От: GAS GAS 300+/гас мания/
Здравейте гаско-маняци.
Ето и новите проблеми, с които се сблъсках с моята бангия.
Духнала гарнитура на цилиндъра-тъкмо ме глождеше много как е самият той..
Закарах го да го измеря - чудо, попадна на читава машина, без нито 0.01мм износване.. Само буталото малко минава допуските 0.17мм, но пък сегментите са без хлабина...
Горе долу нищо фрапиращо - на есен едно висеко и сме в джаза хахха По-притеснителното ми е, че имам чувството, че карам пълен крос - на ниски - като 125-ца, че и по-зле.. а на високи прескачам ехц 200... 
и така и не видях тая "тел", управляваща клапите как се регулира? И дали има някакви варианти като на по-новите ктм-и да се сменят пружините на центробежния механизъм според терена и стила на каране? Спомням си преди доста години Пепито обясняваше, че се правят някакви дистанционни "втулки" на левия капак на клапите??? 


Здравейте гаско-маняци.

Ето и новите проблеми, с които се сблъсках с моята бангия.






Коментар