни машини.

              Коментар


              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                Първоначално публикуван от Drakoo Преглед на мнение
                Здравейте,
                От скоро съм собственик на Gas Gas EC 300 - 2002г.
                Търсих различни сайтове за правилни настройки на окачването при ендуро каране (траял), настойки на карбуратора (номер игла, ниво на иглата, номер жигльор), но не открих такова нещо.
                Общо взето да си направя мотора, така както са моторите на Taddy Blazusiak, Graham Jarvis... (основни настройки - меко окачване, работата на двигателя в ниски обороти да е перфектна) пък паданията и тренировките от мен.
                Не съм много на ти с тези неща (ремонти и настройки на карборатори), затова реших първо да потърся съвет от хора минали вече по този път, преди да объркам нещо.
                Гледах Френския форум постнан във форума, но с френския не съм много добър, и преводача в Google не ми помогна много много.
                Аз съм на северозападна България и терена където карам е планински, с много пресечени терени. Надморската височина е от 400 до 2000м.
                Ще съм много благодарен, ако някой сподели опита си с тези невероятни машини.
                Игла N3CJ жиг. 175 - 45
                МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                Коментар


                • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                  Първоначално публикуван от Pacharoza Преглед на мнение
                  Игла N3CJ жиг. 175 - 45
                  Благодаря много, ще потърся от къде да си ги закупя и дано резултата да е на лице.

                  Коментар


                  • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                    Първо провери твоите какви са и тогава .

                    Коментар


                    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                      Лошо, Пачароза, виж там какво ще направиш, но трябва спешно да купиш акции за поне един милион евро.
                      http://www.enduro21.com/index.php/co...-on-the-rocks?

                      Коментар


                      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                        Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                        Лошо, Пачароза, виж там какво ще направиш, но трябва спешно да купиш акции за поне един милион евро.
                        http://www.enduro21.com/index.php/co...-on-the-rocks?

                        Е какво му е лошото купувам и това е
                        МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                        Коментар


                        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                          Защо лошо, сега ще ги продава по 20-30000лв, щото други нема.
                          [SIGPIC][/SIGPIC]

                          Коментар


                          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                            Да попитам директно от испания може ли да се поръча и каква ще е цената на 300 six days или има тук вносител
                            eat my dust

                            Коментар


                            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                              Така са от 10 години май .Дано най после КТМ си купи и последният конкурент та да миряса.Колега за иглите жигльорите и всичките филми тепърва ти предстои навлизане в материята .Моят съвет е д СИ купиш един сешуар за топъл въздух като начало и когато свалиш 60 70 пъти карбуратора ще разбереш защо е.
                              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                              Коментар


                              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                                Господина sve
                                е вносител на тези боклуци.
                                МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X