До: KTM EXC 200 /ехс 2такт мания/

..първо ..решихме да му сменим гумите..че дойде с фим ендуро скъпи галошки..а понякога такива са доста необходими пък ги няма в близките книжарници

нов мишелин разбира се -кросов мн3..а черните джанти иначе са супер..до...първото сменяне на гума
..от там нататък започват да се превръщат постепенно в СУПЕР ..издраскани такива


после дойде ред на зъбаците..джуджетата обичали да ръчкат по асвалта..и сложили едни ми ти зъбаци
..като за магистрала 

..иии предната..също../за щастие дядо коледа предвидливо бе пратил заедно с мотора и пакет с нужните допълнителни пособия
/

..и зруги зъбчатки и х рингова по голяма верига като за тях
влизаха в комплекта с подаръците 

..алуминиева тавичка за под двигателчето..също бе предвидливо договорена към допълнителното оборудване

..джуджетата бяха забравили да налепят стикерите..но пък предвидливо ги бяха сложили в кашончето с чаркалъците

..голямо лепене падна /тази работа най ме озори от всичко / но като послушно и умно дете се справих
сравнително бързо..за само има няма половин ден със всичките стикери




..тези на предният калник ..дадоха най много зор..
че са от 3 части

пластмасови протектори а рамката ..също влизат в комплекта

..хмм..извинявай дядо коледа .ама ..този заглушител на засмуквания въздух..реших да го махна


..и да сложа тази рамчица..предвидливо пъхната от някое по непослушно джудже в кашончето

..лапландците явно са пестеливи и си пестят и маслото за филтри..но аз имам много и го изливам щедро


първото сваляне на седалката

..и резервоарчето

..я..малкият измъкна от някъде и бял по голям прозрачен резервоар от американският братовчед на модела -150хс..за който е ставало въпрос в темата

..джудчетата..нищо не разбират от карбуратори/или по точно много се стараят да спазват евронормите/..
таа за това се наложи да пипна и там

отново някое от непослушните джуджета бе скрило коз..ааа ..игли и жигльори в ръкава си


..и предвидливо ми бе и написало кодирано послание ..какво да ги правя

оригиналния смукач с ръчка и жило също отиде в...небитието

..отвертката вече си е моя
въпреки че е и тя оранжева..

малкия помага с резервоара

..красавец

..малкия...измъкна от някъде и новичък фмф
ауспух..хмм не престава да ме изненадва това дете


..яяя катализатора да си ходи


това болтче опира в фмф а тъй че го извъртях нагоре

..вече по тъмно..сме готови за първото палене

..и токриваме и първия лек дефект..някое джудже е бързало при сглобката и не е пъхнало добре един от конекторите на датчика за километража..лесен дефект за отстраняване но труден за откриване..с повечко късмет.обаче.бързо го открих и оправих

а на следващите дни ..реших да ходя с него на работа /на 18км от къщи е/ та да се поразработи..дават го първите 10 часа лееекичко особенно първите 3
..първо ..решихме да му сменим гумите..че дойде с фим ендуро скъпи галошки..а понякога такива са доста необходими пък ги няма в близките книжарници

нов мишелин разбира се -кросов мн3..а черните джанти иначе са супер..до...първото сменяне на гума
..от там нататък започват да се превръщат постепенно в СУПЕР ..издраскани такива
после дойде ред на зъбаците..джуджетата обичали да ръчкат по асвалта..и сложили едни ми ти зъбаци

..иии предната..също../за щастие дядо коледа предвидливо бе пратил заедно с мотора и пакет с нужните допълнителни пособия
/..и зруги зъбчатки и х рингова по голяма верига като за тях
влизаха в комплекта с подаръците 
..алуминиева тавичка за под двигателчето..също бе предвидливо договорена към допълнителното оборудване

..джуджетата бяха забравили да налепят стикерите..но пък предвидливо ги бяха сложили в кашончето с чаркалъците
..голямо лепене падна /тази работа най ме озори от всичко / но като послушно и умно дете се справих
сравнително бързо..за само има няма половин ден със всичките стикери 
..тези на предният калник ..дадоха най много зор..

пластмасови протектори а рамката ..също влизат в комплекта

..хмм..извинявай дядо коледа .ама ..този заглушител на засмуквания въздух..реших да го махна



..и да сложа тази рамчица..предвидливо пъхната от някое по непослушно джудже в кашончето


..лапландците явно са пестеливи и си пестят и маслото за филтри..но аз имам много и го изливам щедро

първото сваляне на седалката

..и резервоарчето

..я..малкият измъкна от някъде и бял по голям прозрачен резервоар от американският братовчед на модела -150хс..за който е ставало въпрос в темата


..джудчетата..нищо не разбират от карбуратори/или по точно много се стараят да спазват евронормите/..
таа за това се наложи да пипна и там 
отново някое от непослушните джуджета бе скрило коз..ааа ..игли и жигльори в ръкава си

..и предвидливо ми бе и написало кодирано послание ..какво да ги правя


оригиналния смукач с ръчка и жило също отиде в...небитието


..отвертката вече си е моя

малкия помага с резервоара

..красавец

..малкия...измъкна от някъде и новичък фмф

..яяя катализатора да си ходи


това болтче опира в фмф а тъй че го извъртях нагоре

..вече по тъмно..сме готови за първото палене


..и токриваме и първия лек дефект..някое джудже е бързало при сглобката и не е пъхнало добре един от конекторите на датчика за километража..лесен дефект за отстраняване но труден за откриване..с повечко късмет.обаче.бързо го открих и оправих


а на следващите дни ..реших да ходя с него на работа /на 18км от къщи е/ та да се поразработи..дават го първите 10 часа лееекичко особенно първите 3



Коментар