Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DRZ400

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Suzuki DRZ400

    Вчера направих първи тестдрайв. И като се има предвид, че никой не ме е учил как се кара мотор, и че за първи път карам, съветвам всеки начинаещ, който има желание да кара ендуро, да не се чуди много-много, а да си купува Сузуки ДРЗ !!! Няма да съжалявате за нищо. 100%.

    Коментар


    • От: Suzuki DRZ400

      Това е класика - много здрав и надежден мотор. Само коЙто си купува такъв, да гледа да е drz400e модел.
      Последно редактирано от viki terzieva; 11-04-11, 09:25. Причина: Моля, използвайте главни букви!

      Коментар


      • От: Suzuki DRZ400

        ?Ние с S версията да не пишем ли в темата SUZUKI DRZ400

        Коментар


        • От: Suzuki DRZ400

          Колеги търся си тава-предпазител за двигателя за ДРЗ 400 С.
          Помогнете.
          Опит е името, с което много хора наричат грешките си.

          Коментар


          • От: Suzuki DRZ400

            Радо в ибей английския има,аз доста неща си взимам от там и съм доволен.

            Коментар


            • От: Suzuki DRZ400

              Колеги, случвало ли ви се е да замервате нивото на акумулатора при празен ход на ДРЗ 400? Респективно, ако сте го правили колко волта ви показва - под или над 14?

              Въпросът ми се породи от следните факти:
              - поне при мен, ако не е каран мотора повече от 10 дни, акумулатора се е скапал достатъчно, че да не може да запали мотора.
              - попаднах на доста интересен пост в Тръмпър талк, който решава именно този проблем, чрез евтин тунинг. За съжаление, техническия ми английски не е на високо ниво и бих се радвал, ако някой сподели как си превежда този "бърз и евтин тунинг на кабеляците"

              А ето го и въпросният пост:

              My DRZ is a 00 DRZ400"E". I bought it used 1 year old and it still has the original battery. It has always exhibited symptoms of low battery. Voltage checks (running) at the battery were in the 12 volt range not 13 to 14 like I would like to see. Even if the battery was fully charged off the bike, then reinstalled, the charging voltage was still always marginally low. But it always started and I could never actually find anything wrong so I ignored it. Until 2 weeks ago. After an all day ride when the battery should have been fully charged it was dear dead. When I trouble shot the problem, I found the fuse holder fried and the main fuse kind of melted. (not blown just over heated) Bad connection, resistance heating, voltage drop, low voltage to the battery. Ahh, maybe this has been a problem all along? Splice in a new fuse holder and the problem was fixed. Better than it had ever been. But still, why am I only in the 13 volt range when the regulator is set for 14.5V? (It is, I checked it) So, time for design improvement. The regulator senses voltage internally and electrically, it is a long ways from the battery. The DRZ charges the battery thru small gage wires, small connectors and thru the main fuse (which is odd) and they all add up to voltage drop (power lost as heat). I cut the red and black wires off of the regulator/rectifier about 4 inches from the case and spliced on 14 gage marine grade wire using marine grade terminals, proper crimpers, heat shrink and sleeving for a nice neat job and ran both wires directly to the battery terminals. Results: battery fully charged, 14.3 volts at the battery, lights on, and RPM around 3 to 4,000. This really is free power for anyone that is having problems keeping the battery up especially if you are running accessories. This adds no additional load to the alternator. It just uses the power previously wasted as heat. If you are doing any system checks, remember, the battery needs to be fully charged to get accurate readings.

              Доколкото разбирам това практически е срязване и в последствие свързване на жиците директно към акумулатора, подминавайки регулатора. Също така ми се струва, че операцията е направена с по-здрав кабел и по-издържливи клеми като касае червената и черната жица(които са срязани 4 инча преди кутията).

              Ако греша (твърде вероятно) ме поправете, тъй като никога не съм бил жичкаджия по душа.

              П.С. Сега нямам време, но бих отделил, за да преведа тази статия и да направя въпросното подобрение.
              Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

              Коментар


              • От: Suzuki DRZ400

                Първоначално публикуван от Чичка Преглед на мнение
                Колеги, случвало ли ви се е да замервате нивото на акумулатора при празен ход на ДРЗ 400? Респективно, ако сте го правили колко волта ви показва - под или над 14?

                Въпросът ми се породи от следните факти:
                - поне при мен, ако не е каран мотора повече от 10 дни, акумулатора се е скапал достатъчно, че да не може да запали мотора.
                - попаднах на доста интересен пост в Тръмпър талк, който решава именно този проблем, чрез евтин тунинг. За съжаление, техническия ми английски не е на високо ниво и бих се радвал, ако някой сподели как си превежда този "бърз и евтин тунинг на кабеляците"

                А ето го и въпросният пост:




                Доколкото разбирам това практически е срязване и в последствие свързване на жиците директно към акумулатора, подминавайки регулатора. Също така ми се струва, че операцията е направена с по-здрав кабел и по-издържливи клеми като касае червената и черната жица(които са срязани 4 инча преди кутията).

                Ако греша (твърде вероятно) ме поправете, тъй като никога не съм бил жичкаджия по душа.

                П.С. Сега нямам време, но бих отделил, за да преведа тази статия и да направя въпросното подобрение.

                Няма какво да превеждаш купувай нов акУмУлатор.
                МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                Коментар


                • От: Suzuki DRZ400

                  Вие с S версиите също може да пишете колега нищо лошо няма просто споделям от лечин опит че Е версията е за предпочитане.
                  Последно редактирано от kosiqn; 02-04-11, 20:24.

                  Коментар


                  • От: Suzuki DRZ400

                    Колега, купи си акумулатор за аларма има 12V; 7 Ah ... , коЙто пасва идеално. Със същите размери е като твоя акумулатор, карал съм го две години на моя мотор и не съм имал проблеми нито зима, нито лято. И един месец да е стоял мотора, без да е пален, когато и да реша да го паля, не съм имал проблеми. Единственият тунинг е, че трябва да си запоиш две дебели кабелчета на обувките на новия акумулатор. Цената им маЙ беше кЪм 29 лв., но все пак си провери тоците.
                    Последно редактирано от viki terzieva; 11-04-11, 09:24.

                    Коментар


                    • От: Suzuki DRZ400

                      S-версията е за предпочитане !

                      Коментар


                      • От: Suzuki DRZ400

                        А защо S-версията е за предпочитане ?

                        Коментар


                        • От: Suzuki DRZ400

                          На мен ми пасна от първия път. Със съгурност е по-спокоен от Е модификацията, но зависи какво търсиш.
                          Опит е името, с което много хора наричат грешките си.

                          Коментар


                          • От: Suzuki DRZ400

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2091089.jpg
Прегледи:1
Размер:153.5 КБ
ID:5270395Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P2091091.jpg
Прегледи:1
Размер:112.0 КБ
ID:5270394[QUНатиснете снимката за да я уголемите

Име:P2091090.jpg
Прегледи:1
Размер:171.2 КБ
ID:5270393OTE=evelin d;1431107]Вери гууууууууууд,niki34 и да не забравиш като облечеш мотора в лепенки да ковнеш и тук някоя снимка.[/QUOTE]
                            Пооблякох го вече и ви заковах някоя друга снимка.Следвах инструкциите на ,господин никой,

                            Коментар


                            • От: Suzuki DRZ400

                              Хора много, мнения различни...
                              Аз пък бих ви препоръчал К версията - нищо излишно няма по него, много спестени кила - 100% хард ендуро!
                              Манивелата има едно голямо предимство - учи те да караш. Като си със стартер се глезиш - гасиш го на трудните места, не се притесняваш...
                              Когато е само манивела се стараеш да си пазиш мотора от загасване и давене, помага за мотивацията.
                              Е понякога ти излезе белия дроб от ритане, но надобрееш ли това все по-рядко се случва
                              Просто тръпка и малка доза мазохизъм, за да ни поддържа борбения дух...

                              Поздрави,

                              Коментар


                              • От: Suzuki DRZ400

                                Здравейте колеги съжелявам за неуместния въпрос, но не мога да публикувам теми.
                                Искам да ви попитам един приятел си взе ДРЗ 400 01,02г със стартер но статора не работи има нещо счупено, та мисълта ми е дали става от атв лтз400 или клх400, защото има доста ранообразие на цени в ибей или ако някой продава може да се свърже с мен.
                                тел: 0894478787 Милен
                                Последно редактирано от Milen Nikolov; 06-05-11, 13:45.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 7 потребители онлайн. 0 потребители и 7 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X