Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DRZ400

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Suzuki DRZ400

    Първоначално публикуван от LightOfJah Преглед на мнение
    Привет. Преди няма и седмица купих Сузукито на колегата Професионалиста. Моторчето е у-ни-кал-но!!! Обаче аз съм си аматьор, пълен при това. И така днес беше доста по-топло и реших, ако не друго поне да го запаля, да му чуя гласеца, че едвам издържам (без екипировка не ми се рискува). С паленето видях зор, но горе-долу му схванах цаката (с цената на рана по крака - мотора е само с кик стартер). Но след като запалих поработи на смукач не много дълго време и върнах смукача вследствие, на което двигателя изгасна. После го запалих пак, но дори и на смукач, след като поработи около минута и несхто изгасна. Смукача беше дръпнат. Аз ли не правя нещо както трябва или му е студено?
    Честито колега. Мое мнение е, че си взел един доста добър ДРЗ!Колегата profesionalista е коректен човек и по всичко личи, че бившата машина му е гледана!За съжаление не мога да ти дам съвет за палене на ДРЗ с манивела, но имам опит с други мотори, така че може да опишеш по-подробно действията си и току виж някой ти е помогнал
    SUZUKI DRZ SuperMoto

    Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

    Коментар


    • От: Suzuki DRZ400

      Първоначално публикуван от LightOfJah Преглед на мнение
      Привет. Преди няма и седмица купих Сузукито на колегата Професионалиста. Моторчето е у-ни-кал-но!!! Обаче аз съм си аматьор, пълен при това. И така днес беше доста по-топло и реших, ако не друго поне да го запаля, да му чуя гласеца, че едвам издържам (без екипировка не ми се рискува). С паленето видях зор, но горе-долу му схванах цаката (с цената на рана по крака - мотора е само с кик стартер). Но след като запалих поработи на смукач не много дълго време и върнах смукача вследствие, на което двигателя изгасна. После го запалих пак, но дори и на смукач, след като поработи около минута и несхто изгасна. Смукача беше дръпнат. Аз ли не правя нещо както трябва или му е студено?
      Ако има възможност пусни ми бензина.
      МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

      Коментар


      • От: Suzuki DRZ400

        Първоначално публикуван от LightOfJah Преглед на мнение
        Привет. Преди няма и седмица купих Сузукито на колегата Професионалиста. Моторчето е у-ни-кал-но!!! Обаче аз съм си аматьор, пълен при това. И така днес беше доста по-топло и реших, ако не друго поне да го запаля, да му чуя гласеца, че едвам издържам (без екипировка не ми се рискува). С паленето видях зор, но горе-долу му схванах цаката (с цената на рана по крака - мотора е само с кик стартер). Но след като запалих поработи на смукач не много дълго време и върнах смукача вследствие, на което двигателя изгасна. После го запалих пак, но дори и на смукач, след като поработи около минута и несхто изгасна. Смукача беше дръпнат. Аз ли не правя нещо както трябва или му е студено?
        След като мотора е изгаснал това е знак да върнеш смукача,и трябва да си работи без смукач вече.
        0888 074 049

        Коментар


        • От: Suzuki DRZ400

          Първоначално публикуван от evelin d Преглед на мнение
          Добре,ако Лео Винчи е твърде отворен ,кой ауспух е удачен за модела?Препоръки към марка.Има български в София ги произвеждат,някой да кара с такова?
          Преди всичко това е Suzuki, т.е. най му приляга Yoshimura, ама ауспух за над 1000 лева не знам дали си струва на ДРЗ, който ще бъде ръчкан в гората. Виж, ако се ползва само за асфалт не е никак лошо да му слошиш една Йошимурка

          Проблема с Лео Винчето е, че самият "кюнец" е твърде обемен за този мотор, трябва да се изнесе много в страни, защото иначе гумата се търка и яде от ауспуха при всяко свиване на пружината. Разбирай малки скокчета, бабуни и т.н.


          П.С. Ами май Пачароза е прав за врътката за бензина Няма никаква логика да гасне с дръпнат смукач. Може да си бачка с дръпнат смукач докато свърши бензина, все пак.
          Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

          Коментар


          • От: Suzuki DRZ400

            На моя му взех новичък FMF Power Core. Стандартния аспух е тежък, FMF-а е с два килограма по-лек. Сега съм поръчал и диноджет кит за карбуратора със жиглори който да отговарят на надморската височина на която го карам и по-отворения апух.

            @Пачароза в какво е изразява немърливоста ми, какво диагностицира по снимката?

            Коментар


            • От: Suzuki DRZ400

              Първоначално публикуван от Twisted Преглед на мнение

              @Пачароза в какво е изразява немърливоста ми, какво диагностицира по снимката?

              Колко пъти си го разглобявал да го гресираш.Има две нешта които могат да си шчупят.
              МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

              Коментар


              • От: Suzuki DRZ400

                Мотора е Е версия, тоест е с гресьорки. На 5 карания е от гресиране и почистване. Мотора не е счупен, това е снимка извадена от видео клип, кросови машини също са доста сгънати при презимяване от същия скок, но все пак по-малко от DRZ-та, допълнително в случая презимяването е малко преди реалната попивка. Истината е че DRZ-то си е меко, просто не е правено за такива неща. Снимката я публикувах защото ми стана интересно колко много се сгъва мотора при скок. Като гледаш клипа с нормална скорост това не се забелязва тъй като става за части от секундата, като го пуснеш 10 пъти по-бавно тогава става интересно

                Коментар


                • От: Suzuki DRZ400

                  Себ Пурсел, Севлиево 2010

                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • От: Suzuki DRZ400

                    Първоначално публикуван от Twisted Преглед на мнение
                    Мотора е Е версия, тоест е с гресьорки. На 5 карания е от гресиране и почистване. Мотора не е счупен, това е снимка извадена от видео клип, кросови машини също са доста сгънати при презимяване от същия скок, но все пак по-малко от DRZ-та, допълнително в случая презимяването е малко преди реалната попивка. Истината е че DRZ-то си е меко, просто не е правено за такива неща. Снимката я публикувах защото ми стана интересно колко много се сгъва мотора при скок. Като гледаш клипа с нормална скорост това не се забелязва тъй като става за части от секундата, като го пуснеш 10 пъти по-бавно тогава става интересно

                    Възможно е и на мен калника ми е черен от гумата.Но съм виждал не един мотор да е така след падането.
                    МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                    Коментар


                    • От: Suzuki DRZ400

                      Това става когато приземяването се извърши на не подходяща част от пистата , с по ниска скорост , и едновременно с двете гуми.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • От: Suzuki DRZ400

                        Това си става почти винаги при приземяване, та дори да нацелите попивката и перфектния ъгъл на приземяване.
                        Много от скоковете са без каквато и да е попивка, особено по трасетата в България. За гората и естествените терени да не говорим.
                        И в крайна сметка какво толкова се притеснявате за това сгъване?! На окачването това му е работа - да се сгъва и събира до край.
                        Ако ви удря до край с голяма сила си регулирайте окачването, за да нямате притеснения.
                        Но знайте че добре настроено окачване за хард ендуро и тежък пресечен терен хич не е подходящо за мотокрос и по-големи скоци и обратното.

                        ПП Излезнахме от темата...

                        Коментар


                        • От: Suzuki DRZ400

                          motor_men, абсолютно. За първото в случая е точно така, скороста е умерена но една идея ниска ( то и затова идва приземяването е в неподходящата част на пистата), в конкретния случай случай обаче мотора се приземява първо на предна гума. Сгъването е значително по-малко в следващи клипове където скороста е по-вискока а мястото на приземяване правилно.
                          А някой да знае как да втвърдя окачването на DRZ-то?

                          Коментар


                          • От: Suzuki DRZ400

                            Може с по-гъсто масло , може да е малко над нивото , може с по-твърди пружини , но се пробва първо само с едното.
                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • От: Suzuki DRZ400

                              А в този ред на мисли, при така нареченото "удряне" на окачването след скок възможно ли е да се повреди самото окачване или си има предвиден резерв? Защото и аз след каране откривам черни следи от гумата по калниците, което значи, че окачването е било доста сгънато в определени моменти. Може ли да се повреди нещо в коловете или задния амортисьор?

                              Коментар


                              • От: Suzuki DRZ400

                                Т.нар bottom out на окачването представлява сгъването му до край. Не е нещо, което е добре да се прави и не, няма предвиден резерв - идеята е че е по-добре да си строшиш предницата вместо тиквата. Ако редовно се получава момента с почернелия калник е добре да помислиш за пренастройка на окачването. Сега нещо ми бягат подробностите, но мисля, че не бива да потъва повече от 10-тина сантиметра.


                                Според ме е по-разумно да се свържеш с Жоро Пашов (да не бъркам името) - човека разбира от окачвания.
                                Последно редактирано от господин никой; 11-02-11, 10:17. Причина: Видео...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X