Обява

Свий
Няма добавени обяви.

GAS GAS 300+/гас мания/

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: GAS GAS 300+/гас мания/

    Малкият жигльор е 42,45 голмия между 178 и 180 ,по дебелите настройки са за зимното каране.Не пипай нищо друго освен малкият жигльор.Кажи само с коя игла си наистина се слага на второто деление от горе на долу но има 3 вида игли.Предницата ти е WP,Не е Марцочи за съжаление същата е като на КТМ от по старите модели,казвам ти го зада можеш да си взимаш неща от магазините на КТМ в БГ.Моторетката е добра и в ниските и средни режими е като тракторзадния ти амортисьор е Олинс.Болчето на въздуха е между 1,5 и 2 връткиот крайно затегнато положение,там вече ще си играеш да го нафиниш.
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

      Вече и новия EC 300 2012 е наличен в БГ . Ето и малко снимки :
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00141.jpg
Прегледи:1
Размер:113.4 КБ
ID:5351168

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00142.jpg
Прегледи:1
Размер:112.4 КБ
ID:5351169

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00143.jpg
Прегледи:1
Размер:113.6 КБ
ID:5351170

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00144.jpg
Прегледи:1
Размер:149.3 КБ
ID:5351171

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00145.JPG
Прегледи:1
Размер:441.2 КБ
ID:5351172

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00146.JPG
Прегледи:1
Размер:432.4 КБ
ID:5351173

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00147.JPG
Прегледи:1
Размер:400.9 КБ
ID:5351174

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00149.JPG
Прегледи:1
Размер:419.9 КБ
ID:5351175

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00150.JPG
Прегледи:1
Размер:389.0 КБ
ID:5351176
      Последно редактирано от Chinela; 27-02-12, 17:54.
      GAS GAS
      EC 450 =>=> EC 300 2013

      Коментар


      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

        Здравейте отново .Успях да покарам доста мтора в почивните дни и започнах да се поотпускам на него,впечетлен съм от възможностите му .Краси К нямам никакви оплаквания от мотора,единствено ме притесняваше разхода на гориво 17-18 на 100,но не съобразих,че това може да е от прекалено голямата кал която имаше.Сега в сравнително сухо ми гореше 10-11.Благодаря и на pepimotos за полезното мнение.Ще проверя каква е иглата и ще пиша.

        Коментар


        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

          С толкова голям горивен жигльор така ще ти гори, няма спасение .... е разбира се и ще върви де, даже повече от необходимото
          Ако не ти е нужна такава сила и искаш по-малък разход може да го намалиш на 162-165.
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

            ее мн красив тоз новия 300 !!

            Коментар


            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

              Това е ""новата" ни придобивка - GAS-GAS EC 250 98г. - много приятна и силна машина.
              Първи впечатления - изключително лек се усеща за килограмите,които му дават 102-103кг пълен.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1094.jpg
Прегледи:1
Размер:175.0 КБ
ID:5372356

              Със OHLINS - много чувствителен от към настройки.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1096.jpg
Прегледи:1
Размер:147.9 КБ
ID:5372357

              Резонатор MESSIKO казват ,че е по-добрия вариант за мотора, от други такива.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1098.jpg
Прегледи:1
Размер:135.6 КБ
ID:5372358

              Със Екселки отпред и отзад.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1105.jpg
Прегледи:1
Размер:126.3 КБ
ID:5372359

              Нови венци и верига.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1095.jpg
Прегледи:1
Размер:191.5 КБ
ID:5372360

              Някой, ако поназнайва нещичко за мотора, / имал е още един собственик тук, преди да го взема от втория / да казва. В общи линии знам какво му е сменяно по двигателя, но всяка друга информация ще ми е от полза.
              Оказа се, че документите с които разполага мотора са, оригинален Италиански талон и при запитване в КАТ ме поканиха, ако искам да го регистрирам .
              В БГ ,имало още само 5 регистрирани от този модел!
              Силата е нищо без контрол.

              Коментар


              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                Браво да ти е честита новата придобивка.

                Коментар


                • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                  Ууу, че лачен! Браво, браво. Да, в София сигурно регистрираните ГасГас-и са 5. 4 са от нашата група

                  Коментар


                  • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                    Днеска имаше Т.О. на задната капла, а именно притягане на спици - много пипкава процедура още повече, че не всички нипели се развиха и ползвах жокер ... горелка - няма друг начин.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1106.jpg
Прегледи:1
Размер:169.1 КБ
ID:5372536

                    Едни нови маншонки съм пригласил, че старите са скъсани на 2-3 места от водо или пароструйка.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1107.jpg
Прегледи:1
Размер:141.6 КБ
ID:5372538
                    Силата е нищо без контрол.

                    Коментар


                    • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                      Мотора е много добър нищо че е старичък.Гледам че е пребоядисвана рамката оригинално е никелирана много по красива но явно е тунингован което не му пречи да е добър мотор .Моделите 97.98 ,99 илизат с ауспух Месико ауспуха е хубъв но много мек пази го от камъни.От 99 излиза реплика на мотора на Петри Похамо мотора е една бомба много ми харесва този модел,Предницата ти е Марцочи 50 мм конвенсионална и по нищо не отстъпва на другите.да ти кажа честно че освен картерите всичко друго е еднакво на тези мотори до 2007 година .От там на татък Гас Гас започнаха да се излагат за модела 2012 май го квалифицират между много зле и трагедия.За килограмите сложи му поне още 10 отгоре и ще се съглася не се усещат толкова защото има нисък център на тежестта.Да му се радвате много и без аварии.
                      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                      Коментар


                      • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                        Благодаря, Пепи за инфото - мотора ще го обуздавам аз.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1108.jpg
Прегледи:1
Размер:202.8 КБ
ID:5373832
                        Прикачени файлове
                        Gas Gas ec 250

                        Коментар


                        • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                          Днес направихме малък тунинг на резонатора, / който си има гайда ...да си я пази/ Изходихме от едно от предишните мнения на Пепи, че резонатора е доста мек и направихме едно протекторче - домашна изработка.

                          Първо шаблон от картон.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1124.jpg
Прегледи:1
Размер:90.4 КБ
ID:5374875

                          Парче 2 мм. алуминий и шаблончето, очертано върху него.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1123.jpg
Прегледи:1
Размер:97.0 КБ
ID:5374876

                          Ножицата игра тук.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1125.jpg
Прегледи:1
Размер:109.6 КБ
ID:5374877

                          Тука дойде тегавата част , постепенно огъване по извивката на резонатора - не е като с картона.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1127.jpg
Прегледи:1
Размер:112.8 КБ
ID:5374878

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1126.jpg
Прегледи:1
Размер:112.9 КБ
ID:5374879

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1128.jpg
Прегледи:2
Размер:112.5 КБ
ID:5374880

                          Вече напаснат по извивките.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1129.jpg
Прегледи:2
Размер:110.9 КБ
ID:5374881

                          Това, е крайният резултат - със загладени ръбчета и пристегнат със скоби.
                          Полезна работа, само за два часа.
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1130.jpg
Прегледи:1
Размер:121.2 КБ
ID:5374882
                          Прикачени файлове
                          Gas Gas ec 250

                          Коментар


                          • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                            Отлично и много полезно.Харесва ми как се отнасяте към мотора.Ако ви интересуват настройки на карбуратора игли жигльори съм писал в темата преди време.
                            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                            Коментар


                            • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                              ....Ако ви интересуват настройки на карбуратора игли жигльори....
                              В интерес на истината колкото и странно да прозвучи, карбуратора не сме го отваряли даже от любопитство да видим, на кое деление е иглата. Поне за сега не мисля и да го пипам поради факта, че според моите разбирания, карба е настроен добре.
                              На студено време, пали със смукач от първото ритане. На топло време, първоначалното му палене е без смукач, най-много от второто ритане. Свещ до сега не е зацапвал, / не че не нося резервна/. Разхода на гориво при смесено /ръчка и спокойно/ е 10-12-13л. При спускане, леко се задънва - нормално. Не съм забелязал, на по-голяма надморска височина да има проблеми - в неделя минахме през Беклемето /1590м/.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PIC_1113.jpg
Прегледи:2
Размер:132.0 КБ
ID:5374888
                              Gas Gas ec 250

                              Коментар


                              • От: GAS GAS 300+/гас мания/

                                Попаднах на любопитни подробности около Гас-Гас-а и по-точно, съвместими части от други марки и модели мотори, с тези на Гаса. От тук - http://www.gasgasrider.org/html/parts_crossover.html
                                Brakes with Brembo Brakes KTM
                                Brakes ‘00 to Current Nissin Honda CR Brake Pads ‘87-’01
                                Brake Pedal KX with Modification
                                Rear Sprocket Late model Husky
                                Kickstarter
                                • Yamaha YZ -
                                • part number 5NX-15620-00
                                Front Wheel Bearings Standard Bearing Part #s 6004 2rs (quantity 2)
                                Seat Foam KX - trim some off bottom
                                Front Fender
                                • ‘02-current - YZ
                                • ‘97-01 - KX
                                Rear Fender ‘94-’98 KX
                                Subframe ‘94-’98 KX
                                Pistons
                                • 200cc - polaris snowmobile -> wiseco #2365M06250
                                • vertex - TM250
                                Radiator Louvers KTM
                                Footpegs ‘98-current YZ
                                Fork Guards ‘90-current Honda CR
                                Upper Pipe Mount
                                • [*=left]Kawasaki Part #92160-1201
                                  [*=left]Honda Part#18355-KS6-000 (‘96 CR250R)
                                Air Filters
                                • ‘92-’96 Honda CR250R
                                • ‘90-’97 KTM 250/300/360
                                • ‘94-’96 Kawasaki KX
                                • ‘00-’01 Honda CR250R
                                Radiators KTM
                                Radiator Cap KTM - slightly higher pressure than stock lessens boil-over
                                Exhaust Flange O-rings Late Model CR250R
                                Connecting Rod Honda CR250R
                                Gas Gas ec 250

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X